++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

jep jep lenttis yk 2, olkoon niin :LOL:

Nyt tulee psykologiaa....... Eli jotenkin tässä kierrossa oli toiveet vielä korkeella kp 21 asti jolloin se tuhru alkoi, silloin tapahtui romahdus :headwall: Kävin henkisesti asian läpi ja sen vuoksi nyt ei ollut pettymys. Olen nyt monta kuukautta pettynyt ja taas toivonut. Uskon, että nyt kun kaikista lääkkeistä huolimatta ja oviksen bongauksesta huolimatta ei tästä tärpännyt vaikka osumatkin osui kohdalleen, niin en enään stressiä ota tulee tosiaan jos on tullakseen. En ajatellut edes laskea päiviä, muuta kun sen milloin luget taas aloitan. Jotenkin on halunnut laskea ja laskelmoida ehkä liikaakin, mieskin välillä sanoo relaa vähän :LOL: Mutta ei se ollut helppoa, nyt jotenkin varma fiilis siitä että stressiä en ota, sillä tiedän että kaikki kohdallaan, että tulee kun on sen aika ;) Ei ole vielä kaikki valmiina pikkuista varten, pitää olla kunnollinen alusta missä pysyä, ja ehkä se ei ole vielä valmis. Kehoni on kuitenkin elänyt 4 vuotta hormoonittomassa toiminnassa tietyllä tavalla hormoonikierukan vuoksi, kun ei siis tullut edes kuukautisia niin onhan se ihme jos ei kroppa tarvii aikaa palautuakseen :whistle:

Joten hyvillä mielin uuteen kiertoon, voi olla etten niin usen tule täällä käymään, ettei kp hyppää silmille vahingossa :LOL: No saas nähdä :p
 
Ja lenttis onnea sinulle lasten tapaamiseen =) Uskon todella että kaikki menee hyvin, vaikka joskus nuo ex osaavat varmasti olla hankalia (vaikkei kokemusta olekaan). Mutta varmasti ihanaa kun miehen lapset ottanut sinut vastaan hyvin ja sehän on pääasia, eikö vaan?? Ja hyvää matkaa :wave:
 
Täällä sama fiilis kuin maarutskalla tuo syksy/talvi oli sellaista sanotaanko niinkin rankasti kuin synkkää aikaa, niin sitä oli niin kova kaipuu saada syliin pieni käärö. Nyt kun on tullu taas kevät ja aurinko paistaa ja kesä on edessä, niin haluan elää rennosti ja nauttia kesästä ja miehestä. B) Eli tulee jos on tullakseen, syksyn tienoolla jos ei ole vielä mitään tapahtunut aletaan sitten katteleen mitä asialle voitaisiin tehdä. :saint:

Mä olen myös ajatellut, että pitäis varmaan itseltä poistaa kaikista pinoista missä olen nuo kp:t niin ei tulisi niitä kytättyä. Toisaalta kesällä muutenkin tulee varmaan aika vähän oltua koneella, joten se edes auttaa tuota kyttäämistä... B)
 
Lentsukan kuulumisia oli mukava lukea, vaikka romaani olikin, niin mä jopa luin sen, vaikken yleensä tykkää romaaneja lukea ;)
Toivotaan tosiaan, että teidän Jenkkillä reissu menee hyvin ja eritoten lapsien tapaaminen ja toivotaan, että se ex olisi siedettävä :D
Aikamoiset lasten partyt siellä on tiedossa :LOL:
 
Taitaa miehetkin taitavat olla innossaan tuosta viimeisestä :LOL: :LOL: Ja eipä sitä tiedä vaikka kuuman auringon alla simpatkin kypsyisi paremmin :LOL: ja folleista tulee oikeen mojovia :LOL: Joten antaa kaikkien kukkien kukkia vaan :flower:
 
Morotus tyttäret!

Täällä sitä vaan jöpötellään vieläkii,ihme kyllä! Ihan tälleen äkkiä pittää kirjottaa,ettei täti ehi lukee ja salamana juokse paikalle! :LOL: Ei tuhrua,tissit kipeet,ei jalka-jomotusta. Ällöttää ja oksettaa ihan sikana!!!!!Toivotaan!!Huomenna kai pakko kusta luikauttaa testiin,la tietää ottaako punkkua..:)
 
Tinttara84 hienoa tinttara nyt taitaa olla niin että............... potkin sen tätin persuksiin ja työnsin korva tulpat sen kovaan ja painui niin pitkälle ettei kyllä sinua tavoita :kieh: Huomenna sitten kusaset tikkuun ja homma klaari. :heart: viimeinen puhallus +++++++++ :whistle:
 
Ai niin totta, no joo ne kumi-ukot kyllä jätetään kaupan hyllylle :LOL:

Tinttara Jess!! Nyt on kyllä peukalot täällä pystyssä puolestasi, meikä lukitsee koneen ovet sellaseen takalukkoon ja kalterit ikkunoille, ettei se t-k-k sinua yllätä! :p
 
Voihan kökkö,olinkohan liian hätäinen kirjottaessani äsken??!! Mahaa turvottelee kummasti..Suihkussa äsken tissejä puristelin,eikä ne niin kamalan kipeet enää oo ees..Paska!No punkkua huiviin lauantaina ja oikeen olan takaa kai sitten...Nyt meni usko ja toivo,ihan oikeesti taas! :headwall:
 
ei kun tinttara, oon päättänyt, että olet nyt raskaana, eikö juu? :heart: T-k-k:lle potku persuuksiin!

niin maaruska mä olen seuraavat pari kiertoa ihan pakosti tjottailu-kerhossa, en enää edes mittaile aamulämpöjä, kun ei ne mulla mitään kerro :/ .

