++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Tulin toivottamaan plussalennolle oikein hauskaa juhannusta! :wave: Tehkää paljon juhannustaikoja ja nauttikaa Suomen (tai Italian) kesästä (joka ainakin täällä lounais-Suomessa on sateinen)! :flower:

ON pikaisesti. Ilmeisesti on ovis ollut jossain vaiheessa, kun naama kukkii iloisesti ja pientä tuhruakin pukkaa :kieh: Tätiä odotellessa... Ensi viikolla pitää varmaan jo soittaa gyneaika elokuulle. Se on niin suosittu setä. :D
 
hyvää jussia vaan kaikille...

en oo testannu aattelin odottaa ton kp28 asti.. edelleen aamu kuvotukset jatkuu :$ :x ja kun istun jalat ristissä ja esim täs koneel joutuu olee maha painoksissa haaroihin niin tuntuu oudolle mahassa joku painaa?? ja no joo en kertoile enempää että en kuvittele turhaa. oon jo niin monta kertaa luullu että no nyt mut sit ne perkele alkaa :ashamed: :/ että joo odottelen veilä :) siis että ei alkas ees kun toi toinen aika umpeutuu..

mut joo sen verran utelias olin että kävin laskee la:n ja sattus niin haussusti että siskonpojan syntymäpäiville ja se mikä täst tekee oikeesti hauskan että kun sisko odotti toista niin sil oli sama la kun mulla oli esikon kans :) sattumaa tai jotain???

niin ja kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++ :saint:
 
Niinhän se täti sieltä tulla tupsahti. Kierto oli näköjään 41 päivää. Vähän harmittaa, sillä taidettiin kyllä sattumalta puuhastella oviksen aikaan, mutta ei käynyt tuuri tällä kertaa. :( No, huomenna soitan ajan sinne gynelle. Enää ehkä pari kiertoa ja sitten aloitetaan taas clomit. Syyskuulle asti pitää joka tapauksessa odottaa, että mies ehtii tulla takaisin kotiin. Pitää sekin patistaa sinne spermatestiin jossain vaiheessa...

Mitenkäs juhannus meni teillä muilla? Meillä oli melko perinteinen mökkijuhannus. Kaveriporukalla grillattiin, saunottiin, uitiin ja pidettiin hauskaa. Oli oikein mukavaa, ja melko hyvä ilmakin. :)

muoks. Niin ja jos haluat Jouskari päivitellä, niin meillä pyörähti yk 9 käyntiin.
 
jussia vietettiin anoppilassa jossa oli pojan kummitäti ja sen mies (sukua siis) istuttiin grillattiin ja pelattiin mölkkyä ja kysymys peliä.. mitään en uskaltanu ottaa kun kuvottaa edelleen että ei maistu..

ens viikon jälkeen testailen jos ei oo täti tullu :) :ashamed:
 
lentsikka: Joo, ei se 41 vielä mitenkään mahdoton ole. Mullahan oli ennen clomien aloittamista yksi 42:n pituinen kierto, joten kyllä mulla jotain eloa munasarjoissa on. :whistle: En muistanut soittaa gynelle, täytyy yrittää huomenna.

tinkiwinki: Teidän juhannus kuulosti mukavalta. :)
 
Laita ihmeessä Lentis se odotuspuolen pino pystyyn! Mä ainakin voin raahata ruhoni sinne :D . Oon jo ihan tipahtanu kärryiltä marrasmasujen pinossa, kun en oo laiskana jaksanu panostaa palstailuun :ashamed: . Mutta näköjään alan taas viihtyä todella hyvin tässä koneen ääressä :p
 
lentoemo: Jee! :D

ON: Täti pakkailee jo kamojaan, hyvä niin. Oli taas aivan hemmetilliset kivut ekat kaksi päivää, tänään onneksi jo helpompaa. Ja mikä turvotus! Onneksi en ole nähnyt tuttuja viime päivinä, olisivat varmaan kyselleet, että olenko raskaana. :ashamed: Päätin aloittaa taas huonojen hiilihydraattien välttämisen. Repsahdin silloin keväällä ja painon putoaminen tyssäsi siihen. Jospa nyt saisi sitä vähän taas tippumaan, niin kehtaisi mennä gynellekin elokuussa. Sain varattua ajan sinne, 18.8. Laskeskelin, että se olisi sopivasti ensi kierron puolivälissä, jos tämäkin kierto on sellaiset 40 päivää.
 
DeViLiah: Keväällä jätin vain raa'asti kaikki vaaleat jauhot, leivät, pastat, riisin, perunan ym. pois. Paino tippuikin ihan ennätysvauhtia. Nyt olen ottanut alkuun avuksi Nutrilettin. Ajattelin vetästä sen viiden päivän aloituskuurin ja sitten jatkaa tuolla vähähiilihydraattisella.

