Kummallinen vuoto, osaako kukaan sanoa..

Ezu
Että mitähän ihmettä tämä nyt sitten on? Nyt kiertopäivä 12/25-28 menossa, ja tänään pyyhkiessä tuli paperiin vaaleanpunaista vuotoa, ei paljoa siis. Viime yönä vatsaa koski oikealta puolelta ja ajattelin että voisi olla ovulaatiosta johtuvaa.
Olen lukenut tuosta kiinnittymisvuodosta, mutta jos tuo sitä olisi niin ovis olisi ollut heti 2-3 päivää menkkojen loppumisesta!? Pupuiltu kyllä on juuri siihen aikaan..
Onko kellään mitään kokemuksia? Välivuotoja minulla ei ole ikinä ollut joten en oikein usko että tämä niitä olisi. Voiko ovulaatio sitten tehdä tuon pienen vuodon?
Jos joku viitsisi vastata olisin tosi iloinen! :) Tuo pikkukakkonen kun on edelleen pelkkä haave..
 
Minulla oli tuontapainen, tosin pienen pientä vuotoa tuli 5 pv. Se alkoi kp 13 muistaakseni ja sellaista vihlontaa oli munasarjan tienoilla.
Itse epäilen että silloin puhkesi folli, joka oli jäänyt edellisestä kierrosta.

Se voi olla kyllä ovulaatiosta johtuvaa. :)
 
Ezu
Kiitokset kaikille! Hulluksihan tässä tulee kun kaikkia kummallisuuksia tulee pidettyä raskausoireina. Toivotaan vaan niin kovin sitä perheenlisäystä. Muutaman viikon päästä sitten tiedetään mitä tää oli, pitänee painella vielä varmuuden vuoksi sinne vällyjen väliin.. :LOL:
 
Ezu
Kipuiluja oli kyllä ihan kiitettävästi. Sillon toissayönä vihloi niin kovin etten saanut edes nukuttua. Päivälläkin kyllä koski muttei läheskään niin paljon. Limaa tuli ja ja tulee edelleen, tosin en tiedä onko omia kun yritettiin miehen kanssa vielä eilen mahdollista muksua pistää alulle.. :D
Tuo kummallinen vuoto kesti siis vain yhden vessakäynnin verran, loppui yhtä nopeaan kun alkoikin. Kummastuttaa vaan kovin kun en vastaavaa ole koskaan kokenut. Mutta muutaman viikon päästä tosiaan tiedetään paremmin!
 

Yhteistyössä