++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

miville onnittelut ovisplussasta! Ja ei kun pupuilemaan :D

Tinttara :hug: . Helskutti vie :kieh:

Jouskari:joo, mä joudun varmaan varailemaan aikaa gynelle sieltä ameriikasta, mun pitäisi varata se jälleen oletetun "ovispäivän" tienoille kait, että nähdään mikä on tilanne. Mutta tosiaan gyne halusi ensin tietää tämän kierron pituuden, että pystyi siten arvioimaan myös, että missä vaiheessa kiertoa olin siellä ultrassa. Nää on näitä epäsäännällisen kierron iloja :headwall:

Reissuun lähdetäänkin jo keskiviikkona, eli en ehdi edes hakea mun verikokeitten tuloksia. No, eipä ne siitä miksikään muutu, hain mä ne heti vai vasta myöhemmin.

DoB: Ihana kuulla sun uutisia! :heart: Täytyy kyllä sanoa, että vauvakuume on tässä aika jäässä tuon perjantaisen gynen jälkeen, on aika vaikea vauvakuumeilla, kun tietää, ettei ovuloi :D Mutta varmaan alan taas jänskätä kun saan jotain hoitoja tai elektroshokkeja tai millähän tätä mun hormonihäiriötä sitten voikaan hoitaa :LOL:
 
Heippa taas pitkästä aikaa! :)

Tulin kurkistelemaan, mitä teille kuuluu täällä pinossa. Täällä oli kyllä aina hyvä meininki ja mukavia ihmisiä :heart: Meillä rakenneultra viikon päästä ja nyt on ihana tuntea jo pikkuisen liikkeitä.

Aurinkoista viikonloppua ja oikein plussapuhureita! :whistle:
 
Mayah kiitos kun tulit moikkaamaan! toivottavasti päästään pian kaikki sinne plussapuolelle! :heart:

Täällä ei tietty ole mitään jänskättävää, paitsi että koska kuukautiset alkaa. En ehdi siis edes hakea verikokeitten tuloksia, koska lähdemmekin jo keskiviikkona. Munasarjojen kohdalla sattuu välillä kovastikin, kauhea pissahätä koko ajan ja nännit ovat turvonneet, niin että on se jännä, että tulee kaikenlaisia oireita vaikka ei edes ovuloi!

Väsymyskin on kauhea, mutta se taitaa tällä kertaa johtua antihistamiineista, joita uskallan nyt vihdoin syödä, kun ei ole raskauden vaaraa.... ;)

Ja tänään saa jänskätä Kimin puolesta! :D

+++++++ :whistle:
 
Mayah kiva kuulla sinusta, ja onnea loppu odotukseen, ja käyhän välillä moikkamassa :heart: :wave:

Jokos lenttiksellä alkaa olemaan matka kuumetta ;) Kuume kun kuume, kaikki käy eikö vaan ;)

Mulla on ihan tajuttoman rauhallinen fiilis, en tiedä mistä johtuu kai se on nyt suurin kuume hävinnyt ja tullut vaan vahva tunne siitä että tulee kun on se aika, vaikka se kliseeltä kuullostaakin :)

Mivi onkos ovis nyt hyödynnetty?? ja pullat hyvin uunissa :whistle:

Tinttaralle :hug: minä niin sinulle soisin tuon pikku nyytin :heart: On teillä sen verran yritystä takana jo :/ Mutta onkos sulla se tuhruttelu jäänyt nyt pois??

Kaikille oikeen paljon tsemppiä missä vaiheessa ikinä olettekin ja muistakaahan nauttia keväästä täysin rinnoin :flower: :)
 
Heippa!!

Maaruska, kyllä on ovis hyödynnetty juu.. :heart: ;)
Kovin vahvasti ei tullut kyllä laskelmoitua.. Torstaina tuli niin heikko kontrolliviiva etten osannut ollenkaan "varautua" perjantain plussaan!

Nyt vain odotellaan ja katsotaan miten onpi käynyt..

Mukavaa odotuksen jatkoa myös Mayah'lle! Mukava kuulla "vanhoista" lentolaisista ;)
 
Kylläpä se aika vierähtää, kun Mayahilla jo tuntuu pikkusen liikkeet masussa ;) Tuntuu että ei siitä ole kauaakaan kun ensimmäiset plussasivat, mutta nythän raskaus on jo edennyt hyvää vauhtia :D Onnea loppuraskauteen! :heart:

Lentiksellä eo lolekaan montaa päivää kun pääsee jo jenkkeihin matkustaan! :p Oon iha kade, kun itse haluis kans päästä vähän matkustaan... jos vaikka kesälomalla sitten pääsis johonkin B)

Mukava kuulla kun maarutska on saanut rauhallisen fiiliksen vauvakuumeeseen ;) Täällä on kyllä aika sama fiilis, mikäs hoppu tässä on valmiissa maailmassa, tulee kun tulee, vuosi sinne tai tänne, se on lyhyt aika kumminkin :saint:

Miville onnittelut oviksen hyödyntämisestä :heart: Täällä tunaroitiin sen kanssa tässä kierrossa, ei ollut mahkuja hyödyntää sitä, joten ei ole mitään mitä jännittää tässä kierrossa. Ja nyt alkaa Tjottailu ;)
 
Moikat! Täällä ihan suht jees fiilis..Paitsi että tää muutto asia rassaa ihan sikana! :headwall: Huomen päästää jo kamoja muuttaan uuteen osotteeseen,mutta kun kaikki on ihan levällään ja vaiheessa!!!Tääl entises pitäis vähä seinii ja ovii paikkailla ja maalailla..Roskiin menevät kamat oottaa sinne pääsyään ja joissakin kaapeissa vielä tavaraa,eikä varastoon on koskettukaan! :headwall: Noh,eipä jouda hyvin oviksia ja plussia miettiä! :D
 
Toivottelen jo etukäteen, kun en tiedä ehdinkö huomenna enää koneelle. Keskiviikkona on sitten lähtö.

