Haaveena vauva 2025

Oi, paljon onnea @Hopeanopea, tosi selkeä viiva vaikka päivällä testasit 😍

@Kultakataja_ mä pystyn kyllä samaistuun noihin fiiliksiin. Meiltä löytyy yksi marraskuinen ja yksi joulukuinen - ja toivoisin kyllä ettei ainakaan ihan joulukuun loppuun menisi synnytys.. Mutta se jää nähtäväksi, lokakuu olis vielä oikein mainio kuukausi 🙊 ja loppujen lopuksi sillä ei oikeesti oo väliä - vauva on aina lahja ♥

• Rakkaus
Reactions: Hopeanopea
Oi, paljon onnea @Hopeanopea, tosi selkeä viiva vaikka päivällä testasit

@Kultakataja_ mä pystyn kyllä samaistuun noihin fiiliksiin. Meiltä löytyy yksi marraskuinen ja yksi joulukuinen - ja toivoisin kyllä ettei ainakaan ihan joulukuun loppuun menisi synnytys.. Mutta se jää nähtäväksi, lokakuu olis vielä oikein mainio kuukausi ja loppujen lopuksi sillä ei oikeesti oo väliä - vauva on aina lahja
Mä itse asiassa mietin, että olisko ovis tapahtunut aikaisemmin tässä kuussa. Valkovuotoa oli kp 8-10 ja yksi talletus kp 11, toinen sit kp 15. No ultrassa se sit selviää / tarkentuu, jos sinne asti päästään.

Tää voi olla ihan sattumaa, mutta sekä esikoisen plussakierrossa että nyt tässä söin verigreippejä. Jos joskus vielä yritän raskautua niin mun on varmaan pakko syödä verigreippejä 😂.

Oon kyl ihan toivoton, tein vielä tänään illalla yhden, kauhea homma oli pidätellä kun pissattaa ainakin olevinaan koko ajan.

Kyllä se nyt on vahvistanut mut iloitsen vasta ehkä viikon päästä.

Edit: ja siis tein testin ja katoin et ei siinä näy mitään, sit äsken viel katsoin niin kappas.. et ei nyt ehkä ole kyllä 5min sisään tullu

Hei täällä sama homma meneillään että testailen testin vahvistumista. En ihan vielä uskalla iloita.
Mulla dpo11-13 oli vielä niitä cb:n varhaisia testejä jotka vahvistui joka päivä ja etenkin se dpo13 oli tosi vahva. Sitten ne testit loppui ja aloin testata one step liuskoilla. Noissa näkyy tietty haaleampi viiva kuin niissä ultra varhaisissa testeissä niin teen nyt seurantaa että miten lähtee vahvistumaan.
Mietin et pitäiskö tehdä sellainen raskausviikot näyttävä digitesti, onko ne hyviä?

• Tykkää
Reactions: marik91
Hei täällä sama homma meneillään että testailen testin vahvistumista. En ihan vielä uskalla iloita.
Mulla dpo11-13 oli vielä niitä cb:n varhaisia testejä jotka vahvistui joka päivä ja etenkin se dpo13 oli tosi vahva. Sitten ne testit loppui ja aloin testata one step liuskoilla. Noissa näkyy tietty haaleampi viiva kuin niissä ultra varhaisissa testeissä niin teen nyt seurantaa että miten lähtee vahvistumaan.
Mietin et pitäiskö tehdä sellainen raskausviikot näyttävä digitesti, onko ne hyviä?
Nojooo. Kyl se viikkonäytöllinen tuo jotain varmuutta. Noi onestepit pitäs muka olla herkkiä. Testasin tänää niilläkin ja ei tullu juuri mitää

Huomenta! Taas täällä testikuvia teille, tein muutaman eri testin tossa aamusella :D ylin se rsfu herkkä ja sit pc 25 ja alin apteekkarin 25 herkkyys 🙈 ja sit tein sen herkän one stepin mihin ei juuri tullu mitään. Jos nyt jotain niin viime kierrossa en saanu muihin testeihin kun rsfu mitään, joten se on positiivistä. Eilen kokeilin tosiaan sitä kohdunsuuta ja ennyltänyt siihen enää. Myös kurkku tuli kipeäksi.

Huomenta! Taas täällä testikuvia teille, tein muutaman eri testin tossa aamusella ylin se rsfu herkkä ja sit pc 25 ja alin apteekkarin 25 herkkyys ja sit tein sen herkän one stepin mihin ei juuri tullu mitään. Jos nyt jotain niin viime kierrossa en saanu muihin testeihin kun rsfu mitään, joten se on positiivistä. Eilen kokeilin tosiaan sitä kohdunsuuta ja ennyltänyt siihen enää. Myös kurkku tuli kipeäksi.

Kaikissa näkyy jotain 🤩. Toivottavasti vahvistuu!

