Väsynyt suhteeseen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen väsynyt yrittämään suhteessa. Nähdään kun tarpeeksi pyydän, saan viestin vain jos itse laitan ensin, ei kertomista että tykkää, ei avoin, ei rehellinen, ei uskollinen, ei puhu omista asioista kuin lypsämällä ja muutenkin suhde menee hankalemmaksi, muitten kanssa paremmin aikaa.
Siinä joitain asioita.
Onko mitään järkeä?
 

Similar threads

A
Viestiä
10
Luettu
8K
Perhe-elämä
Aloittajalle neuvo
A
L
Viestiä
0
Luettu
440
L
P
Viestiä
3
Luettu
402
E
Viestiä
4
Luettu
752
Aihe vapaa
"epätoivoinen"
E

Yhteistyössä