++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan vol.1 ++

Juu, lenttis on tällainen pollyanna :LOL: Aina löytyy positiivista ihan mistä tahansa. Jos sataa paskaa, niin tehdään sitten kakkakukkasia :D

Maalasin sitten meidän makkarin merisienellä... Väri punainen... voitte arvata lopputuloksen... Psykon suihkukohtaus meidän makkariin sijoitettuna... Ihan kuin olisi ollut kauhee teurastus ja veriroiskeita ympäri huonetta :LOL:

Mies oli SANATON, kun se tuli kotiin. Se ei saanut sanaakaan suustaan varmaan viiteen minuuttiin :LOL:

Mutta lentti/pollyanna on ihan varma, että huone näyttää tosi kivalta, kun sinne saadaan kalusteet, tekstiilit kun on aika lailla punaisia, siis sängynpeitto ja meidän katossängyn verhot on kanssa punaiset! Heh heh... :D
 
siis teillähän lenttis/polyanna on kunnon bordelli sävytys, siistii ;) muakin himottais hirveesti punainen makkari (makkara, tuon makkaran kirjoitin eka vahingossa, olipas osuva.) =) On se kumma jos ei tuossa teidän makkarissa ala kohta tapahtumaan :LOL: :LOL:
 
Uuh, hienon makkarin lenttis tehnyt, voin vain kuvitella että sängynverhot voi olla tosi mageet sen seinän kanssa :whistle:
:LOL: bordelli sävytys
Itse kans haluis jotain uutta, mutta jotenkin ei vain ole viitseliäisyyttä, en ole siivonnutkaan aikoihin :ashamed: Noh ehkä syksympänä tulee jonkin näköinen sisustus vimma ja saisin ukko kullan mun avuksi maalailemaan... jos vaikka sais alkaa jo silloin suunittelemaan vauvalle huonetta ;)
Viikko alkaa taas tehdä kohta loppuaan ja lauantaina on yo-juhlat. Jotenkin ei jaksais, kun viime vkl oli niin railakas, mutta jos sitä osais ottaa iisisti. Jos vaikka litkin punkkua, sehän oli hyväksi kiinnittymiselle :D
Tänään olisi sitten suunitelmissa kaataa jälleen mies, sitten on kaikki voitava tehty tähän kierton... :saint:
 
bordellisävytys :LOL: . Mun pitääkin selittää se miehelle, niin se saattaa innostuakin tuosta väristä :LOL: Hyvä maaruska, tuo oli kunnon pollyanna-asenne, mitä mun makkarin väreihin tulee! Juu, tykkään heti siitä enemmän... Se onkin vain aistillinen, eikä suinkaan teurastamoa muistuttava :LOL:
 
Hyvenen aikkee, kuinka me nyt 3. sivulle oltihin purottu? :D

Varmaan vielä viikon verran kuukautisten alkuun, koska se ovisliman tapainen oli silloin viime viikonloppuna. Kova väsymys ja välillä myös pahoinvointia, näitä PMS:ssän iloja myös ovuloimattomalla... :kieh:

Eilen säikähdettiin miehen kanssa, kun mun silmämunassa oli keltainen kupla. Siis silmäkalvo oli pullistunut, ja sisällä oli niin kuin keltaista nestettä :x

Siis ällöä, ja pelottavaa, kun silmät on niin herkkä alue. No mies kiidätti mut tietty ensiapuun tuhatta ja sataa (20km kimuraista tietä...), jossa ei tietty ollut silmälääkäriä, kun oli sunnuntai, ja yleislääkäri tai mikä nyt olikaan ei tehnyt edes tutkimusta! Siis ei edes tiirannut silmään, määräsi vain antibioottia ja kortisonia sisältäviä silmätippoja ja käski silmälekurille tiistaina, tänään on Italiassa nimittäin juhlapäivä.

Tipat tekivät kyllä tehtävänsä, ja iltaan mennessä juttu oli jo hävinnyt. Otan nyt näitä tippoja vielä tänään ja huomenna niin kuin se määräsi, mutta en kyllä taida mennä silmälääkärille vaan omalääkärille huomenna, arvioikoon hän, onko tarvista erikoislääkärille, kun kerran siellä ei enää mitään ole. Mutta oli kyllä ihme juttu ja pelästyttiin molemma! :eek:
 
Lentsukka huh, kyllä minäkin olisin säikähtänyt jos tollanen silmään tulisi :eek: Hyvä että tipat auttoi ja toivotaan ettei ollut mitään ihmeellistä!

Täällä on alamasua nippaillut, kuvittelen et yrittää siellä joku kiinnittyä, mut ei kait tuo ole mahdollista vielä tähän aikaan...
 
