++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Voih Pantsu, :hug: se on kumma miten sitä sitten koetellaan aina yhtä ihmistä niin paljon. :'( :hug: Kovasti voimia ja jaksamista sinulle ja perheellesi!! :heart:
Hyvä jos olet saanut mukavan tuntuman taas laihikseen, tsemppiä jatkoon =)
Tinttara ja maaruska teillä on aika hyvä ajattelutapa tähän "projektiin" Täällä ollaan samoilla linjoilla. Täytyy vain katsoa mitä eteen tulee :heart:
 
Mitäs tänne... Ilmeisesti perhanan bakteerivaginoosin kourissa kärvistellään! :kieh: Ja kärvistellään vielä pari päivää, sillä tänään ei näytettä vielä voitu ottaa. Laitoin nimittäin vielä eilen maitohappobakteerikapselin ja se kuulemma haittaa näytteenottoa. :headwall: Prkl! Tämä on näitä jokakesäisiä iloja...

Onneksi ei pitäisi oviksen olla lähimaillakaan, sillä pupuilusta ei tule nyt kyllä yhtään mitään. Limakalvot ovat niin kuivat ja ärtyneet, että vessapaperinkin ajatteleminen kirvelee... :kieh:

Saimme viikonloppuna tehtyä oikean suururakan: vaatehuoneen siivouksen. Huh, siinä olikin hommaa, mutta lopputulos on ihanan järjestelmällinen ja siisti vaatehuone. 5 kassia vaatteita ja kenkiä lähti UFF:lle, 2 kassia myymme itse kirppiksellä. Vain 1 kassillinen tavaraa meni roskikseen, mikä oli musta ihan hyvin.
 
Pantsu no voehan perskutti, ikäviä tuollaiset vaivat :headwall: Mutta tehän ootte ollut ahkeria, noi on just sellaisa duuneja, mitkä jättää ja jättää ja sitten pakosta jo joutuu siivoileen, kun ei kertakaikkiaan enää mahdu eikä löydä sieltä mitään. Meikäläinen on niin tyhmä ainakin, että säästän ties mitä, ajattelen, et jos sitä vaik taas käyttäis tai tarvitsis taas. :kieh: Ei tästä kyllä ole kauaa kun itsekin karsin vaatekomerosta käyttämättömiä vaatteita pois, vielä tarttis raahata pussi UFF:lle...

Niin mitäs DeviLiahille kuuluu? Tinkiwinkillä on jännät hetket käsillä, toivotaan parasta!!!
 
Jouskari,eipä tässä kummempia! Paniikki on,kun pitäs morseimmen häät saada kondikseen! Ja sen lisäks on vaateongelma! Huoh. On tää naisen elämä vaikeeta! Voisko oviksen aikaan nännit olla maaaailman kipeimmät??? Tietääkö kukaan??
Niin, ja itekki pitäs varmaan olla yhtä ahkera kuin pantalaimon, mut jos tuut meille?!
 
Jouskari: Joo, tämäkin urakka antoi odottaa itseään pari vuotta. :ashamed: Lopulta me kyllästyttiin siihen, kun ei komeroon päässyt puolta metriä pidemmälle. :kieh: Rojua oli ihan älytön määrä. Pitäisi yrittää käydä kaikki vaatteet läpi aina kerran vuodessa. Jos ei ole vuoteen käyttänyt, niin surutta kirppikselle tai UFF:lle vaan. Mutta helpommin sanottu kuin tehty, tiedän! Aamulla oli kyllä hyvä, kun menin vaatehuoneeseen vähän unenpöpperössä, niin melkein pelästyin, että mihin oikein meninkään! Vieraaseen asuntoon? :LOL: Ero entiseen on aika huomattava. :D

Nytkin tekisi mieli vain istua ja ihailla niitä suoria henkaririvejä ja siistejä lakanapinoja... :LOL:
 
DeViLiah: En kyllä noista nänniasioista tiedä, mulla kun ei tissit reagoi juuri mihinkään. :p :LOL: Ja kiitos tarjouksesta, mutta en taida ihan heti ryhtyä samanmoiseen urakkaan. ;) Kahdeksan tuntia oman komeron siivousta riittää mulle. :D
 
Heippulis kaikille!

