Nyt toimii kotikone taas
Ensiksi
Kristallilapsi04 (ent.tinksu) suuren suuri hali :hug: Samassa veneessä ollaan eli täti tuli tännekin sunnuntai aamuna.
Kova oli tiputus siinä mielessä että aamulla kerkisin testaamaan negan, sillä menkat oli lugejen jälkeen kolme päivää poissa ja ei tuhrua ollenkaan. Mies vaan kysyi mitä täällä näin aikaiseen olet hereillä kerroin että tein testin. Totesi vaan että aku ankat kastuu kun satoi vettä ja olivat terassin pöydällä
Kyllä otti päähän ei kysynyt mitään. OKEI mun mies onaamusin hyvin hiljaista miestä muutenkin eikä juuri höpötä, mutta hieman harmitti. :'( vaikka tiesinhän minä että ei tässä raskaaksi tulla. =)
Nyt mun elämässä alkaa puhaltamaan uudet tuulet, tai ainakin yritän. Eli olen nyt hakemassa uuten työpaikkaan, toki mahdollisuus paikka saada on varmaan 1/10000000000000. Mutta yrittänyttä ei laiteta.
Olen niin korvia myöten täynnä tuota nykyistä työpaikkaan, pomo kohtelee välillä kun ruttoa ja välillä taas olen niin muru (on siis kaikille sellainen) Mutta mun ei tarvitse kuunnella ja kestää tuollaista. Haluan kehittyä ja oppia jotain uutta ja olen siis ajatellut hakea sellaista paikka josta olen aina haaveillut. En oikeestaan edes ymmärrä miksi en ole aiemmin suuntautunut lasten sairaanhoitoon. Olen siis sairaanhoitaja ammatiltani. Mutta niinkuin sanoin mahdollisuus on äärimmäisen pieni että paikan edes saan, mutta oman mielenrauhani vuoksi haen ja menen ennakkoluulottamasti eteenpäin =)
Joten raskaaksi tulo haaveet jäävät nyt varmasti taka-alalle. Toki lapsi on edelleen tervetullut, mutta en voi elämääni niin että jos tulen raskaaksi en voi vaihtaa paikkaa tai edes yritää. Nyt täytyy elää tässä ja nyt :heart:
Devilahille onnea kovasti kouluun ja kyllä se näin on että arki on ihana asia :heart: Lapset täälläkin aloittaa torstaina koulun ja palaa arki meillekin
Laoset jo odottaakin täällä kovasti koulua. Laukut on pakattu jo viime viikolla. Vanhin menee nyt kuudenelle ja nuorin kolmosella, siinä ne mun pikkuiset on kasvanut aivan huomaamatta. :'(
Panttikselle tsemppiä :hug: Olen muista ketjuista lukenut, että olet joutunut ja negoja testailemaan, joka ei ole kiva asia. Mutta toivon että tekin saatte asiat rullaamaan siihen suuntaan, että pikkuinen pääsee pienee kohtu-kotiinsa kasvamaan, ja se päivä vielä koittaa.
Nyt kaikille oikeen hyvät päivät ja käyn teitä välillä moikaamassa :wave: