Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei oo aikaa vatvoa tätä tämän enempää palstalla jos kriittisiä syitä voi paremmin ilmaista. Ai niin ja kaiken muun vittumaisuuden ohella. Oikeesti ihmettelen miten ihmeessä mä en ole jossain tekemässä täysin eri asioita. Koska olisin.
No se pitää paikkansa ettei plastoilla kannata vatvoa mitään minkä voi setviä kasvotusten. En ole tosin tietääkseni veetuillut kenellekään ainakaan tarkoituksella ja jos palstailu olisi kaipailua ajanvietteen sijaan niin en todellakaan kettuilisi yhdellekään, jonka kanssa tahdon olla tekemisisä irl.
Pointtina se, etten koskaan oleta yhdenkään tuttuni kirjoittavan palstoille tai ainakaan osuvan kohdalle. Irl saa vapaasti tulla juttelemaan, jos olet tuttu ja oletat tunnistaneesi minut. Lisäksi puhelimellakin tavoittaa.
 
vierailija
Toiseen ketjuun laitoin päivällä viestiä, että mulla on kiireistä pe-la. vihdoin viimein olen saanut itsestäni niskalenkin ja asioita alkaa tapahtumaan. Keväällä juhlitaan, jos asiat etenee toivomallani tavalla. Sulle nämä voi olla pikkujuttuja, mutta mulle isoja. Öitä. Naiselta
Omat juttuni ovat itselleni suuria asioita vaan muille pikkujuttuja ja suunnitelmani etenevät tipun askelin. Nyt hyvää yötä rakkain, käytävä levolle, aamulla pyykin pesua. Nuku hyvin nainen.
 
vierailija
Huomenta! Luin muuten hedelmöityshoitojen lainsäädännön pykälistä Finlex:stä ja siellä ei mainita esteeksi persoonan häiriötä. Mulla on ollut vanhentunutta tietoa. Joten pidä nainen varasi, sillä lapsemme tulisi saamaan skitso-välttelevää genetiikkaa minun geeneistä. ☺
 
vierailija
Huomenta! Luin muuten hedelmöityshoitojen lainsäädännön pykälistä Finlex:stä ja siellä ei mainita esteeksi persoonan häiriötä. Mulla on ollut vanhentunutta tietoa. Joten pidä nainen varasi, sillä lapsemme tulisi saamaan skitso-välttelevää genetiikkaa minun geeneistä.
Tämä ei ole edellisen miehen kaipausten jatkoviesti eikä liity minuun tai meihin. (Vaikka varmaan todellakin Sinä olisit maailman paras Äiti lapselle).
 
vierailija
Ymmärrän, että tilanteesta johtuen lähestyminen oli luontevampaa mun taholta siihen asti, kunnes sä sanoit ettei sulla ole tunteita. Olisit voinut lähteä myös mukaan. Kun et lähtenyt ja sanoit mitä sanoit, vastuu aloitteesta siirtyi kyllä sulle. Ei kai kukaan niin hullu ole, että toistuvasti itseään tyrkyttää ihmiselle joka on sanonut ettei kiinnosta.
Jos sulle sanotaan, että tunteita ei ole, niin miksi olet yhä kiinnostunut ja hänen perässään?
 
vierailija
Jos oikein mietin niin yksipuolista kaikki on likimain ollut, lukuunottamatta yksittäisiä intoutuneita keskusteluja. Siinä on mun faktat. Loput ovat fantasioita, eivät totta. Ei rakkaus ole niin vaikeaa tulkintaa, silloin se on vain tunteilla leikkimistä / kiinnostumattomuutta jos ei vaivaudu edes tekemään aloitetta. Turhaan elättelen toiveita. Olen vapaa mies tutustumaan muihin. Hyvästi palsta ja sen pseudo-lääkärit. Toivottavasti en tunne ketään teistä oikeassa elämässä sillä olette loukanneet minua niin pahasti näiden vuosien aikana.
 
vierailija
Sabotoi kateellisena (mt eläkeläisenä, oletan) toisten viattomat kauniit kaipuuviestit, kun itse on todennäköisesti fyysisesti kaikkea muuta kuin haluttava tai kaunis, luonteesta nyt puhumattakaan ja kova katkeruus huokuu ollessaan itse miehille täysin epähaluttu näkymätön.
 

Yhteistyössä