++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Nyt toimii kotikone taas ;)
Ensiksi Kristallilapsi04 (ent.tinksu) suuren suuri hali :hug: Samassa veneessä ollaan eli täti tuli tännekin sunnuntai aamuna.

Kova oli tiputus siinä mielessä että aamulla kerkisin testaamaan negan, sillä menkat oli lugejen jälkeen kolme päivää poissa ja ei tuhrua ollenkaan. Mies vaan kysyi mitä täällä näin aikaiseen olet hereillä kerroin että tein testin. Totesi vaan että aku ankat kastuu kun satoi vettä ja olivat terassin pöydällä :LOL: Kyllä otti päähän ei kysynyt mitään. OKEI mun mies onaamusin hyvin hiljaista miestä muutenkin eikä juuri höpötä, mutta hieman harmitti. :'( vaikka tiesinhän minä että ei tässä raskaaksi tulla. =)

Nyt mun elämässä alkaa puhaltamaan uudet tuulet, tai ainakin yritän. Eli olen nyt hakemassa uuten työpaikkaan, toki mahdollisuus paikka saada on varmaan 1/10000000000000. Mutta yrittänyttä ei laiteta. :) Olen niin korvia myöten täynnä tuota nykyistä työpaikkaan, pomo kohtelee välillä kun ruttoa ja välillä taas olen niin muru (on siis kaikille sellainen) Mutta mun ei tarvitse kuunnella ja kestää tuollaista. Haluan kehittyä ja oppia jotain uutta ja olen siis ajatellut hakea sellaista paikka josta olen aina haaveillut. En oikeestaan edes ymmärrä miksi en ole aiemmin suuntautunut lasten sairaanhoitoon. Olen siis sairaanhoitaja ammatiltani. Mutta niinkuin sanoin mahdollisuus on äärimmäisen pieni että paikan edes saan, mutta oman mielenrauhani vuoksi haen ja menen ennakkoluulottamasti eteenpäin =)
Joten raskaaksi tulo haaveet jäävät nyt varmasti taka-alalle. Toki lapsi on edelleen tervetullut, mutta en voi elämääni niin että jos tulen raskaaksi en voi vaihtaa paikkaa tai edes yritää. Nyt täytyy elää tässä ja nyt :heart:

Devilahille onnea kovasti kouluun ja kyllä se näin on että arki on ihana asia :heart: Lapset täälläkin aloittaa torstaina koulun ja palaa arki meillekin ;) Laoset jo odottaakin täällä kovasti koulua. Laukut on pakattu jo viime viikolla. Vanhin menee nyt kuudenelle ja nuorin kolmosella, siinä ne mun pikkuiset on kasvanut aivan huomaamatta. :'(

Panttikselle tsemppiä :hug: Olen muista ketjuista lukenut, että olet joutunut ja negoja testailemaan, joka ei ole kiva asia. Mutta toivon että tekin saatte asiat rullaamaan siihen suuntaan, että pikkuinen pääsee pienee kohtu-kotiinsa kasvamaan, ja se päivä vielä koittaa.

Nyt kaikille oikeen hyvät päivät ja käyn teitä välillä moikaamassa :wave:
 
heipä hei lentolaiset..

vielä olis muutama päivä jäljellä ja sitten alotan työt.. mulle tarjottiin toistakin avustajan paikkaa lähempää mutta luulempa vaan että saan hylätä sen..
pojan tara on menny niin paljon paremmin nyt kun on isojen ryhmässä.. :D

jeps mutta paljon +++++++++++++++++++++++ tuulia nyt elokuulle..

mä vanhenen muuten sitten lauantaina.. :eek: :/
 
kristis paljos vanhenet! Onnea jo etukäteen kun kummiskin unohan!! :flower: munkin koulu jatkuis sitten maanantaina...toisaalta on niiiiiin ihana päästä ihmisten ilmoille ja saada muutakin elämää kun tätä arjen pyörittämistä kotona, mut toisaalta stressaa jo valmiiks, ku jäi keväällä näyttö kesken ja se pitäs nyt syksyllä sit suorittaa...eli kaiken maailman tutkintosuunnitelmat saa kirjotella uusiks...huoh..
 
