++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

mä olin muuten viimekesänä kaasona ja mä toimin hoidin mikrofonia.. eli kaikki puhumiset ym.. hatusta vetäset vaan jotain tai sit laita kuukkeliin hääpuhe tai vastaava niin löytyy hauskoja valmiita tekstejä. bestman piti seksipuheen sekin löytyy netistää :D
 
DeVi: En ole ollut kaasona, mutta puheita olen joutunut tai päässyt pitämään. Muista, että puheen kannattaa olla ytimekäs: ei liian lyhyt, muttei liian pitkäkään. Kannattaa myös tehdä siitä omaan suuhun sopiva. Älä puhu kirjakieltä, jos se ei tunnu luontevalta, mutta myös turhia puhekielisyyksiä (siis täytesanoja ja -lausahduksia, kuten "tota noin", "elikkä" ym.) kannattaa välttää. KIRJOITA PUHE YLÖS, mutta opettele se silti ulkoa. Paperi kannattaa pitää puheen aikana kädessä, että voit tukeutua siihen, jos jokin asia unohtuu. Huumoria kannattaa viljellä, muttei liikaa ja kannattaa varoa alatyylisyyksiä tai viittauksia uskontoon, politiikkaan ym., ellei ole TÄYSIN VARMA, että ne uppoavat yleisöön. Minusta jos yksikin ihminen tulee vaivaantuneeksi puheesta, se ei ole ollut hyvä puhe. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. :) Siinä nyt ainakin jotain vinkkejä, toivottavasti ne auttavat. Niin, ja nenäliinoja vaan mukaan, jos olet kuten minä: herkästi liikuttuva. :D Tosin mäkään en sitten oikeassa tilanteessa itke, vaikka harjoitellessani erästäkin puhetta tirautin kahdesti. :LOL:
 
Kiitoksia vinkeistä! Auttoi tosiaan! Kyllä täältä vaan saa apua ongelmaan kuin ongelmaan :LOL: Huomen pitäs vied kuvat kehitykseen ja alkaa tekeen polttarikansioo, täytyy tehä kaks :D Sellanen joka kestää sukulaisten katseet ja sitten täysin sensuroimaton! hihe! Mut pantalaimon musta tuntuu, että liinat tulee enemmän tarpeeseen mulle kun morseille :LOL: Papinkin kanssa sovittiin, että alttarille mulle tulee tuoli siltä varalta et tulee "heikko" olo :LOL:
 
No voi perhana!! eikö se pirun t-k-k pysy poissa :kieh: :headwall: tinkiwinki :hug:

Ihanaa tänään pääsee mökille hermoja lepuuttamaan :D B) Saunoo ja ehkä voin jopa uskaltautua uimaan jokeen :saint:

Hyvää viikonloppua kaikille! :flower:
 
Hips!

Pahoittelut kaikille tätin riivaamille!! :hug:
Tänään aloittelin terot täällä, kun arvioin että ehkä tänään olisi suunnilleen 15.kiertopäivä..
Juuri tultiin muksujen kanssa ostosreissulta tuolta Madridin keskustasta, annettiin isukin nukkua kun raasu joutui olemaan koko yön töissä 17 tuntia putkeen B)
Täällä on loistopäivä, aurinko paistaa, hiki lentää ja kylmä jäätee + olut maistuu maukkaalta :D

Tuli muuten noista kaasojutuista mieleen, kun sen toki itsekukin osaa arvailla minkälainen taakka se onkaan tehtävän vastaanottajalle.. omalta osaltani ratkaisin asian kahdella kaasolla! Ei sitten kukaan yksin joutunut hurjaan työrumbaan menettämään hermojaan ja yöuniaan :LOL: :p

 
Mitäs tänne?
Mitäs meille, noh, häät tuli ja meni, suku siellä hieman intoutui tappelemaan, noh mitäs pienistä! Mä jännitin niin kovasti omaan osuuttani kaasona, että seisoin varmaan siellä alttarilla kuin mikäkin puupökkelö! Puhetta pitäessä varmaan tärisin kuin mikäkin haavanlehti! no mutta hengissä ollaan! se on kai pääasia! hihi. tissit ei oo enää kipeet, höh möh, mistä ikinä ne kertokaan ni ohi meni..mietein et jos ne kerto oviksesta, ni tais mennä hukkaan. oli pientä riitaa miehen kans ni on jääny hellyys aika vähiin :(
 
DeVi: Pahoittelut tädistä. :hug:

ON: Ei kurjutta kummempaa. Vähän munasarjoissa nippailee, en sitten tiedä enteileekö aikaisempaa ovista vai ihan muuten vaan... Iho on ollut tässä kierrossa rauhattomampi kuin viimeksi. Silloin oli pari viikkoa menkkojen jälkeen ihan siloinen, nyt on ollut tasaisen rasvainen ja finnejä pukannut vähän väliä. Mitä lie sekin sitten?
 
Tänään saapui täti punainen kera valkoisten rättejen :LOL: Eli kp23 nyt ja näin...... Eli eipä minun kroppa toimi.
Minua ei niinkään ota pannuun se etten raskaaksi tule vaan se että tuo perse vuotaa melkeen kaksi viikkoa kierrossa. Ja se kyllä syö naista, että oma kroppani on näin sekaisin. Mutta ei auta itkut markkinoilla ja eipä mua enään edes itketä, koska näin päätin että tulee jos tulee. Mutta kiertopäiviä ei minulle laitettavaan TJOT. Ja varmasti vähännän nyt täällä käyntiä, sillä uskon että täällä ei raskaaksi tulla kovinkaan äkkiä jos ollenkaan......

