++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Hei tinksuwinksu eikös sulla ole ovis päälänsä? Oon huomanut itselläni, että oviksen aikaan on sellasta öklö oloa välillä...
Tervetuloa tänne Tampereelle, mutta pahoitteluni sukulaisen menetyksestä :hug: Toivotaan että pojun kanssa menee hautajaiset hyvin, ettei pelästy tilaisuutta :heart:
Onnittelut hää- ja syntymäpäivän johdosta :flower: Hienon lahjan sait :D Ja tällä menolla tuntuu etten tästä ikinä raskaudu, joten et sinä tänne yksinään jää, yhdessä sitten plussataan viimisenä jossain vaiheessa :saint:

Meikä on tällä hetkellä toinen nainen jos nyt näin voi sanoa. Ykkösenä on miehellä tällä hetkelä mönkkäri. :kieh: Hemmetti se jaksaa sitä puunailla päivästä toiseen. Ei ole juurikaan yhteistä aikaa ollut hetkeen. Joko on töissä pitkiä päiviä tai puunaa moottoriajoneuvoja :headwall: Täälähän eletään jo ihan puutteessakin sen takia |O No kai se tästä jossain vaiheessa rauhottuu...

jouskari-82. jeps kiitoksii vaan eilen tultiin joskus kuuden pintaa ja tänään ollaan oltu keskustas poika kävi leikkaa hiukset ja siis todella kiltti oli ei huutanu yhtään istu niin nätisti.. ukkoa en saanu parturii:( huomen mennään särkkiseen tuu sääkin.. :D

hellurei tyttäret=)

mitäs täällä? me muutamat vielä roikutaan, eikä olla vielä vissiin lähdössä kukaan :LOL: Toivottavasti seuraavassa edes joku siirtyy toiselle puolelle. Mutta mikäs meillä ollessa kun on hyvä porukka =)

Mulle on iskenyt " hoito" väsymys |O Eli nyt teen tunnustuksen, olen polttanut muutamia tupakkeja aina silloin tällöin. Lopetiin siis syksyllä kun päätimme että pikku kolmonen saa tulla. Ja nyt ajattelin että voi video, poltanpa muutaman kun ei kuitenkaan tärppää. Siis iski todellinen HOITO VÄSYMYS :kieh: No ehkä kun tämä ovis on oihitettu niin on taas jätettävä tupakat piirongin laaitkkoon. Mutta jotenkin helpottava olo. Miksi yritän ja yritän ja teen kaikkeni, että tärppäisi ja kun ei kuitenkaan. okei okei tiedän tyhmää lapsellista ajattelua, mutta taidan ollakin todella lapsenmielinen :LOL: Ensi viikolla on niitä lugeja sitten kuitenkin tukettava tuonne mihin päivä ei paista B) Vaikka taitaa turhaa olla, en mä jaksa enään stressata itseäni hengiltä :attn:

Kaikille oikeen mukavaa viiikinloppua :heart: Ja plussa puhureita teille kaikille ja ehkä myös hieman itsellenikin :wave:

Tinksu onneksi parturointi sujui hyvin! :D Ja mukavaa särkänniemi päivää, toivotaan vain ettei satele! Meikä kyllä taitaa sen tällä kertaa jättää väliin... :whistle:

Maaruska kyllä joskus saa repsahtaa, kunhan ei ota tavaksi enää, vai mitä ;) Plussapuhureita sinullekin eritoten ja tsemppiä niihin lugejen laittoon mihin ei päivä paista :LOL:

kiva kuulla teistä muistakin! :D (tinki ja maaruska) Mitäs tänne, evakossa oltiin torstaista asti, muurahaiset vallotti yön aikana kämpän..niitä tul pistorasioista ulos ja reittikin niillä ol..hui! Noh ei mitään, myrkytettiin kämppä ja koiran kanssa mökille evakkoon! Tänään tultiin takas niin onneks ei löytyny ku "ruumiita" enään!
Jouskari ovista en oo viel bongaillu..mut hope so et tulee! Ja voi ol et meinki vaaveli sitten mökillä ois voinu alkunsa saada, oli aika romanttista auribgon alla, kalliolla!

Devi yöks niitä murkkuja :kieh: Toivottavsti eivät enää tule!
Kuulostipas ihanalle tuo teitin mökkireissu :heart: Oikein kalliolla ;)

Täällä on ollut aika väsy olo, käytiin yhden palstalaisen kanssa viihtellä |O Hauskaa kyllä oli! :D

Huomenta..
ihana olla kotona.. ja omassa sängyssä on niiiiiiiiiiiiiin ihana nukkua. reissu meni hyvin ja poika nautti särkkiksessä. se kävi kaikis laitteis mihin vaan pääsi ja jossain pariin otteeseenkin :D delfiinit oli kuullema parasta.. Hautajaisissakin meni ihan hyvin kappeliin ei ehditty tultiin vähän myöhässä kun oli ilmotettu väärä paikka ekaks. mutta haudalla oli hiljaa ja katteli ihmeissään. ruokailussa sit päästeli ilon kiljahduksia mut onneks kaikki ymmärsi.:)
kotimatkan poika nukku ja pihas heräs mut kannoin silti sänkyyn kun kello oli jo yli ysin että nukkuma menoaika oli käsillä ja onneks jatko unia..

Nyt alkaa sit taas arki ja ihanaa onkin.. poikakin on ihan fiiliksis kun ollaan kotona :D

Kopsaan törkeästi toisesta ketjusta, jos ette vaikka käy vakoilemassa muualla. Eli...