Eilen muuten reippailin ja lähdin pyörällä töihin, kun ei satanut. Ihan loppumatkasta, kahden kilometrin päässä töistä aloin ihmetellä, miksi jokaikinen pikkukivi tuntuu persuuksissa asti. Pysähdyin ja kas! Takakumi puhki! :headwall: No, siitä sitten vaan kävelemään. Kotiin menin bussilla ja tänään tulin töihin autolla. Pitää heittää pyörä takakonttiin kotiin lähtiessä. :kieh: Onneksi mies tulee tänään, niin katsomme yhdessä, saisiko kumin vielä paikattua.

Mayah: Kävinkin vakoilemassa teidän odotuspuolen pinoa! Hienolta näyttää. Minä tuskin sinne pääsen ennen syksyä... :ashamed:
 
Pantsu oli muuten hieno lentopino tuolla odotus puolella :D Mä kävin siellä morjenstaa. Täytyy varmaan aina silloin tällöin siellä käydä kun suurin osa porukasta on siellä. Noh kyllä me loppu lento vielä sinne siirrytään :heart:

TJOT on taas niin vaikee toteuttaa kun on niin selvät ovis oireet, noh ei mahda mitään, yritän kuitenkin ajatella jotain muuta :whistle:
Vaikkapa tuota urheilua, mulla alkanut taas painoa kertyyn, kun ei ole jumppia näin kesällä. Pitäisi mennä vain aktiivisesti lenkille ja välttää liika kaloreita, näin kesällä kyllä varsin vaikeata!
 
Jouskari: Uskon, että TJOTtailu on vaikeaa. Tässä kierrossa se on varmaan vaikeaa mullekin, kun nyt voi vähän aavistella kierron pituutta ja oviksenkin ajankohtaa. :ashamed: Pitänee minunkin käydä siellä odotuspuolella kateudesta vihreänä käydä moikkaamassa. :ashamed:

ON: Sain sitten iki-ihanan hiivatulehduksen! :kieh: Olen nyt pari päivää ollut maitohappobakteerikuurilla ja rasvannut ahkerasti, mutta ei ole helpottanut. Tänään soitin sitten lääkäriin ja sain reseptin hiivalääkkeeseen. Mä kun en pysty niitä apteekin itsehoitolääkkeitä käyttämään, saan niistä kamalan allergisen reaktion. :( Mulla on paino lähtenyt taas mukavasti putoamaan. Se kymmenen kiloa olisi loistava tavoite, mutta jos nyt ensin edes puolet siitä saisi pois, niin voisin olla tyytyväinen.

Kuulin eilen äidiltäni, että vaarini (äidinisä ) on jälleen tosi huonossa kunnossa. :( Täytyy varmaan henkisesti alkaa valmistautua siihen, että voi olla tulossa kolmannet hautajaiset vuoden sisään. :'( Se on vaan hemmetin raskasta, sillä en ole vielä toipunut tätini poismenostakaan...
 
Heippati!

Pantikselle jaksamista! :hug: :flower:

Kävin vakoilemas teidän onnellisten odottajien pinoa tuolla odotus-puolella.Kiva kun olitte mullekin paikan sinne varannu! :heart: :) Noh,nyt kp 15 tai 17,en oikeen tiedä miten laskea.Valkkista hulluna,mut ovisoireet eivät ilmaantuneet ollenkaan.Paitsi rinnat kipeyty tänään,omituinen ajankohta,mutta tuskinpa se mitään meinaa.Yritetty on,mutta jääpä taas nähtäväks oliko mitään hyötyä.En tuota ukon rahjusta oo vällyihin saanu seillä tahdilla kuin toivoin.. :headwall: Noh,jos ovis oli ihan normi ajallaan on siitä 3-5 pvää,riippuen siis onko kp 15-17..Noh,3-5pvän päästä tiedämme tuomion,kp 20 alkaa tuhru siis...
Pitää kyllä myöntää,että mun vauvakuume on laantunut..En vauvaa enää ajattele 24/7/365 niinku jokunen aika sitten. Olen kyllä ymmärtänyt ja jopa puoliksi hyväksynyt ettei lasta välttis ees tule.Surullistahan se on,mutta minkäs teet jos yläkerran Ukko niin on päättänyt.Niitä kun ei kaikille suoda,näin se vaan on.

Mutta toivon silti lasta saapuvaksi ja samaten teille muille!Peukut pystyyn,nautitaan kesästä eikä ressata turhaan! =) :flower: :heart:
 
Panttiksella raskaat ajat käynnissä :hug: Joskus tuntuu etteikö mikään riitä :ashamed:

Meidän lennon on vallannut yltiömäinen postiiviisuus ja hyvän olon tunne. Liekö lämmöstä johtuvaa, mutta ekaa kertaa tänään oikeasti hyäksyin sen tosiasian että meidän lapsiluku voipi olla tässä, jos luoja niin suo :heart: JOtenkin kun olin lasten ja koirien kanssa lenkillä sain sisäisen rauhan. Että nyt on aika elää ja lopettaa murehtiminen. No kiertopäivistä ei ole kyllä hajuakaan ja lugeja en meinaan käyttää.
VAAN NYT NAUTIN JOKA PÄIVÄSTÄ JA JOKA MINUUTISTA :heart: :heart:

Mutta silti hiljaa toivon meille jokaiselle plussia :heart: :heart:
 

Yhteistyössä