DEviliah :hug:

ja kaikille oikeen mojovat +++++++++++++++++++++plussa puhurit :whistle:

Maaruska kiittää ja kumartaa B)
 
Devi :hug: maaruska :hug: no on se kumma miten se sun kroppas nyt noin temppuilee! Etkös sitten meinaa enää niitä lugeja käyttää? Edes syssymmällä, eikös ne kuitenkin tuhon tiputteluun auttanut? Voimia sinne :heart: Kyllä me kaikki varmasti vielä plussa sinne r-testiin saadaan!

Pantsullako pukkaa ovista päälle ;) Täällä taas enteilee kroppa t-k-k:sta jälleen... finnit, tissit turpeet ja kipeet, niin ja siivous "vimma" oli eilen... perj. luultavasti täälläkin on taas rätit kehissä. Pitäis kyllä se kuukuppi ostaa. Kohta vuosi sitten ajattelin, ettei sitä varmaan kannata ostaa jos raskautuu, niin tässä ajassahan olisin jo säästänyt rätti maksuilla moneen kertaan sen hinnan :headwall:
 
Voi hitsin hitsi! maaruskallekin lohtuhalit typerästä tädistä. :hug: Oletko tosiaan luovuttanut niiden lugejenkin suhteen?

Jouskari noo, enpä tiedä onko ovista vai ei. Tänäänkin tuli tikkuun ihan haalean haalea haamu vaan, eli taitaa ne rakkulat siellä vaan pelleillä. :/ :ashamed: Tosin, viimekin kierrossa mulla oli laskujeni mukaan ovis vasta kp 28, joten onhan tässä vielä aikaa.

Kuukuppi on kyllä ehdoton! :D
 
Kai mun täytyy ne luget ottaa kehiin, ihan sen takia jo etten halua että värkki vuotaa kahta viikkoa kierrossa. Mutta en mä niihin usko että niistä apua raskautumiseen on |O Syy miksi jätin ne viime kierrossa pois etten halunnut laskea päivä ja se tiputtelu alkoi vasta kp21. Mutta nyt tiputtelu alkoi kp16, mutta oviskin varmaan aiemmin jos sitä edes tuli :kieh: Mutta en mä ala miettimään, lasken nyt sillä lailla päivät että tiedän milloin luget laitan ja laitan gynelle sitten jossain vaiheessa s-postia ja syksyllä käyn näytillä jos ei tästä tasaannu. Mutta se ollaan miehen kanssa juteltu (siis minun toive) , että mihinkään ihmeellisiin hoitoihin ei mennä, sillä meillä kuitenkin on kaksi tervettä lasta. Joista olen enemmän kuin kiitollinen.

Elän teidän kanssanne kaikessa mukana ja nautin jokaisesta plussasta kun tänne saadaan
:heart:
 
Ai niin viisaammat :) Minä kun olen tippunut evoluution kehityksestä pahasti niin kuukuppi on minulle melko vieras asia. Jonkun verran asiasta olen lukenut, mutta enpä ole vielä kokeilla uskaltanut B) Lieko se tuolla minun "löyssässä" värkissä pysyisikään :LOL:
 
Kiitos kaikille "osanotoista" ja haleista. Valaiskaa minuakin kuukupista (olen niin laiska etten jaksa kuuklettaa). Mietein, et pitäskö tässä ottaa ovistikkuja, ni voi koklailla, alkaakos ovista tulla jo näin pien ehkäsyn lopettamisen jälkeen. kun ei sitä varmaan viime kuussa ollu :|
 
Kuukupit ovat silikonisia tai luonnonkumisia kuukautiskerääjiä, jotka asetetaan emättimeen. Se kerää vuodon ja se tyhjennetään aina vähintään kerran 12 tunnissa, yleensä useammin. Se pysyy paikallaan alipaineen ja emättimen lihasten ansiosta. Kuppi taitellaan ja asetetaan paikoilleen, jossa se aukeaa. Kupin saa pois painamalla sitä pohjasta ja vetämällä. Tyhjennyksen yhteydessä se aina pestään. Kuppi desinfioidaan keittämällä kerran kuussa tai useamminkin.

Kuppi on oikeasti tosi kätevä. Se on aina mukana, hyvästit siis unohtuneille siteille ja tamponeille. Se on tosi hygieeninen, eikä hankaa, hierrä, hiosta, tunnu, valu, tai muuta. Ei kuivata limakalvoja, joka on mulla ainakin ollut ongelma tamponien kanssa. Sen kanssa pystyy melkeinpä unohtamaan menkat. Lisäksi se säästää luontoa JA kukkaroa. Kuppi vaan on paras. Kuppeja on muuten erikokoisia, pienempi meille "äideiksi haluaville" ja vähän isompi "äideille". ;) :D

Sen paikalleen asettaminen ja poisottaminen vaativat vähän harjoittelua, mutta muutamien kuukautisten jälkeen sekin sujuu jo ihan luontevasti.

Tulipas nyt mainospuhetta kerrakseen. :LOL:
 

Yhteistyössä