Oot siis aloittanu testaamisen jo ainakin kp13 ja saanut haamuja. Ja ole kirjoittanut 28.3 että oot rv 2+5 mikä ei kyllä täsmää.16.3 ja kierto todella epäsäännöllinen (22-32pv).
Niin, neuvola laski viikot ovulaation mukaan jolloin luultiin että olen raskaana. Jos luet noin tarkkaan aiemmat viestit, niin näet sen kyllä sieltä. Edelleenkin, testasin koska olen joskus myös ovuloinut kuukautisten aikaan joka on todellakin harvinaista, mutta täysin mahdollista. Nyt ovulaation ajankohdasta ei ole tietoa, muuta kuin r-testin tuloksen perusteella.Oot siis aloittanu testaamisen jo ainakin kp13 ja saanut haamuja. Ja ole kirjoittanut 28.3 että oot rv 2+5 mikä ei kyllä täsmää.
Olen niin pahoillaniVirallinen testipäivä ja negatiivinen tulos ivf hoidot julkisella oli sit siinä, vauvahaaveet saa haudata
Oon niin pahoillaniVirallinen testipäivä ja negatiivinen tulos ivf hoidot julkisella oli sit siinä, vauvahaaveet saa haudata
No minä jo eilen sorruin ovistikkua uittaan ja toinen viiva siihen piirtyi mutta ei tasavahvat viivat. Edellisessä raskaudessa oli myös samanlainen viiva ennen positiivista raskaustestiä ja kun en oo ollu raskaana ei oo tullu minkäänlaista viivaa joten kumpa tämä nyt olis hyvä merkki Mutta eihän se tosiaa kerro välttämättä raskaudesta suuntaan tai toiseen Toivon että plussa ilmestyis sullekkin raskaustestiin@SandraB Eikä, voimia
Dpo 8 ja koska olen hätähousu ja jotakin tikkua oli pakko uittaa, niin kokeilin ovistestiä. Ei tullu sitten yhtään mitään viivaa, vaikka eikö ne yleensä vahvistu kierron loppua kohden, vaikka ei raskaana olisikaan?
Eikä, oon niin pahoillani! Niin epäreilua ja tylsää. Tsemppiä kauheesti asian käsittelyyn ja toivotaan teille että elämä yllättää ja pientä ihmettä!Virallinen testipäivä ja negatiivinen tulos ivf hoidot julkisella oli sit siinä, vauvahaaveet saa haudata
Eikö se nimenomaan näytä negaa kierron loppua kohden, koska lutenisoiva hormooni laskee jyrkästi oviksen jälkeen (ja oviksen aikaan on huipussaan eli viivat tummuu)? Vai oonko ymmärtänyt ite jotenkin väärin.@SandraB Eikä, voimia
Dpo 8 ja koska olen hätähousu ja jotakin tikkua oli pakko uittaa, niin kokeilin ovistestiä. Ei tullu sitten yhtään mitään viivaa, vaikka eikö ne yleensä vahvistu kierron loppua kohden, vaikka ei raskaana olisikaan?
Määki oon ajatellut että loppua kohden näyttäis negaa itellä ainaki näyttäny kun on testannu lukuunottamatta kun oli raskaana ni viiva piirtyiEikö se nimenomaan näytä negaa kierron loppua kohden, koska lutenisoiva hormooni laskee jyrkästi oviksen jälkeen (ja oviksen aikaan on huipussaan eli viivat tummuu)? Vai oonko ymmärtänyt ite jotenkin väärin.
Oon malttanu olla vielä testaamatta sunnuntaina testaan! Hyvin toivoa jäljellä vielä sulla! Toivotaan että meille plussat suotaisiinTänään dpo 9 ja testi oli nega. Katselin, että viimeks oon saanut vielä dpo 10 negan ja dpo 11 oli hento haamunen. Eli toivoa vielä on. Lämmöt ainakin nätisti nousee vaan. Miten @ekapikkunen ootki malttanut olla testaamatta?
PahoittelutMie siirryn vuoteen 2024. Vuoto alkoi eilen illalla ja koveni aamuun mennessä, veritesti osoitti että kesken meni...
Mitkä sun lukemat oli? Niin tietää sitten mitä lukemia se apteekin testi lukee.Mie siirryn vuoteen 2024. Vuoto alkoi eilen illalla ja koveni aamuun mennessä, veritesti osoitti että kesken meni...
Luultavasti tulos ollut lähemmäs nollaa ja viivanpaikkojen takia menkat tulkitaan nyt keskenmenoksi.Pahoittelut
Paljonko sulla oli hcg? Miten yhden testin perusteella voi osoittaa keskenmenon vai oliko sulla seurantaa sen laskusta? Toki vuoto sen kertoo.
Niin tämä, ja en usko että tulosta tullaan kertomaan.Luultavasti tulos ollut lähemmäs nollaa ja viivanpaikkojen takia menkat tulkitaan nyt keskenmenoksi.
Luulen myös samaa. Joskus sita haluaa vain niin paljon plussaa etta nakee omiaan.Niin tämä, ja en usko että tulosta tullaan kertomaan.
Verikokeiden tulokset näkee omakannasta.Niin tämä, ja en usko että tulosta tullaan kertomaan.
Tarkoitti varmaan ettei nimimerkki tule kertomaan verikokeen tulosta , koska uskoi viivanpaikkojen olevan keskenmeno vaikka kyseesä oli tavalliset menkat.Verikokeiden tulokset näkee omakannasta.