Ja saanko nyt vähän saarnata sen verran, että sulla ei ole suinkaan hullummin asiat, koska ovuloit, ja olen yhä varma, että sulla on ollut vain ongelmana tuo keltarauhashormonin puute. Eli siksi puolitosissaan oon sitä mieltä, että nyt sulla on vasta yk2 meneillään, koska vasta nyt olet samalla lähtöviivalla "norminaisten" kanssa, jotka siis raskautuvat 90% vuoden sisällä yrityksen alkamisesta! :heart:

Mutta ymmärrän kyllä, että kevät saa hormonit hyrräämään ja lapsen kaipuu on kova. Itsellä kyllä pupuiluhalut romahtivat täysin gynen jälkeen, olin niin maassa hedelmättömyydestäni :'(

Mutta nyt on kulunut jo viikko huonoista uutisista, ja pikku hiljaa alan palata takaisin elävien kirjoihin ;) Paitti että kauhee kiire koko ajan, nytkin pitäis tehä töitä, mutta täällä mä vaan roikun nauraas teidän jutuille :LOL:

Niin muuten saan verikokeitten tulokset vasta ke, eli just ennen kuin lähdetään. :eek:
 
Hyvää Huomenta! :wave: B)
tinttara mikä fiilis, onhan t-k-k pysynyt edelleen poissa, mites oletkos testaillut?
Lenttis hyvä saarnapuhe ja ihan uskottava, pitäisköhän oikeen listoille muokkaa maarutskan kohdalle yk2 ;) Huomasin juuri, etten ole ollenkaan noteeranut sinun huonoja uutisia Pco:sta :ashamed: Mites muuten tuo nyt sitten vaikuttaa, kun saat kokeen tulokset tietää, niin pitäisikö sun sitten varailla lekurille aikaa sen jälkeen vai onko se ajankohtaista sitten rissun jälkeen? Ensiviikonllako teillä on lähtö? Jaksamista sinulle ja uskon että nyt sinun elimistösi hormoonit saadaan ojennukseen noilla tutkimuksilla ja sinä kyllä raskaudut. :hug: Otetaanko kaikki tavoitteekis syksy, syksyllä viimeistään ollaan tiineinä :heart: :saint:
 
No voi paska!! :headwall: Paaaaaljon lohduttavia halauksia :hug: sinulle Tinttara :hug: Kyllä sinulle jos kelle olisi jo raskaus suotu!! :heart:
Ootteko ajatelleet mennä lääkärin puheille jossain vaiheessa?
 
Kiitti...Käytiin lapsettomuuslääkärillä ja minut ehdittiin tutkia,kunnes tuli mutkia matkaan ja asia jouduttiin laittamaan jäihin.Siis muussa elämässä mutkia..Tästä on jo ainakin 2 vuotta aikaa,joten pitäisi kai aloittaa kaikki alusta..
 
Tinttarainen :hug: Anteeksi, olethan sinä aijemminkin siitä puhunut! Todettiinko sinussa mitään vai oliko kaikki niin kuin pitääkin? Olisiko seuraavaksi sitten miehen vuoro? Ehkä se kannattaa mennä, jotta tulisi selvyys tai toki jokainen tekee niin kuin parhaalta tuntuu. Ja tiedän monia tapauksia, ettei kummassakaan mitään ole havaittu, mutta syystä tai toisesta ei vain ole tullut pariin vuoteen tai useampaan vuoteen lasta, kunnes sitten yht'äkkiä on napsahtanut plussa plakkariin :heart:
 
DoB
Tinttara :'( Mä olin ihan varma että plussaat! Tosi harmi juttu!

Lentoemolle on varmasti tulossa mukava reissu. Jospa siellä hetkellisesti unohtaisit kaikki vauva/hedelmällisyysjutut ja vaan nauttisit olostasi :heart:

Maaruskalla on ihanan rento asenne, eiköhän se nyytti vielä sun syliin päädy :heart:

Mä edelleen kaipaisin teitä kaikkia tuolla odotuspuolella eli ihan hirveä kasa +++++++++ :whistle:

Mitäs mulle, no maanantaina käytiin varhaisultrassa ihmettelemässä pientä ja siellähän se köllötteli ihan oikeassa paikassa ja pieni sydän sykki hurjaa tahtia :heart: Mies meni ihan sekaisin :D Kaikki siis kunnossa ja viikkoja nyt 8+2. Tiistaina kävin sitten neuvolassa ekaa kertaa ja sielläkin meni kaikki hyvin. Veriarvot ja verenpaineet oli paljon paremmat kun mulla normaalisti. Painoa oli tullut +1.2kg lisää :D Ihan hurja turvotus koko ajan! Kävin jo ostamassa isompia paitojakin ettei kukaan huomaisi. Neuvolantäti oli ihana ja mukana oli myös kätilöharjoittelija. Tuntuu niin paljon konkreettisemmalta taas kun on käynyt noissa ja nähnyt että pienellä on kaikki ok. Enää en panikoi, enkä pelkää km. Luottavaisin mielin odotellaan np-ultraa, joka on siis jo reilun 3 viikon päästä. Sitten näkee taas pienen :heart: Joka päivä olen vaan onnellisempi tästä kaikesta! Todella toivon että tämä kaikki on myös teillä pian ajankohtaista :heart:

Ihanaa perjantaita ja viikonloppua! Pitäkää mieli korkealla!
 
Jep,musta ei löytyny vikaa.Miehelleki oli purkki ja lähete valmiina...Pitää varmaa tk:ssa käydä uus lähete hommaamas sinne lapsettomuuspolille..en usko et voi vaan jatkaa siitä mihi jäätiin..Oon kyl hyväksyny senkin jo et jos lapsii ei tuu,nii sit ollaan kahestaan..

Tsemiä teille muille roppakaupalla!
 

Yhteistyössä