No, 4. päivä taitaa olla aika aikaista, mutta kyllähän kiinnittymistä
voi olla ihan hyvin ainakin 5.päivästä eteenpäin. Eli jos oviksesi olisikin ollut päivää aikaisemmin, niin... ;)

Mulla muuten alkoi taas nää munasarjakivut :kieh: . Ärsyttävää...

Ja miehen kanssa puhuttuani päätin, että taidan sit kuitenkin uskaltautua takaisin sen hullun gynen vastaanotolle, haluan, että hän sanoo edes jotain niistä verikokeista. Pelkään nimittäin muuten, että uusi gyne vain määräisi uudet verikokeet, ja olisin tehnyt/maksanut nämä ihan turhaan.

Kiinnittymispuhureita jouskari! +++++
 
Moikat! Mulla on onngelma: Lauantaina alkoi omituinen pistely navan vieressä,jota kesti jokusen tunnin. Sunnuntaina tuntui ovis-nippailuja.Su-mä yönä kivut olivat ihan järkyttävät!Kipu tuntui oikeassa munasarjassa,säteili selkään ja toiseen kylkeen asti!Kipu oli viiltelyä,polttelua.Särkylääkkellä meni onneksi ohi.Eilen sitten kipua tuntui ja lähdin sitten päivystykseen jahkailtuani asian kanssa.Lääkäri lattoi labroihin,myös hCG-otettiin,epäili kohdunulkoista raskautta!!No,en ollut raskaana,eikä mitään muutakaan poikkeavaa löytyyn.Valkosolu-arvot olivat hitusen koholla ja lämpöä oli 37,2. Sanoin kyllä tohtorille,että ovis-aika on meneillään,mutten usko että kivut johtuvat siitä,kuitenkin taju meinasi lähteä. Lääkäri ei tehnyt sisätutkimusta,jota vähän ihmettelen!Onko kenelläkään ollut munasarja- tai kohtutulehdusta?Luin netistä eilen em. tulehdusten oireita ja mun oireet olivat samantyyppisiä. Nytkin tuntuu nipistelyä. Lääkäri paineli alamahaani,mutta kun ei aristanut niin eipä siitä sen enempää! Omituista..Soitan kyllä omalääkärille kohta ja varaan ajan papaan,mutta tk:ssa eivät varmaan ultraa,jota kyllä toivoisin..
Plääh!

En nyt jaksa lukea kuulumisianne :ashamed: Mutta toivon sudämestäni kaikille onnea!
 
Lenttis ja tinttara onpas teillä inhottavia särkyjä :hug: Toivottavasti saate selvyyden noihin kipuihin! :heart:
Täällä ei ole taas mitään, olo on taas sellanen ettei tässä varmaan oo taaskaan raskauduttu.. noh katsellaan ja kuunnellaan :xmas:
 
Tinttara, käy ihmeessä uudelleen lääkärissä, sut pitäisi ainakin ultrata, tuohan voisi olla myös munasarjakysta, mutta se tulehdus pitää kyllä lukea pois!

jouskari, eipäs masennuta siellä! Peukut pystyyn!

Itse kävin silmälääkärissä, joku silmänesteiden ongelma mulla on, mutta ei mitään hälyttävää, jatkan vaan silmätippojen ottamista pari viikkoa.

Mitä noihin munasarjakipuihin tulee niin todella outoa, niitä oli sit vain eilen, ja tänään tuli jälleen aivan ovisliman tapaista. Kyllä että voi olla naisen kroppa sekaisin :kieh:
 
Tinttaralle ensinnäkin :hug: Nuo kovat kivut ei todallaakaan ole mukavis ja sitten toiseksi asia pitää ainakin selvittää ultralla niinkuin lenttis sanoi. Ei ne verikokeet kaikkea kerro. Mahakivut voivat johtua kyllä melkein mistä vaan, ei siis tarvitse välttämättä olla kysessä kohtu tai munasarjat. Elikkä jos kipu jatkuu niin lääkärin pakeille uudestaan, jooko??

Joutskari älä nyt hyvä immeinen heitä puuhetää kehään ennen aikojaan. Tsemppi päälle ja täys höyryllä etiäpäi ;)

Lenttis jokos se sun kroppas toimii kuitenkin, positiivisuus kunniaan, Siitä se lähtee, kannattaa se "ovis" kuitenkin hyödyntää kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, milloin tapahtuu ja koska tapahtuu :whistle:

Omasta olosta, siis jos ovis oli niin se meni ja hyödynnettiin parhaalla katsomallamme tavalla eli heiluttiiin samaan tahtii tasasin väli ajoin, mutta saas nähdä riittääkö se? Viime kuukausi oli kyllä raskas kuitenkin, sitten kun se hiivatin täti tuli, joskos nyt olisi rauhallisempi mieli?? :LOL: Huomen aamussta taas alkaakin sitten lugejen laitto, eli tuo ihme lääke piti ainakintuhruilun poissa viimeksi, toivottavasti nytkin ;)

