Tavata.Mitä haluat?
Milloin? Otanko yhteyttä?Tavata.
Ymmärrän, että tilanteesta johtuen lähestyminen oli luontevampaa mun taholta siihen asti, kunnes sä sanoit ettei sulla ole tunteita. Olisit voinut lähteä myös mukaan. Kun et lähtenyt ja sanoit mitä sanoit, vastuu aloitteesta siirtyi kyllä sulle. Ei kai kukaan niin hullu ole, että toistuvasti itseään tyrkyttää ihmiselle joka on sanonut ettei kiinnosta.Totta kai odotan, kun olet laittanut minut odottamaan. Ei mulla ole mahdollisuuksia sinua lähestyä, ja tiedät sen itsekin.
Et ole hän.Ymmärrän, että tilanteesta johtuen lähestyminen oli luontevampaa mun taholta siihen asti, kunnes sä sanoit ettei sulla ole tunteita. Olisit voinut lähteä myös mukaan. Kun et lähtenyt ja sanoit mitä sanoit, vastuu aloitteesta siirtyi kyllä sulle. Ei kai kukaan niin hullu ole, että toistuvasti itseään tyrkyttää ihmiselle joka on sanonut ettei kiinnosta.
Ketä kaipaat?Milloin? Otanko yhteyttä?
Ketä sinä?Ketä kaipaat?
Miestä, J:tä.Ketä sinä?
Haluaisin tavata, mutta en tiedä, mitä siitä seuraa. Se pelottaa.Minä olen siinä käsityksessä ettet halua.
En ole JMiestä, J:tä.
pusunMitä haluat?
Tämä oli siis jatkoa Vauvan illan viimeisimpiin viestiin, joka kuului: Älä vain odota.Totta kai odotan, kun olet laittanut minut odottamaan. Ei mulla ole mahdollisuuksia sinua lähestyä, ja tiedät sen itsekin.
Ei. Et halua.pusun
J:lle?Tämä oli siis jatkoa Vauvan illan viimeisimpiin viestiin, joka kuului: Älä vain odota.
Soitan Jonelle ja sanon, et sil ois tääl jotain kiireellistä.Jep.
En enää mitään. Olen sairastunut vakavasti ja parempi, että ei loppuelämälle enää muuta elämäänsä mitenkään siitä mitä nyt on. Olisi surullista voida viettää vain hetki toisen kanssa, jos se edes olisi mahdollista. Yritän nauttia viime hetkistä, kuten olen tehnyt tähänkin asti.Mitä haluat?
Mä aattelen, että olisin ansainnut kunnon reilun vastauksen.Vastaamattomuus on vastaus.
Todella huono vitsi pelleillä tuollaisella asiallaEn enää mitään. Olen sairastunut vakavasti ja parempi, että ei loppuelämälle enää muuta elämäänsä mitenkään siitä mitä nyt on. Olisi surullista voida viettää vain hetki toisen kanssa, jos se edes olisi mahdollista. Yritän nauttia viime hetkistä, kuten olen tehnyt tähänkin asti.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ei ole Jonesta kyse.Soitan Jonelle ja sanon, et sil ois tääl jotain kiireellistä.
En soita oikeasti, saat itte soittaa.
Tiiäks, mul herää sympatiat tollasesta ja mä olen sellainen ihminen, että jos sä tuntisit mut ni voisit varmaan vaan vedota tolla ja se ois siin. Mul ei oo kiire mihinkään.En enää mitään. Olen sairastunut vakavasti ja parempi, että ei loppuelämälle enää muuta elämäänsä mitenkään siitä mitä nyt on. Olisi surullista voida viettää vain hetki toisen kanssa, jos se edes olisi mahdollista. Yritän nauttia viime hetkistä, kuten olen tehnyt tähänkin asti.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be