Hellurei!

Mitäs tänne?? kristis vanhenee, niin minäkin mutta vaista 1.9 huhhuuuuuuu :LOL: Mutta onnea jo sinulle. Nainen on kun vanha viini, joka vaan paranee vanhetessaan :LOL:
Mulla on tosiaan vauva-asiat pysyneet nyt taka-alalla tosin tätikin pakkaa vasta kamojaan, mutta olen pää pyörällä väsännyt työhakemuksia :kieh: Aina sama miettiminen ja pohtiminen. Aion pyytää myös virkavapaata ja jos saan niin työpaikka minulla odottaa näillä näkymin vuodeksi. Soittelin eri paikkoihin ja yksi paikka olisi valmis ottamaan minunlaiseni kehäraakin töihin. Jos en nyt jostain syystä vaki paikkaa saa. B) Mutta jotain on nyt tehtävä tuo työpaikka syö minusta kaiken elävän mikä minussa on, ei siis tunnu ollenkaan hyvältä. Ja olen ihminen jonka pitää saada kehittyä ja kasvaa ammatissani, minua ei ole luotu paikalle junnaamaan :heart: Yritys ei kuitenkaan lopu mihinkään, mutta ei ehkä niin täysillä mennä, Päivä kerrallaan katsellaan ;) Jotenkin tuntuu hyvältä kun saan näitä asioita hieman järjestykseen.

devilah arki on aivan ihana asia, jota osaa arvostaa sitten kun sitä ei hetkeen ole ollut, meillä lapset aloitti tänään taas arkisen aherruksen =) ja hymyssä suin ;) Pulahtivat aamulla uimassa ennen kouluun menoa niin virkistyivät ekaan aamuun.

Kristiskin painii duuni asioiden kanssa :) ei ole helppoa ei tämä ihmis elo =)

Mutta tsempit kaikille ja plussa puhurit +++++++++++++++++++ :whistle:
 
kristikelle oikein hyvää syntymäpäivää!!!!


maaruska oikein paljon tsemppiä sinulle työpaikan vaihdos aikomuksesta ja toivotaan että saisit mieluisen työpaikan!! b :D d Siellä töissä kuitenkin tulee oltua niin paljon elämänsä aikana ja jos siellä ei viihdy niin se kyllä syö... Ja kuka tietää tollainen uusi projektihan voi tuoda jotain ihanaa ja positiivistakin tullessaan ;) ;)

Devillekin hyvää koulun aloitusta, onko jo uusi koulureppu hankittu :D

Täällä odotellaan t-k-k:ta huomenna pitäisi alkaa... ei ole kyllä yhtään enää raskautunut olo. Noh sitten täytyy alkaa ottaa selvää tutkimuksista ym. Eiköhän se nyytti vielä joskus saada, niin kuin me kaikki :heart:
 
Jouskari Eij oo, mut kyllä tälle rakkaalle läppärille(sarkastinen painotus sanalle rakkaalle) pitäs kassi löytää ;D Mut sellaset kunnolliset pakkaa maksaan aika hunajata! Ja näin kalliille vehkeelle ei viitti ostaa mitään hennesin ei pehmustettua 19 euron "läppärilaukkua" :D Vitsit..viivanpaikka vaan tais tulla..mut maanantaina uusiks..
Paljon plussatuulia kaikil ja tsemppiä! ja niinkuin viisas juoskarimme sanoi, kyllä se nyytti viel saadaan ;) suomalaisella Gifulla ;) kristis ootko testaillu? nykyään eij oo mitenkään harvinaista et tulee oikee kunnon vuotoa vaikka oiskin raskaana?
 
