Näin viimeyönä unta imettämisestä. En oo siis koskaan oikeassa elämässä imettänyt. DPO 7 menossa, joten perjantaiksi odotan alkavaksi menkkoja. Se ois sillon DPO 10 ja mulla on yleensä siinä vaiheessa alkanut mekat. Jos ei ala, ja en oo raskaana, niin se ois ainakin positiivista, että luteaalivaihe ois vähän pidentynyt.
Tämän kuun oon pystynyt oleen paljon rennommin nämä piinapäivät. Jotenkin on sellanen rauhallinen fiilis. Eilen kolotteli alamahasta, ja voi olla tai olematta mitään. Alkaa olla jo melkeen kaikki "oireet" koettu, pahoinvointia lukuunottamatta, joten en enää anna oikeastaan mitään painoarvoa minkäänlaiselle oireilulle, ennen ku se testi viiva on se positiivinen.
Jotenkin tuntuu, että mulla oikeastaan ei harmittais, jos pariin kuukauteen ei tuliskaan raskaaksi. Ollaan molemmat synnytty miehen kans loppuvuonna ja ois kiva jos lapsi ois alkuvuoden lapsi, niin vois olla luokalla vanhimpia eikä nuorimpia. En tiedä meneekö tää samaan sarjaan, ku se että haluaa lapsen jotain tiettyä sukupuolta Ja tiedän että jos nyt tulis raskaaksi niin oisin onnellinen, ja oikeasti jos en tulis pariin kuukauteen raskaaksi, niin se vaivais oikeasti enemmän, mitä kuvittelen nyt...