V
vierailija
Vieras
Olen väsynyt yrittämään suhteessa. Nähdään kun tarpeeksi pyydän, saan viestin vain jos itse laitan ensin, ei kertomista että tykkää, ei avoin, ei rehellinen, ei uskollinen, ei puhu omista asioista kuin lypsämällä ja muutenkin suhde menee hankalemmaksi, muitten kanssa paremmin aikaa.
Siinä joitain asioita.
Onko mitään järkeä?
Siinä joitain asioita.
Onko mitään järkeä?