Hakutulokset

1. H

Lokakuiset 2025 🍁

Paljon voimia Haneli!😢💔
  2. H

Lokakuiset 2025 🍁

Hopeanopea pystyn kyllä samaistumaan tuohon, että ei tule ihan suositusten mukaan syötyä 🙈 mua on pari pv jopa ällöttänyt salaatti 😂 suklaakaurakekseillä voisin sen sijaan elää 🤤 Tikkunekulle kauheasti tsemppiä ❤️ kuulostaa todella raskaalta. Saisi alkaa sulla jo helpottamaan! Omia juttuja sen...
  3. H

Lokakuiset 2025 🍁

Paljon voimia Merin!💔
  4. H

Lokakuiset 2025 🍁

Kaikki sympatiat myös täältä voimakkaasti oireileville ❤️ Täällä oireettomuuden vuoksi olen huolissani. Pari päivää sitten aamulla meinas oksu lentää aamulenkillä koiran kanssa enkä saanut kunnolla syötyä aamulla. Muuten ei sen jälkeen mitään kuvotuksia. Ei ällötä hajut, ei pahaa makua suussa...
  5. H

Lokakuiset 2025 🍁

Täällä myös on hämmentävän vähäoireista. Munasarjakipu on nyt hävinnyt kokonaan, rinnat on edelleen tosi kipeät, tuntuu että pitäisi syödä useammin, paha olo ei ole vielä saapunut, ehkä välillä vähän lievää kuvotusta. Uutena oireena röyhtäilen aika paljon 😅 6+1 tällä hetkellä.
  6. H

Lokakuiset 2025 🍁

Tsemppiä kaikille joiden varhaisultra ihan pian!🥰 Uskotaan ja toivotaan että kaikki on hyvin!🫶 Sofiika mulla on kans jomotellu enemmän ja vähemmän siitä asti ku plussasin eli 4+ jotain ja nyt on 5+2 ja tänään viimeksi taas kivisteli oikean puolen munasarjaa. Joitain yksittäisiä kertoja...
  7. H

Lokakuiset 2025 🍁

Mun unirytmi on muuttunut tosi paljon. Väsyttää illasta jo seiskan aikaan ja herään aikaisin aamulla mikä on mulle tosi epätyypillistä 😅 heräilen myös herkästi yöllä. Tuleekohan tää koko raskaus oleen tätä 😆 pahoinvointi ei ole vielä saapunut paikalle, nyt siis vasta 5+0 että hyvin tuo vielä...
  8. H

Lokakuiset 2025 🍁

Onnea plussasta sofiika! 🥰 Mä varailin parin viikon päähän varhaisultran myös ☺️ mitenköhän jaksan sinne asti odottaa 😅 en vaan löytänyt aikaisemmin sopivaa aikaa kun teen töissä megapitkiä päiviä ja ei vissiin kannata varata ainakaan ennen 6+3
  9. H

Lokakuiset 2025 🍁

Kiitos kaikille vastauksista!🫶 Tämä selvensi taas asioita ja taidan varailla kätilölle aikaa ☺️ Lohduttavaa etten ole ainoa joka tuntee olonsa vähän hölmöksi näissä asioissa 😂 ja mä olen eessi kyllä ihan samanlainen, että suoraan sanon soittaessa jos en tiedä aiheesta mitään, en edes yritä...
  10. H

Lokakuiset 2025 🍁

Helou! Taidanpa mäkin liittyä teidän kanssa tänne keskustelemaan. Tein ensimmäisen plussan viime lauantaina enkä vieläkään meinaa todeksi uskoa. tänään on 4+5 ja kokeilin viikkodigiä niin näytti 3+ niin eiköhän tässä nyt vahvasti raskaana olla 😅. Olen tosiaan kohta 36v. Ja esikoista odotan...
  11. H

Haaveena vauva 2025

Ehkäpä sitä plussanneisiin uskaltaa nyt siirtyä 🥰 vähän pelottaa kun niin alussa, että menee kesken. Mutta eipä sitä varmaan itse kauheasti asiaan voi vaikuttaa niin pitää yrittää olla stressaamatta 😊
  12. H

Haaveena vauva 2025

Marik ostin Ruohonjuuresta Emil Noelin öljyä ja teelusikallisen päivässä ottanu 😊 mä en kauheasti pidä sen mausta mutta kulautan sen alas mehun tms. kanssa 😅
  13. H

Haaveena vauva 2025

Kiitos kaikille onnitteluista!🥰 En oikein vieläkään usko todeksi Kuunkukka olen pahoillani menkoista 🥺😣 Lunni mulla oli tässä viimeisimmässä kierrossa vehnänalkioöljy käytössä. En kyllä tiedä oliko sillä merkitystä nyt plussaamisen suhteen vai oliko vain sattumaa. Geleetä ehdin syömään pari...
  14. H

Haaveena vauva 2025

Siis mitä ihmettä?! Tein raskaustestin tänään kun heräsin yllättäen aamuyöstä (en ikinä käy yöllä vessassa) pissahätään. Suureksi yllätykseksi sieltä piirtyi haalea, mutta selkeä toinenkin viiva 😱 en osannut kun itkua tihrustaa onnesta 🥹😅❤️ voi kun pysyisi nyt matkassa! Mitään raskausoireita ei...
  15. H

Haaveena vauva 2025

Paljon onnea Kuunkukka!🥰 Tässä olis kaikkea jännäiltävää nyt parin viikon ajan kun pitäis käydä kontrolloimassa ens viikon aikana ferritiini ja katsotaan samalla paljon muitakin veriarvoja. Toivottavasti pääsis rautainfuusioon jos arvot edelleen pohjalukemissa. Lisäksi olis...
  16. H

Haaveena vauva 2025

Ihanaa taas plussa!❤️ Paljon onnea hopeanopea!🥰
  17. H

Haaveena vauva 2025

Vau mikä plussa-aalto! Paljon onea tikkunekku ja keltalilja ☺️❤️ pääsispä itsekkin mukaan 😊
  18. H

Haaveena vauva 2025

Ihana kuulla että on muitakin jotka on täysin seonnu tän yrittämisen aikana 🤣 pystyn kyllä hyvin samaistumaan kultakatajan maaniseen nettiselailuun. Mulla menee siis aivan överiksi välillä 🙈. Oon melkeinpä huojentunut että pääsen taas uppomaan pariksi päiväksi kunnolla työjuttuihin niin pakko...
  19. H

Haaveena vauva 2025

Marik mä en ainakaan ahdistunut ollenkaan kun kerroit noista asioista. Mä vaan mietin kuinka vahva ja avoin ihminen sä olet kun jaat meille tän asian ❤️ jokaisella meistä on varmasti pelko että entä jos sattuu jotain. En pysty edes kuvittelemaan mitä käyt läpi 🥺❤️ mutta ihanaa että ootte lähteny...
  20. H

Haaveena vauva 2025

Vauva 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut...

Yhteistyössä