Ei se nyt varsinainen lomamatka ole, koska lapsiahan sinne mennään tapaamaan ja heidän ehdoillaan sitten vietetään aikaa, mutta onhan se kivempi mennä niitä tapaamaan Floridaan kuin esim. Siperiaan :LOL:

Isot ++++puhurit kaikille!

++++++ :whistle: :wave:
 
Mukava kuulla Tinttara, että sulla on jo parempi fiilis! Onnea uuteen tupaan jos en ole aijemmin muistanut sitä sanoa :flower: :flower: Ja pitkää pinnaa muuttoon B)

Lentsukaiselle oikein haaskaa vappua ja erittäin mukavaa matkaa!!!

tinkiwinki, mikäs on tilanne :p
 
tinkiwinki mitäs testi näytti?! :saint: toivotaan parasta!
täällä ollaan töiden parissa, wappua tuli juhlittua railakkaasti mölkyllä, grillillä ja hvyillä muilla herkuilla ja tietysti alkomaholilla ;) Vähän väsytti aamulla ja ei ois jaksanut nousta, mutta nyt on taas jo virkumpi olo... mitesmuiden vaput sujui?
 
On vaput vietetty----------------------------------töissä :LOL: No eipä ainakaan ollut krapulaa, olen muutenkin huono ottamaan alkomahoolia, sillä tulen aina tajuttoman kipeäksi, mulla taitaa olla luontainen antabus :LOL: Ei musta saisi alkoholistia tekemälläkään :LOL:

Tinkiwinki ilmoittelehan jo :wave:

Mulla olo ihan tajuttoman rauhallinen edelleen, en ymmärrä kai se on tuo kesä ja kärpäset niin ei stressaa ei ;)
 
On vaput vietetty----------------------------------töissä :LOL: No eipä ainakaan ollut krapulaa, olen muutenkin huono ottamaan alkomahoolia, sillä tulen aina tajuttoman kipeäksi, mulla taitaa olla luontainen antabus :LOL: Ei musta saisi alkoholistia tekemälläkään :LOL:

Tinkiwinki ilmoittelehan jo :wave:

Mulla olo ihan tajuttoman rauhallinen edelleen, en ymmärrä kai se on tuo kesä ja kärpäset niin ei stressaa ei ;)
 
iltaa taas.. joo siis testin tein ja nega tuli eikä kyl oo menkkojakaan vielä???? ekan kans oli menkat 2viikkoo myöhässä ennen kun sain plussan vaik tein kyl testejä 3kpl.. joten mä odottelen menkkoja niin en sit pety kun JOS ne alkaa vaik en haluis että alkaa.. ymmärtäkää nyt tosta jotain.. :D

lisää ns: oireita niin raikasta suuhun vaan menee ei mitään tunkkasta...
 
Heippulis pitkästä aikaa!

Tinkiwinkille tsempityksiä siihe et testiin ilmestys toinenki viiva :)

hmm... missäs vaiheessa kaikki muut menee? On niin pitkä aika kun on käynyt viimeksi että jo ihan pudonnut vauhdista. Vähäsen olen yrittänyt "kuluttaa päiviä unohtamalla" koko vauva-asian. Nyt mennään dpo6, enkä pienellä uhmallakaan oo miettiny et oliskohan clomit tehneet jo jotain... wuuuuu... Vetelen vain teroja nyt nassuun :p
Vilua pitelee, sitä ei voi olla huomaamatta, mutta se nyt on normaalia..

Huhheijjaa.... taidan mennä nukkumaan vappuvalvomiset olemattomiin.
Mukavaa viikonloppua!
 
tinkiwinki :hug: :hug: Voimia sinulle!

Mitäs mieltä olette tästä, kun nyt kesä tulee, niin mulla on sellainen olo, ettei mua välttämättä harmita jos en kesän aikana raskaudu, kun on kaikkia festejä ym. tapahtumia tiedossa... :ashamed: onko tämmöinen ajattelu ihan väärin? Toki jos nyt tai kesällä raskaudun niin ihanaahan se olisi ja olisin todella tyytyväinen tilanteeseen. Mutta nyt vaan on sellanen olo, että raskautua voisi mielummin syksyllä :/ Tuntuu julmalta jo lukea tuo teksti tästä sivulta, mutta minkäs teet pääkopalle...
 
Heips!

Jouskari: eipä sitä mun mielestä mitään huonoa omaatuntoa tai muutakaan vastaavaa "huonon ihmisen" oloa tarvitse potea jos ei ihan joka hetki kympillä toivo sitä raskautumista. Onhan toki elämästä lupa nauttia haluamallaan tavalla. Ei muutakuin omin mielipitein ja fiiliksin pysyttelet matkassa vaan ;)

Mites tinkiwinkin fiilikset?

Kärvistelen.. dpo9. Helvatan kylmä on. Kiukuttaa ja selkä kipeä.
Pian kyllä testit pissaan uimaan!
 
Mivi kuulostaapa hyvälle :D tai siis harmi että joudut kärvistelemään vilusta ja särystä ja vielä kiukustakin, mutta oireena ovat hyvän kuuloset :LOL: Nyt toivotaan että tikut näyttäis toivotun tuloksen!

No joo, ehkä tämä on tällaista käänteis ajattelua :saint: Sisimmässäni kuitenkin haluan raskautua B) Mut jos se nyt tärppäis kun ei ole heti ensimmäisenä mielessä ;)
 

Yhteistyössä