Mä en kestä tätä! |O Mun kroppa vedättää mua ihan sata nolla ja kierto heittelee ihan miten sattuu. Ei se mikään ovisplussa eilen ollut, se enteili menkkoja!!! Kuulemma ovistikkuihin voi tulla vahvempi ennen kuukautisten alkua. Tänään alkoi tuhru, ja äsken kun koitin, oli kohdunnapukka ihan pehmeä löllykkä. Sieltä se täti taas tulee. :'( Munasarjanippailut johtui luultavasti keltarauhasen kasvusta. Voi hemmetin hemmetti! :kieh: Mä en yhtään tunne omaa kehoani. Nyt en osaa olla edes iloinen tästä lyhentyneestä kierrosta, kun v*tuttaa ja itkettää vaan. :ashamed: Lisäksi, jos mulla on nyt näin lyhyt kierto, niin mun gyneaika ja miehen simppatestienkin ajankohta on ihan päin helvettiä! :kieh: Ei tässä ole mitään hyvää.

DeVi: Kiitos haleista. En vaan uskalla soittaa ja varata uutta aikaa gynelle. Ne on siellä vastaanotossa aina niin nihkeitä, jos yrittää saada nopeasti aikaa... :ashamed: Simppatesteistä voin soittaa uudestaan vasta huomenna aamulla.

No antaa niitten olla nihkeitä! Jos on sellanen tilanne, et uus aika, niin minkäs sille voi. Ärsyttää aina tollasseet asiakaspalveluttomat ihmiset!murr!
Mitäs tänne, ei ovista..viekään..joko tulee pitempi kierto tai mitään ovista ollenkaan!

Hei kaikki!
Oon ollu niiiiin laiskalla päällä, ja kai tahallaan koittanut vähän pysytelläkin täältä poissa..
Kotona on kyllä tapahtumia ihan riittämiin, juuri kotiuduttu etelän ihanasta lämmöstä tänne Suomen öhöm... syyssateisiin. Saa nähdä tuleeko se kesä tänne vielä...

Mullekin voisi joku ihanainen heittää kiertopäivien tilalle TJOT.
Mulla on ollut pientä tiputtelua keskenmenosta saakka, ja oman sävärinsä antaa terot.. ne söin hyvin pitkälti liian aikaisin viime kierrossa, ainakin ovista ajatellen. Mutta katsotaan nyt tää seuraava kiekka että tasoittuuko ollenkaan.. päiviä lasken lähinnä terojen aloittamisen vuoksi. Tällä hetkellä on menossa ehkä kp7 tai jotain sinnepäin..
Kurjuus kun niin tulee mieleeni välillä kuinka mones rv nyt olisi menossa..ja kauanko Siihen päivään olisi.. :'( miten tää nyt näin vaikeaa oli....huoh.

Voi Panttis, ihan perseestä että sun kierrot noin heittelee! Mutta oon kyllä susta äärimmäisen ylpeä kun olet noin sitkeä! Äläkä vaan masennu typeristä vastaanotto/ajanvaraussihteereistä.. kuten Devi sanoi, huonot ja tylyt asiakaspalvelijat voisivat harkita kyllä ammattinsa uudelleen!

Ihanaa sadekesän jatkoa kaikille!

Devi: juu, hih.. taisi tuo railakas elämästä ja tilanteista nauttiminen olla kaikista suurin syy että pääsi edes alkulauteille km hyväksymisen kanssa.. Sai rauhassa touhailla Espanjan kesässä kokonaisen kuukauden, pelkäämättä syömisiä tai juomisia, ja nyt miehen kanssa tuleva kahdenkeskinen pikkuinen loma keski-Euroopassa piristää kovasti.. tai oikeammin ihan järjettömän mielettömästi =)
Välillä vaan iskee pieni masis.. ei auta.
Rauhassa odotellaan tulevaa ja katsotaan mitä tapahtuu.. :wave:

Ryhmä halitusta kaikille :hug: :heart:
Jotenkin itsellä ollut jonkin aikaa sellainen olo, ettei tässä vielä kannata panikoida, ehkä tämä olo sen takia, kun syksyllä jossain vaiheessa hakeudutaan tutkimuksiin. Niin tulee jos on tullakseen tässä loppukesän aikana ja ensimmäistä kertaa nyt tikuttelen ovista, kun haluan tietää tapahtuuko mun kropassa mitään. Toisaalta luulen että tapahtuu, kun aina on sellaiset o-oireet. Mutta positiivisia tuulahduksia meille kaikille :heart: :heart: +++++++ :whistle:

Hötkyilin vähän liian aikaisin eilen. Ei mulla sitten vuoto alkanutkaan. Ilmeisesti tää olikin ehkä kenties ovikseen liittyvää tuhruilua tai sitten jotain ihan muuta... Saas nähdä, mihin kierto taas asettuu. Heh, ei ole ainakaan tylsää tän mun kropan kanssa. :LOL:

Mivi: :hug: Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa!

Jouskari: Eläs kuule nyt laita mitään hassuja ajatuksia mun päähän! :D Kävihän se toki eilen mielessä, mutta en halua vielä alkaa testailla raskaustestillä. Edelleen jomottelee tuota oikeaa munasarjaa. Ovistesti oli tänään nega. Ootellaan, ootellaan.

Nonni, panttis,aina parempi kunhan ei vaan täti oo :D eli parempaan päin menossa ollaan ;) Tänään taas vällyjä heiluteltiin...pakko kai se on..jos noi mun tikuttelut on menny päin peetä mut ovis silti on/oli. :D Varmuuten vuoks, vaikka kuntoilun kannalta jos ei muuten ;)

Yhteistyössä