Väsynyt suhteeseen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen väsynyt yrittämään suhteessa. Nähdään kun tarpeeksi pyydän, saan viestin vain jos itse laitan ensin, ei kertomista että tykkää, ei avoin, ei rehellinen, ei uskollinen, ei puhu omista asioista kuin lypsämällä ja muutenkin suhde menee hankalemmaksi, muitten kanssa paremmin aikaa.
Siinä joitain asioita.
Onko mitään järkeä?
 
No ei todellakaan ole. Paperia ja kynää objektiivisesti suhteenne + ja - laske yhteen ja näe vastaus edessäsi.
Ps. On turhaa kuvitella että toinen ihminen muuttuu sitten kun.. Ei muutu.
 

Similar threads

A
Viestiä
10
Luettu
8K
Perhe-elämä
Aloittajalle neuvo
A
L
Viestiä
0
Luettu
441
L
P
Viestiä
3
Luettu
414
E
Viestiä
4
Luettu
763
Aihe vapaa
"epätoivoinen"
E

Yhteistyössä