Lämpimät terveiset täältä Epsanjasta.. B) kyllä on hottista kun on tuohon Suomen valtavaan kesäsäähän jo taasen ehtinyt tottumaan... mutta valittamista ei ole!
Täällä on jälkivuoto lopahtanut jollain tasolla, pari päivää oli vain pienenpientä tiputtelua, ja sitten heti alkoikin menkat (olettaisin) ja nyt nekin on loppu. Pitäisi edes suunnilleen osata laskea kp:t että saisi aloitettua terot taasen..
Vieläkään en osaa sanoa alkaako varsinainen yritys ollenkaan, vai mitä tapahtuu..
Nyt vain olen nauttinut hyvästä fyysisestä olostani täysillä :p
Ei muutakuin rutkasti riemukkaita hetkiä peittojen väliin kaikille puuhastelijoille =)
Lähden tästä nautiskelemaan altaalle lämpimästä säästä ja kylmästä oluesta :whistle: =)
 
En tiedä mihin kirjoittaisin, mutta nyt heittää maaruskan ajatukset ja kaikki. Eilen olin aivan rauhallinen ja heittänyt jopa vauva asiat taakse, niin mitäs vielä.....
Aamulla vessaan mennessä paperiin verta, vaaleanpunaista..... :/ Kiertopäiviä en siis ollut laskenut, mutta sen verran tiesin että että vielä ei pitänyt tädin tulla. No laskin kiertopäivät niin kp16, eli lugejen laitto päivä olisi, mitä en kuitenkaan laita, koska ajattelin ottaa rennosti B) Eli mitä helvet***ä?? Onko kehoni todella sanomassa kaput?? :LOL: Ja seniiliys iskee :kieh: Oviksesta ei hajuakaan ehkä kp10 tai 11 tai sitten ei ollenkaan??

Anteeksi valitus, mutta pakko purkaa johonkin, ota tässä sitten rauhallisesti :LOL:
 
maaruska ettei vaan ole kiinittymisvuotoa? :whistle: Tai liittyiskö niihin lugeihin? En kyllä oossoo saannoo, enkä auttaa. Mutta EI se sinun keshosi ainakaan ole sanomassa kaput! :hug:

DeVi mulla ei yleensä nännit tule kipeiksi oviksesta, alamahassa väänätää ja naama kukkii ja hiukset rasvottuu helpommin...

tinkiwinki ehkäpä se positiivinen tulos antaa odotuttaa :heart:

Pantsu vai meinaat sinä jo eksyä siellä vaatekomerossa :LOL:
 
Niimpä..mä vaan yritän keksii jotain selitystä kipeille nänneilleni, koska en halua toivoa turhia! Mies huutaa vieressä, "nonni, paksuna oot!" Mutta ei ne herra jumala tässä vaiheessa ne tissit ois kipeet vaik oisinki raskaana! Jep..Kyllä mussa jotain muuta vikaa on :LOL:
 
Heip!
Maaruska,ettei vaan ois sitä kiinnittymisvuotoo,jos sulla on oviksestakin jo 5-6 pvää! ;)
DeviLiah: Mulla kipeytyy nännit oviksen tienoolla,en nyt osaa sanoa että kipeytyykö ne heti kun ovis on vai ennenku on ovis vai sen jälkeen,mutta kipeytyy kumminkin.
Nyt kierto loppusuoralla ja nännit on kipeet ja niin on koko rinnatkin,mutta tämä tapahtu toissapvänä!? Rinnat kyllä kipeytyy aina ennen menkkoja ja vasemmassa rinnassa on semmonen kipu kohta,josta tietää menkkojen tulevan.Eli se kohta kipeytyy ennen menkkoja ja helpottuu heti kun vuotokin alkaa. Eli nyt en kyllä tiedä,miksi nännit on kipeet. Oonkin tullut siihen tulokseen,että ku tärppi käy,niin silloin rinnat ei kipeydy,koska joka kerta kun rinnat on kipeet ja turvonneet elättelen toivoita tärpistä,mutta sieltähän ne menkat vaan tulee..
Tässä kierrossa en kyllä tuntenut oviskipuja ollenkaan,eli taispa jäädä tulematta..Tunnen aina oikeella puolella,mutta nyt ei mitään.Mistäköhän yhdyntäkipu johtuu?Vasemalla puolella tuntui ilkeälle puputellessa!En oo ennen tuommoseen törmänny.Eipä tässä muuten mitää "oireita" oo,paitsi ehkä menkkoja enteileviä;hermo supertiukalla töissä..kiirellä on epäselvyyksillä on kyllä osuutta asiaan.
Mutta katsellaanhan nyt! Plussia kaikille!

tinkiwinki: kyllä se plussaks vielä muuttuu! :hug: :heart:
 
