vierailija
Tuskin kun ilmeisesti loi jo uuden tunnuksenkin.Niin tämä, ja en usko että tulosta tullaan kertomaan.
Tuskin kun ilmeisesti loi jo uuden tunnuksenkin.Niin tämä, ja en usko että tulosta tullaan kertomaan.
Päiväkausia (viikon, kaksi?) samanlaisia haamuja, jotka ei vahvistu ja näkyi vain vahvalla kontrastilla (selkeä merkki viivanpaikasta).niihän se vaan on että viiva vahvistuu kyllä jos raskaana on. jatkuvat "haamut" on viivanpaikkoja. .
Ei ollut sulle mun kommentti ainakaan tarkoitettu! Itse mietin enemmän vierailija nimikkeen hieman ilkeitäkin kommentteja.Itse ihan vaan mielenkiinnosta kyselin. Eikä kenenkään oo pakko vastata, ellei halua. Ja sitten itse ymmärsin jonkun viestin väärin.
Ihan vertailuksi tähän voisin vastata että mulla oli tammikuussa haamu pc:llä, ihan selkeästi punainen mutta haalea ja samana päivänä hcg verestä oli 6,7, aiemmin oli ollut <3. Testit oli jo negatiivisia km jälkeen (yli 2kk km ja 1kk menkoista) ja muutenkaan en ole pcllä saanut mitään viivanpaikkoja.Itse ihan vaan mielenkiinnosta kyselin. Eikä kenenkään oo pakko vastata, ellei halua. Ja sitten itse ymmärsin jonkun viestin väärin.
Hei mää testasin viimeksi ku olin raskaana dpo 10 onestepillä tositosi haaleen viivan mutta PC:n tuli tosi selvä viiva samaan aikaan eli nou hätä vieläEdelleen aamulla oli testi nega. Jännä, kun ei mitään näy, ei edes viivanpaikkaa, en oo tottunu tollasiin. Kyseessä siis Raskauskeijulta ovistestien mukana tullut herkkä Onstep. Ei oo näistä aiempaa kokemusta.
Huomiseksi on pc vielä.
Kaikki on aina mahdollista. Itse sain viimeks dpo 12 digiin "Raskaana".Voiko dpo13 testattu digillä Ei raskaana vielä muuttua?
Niin oli mullakin viimeksi pc nega dpo 11 ja haamu tuli dpo 12 siitä sit vahvistuen. Siksi en ennen 12 myöskään enää testaaDpo 11 ja negaa näyttää pc myös. Taidan lähteä laittamaan jalkaa oven väliin tuonne Vauva 2024 puolelle.
No mitä kehveliä, just ku ajattelin että en enää testaa, mutta pitääkö huomennakin uhrautua.Niin oli mullakin viimeksi pc nega dpo 11 ja haamu tuli dpo 12 siitä sit vahvistuen. Siksi en ennen 12 myöskään enää testaa
Uhraudu vielä mulla myös näkynyt välillä ihan haamulainen dpo 12. Se on jännä miten vaihtelee niin paljon.No mitä kehveliä, just ku ajattelin että en enää testaa, mutta pitääkö huomennakin uhrautua.
Mulla kuopuksesta kans dpo11 oli täysin nega. Dpo 13 illalla vasta pysty mitään hamua kuvitella ees näkevänsä ja dpo15, kun menkat oli oikeasti myöhässä niin alko näkyä. Tsemppiä sinne!Dpo 11 ja negaa näyttää pc myös. Taidan lähteä laittamaan jalkaa oven väliin tuonne Vauva 2024 puolelle.
Korjaan, kaksi ovulaatiota voi olla, mutta se tapahtuu samaan aikaan. Eli voi irrota kaksi tai useampi munasolu. Sen sijaan eri aikaan tapahtuva on ovulaatio ei taas ole mahdollinen. Ovulaation aiheuttaa lh-piikki hormoneissa ja kun munasolu irtoaa, sen tilalle muodostuu keltarauhanen. Enää ei siinä kuussa lh-piikkiä tule, joten elimistössä on loppukierron hormonit päällä (progesteroni)..
Muoks. Tiesitkö muuten että ovulaatio voi tapahtua myös kaksi kertaa kuukaudessa?
Mulla menee vielä ens viikkoon, dpo12 tänään, eilen ovitrelle et sinakin 2-3pv ennen kun voi arvata juuta tai jaata kuinka kävi.Ei tarvinnut aamulla testata, kun lämmöt oli romahtanut ja nyt aamupäivällä alkoikin vuoto. Eli siirryn nyt tuonne toiseen ryhmään, täällä ei tainnut enää juuri muita ollakkaan enää.