• Tykkää
Reactions: Kultakataja_
No ne viikkodigit kertoo selvällä tekstillä, jos on raskaana :) . Mutta jos sä oot jo saanut CB:lla vahvaa viivaa niin kyllä sä oot raskaana 😘. Mulla on sellainen mielikuva, että one stepit saattaa antaa aika hailuraa, kun muilla testeillä tulee jo lähes leffaviivaa. Itse en testaisi siis one stepeillä, jos mielenrauhaa haluaisin (kun oon nähnyt netissä esimerkkejä, että ne lähtee huonosti vahvistumaan, vaikka kaikki ok). Jos mielenrauhaa haluaa niin mä jättäisin onestepit kaappiin ja tekisin just tuollaisen viikkodigin :)

• Tykkää
Reactions: marik91
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Heidihuu ★ 1/25 ★ 3.lapsi (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

5.2.2025 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä

@Heidihuu Kp 30/30-35
@Kultakataja kp 24/25-26
@Lunni~ kp 20/28-31
@KolmattaKehiin kp 12/30-33
@Jennnuli kp 10/27-28
@jeshan kp 9/28-29
@gaoxiaojie kp 7/28-31
@marik91 kp 5/28-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Heidihuu DPO 9
@Kultakataja DPO 8
@Lunni~ DPO 2

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2. ★ 02/25

Huomenta! Taas täällä testikuvia teille, tein muutaman eri testin tossa aamusella ylin se rsfu herkkä ja sit pc 25 ja alin apteekkarin 25 herkkyys ja sit tein sen herkän one stepin mihin ei juuri tullu mitään. Jos nyt jotain niin viime kierrossa en saanu muihin testeihin kun rsfu mitään, joten se on positiivistä. Eilen kokeilin tosiaan sitä kohdunsuuta ja ennyltänyt siihen enää. Myös kurkku tuli kipeäksi.

Minäkin näen kaikissa viivan!!! Vautsi vau! Paljon onnea sinne! :love:
Sulla vissiin on DPO 9 menossa? Siihen nähden nuo viivathan on jo selkeitä :geek:
Mulla on DPO 8 ja toivon toivon toivon niin paljon, että pääsisin tähän plussa-aaltoon mukaan. Toivottavasti se on tarttuvaa 😁

Minäkin näen kaikissa viivan!!! Vautsi vau! Paljon onnea sinne!
Sulla vissiin on DPO 9 menossa? Siihen nähden nuo viivathan on jo selkeitä
Mulla on DPO 8 ja toivon toivon toivon niin paljon, että pääsisin tähän plussa-aaltoon mukaan. Toivottavasti se on tarttuvaa
Jooo siis alan kyl kallistua siihen et on kuitenkin jo dpo10. Sain siis sen hymynaamaan cb ovistestiin 25.1 ja 26.1, kivut tuntui 26.1 sekä 27.1 mut tosiaan jompikumpi 😅

Jännät ajat sielläkin, millo meinaat testata 🙈

Onnea plussasta!! 😍 Ihan hurjan ihanaa miten monta plussaa täällä on tullut heti alkuvuoteen!

• Rakkaus
Reactions: Heidihuu
Jooo siis alan kyl kallistua siihen et on kuitenkin jo dpo10. Sain siis sen hymynaamaan cb ovistestiin 25.1 ja 26.1, kivut tuntui 26.1 sekä 27.1 mut tosiaan jompikumpi 😅

Jännät ajat sielläkin, millo meinaat testata 🙈
Ootan, että alkaako menkat kun mulla on ollut tuo luteaalivaihe ollu vaan 9 päivää. Perjantaina pitäs siis alkaa. Jos ei ala, niin varmaan sunnuntaina tai maanantaina teen sitte testiä. En haluais nähdä sitä negaa, niin yritän olla testaamatta liian aikasin. On tulossa mukavaa tekemistä viikonlopulle, niin se auttaa vähän pitään asiaa mielestä.

Ihana palata palstalle tälläisen plussa aallon keskelle! 😍 Onnea kaikille plussanneille!

Oon täällä käynyt lueskelemassa pitkään, mutta jospa nyt jaksaisi aktivoitua, kun kierroissakin alkaa olla jo jotain järkeä synnytyksen jäljiltä. Nuorin siis täytti juuri vuoden ja mulla aina synnytysten jälkeen luteaalivaihe hakee paikkaansa. Viimeisessä kahdessa kierrossa se oli hurjat 5vrk.
Nyt on menossa kp 21/27. Ovis oli ehkä kp 13, eli nyt olisi JO dpo 8.

Dpo 6 tuli pyyhittäessä ihan kirkasta verta hieman ja ajattelin, että menkat alkoi, mutta se olikin siinä. Heräsi ajatus, että oliko vain jotain välivuotoa vai olisiko voinut olla jopa kiinnittymisvuotoa? Onko jollain kokemusta?
Yritin googletella asiaa, mutta tuntui kaikilla olevan vaan rusehtavaa vuotoa ja myöhäisemmillä päivillä, joten saa nähdä.