Täällä etelä-suomessa on aikas kivoja kelejä ollut ja vielä kolme työpäivää niin tällä tytöllä puskee loma päälle, olenkin jo aivan loman tarpeessa |O
 
Onhan tämä meidän lento vielä pystyssä. :)

Mulla ilmeisesti jäi ne viime kierron spontaanit kuukautiset viimeisiksi. :( Ilmeisesti clomit ja terot vaikuttivat vielä. Nyt on lähtenyt taas kierto venymään, tai no, vastahan mulla on kp 24, mutta kun edelliskierto oli vain 21 päivää, niin luulenpa, että tässä kierrossa ei ovista edes tapahtunut. Kaikenlaisia kipuiluja kyllä oli alkukierrosta, mutta niin vaan ne lakkasivat ajan mittaan. Iho on ollut kummallisen hyvässä kunnossa, jälleen yksi vahva merkki, ettei keltarauhasta ole.

Että tällaista tänne. Nyt mennään kesä rauhallisesti, kun mieskin on viikot poissa. Jonkinlaista ikä- tai oikeastaan aikuistumiskriisiä pukkaa. Jotenkin sitä vaan katselee maailmaa vähän eri tavalla viimeaikaisten kokemuksien takia. Tuntuu myös siltä, että on hirveän vähän ihmisiä, jotka oikeasti ymmärtäisivät, miltä musta tuntuu. Tai no, kai niitä ihmisiä sentään on, en vain osaa edes parhaimmille ystäville kertoa kaikkea. Enkä sitten toisaalta kestä niitä kiusallisia hiljaisuuksia, mitä joskus tulee, kun yrittää puhua jostain vakavasta, eikä toinen ymmärrä ollenkaan. Mutta miten joku, jolla ei ole niitä jokakiertoisia pettymyksiä takanaan, voi ymmärtää sitä, kuinka joka ikinen kerta isomahaisten tai vaunuja työntävien naisten näkeminen muistuttaa siitä mihin itse ei pysty?

Joo, olipas nyt synkkiä aatoksia. :) No, kesästä täytyy nauttia ja kyllä minä aionkin. Lauantaina on suuret yhteiset synttäribileet kavereiden kanssa. Täytyy muistaa ottaa kohtuudella, mutta kuitenkin pitää hauskaa. ;) Tullaan muuten Jouskari Tampereelle, joten jos näet kaikkien goottien ja hevareiden keskellä (SaunaOpen) hienosti pukeutuneen seureen, se olemme me. :D
 
Pantsukalle :hug: Ei sitä varmasti ymmärrä toiset jotka ei ole näitä joka kuukautisia pettymyksiä kokenut, miltä tuntuu, mutta pääasia on että yrittävät ja on tukena. :heart: Itse en ole oikestaan pettymystä kenellekään ilmaissut tai sanonut, miehellekin olen aika vaitonainen ollut. Tänne sitten tilitän :saint: Kiitos teille! Eikä meidän tilanne vielä mahdottomalta näytä, katsellaan sitten vuoden jälkeen, että mitä aatteita ja suunitelmia sitä on raskautumisen eteen...
Hei, Pantsu tervetuloa tänne manseen :wave: :LOL: Meikä on niitten goottien keskellä samanhenkisenä :D En kylläkään gootti ole, mutta miehen mukana on tullut sopeuduttua tuohon rankan puoleiseen musiikkiin,joten kolmen päivän lippu on hankittu :D Tiirailen sitten ympärilleni, missä näkyy juhlavaa sakkia, niin ehkä mä saatan sut huomaamattani nähdä ;)
 
voi pantsukkaa... :hug: Laiha lohtuhan se on, että ollaan kaikki vähän samassa jamassa ainakin tässä pinossa... :p

Mutta eikö noissa clomeissakin päämääränä ole 28 kp:n kierto, eli eihän tuo vielä pahalta näytä?

Itse en muuten edes tiedä, että mikä kp mulla on menossa, sen verran relana kuumeilen nykyään, mutta alamasussa juilii kyllä siihen malliin, että parin päivän sisällä ne alkavat. Niin kuin kai pitäisikin, koska kiertohan mulla on ollut melkein aina yli 35 päivää :/

Täytyy sanoa, että kattelin Suomessa käydessä kateellisena kaikkia raskaana olevia ja pienten vauvojen äitejä, joita tuntui olevan tosi paljon liikkeellä joka paikassa :D

