Haaveena vauva 2023

Ei täällä taida olla enää ketään kenellä mahdollisuus -23 vauvaan.
Mulla näyttää laskettua aikaa jos nyt olisi tärppännyt 1.1 ja mulla käynnistettäisiin joulukuun puolella että periaatteessa mulla voisi olla mahis joulukuu puolelle vielä saada vauva. Kaksi viimeisintä käynnistetty 39+5.. Mutta mutta, ei taida tämäkään kierto tärpätä. 😩
 
  • Surullinen
Reactions: Mimerkki
vierailija
Joo @Wintersun ehdottomasti. Jennika Salmela ja löytyy instasta balancecoaching_. Tosi mielenkiintoisia postauksia, suosittelen lukemaan. Jennika on kertonut itse kärsineensä lapsettomuudesta, mutta on nyt kolmen lapsen äiti.
Tämä kyseinen Jenni Salmela kertoi juuri podcastissa, että jätti kolmen pienen lapsensa (nuorin oli pieni vauva) ja miehensä tutkiakseen naiseuttaan tmv. Vaikka kaikki oli kuulemma ollut hyvin ja oli ollut rakkautta suhteessa. Kertoi, että näki lapsiaan todella vähän kahden vuoden ajan ja että saivat varmasti traumoja tästä. Eli kun hän oli raskautunut mainostaakseen tätä omaa menetelmäänsä, jätti lapset ja miehen elääkseen "vapaata elämää". En ostaisi hänen palveluitaan.
 
vierailija
Tämä kyseinen Jenni Salmela kertoi juuri podcastissa, että jätti kolmen pienen lapsensa (nuorin oli pieni vauva) ja miehensä tutkiakseen naiseuttaan tmv. Vaikka kaikki oli kuulemma ollut hyvin ja oli ollut rakkautta suhteessa. Kertoi, että näki lapsiaan todella vähän kahden vuoden ajan ja että saivat varmasti traumoja tästä. Eli kun hän oli raskautunut mainostaakseen tätä omaa menetelmäänsä, jätti lapset ja miehen elääkseen "vapaata elämää". En ostaisi hänen palveluitaan.
Jennika Salmela * (äh, mikä typo)
 
Jennika Salmela * (äh, mikä typo)
Jenni varmaan ihana äiti
Tämä kyseinen Jenni Salmela kertoi juuri podcastissa, että jätti kolmen pienen lapsensa (nuorin oli pieni vauva) ja miehensä tutkiakseen naiseuttaan tmv. Vaikka kaikki oli kuulemma ollut hyvin ja oli ollut rakkautta suhteessa. Kertoi, että näki lapsiaan todella vähän kahden vuoden ajan ja että saivat varmasti traumoja tästä. Eli kun hän oli raskautunut mainostaakseen tätä omaa menetelmäänsä, jätti lapset ja miehen elääkseen "vapaata elämää". En ostaisi hänen palveluitaan.
Minusta jennika ihana nainen äiti en tuomitse häntä.
 

Yhteistyössä