Mivi olen kyllä sulle kateellinen kun saat siellä Espanjan lämmössä olla B) Taas piti tulla helteitä, mutta pa*kat, satelloo taas, vähän on kyllä lämpimäpi. Hyvä että sinulla on kroppa jo normalisoitunut. :hug: Pelottaa varmaan tulevaisuus ja ajatus lähteä uudestaan yrittämään :hug: :heart:
Naatiskelehan meidänkin puolesta siellä lomaillessasi!!! :D Täällä vielä kuukausi kituutellaan, niin sitten loma alkaa |O :xmas:
 
kiitos että olette olemassa :heart:


Pikku maaruskan pää on suhteellisen sekaisin. :kieh: Vuotoa ei tule edes siteeseen ainoastaan pyyhkiessä. Mä en jaksa nyt miettiä enään mitä on, on mitä on :kieh: Mutta en uskalla tuuduttautua mihinkään kiinnittymiseen, nyt kun laskuriin heitin kiertoni niin ovis 24-29.6 välisenä aikana. Olen siis googlettanut kiinnittymisestä ym....

Mivlle oikeen rattoisaa lomaa :heart: :heart:

Itse palailen huomenna töihin ;)


Teille kaikille oikeen kovat plussa puhurit ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Hittolainen!Mä en nyt oikeesti tiiä mikä on kp:n laita!? Kun viimeks menkat alko verisellä tiputtelulla,ilman normi tuhrua,mutta sitten kunnolla alkoi vuotaa 2pvän päästä tuosta tiputtelusta.Kattelin yourdaysin sivuilta kiertoani ja ens ma pitäis vasta menkkojen alkaa,jos alan laskemaan siitä kunnon vuodosta!Hitsit kun ei oo mitää hajua,että osaa ees rätillä vaurautua..Mutta siis tuhruahan mulla tulee aina,niin kylläpä sen perusteellakin osaan varautua.Nyt siis kp 20 tai 22,hitsit! :headwall: Toivoisin olevan tuon 22,niin ois tuhrukin jo 2pvää myöhäs :D
 
maaruskalle hyvää huomista työpäivää!! =)
Myö ollaan sun kans niin samoilla linjoilla koko ajan. Yrittää kovasti tjottailla, mutta sitten taas tulee se hetki kun raskautumista ajatteleekin. Äsken kun aivastin niin tuntui repäisykipuja n.5s ajan alamahan sivuilta, munasarjojen kohdalta. Mutta turhia mä kuvittelen, onhan tuollaista nyt ennenkin ollut oviksestakin on varmaan niin lyhyt aikakin... :ashamed:

Tinttara toivotaan että kp22 on menossa ja se t-k-k ei sieltä tule!!!
 
vieläkään ei oo tätiä tullu :eek: vähän rupee jo mietityttää että mikäs ei tuu menkkoja eikä tuu plussaa?? ruoka maistuuuuuuuuuuuuu :p ja tunne kuohu ovat myrskyisät itkuu tulee ihan turhissakin ohjelmissa... kuvotus jatkuuu...................

taitaa vaan olla mielikuvituksen aikaan saannosta????
 
Mites muuten Devi joko sinun luomumensut on alkaneet? onko jo yk1? Voisin laittaa sinut tuonne listalle... tai laitan sut jo mutta ilman kp lukuja?

Niin ootkos muuten kaasona vai? Minä oli pari vuotta sitten takaperin ja oli se kyllä sellasta ressaamista, huh huh. Sitten vielä sattui polttareiden järjestämisessäkin kaiken näköistä kommellusta. En ehkä enää lähtis kaasoksi jos pyydttäisiin...
 
Hui,enkö ole muistanut tänne sitä kertoa :LOL: Joo, siis kp19 menossa :LOL: Ja yrityskerta yks juu! Kyllä muakin toisaalta kaduttaa se kaasoks rupeeminen, kun ei oikein tienny mihin ryhty! Mut kyllä tää tästä! Kaikkeni teen et häät menis hyvin ja sillai =) Puheen pitäminen vaan jännittää ihan hirveesti, tuntuu ettei oo mitään sanottavaa! Ollaan tunnettukin niiiiiin vähän aikaa... Että ei ole yhteisiä kokemuksia niin paljoa ja ei oikein toisen taustoistakaan kaikkea tiedä! Mut noh...jos sitä jottai koittas keksii! Vinkkejä saa sitten antaa ;)
 

Yhteistyössä