Devi vai sellainen hankinta pitäis tehdä. Ehkä se kannttaa satsata joo vähän parempaan kuin hennesin laukkuun =) Oon kyllä nyt jännänä täällä sun puolesta kun sellasen viivan paikan tai haamujen haamun menit testaileen :saint: :D :heart:
Kristis, mitäs jos enteilee ovista, mutta ovis tuo pahaa oloa toisinaan...?
 
Pitäskö mun vielä tännekkin sit kertoo millasen viivan mie sain :D Eli testialueelle ilmeistyivät molemmat viivat, kontrolliviiva ja testiviiva..ihan värillisiä kunnon viivoja molemmat. Mutta juju on siinä et molemmat viivat loppuu testialueen puoleen väliin?! Eli testi on viallinen, kuin joku näkymätön raja olis keskellä testialuet mihin molemmat viivat päättyy :LOL: mut se oli kosto siitä kun testasin niin ajois :LOL:
Nyt mä pähkäilen odotanko aamuun....
 
:LOL: voe hittolainen onko vähän piinaavaa Devi, mä en kyl varmaan malttais odottaa aamuun vaan testaisin illalla.. tietty olis parempi jos testais aamulla, olis paremmin hormoonia veressä eikä jäis niin arvailejujen varaan... :whistle:
Argh! Munkin tekis mieli tehdä testi, mut taidan ainakin odotella huomen aamuun ja jos ei huomennakaan ala niin sit teen testin keskiviikko aamuna :saint:
 
No mies sai mut nyt ylipuhuttua et aamuun ootellaan! Ja se viel jemmas sen testin :LOL: onneks mun mies osaa olla tässä asiassa järkevä! sitä mä tarviin nyt! Ei muuten voinut paremmin koulupäivä alkaa, parhaan ystävän kanssa sit treffattiin siinä parkkiksel ennen koulun alkua ja hän löi käteeni plussatestin :heart: me ei tehty viiteen minuuttiin muuta kun kiljuttiin! :D oli niin ihana olo! ensimmäistä kertaa tuli olo, et vaikkka mä en nyt plussaa täs kierros, niin onneks se "masennus" jää vähäselle kun on niin onnellinen toisen puolesta! noh mut..arvatenkin koko päivä meni siihen kun puhuttiin oireistamme ja mietittiin kuinka meistä tullaan puhumaan selän takana "ne on varmaan keksiny sen yhessä, et hankitaan samaan aikaan muksut" :LOL: Me siis opiskellaan samassa aikuisryhmässä ja ollaan porukan nuorimpii, ni eiköhän ne vanhemmat jotain ala keksiin ;)
mut voih..olis niin ihanaa olla tismalleen samaan aikaan odottavia! (tiedän, oon ku joku teini) :LOL:
Mitäs muille naisille??
Ja jouskari hei, ethän sä siinä mitään häviä, kun yhen herkän testin pisuttelet täs näi ohimennen ;)
 
Tää on jotain ihan uskomatonta ja ei todellista mut tein aamulla raskaustestin ja tikkuun tuli haalea viiva kontrolliviivan viereen :heart: Mä en voi uskoa tätä, oon ihan puulla päähän lyöty, olisitte nähny mun ilmeen kun tein sitä testiä :eek: Mieskään ei osaa muuta sanoa kuin että tehdään uusi testi ja katsotaan onko tää nyt totta.... :D :LOL: Mulla on ollut nyt tässä tunnin ajan koko ajan virne naamalla :p IIIIIIIIK mä tei PLUSSA testin ja meille tulee VAUVA :heart: Halusin ihan ekaks tänne sen kertoa kun te olette olleet mun henkireikä täällä rakkaat lentosisaret, toivoisin niin että teilläkään odotusta ei olisi enää pitkään :hug:

Huh nyt kuitenkin on sellanen olo et ehkä se testi tuli väärin tehtyä, kun oli Prisman testi ja se makas vinossa siinä kusikupissa, jos se häiriinty siitä jotenkin.... :eek: Teen vielä huomenna uuden testin, käyn ostamassa apteekista... siirsin itseni nyt alkuun haamuilijoihin... :saint:

