hyvää yötä etärakastetulleni 🩵Hyvää yötä rakas.
Sit kantsii mennä nukkumaan.Miten jaksaa ku ei enää jaksa?
Sulla on menny naama harmaaks🫨 Sivusta.hyvää yötä etärakastetulleni 🩵
Tällä kertaa haluan kertoa vasta kun sä haluat kuulla.Jos haluat kertoa jotain, tee se irl.
Viittaa jos se sanotaan ihmiselle, johon tutustutaan treffailumielessä. Jos se sanotaan ystävälle sen jälkeen kun on sanottu, ettei romanttisia tunteita ole ei antanut mulle vahvistusta siihen mihin sitä olin vailla.Itseasiassa tykkään sinusta ei viittaa mihinkään?
Sitten en voi auttaa.Viittaa jos se sanotaan ihmiselle, johon tutustutaan treffailumielessä. Jos se sanotaan ystävälle sen jälkeen kun on sanottu, ettei romanttisia tunteita ole ei antanut mulle vahvistusta siihen mihin sitä olin vailla.
Kato irl et kiinnostaaks enää.Oletko sä täällä?
Vastauksesi kuulostaa nuivailulta. Mmitä vikaa irl:ssä on. Palstalla ei kuitenkaan todellisuudessa tapahdu mitään vaikka tunteita saatetaankin hämmennellä. eriKato irl et kiinnostaaks enää.
Mikä nujersi kiinnostuksesi?Ei kiinnosta enää.
Pitää levätä välillä, rauhoittua ja arvioida tilanne. Nuku hyvin tuntematon. Sivusta.Miten jaksaa ku ei enää jaksa?
Mitä, missä, milloin, miksi, miten?Ällös.
Siinäpä sulle miettimistä.Mikä nujersi kiinnostuksesi?
Tänään olen miettinyt ihan eri juttuja kuin, kenenkään kiinnostuksia ja keskittynyt muuhun kirjoittamiseen, kuin palstailuun. Ainut mitä olen tehnyt - olen käynyt kaupassa. sikis onkin mielenkiintoista, millä perusteella minun tulisi erityisesti miettiä olenko ehtinyt tänään loukata ketään tai muutoin ollut epäasiallinen.Siinäpä sulle miettimistä.
Tai ketä, kenen, keitä?Mitä, missä, milloin, miksi, miten?