Onpa muuten tämä kirjautuminen tänne tehty hankalaksi ja mainokset tullut vielä entistä rasittavimmiksi kuin ennen.. 😮💨

Kaikki mun "kiinnittymisvuodot" onki olleet alkavat menkat, joten en osaa sanoa tohon mitää. 🙈 😁

Mulla on tänään koko päivän ollu suussa omituinen paha maku, ja katsoin just yhden YouTube videon missä se henkilö kuvas alkuraskauden oireeksi metallista makua suussa 🤓 nyt oon sitte jo ihan vakuuttunu et oon raskaana. Ylihuomenna tietenki alkaa menkat ja saan lisätä ton listaan asioita, jotka ei oo mulle raskausoireita. Tänäänki muka tunsin erilaista menkkajomotusta ku ikinä ennen 😅😄

vierailija
Hei okei noi one stepit on ärsyttäviä! Ei voi kyl suositella.. Koska testasin neuroosipäissäni iltapäiväpissasta nyt sitten pregcheckin niin näytti taas jo paljon vahvempaa ku se tän aamun one step. Luin kans jonku jutun vuodelta 2023 että joku virasto ei suosittele sen ostamista kun on antanut niin paljon vääriä tuloksia tms.

Keltalilja

Lapsettomuushoitoja odottaessa on jotenkin helpompi keskittyä nykyiseen kiertoon, odotusaika vähän ikään kuin pilkkoittuu 2 vk osiin eikä epämääräiseen "ehkä puolen vuoden päästä". Siispä ovulaatiopäivää odotellessa, nyt kp 11/24-26 menossa, viimeksi kp 11 jo selkeä ovisplussa, tänään oli vahva muttei täys plussa vielä, ehkäpä huomenna? Ja taas saa jännittää jos ovis vasta kp 13 niin lutaali jää lyhyeksi jos kierto taas sen 24 päivää 🤷 Vaikka ei sillä mun kohdalla taida olla mitään väliä mutta aina voi toivoa.

Aikaisemmin oli puhetta vuodenajasta, itse olen aina vahvasti toivonut alkuvuoden tai edes alkusyksyn vauvaa mutta kun saatiin 50-50 todennäköisyys saada biologista lasta enää koskaan niin eipä tuo mahdollinen syntymäkk oikein tunnu tärkeältä.

Mie tein cb viikkonäytöllisen oviksesta laskien 5+1 ja kun cb näytti 3+ uskalsi siihen luottaa ja jäädä odottamaan varhaisultraa joka on jo viikon päästä torstaina 🥰

vierailija
Moi kaikki!

Oli pakko liittyä ketjuun, kun nyt piinailen dpo 8 ja tarvitsen testien tutkimiseen lisää silmiä ja mielelläni muidenkin testejä katselen!

Minulle tehty inseminaatio viime viikon tiistaina, silloin myös ovulaatio tapahtunut, ovistestiplussa maanantaina ja irrotuspiikki ovitrelle myös tukena maanantaina. Meillä yritystä takana jo useampi vuosi, luomusti ei ole mahdollisuuksia lainkaan ja tämä on nyt viimeinen yrityskerta.

Irrotuspiikki voi näkyä vääränä positiivisena 10 päivää, ja tänään kuvittelin testissä näkeväni jotain. Toivottavasti ei ole piikki vaan pikkuinen... Näettekö te mitään?

https://aijaa.com/LkmLTl pregcheck

Tsemppiä kaikille haaveilijoille! ❤

Moi kaikki!

Oli pakko liittyä ketjuun, kun nyt piinailen dpo 8 ja tarvitsen testien tutkimiseen lisää silmiä ja mielelläni muidenkin testejä katselen!

Minulle tehty inseminaatio viime viikon tiistaina, silloin myös ovulaatio tapahtunut, ovistestiplussa maanantaina ja irrotuspiikki ovitrelle myös tukena maanantaina. Meillä yritystä takana jo useampi vuosi, luomusti ei ole mahdollisuuksia lainkaan ja tämä on nyt viimeinen yrityskerta.

Irrotuspiikki voi näkyä vääränä positiivisena 10 päivää, ja tänään kuvittelin testissä näkeväni jotain. Toivottavasti ei ole piikki vaan pikkuinen... Näettekö te mitään?

Tsemppiä kaikille haaveilijoille!
Mulla maailman surkeimmat viivalasit ja silti näen 🫶

Moi kaikki!

Tsemppiä kaikille haaveilijoille!
Näen kyllä kans, aika samanlainen ku mun eilinen pc:n testi dpo8 tai 9 🩷

Yhteistyössä