Devi mites sun tilanne?!?!? b :saint: d
 
Lähdetään miehen kanssa mökille niin nettiin pääsy on vaikeaa, mut tulen sit infoon humenna jotenkin vaik kännyn kautta, mitä huominen testi näyttää..... olo on niin hämmästynyt ja onnellinen :D :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Voi jouskis sait kyyneleet silmiini :heart: Ihanaa, olen niin onnellinen puolestanne. Haluan toivottaa paljon tarrasukkia vauvalle mukaan ja monta monta onnenpotkua persauksiin ja sylin täydeltä tsemppiä :heart:

Usko huomiseen on taas paljon vahvempi ;)

itse sain eilen illalla aivan kaamea pissatulehduksen, hetken kävi jo kuolema mielessä :LOL: Kun vaan istuin istuin ja istuin vessassa ja kivut oli kovat. Nyt jo helpottamaan päin. Mun työasiat ei ole vielä selvinneet, mutta tällä viikolla selvii, saanko virkavapaata, joten rakkaat kanssa sisaret laittakaahan peukut pystyyn? jooko? ja se joka uskoo yläkerran mieheen, niin kädet ristiin :saint:

Ja lisää plussia kehiin, mä lupaan pitää pinoa pystyssä ja luultavasti pitkään :LOL: Mutta enään en stressaa. :wave:
 
Heippodei! Ekaksi: ONNEA JOUSKARI!!! :flower: :flower: :hug: :heart:

Täällä kp 17/25 ja toiveet siellä jossain. Kp 7 tunsin kovaa vihlontaa oikealla puolella jota kesti sen illan ja seur.pvän. Ihan siis normi ovis-kipua,jotenka aattelinpa nyt sitten oviksen olleen tuollon kp 7,mutta voipiko se edes olla mahdollista?!Nyt kyn kp.t on paljo yli normaalista oviksen ajankohdasta,eikä mitään kipuiluja ole tuon kp 7 jälkeen ollu,niin siksipä päättelin ovistelleeni todella aikaseen..Eli periaatteessa menkkojenkin pitäis alkaa pari pvän päästä.No,mutta nythän on kolmatta päivää valkkista hulahdellu pöksyyn,niin että on kaikki pöksyt läpi märät!Anteeksi yksityiskohdat :ashamed: Tissit kipeytyy aina ennen menkkoja,jota kuinkin näihin aikoihin,mutta nyt ne vaan on taas yhden kuppikoon verran turvonneet,muttei kipeät.Normi ovis-nännikipukin jäi kyllä tulematta..Paleleekin ihan hulluna..
En tiedä miten nyt taas jaksan jauhaa näistä muka-oireista kun sillon kp 8-9 tuli puputeltua vain ja ainoastaan.. :ashamed: Toisaalta juuri sen takia olenkin ihan optimistinen,kun se mahd. ovis oli juuri tuolloin..

Omituista jaarittelua ja jossittelua tää mun teksti,sorry!
Mutta voiko kp 7-9 edes raskautua?!?! :eek:


*muoks*

Puhuinkin höpöjä,nyt kun tarkemmin aloin päiviä katsella,eli vihloi kp 5 ja puputeltiin vasta kp 7,eli nou tsäänssejä! :( Ja ovis ois tuskin ollu kp 5 kun menkatkaan ei ollu hädintuskin loppuneet edes tuolloin..Plääh!
 
hyvää iltaa lentolaiset!!!

:ashamed: :ashamed: multa tultiin tänään kysyy/onnittelee raskaudesta kun maha pömpöttää jo niin kauniisti.. :ashamed: :ashamed: siis en oo raskaan..

No kattoo nyt joskos sitä tän vuoden loppuun mennessa plussaa ja sit olis se pieni tulossa..

Mitäs muuta tänne kuuluu ketkä plussas elokuussa??
 

Yhteistyössä