Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jälleen vaihteeksi nousee mieleen, että mitähän vaihteeksi on tapahtunut...tunnelmat vaihtuvat mennen tullen. Palsta paastokin piti paria työskentelytaukoa lukuunottamatta. Maailma pyörii painollaan.
 
vierailija
Minun kiinnostukseni kohdistuu yhä samoihin naisiin kuin mitä se on viimeiset vuodet kohdistunut. Sitä ei vaan yleensä voi ilmaista. Kunpa voisikin vapaasti sen ilmaista. Muutama nainen saattaisi olla ihmeissään siitä, mitä olen heistä mielikuvituksessani ajatellut.
 
vierailija
Toiseen ketjuun laitoin päivällä viestiä, että mulla on kiireistä pe-la. vihdoin viimein olen saanut itsestäni niskalenkin ja asioita alkaa tapahtumaan. Keväällä juhlitaan, jos asiat etenee toivomallani tavalla. Sulle nämä voi olla pikkujuttuja, mutta mulle isoja.❤ Öitä. Naiselta
 
vierailija
Siinäpä sulle miettimistä.
Tänään olen miettinyt ihan eri juttuja kuin, kenenkään kiinnostuksia ja keskittynyt muuhun kirjoittamiseen, kuin palstailuun. Ainut mitä olen tehnyt - olen käynyt kaupassa. sikis onkin mielenkiintoista, millä perusteella minun tulisi erityisesti miettiä olenko ehtinyt tänään loukata ketään tai muutoin ollut epäasiallinen.
 

Yhteistyössä