Mutta sitten toisaalta mun tuttavapiirissä on niin kauheasti tapauksia, joissa on kulunut useampi vuosi raskaaksi tuloon, että nyt musta on tullut hiukan kärsivällisempi. Jotenkin helpottaa tietää, että aika harva se loppujen lopuksi helposti raskaaksi tulee. Ja lohduttaa tietää myös, että vaikka miehelläni ja hänen exällään ei ollut mitään fyysista vikaa kummallakaan, kesti heilläkin esikoisen saamiseen 3 vuotta! En ainakaan tunne itseäni "huonommaksi" niin kuin varmasti tuntisin, jos tietäisin, että muut tuttavapiirin naiset on jotain superhedelmällisiä ja minä ainoa tällainen hidas etana... :D

Viime aikoina en tosiaan ole enää juuri kattellut kp:tä enkä edes muista, että onko meillä nyt yk7 vai 8 meneillään. Oon täyttänyt pääni ajatuksilla rempasta ja tietty myös siitä, kuinka ihanaa on sitten pikkuisen kanssa, kun on kämppä kohdallaan! :heart: Tuntuu vaan siltä, että kyllä sen munkin vuoro koittaa sitten kun on sen aika.

Ja samaa ajattelen meistä kaikista, kyllä meidänkin vuoro vielä tulee... Pitää vain olla kärsivällinen, niin vaikeaa kuin se välillä onkin :heart:
 
Pöh, mulla oli taas lounasaikaan pahoinvointia. Niin kuin eilenkin... Inhottavaa, kun on kaikenlaisia oireita, vaikka ei edes ovuloi :kieh:

Mutta ihanaa ihanaa, meille tuli vihdoin kylppäriin uusi, iso allaskaappi, lavuaari ja iso peilikaappi siihen yläpuolelle! Nyt saan kaikki kreemit ja muut hörhellykset omille paikoilleen. Tähän mennessä ne ovat olleet sellaisessa kärryssä, joka tursuaa yli, ja jota mieheni vihaa. Kylppärimme on tosi pieni ja tuo kärry oli hänestä aina tiellä :D
 
Hienoa lentsukka varmasti ihanaa saada kaappitilaa! Meillä koko kämpässä on tosi huonosti kaappitilaa :kieh: Myöskin meillä on kylppärissä kärry, mikä ei vielä tursua, mutta kohta varmasti sekin on täysi.

Jeeee, tänään tämä neito lähtee festaroimaan!
Kyllä olen täpinöissä! B) Oikein lämpöstä ja ihanaa viikonloppua kaikille, meitsi tulee maanantaina aikasintaan palstaloimaan :wave:
 
Kuinka festarit sujui pantiksella ja jouskarilla? Tunnistitteko te toisenne? :)

Mulla on nyt kp37 meneillään... Jännitys tiivistyy :LOL: Pian varmaan alan juoksennella apteekeissa ostelemassa raskaustestejä :LOL: No en nyt vielä ehkä pariin päivään ;) Mutta jos olisi ollut joku testi tuolla kaapin perällä, niin varmaan oisin jo langennut :LOL: Nyt on sitä paitsi niin viileää täällä, että voisi olla ihan ok olla raskaana ;)

Mitkäs maaruskan fiilikset?

Onko tinkiwinki piristynyt?

Mivi on ajatuksissani... :heart:
 
Minäkin olen miettinyt, ehkä hieman kateellisena onko pantsu ja jotskari tavanneet viikonloppuna :LOL:

Lenttis huhuh sullahan on kiperät tilanteet ja olet noin cool B) Ehkä jos nyt sitten........ olisikin tapahtunut jotakin?? jännittävää :whistle:

Mitenkähän muilla menee, tinkiwinki, mivi, tinttara?

).( voi voi mitähän tästä nyt sanoisi??? onhan noita oloja taas vaikka muille jakaa, mutta kiitos noiden lugejen?? Joka kuukausi oireita ja aivan erilaisia, jotan ota tästä nyt sitten selvää :headwall: Jotenkin en jaksa nyt miettiä kauheasti, koska muuten tiputaan taas korkeelta ja kovaa, onneksi persauksissa pehmustetta omasta takaa niin ei kovin koske :LOL:
 
maaruska: mä pidän nyt mieluummin sulle peukkuja kuin itselleni, koska sulla on varmasti nyt paremmat tsänssit! Sitten syksyllä kun aloitan hoidot itsekin, niin sitten mä vasta alan virallisesti jännäämään... Nyt mä vaan jännään, että kuinka pitkäksi kierto venyy tällä kertaa!

On noi luget vaan vissiin ovelia, kun niistä tulee kaikenmoisia oireita. No, onhan mullakin aina kaikenlaisia oireita, vaikka en edes ovuloi... :D

Muuten on kiva, että olen tutustunut netissä suomalaisflikkoihin, jotka asuvat täällä Rooman alueella, ja tarkoitus olisi pitää yhetiset juhannusjuhlat, joissa siis tutustuisin heihin ihan livenä!

Nyt paljon ++++++puhureita kaikille! ++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä