Haaveena vauva 2025

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rimpsukka84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vau miten ihania plussauutisia tänne on tullut! ❤️

Mä oon koittanut nyt vähän keskittyä muihin juttuihin että pääsis hetkeks pois juurikin sieltä vauvakuumeilun syvästä päädystä.. 😅 Oon alkanut huomaamaan pientä turhautumista itsessä kun nyt yrityksistä huolimatta ei oo tullut toivottua tulosta vaikka kaikki on saatu osumaan kohdilleen ovulaation aikaan/vähän ennen..

Huomaan et on helpompi saada ajatukset muualle aina alkukierrosta mut sit kun ovis ja piinapäivät lähestyy niin huomaamatta alkaa yliajattelemaan asioita ja pettymys on tosi iso kun menkat alkaakin.. 🫣

Joo täällä on menossa plussa-aalto. Toivottavasti pian tulee oikeen kunnon plussatuuli kaikille! 😍💗

Haalea pos.viiva oli edelleen aamutestissä mut eiliseen testiin verrattuna oli kyllä onneksi vahvempi. Dpo 12. Jännittää tämä tilanne ihan sikana mut nyt ei auta ku mennä hetki kerrallaan. 😀 Onneks töissä saa sitten ajatuksia muualle.

Ja erittäin tuttu tunne toi että alkukierrosta ajatukset on helpompi saada muualle mut oviksesta alkaen ajatukset pyörii ihan liikaa hedelmöitysjutuissa ja piinailuissa. Ja se turhautuminen ja epätietoisuus on kyllä hiton raskasta.

Ihanaa sunnuntaita kaikille. ❣️

Omaa napaa: kyllä matelee aika. Välillä olen tosi toiveikas, osuhan tallettelut juuri eikä melkein. Mut mieltä kalvaa kun en liuskoihin saanu ovisplussaa että voinko luottaa cb:n antamaan hymynaamaan ja omiin tuntemuksiin. Lämmöt on aika alhaalla ja ihan ku kohdunsuukin olisi tullut taas alaspäin :( en oo kyllä sitäkään kovin ahkeraan tunnustellut enkä tosiaan samaan aikaa päivästä.

Eilisestä asti ollut turvotusta, päänsärkyä, eilen jäätävä väsymys ja palelu (väsymys voi johtua kyllä ihan öisistä valvomisista vauvan kanssa). Nippailua alavatsalla myös. Mutta niin on ollut muissakin kierrossa.. eikä auta googlailu kun nää voi ihan olla pms oireita tai sitten ei. Lisäksi olisiko mitään oireita vielä tässä vaiheessa, nyt siis dpo6 tai mahdollisesti 7.

• Tykkää
Reactions: Jennnuli ja marik91
Omaa napaa: kyllä matelee aika. Välillä olen tosi toiveikas, osuhan tallettelut juuri eikä melkein. Mut mieltä kalvaa kun en liuskoihin saanu ovisplussaa että voinko luottaa cb:n antamaan hymynaamaan ja omiin tuntemuksiin. Lämmöt on aika alhaalla ja ihan ku kohdunsuukin olisi tullut taas alaspäin en oo kyllä sitäkään kovin ahkeraan tunnustellut enkä tosiaan samaan aikaa päivästä.

Eilisestä asti ollut turvotusta, päänsärkyä, eilen jäätävä väsymys ja palelu (väsymys voi johtua kyllä ihan öisistä valvomisista vauvan kanssa). Nippailua alavatsalla myös. Mutta niin on ollut muissakin kierrossa.. eikä auta googlailu kun nää voi ihan olla pms oireita tai sitten ei. Lisäksi olisiko mitään oireita vielä tässä vaiheessa, nyt siis dpo6 tai mahdollisesti 7.

Se CB:n hymynaamatesti on must kyllä tosi luotettava ja jos sen yhdistää vielä kehon tuntemuksiin ovulaatiosta niin kyllä mä luottaisin siihen että se ovis on silloin ollut.

Pidetään peukkuja❣️

• Tykkää
Reactions: Heidihuu
Pakko kysyä, että meneekö kohdunkaula ylöspäin hedelmöittymisen myötä? En ole tajunnut edes kokeilla sitä 😅

Toinen kysymys, onko normaalia vai voiko kertoa jostain muusta vaivasta, kun lähes joka kierrossa ovulaation jälkeen alavatsassa tuntuu kiristävää tunnetta? Mulla epäiltiin joskus endoa mutta riittävää kaikua ei siihen ole saatu ultrassa, mut oon miettinyt voiko nää ns välikivut liittyä kuitenkin siihen?
Nyt itsellä DPO4 ja aamulla tuntu alavatsalla taas kiristävää tunnetta..

-kuunkukka

Pakko kysyä, että meneekö kohdunkaula ylöspäin hedelmöittymisen myötä? En ole tajunnut edes kokeilla sitä 😅

Toinen kysymys, onko normaalia vai voiko kertoa jostain muusta vaivasta, kun lähes joka kierrossa ovulaation jälkeen alavatsassa tuntuu kiristävää tunnetta? Mulla epäiltiin joskus endoa mutta riittävää kaikua ei siihen ole saatu ultrassa, mut oon miettinyt voiko nää ns välikivut liittyä kuitenkin siihen?
Nyt itsellä DPO4 ja aamulla tuntu alavatsalla taas kiristävää tunnetta..

-kuunkukka
Mä oon siis jostain lukenut et kohdun suu vähän voi laskeutua ovulaation aikana ja sit taas nousta ylös ja tuntuu ihan kiinteältä. Ja sit jos on raskautunut niin pysyy ylhäällä ja kiinteänä ja jos ei niin kuukautisten aikana pehmenee hieman ja laskeutuu alemmas :D mut sitä pitäs ehkä silleen säännöllisesti kokeilla et tietää miten itellä tapahtuu.

Omaa napaa: kyllä matelee aika. Välillä olen tosi toiveikas, osuhan tallettelut juuri eikä melkein. Mut mieltä kalvaa kun en liuskoihin saanu ovisplussaa että voinko luottaa cb:n antamaan hymynaamaan ja omiin tuntemuksiin. Lämmöt on aika alhaalla ja ihan ku kohdunsuukin olisi tullut taas alaspäin :( en oo kyllä sitäkään kovin ahkeraan tunnustellut enkä tosiaan samaan aikaa päivästä.

Millä liuskoilla testasit? Minä itse tein aina niin et kun vaikutti plussalta, testasin digillä varmistuksen. Se nimenomaan on luotettava, liuskat ei kaikilla toimi oikein. Oma plussan liuskoilla oli ehkä noin puolet sen kontrollin tummuudesta, ei tosiaan yhtä vahva tai vahvempi. Digi aina hymyili kuitenkin.

• Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
Millä liuskoilla testasit? Minä itse tein aina niin et kun vaikutti plussalta, testasin digillä varmistuksen. Se nimenomaan on luotettava, liuskat ei kaikilla toimi oikein. Oma plussan liuskoilla oli ehkä noin puolet sen kontrollin tummuudesta, ei tosiaan yhtä vahva tai vahvempi. Digi aina hymyili kuitenkin.
Ne oli niitä jotain raskauskeijun halpoja 😅 täs linkki mis näkyy tummin mitä sain liuskoilla ja cb:llä tosiaan tuli hymynaama.

• Tykkää
Reactions: marik91
Omaa napaa: kyllä matelee aika. Välillä olen tosi toiveikas, osuhan tallettelut juuri eikä melkein. Mut mieltä kalvaa kun en liuskoihin saanu ovisplussaa että voinko luottaa cb:n antamaan hymynaamaan ja omiin tuntemuksiin. Lämmöt on aika alhaalla ja ihan ku kohdunsuukin olisi tullut taas alaspäin en oo kyllä sitäkään kovin ahkeraan tunnustellut enkä tosiaan samaan aikaa päivästä.

Cb hymynaamaan voi luottaa. Mie en saanu kun kerran liuskaan plussan sen jälkeen ku alotin letrot.

Onnea plussanneille 🥰

Mä oon siis jostain lukenut et kohdun suu vähän voi laskeutua ovulaation aikana ja sit taas nousta ylös ja tuntuu ihan kiinteältä. Ja sit jos on raskautunut niin pysyy ylhäällä ja kiinteänä ja jos ei niin kuukautisten aikana pehmenee hieman ja laskeutuu alemmas :D mut sitä pitäs ehkä silleen säännöllisesti kokeilla et tietää miten itellä tapahtuu.

Mä muistan viime keväänä et tärppikierrossa mun kohdunsuu jäi erilaiseksi kuin ennen, siinä tuntui ikäänkuin sellainen paksumpi ja ulkonevampi "reuna" joka pysyikin koko raskauden ajan ja itseasiassa on yhä sellainen. 😅

ON:

Perjantaina oli jälkitarkastus. Syytä vauvan kuolemalle ei selvinnyt mistään tutkimuksista, hyvä siis ettei mitään geneettistä tms. Kuolinsyytutkijan "arvaus" oli että napanuora voinut jossain kohtaa olla puristuksissa tms ja se aiheuttanut rytmihäiriön/hapenpuutteen vauvalle 💔

Lääkärin lisäksi käynnillä ei ollutkaan kätilö, joka oli synnytyksessä mukana, kuten piti, vaan lapsettomuushoitaja/kätilö. Pyysin kyllä lähettämään kätilölle lämpimät terveiset kuinka ammattitaitoinen ja empaattinen hän oli synnytyksessä, vaikka sen olenkin jo hälle puhelimessa sanonut 🩷 Erittäin positiivinen yllätys oli, että tällä käynnillä kun lääkäri tiedusteli onko yhä lapsihaaveita, ja vastasin myöntävästi, niin asia eteneekin vauhdilla. Ehdittiin silloin 1,5v yrityksen jälkeen siis perhesuunnitteluneuvolaan ekalla käynnille, jossa multa otettiin labrat ja seuraavaksi oltais tehty lähete tuonne keskussairaalan lapsettomuuspolille. Nytpä lääkäri ja hoitaja totesivat, ettei pompotella nyt yhtään, ja "ohitetaan" turha byrokratia ja he ottavat meidät suoraan sinne ilman lähetettä. Mies sai taas ohjeet siemennesteanalyysiin ja se viedään ensi viikolla. Viime keväänä se jäi tekemättä kun plussasinkin heti. Ja tää lapsettomuushoitaja soittaa mulle ens viikon keskiviikkona ja käski varaamaan tunnin puheluun. Ihanaa, et asia etenee ja meitä aletaan tutkimaan ja saadaan tarvittaessa apua raskautumiseen jos jotain sellaista ilmenee 🩷 Olin siinä luulossa et joudutaan vuosi uudestaan yrittämään luomuna kun kerran raskaus onnistuikin tässä välissä.

Kerroin myös seuranneeni kierron palautumista ja saaneeni mielestäni ovisplussan viime viikon torstaina. Lääkäri ultrasi, kohtu on tyhjentynyt kokonaan synnytyksen jälkeen ja sanoi kohdun limakalvon olevan paksu, mulla sellainen ajatus että se on hyvä asia? Et esim raudanpuute voi tehä sen et on liian ohut? Muistankohan oikein. Ja ultras munasarjat ja sano et näyttää juuri siltä että oon varmaan silloin viime viikolla ovuloinut vasemmalta puolelta ja sieltä mua nipistelikin oviksen aikoihin. Sanoi, et viikon päästä varmaan alkaa menkat. Hyvä fiilis jäi käynnistä.

Nyt mulla sit kuitenkin alkoi ensin hyvin niukka verinen vuoto tosta seuraavana päivänä eli eilen. Olin jo ensin et jee, kiinnittymisvuotoa, kun dpo 9, mut kyl sitä sitten päivän mittaan tuli yhden kuukupillisen verran melkein yhteensä ja aamulla oli side aika verinen, oon kyllä lukenut et joillain voi olla runsastakin kiinnittymisvuotoa, onko täällä kellään kokemusta? Mut uskon et jäi vaan luteaali nyt lyhyeksi eli mulle voi päivittää kp2!

Viime tärppikierrossa plussasin dpo 13 ja tuli vähän veristä vuotoa pyyhiessä siitä kahden päivän kuluttua kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Mut tää vuoto on kyllä nyt kuin niukahkot menkat. Tosin vaikea arvioida millaiset menkat nykyään on kun synnytyksestä niin vähän aikaa mut ihanaa tietää et ovuloin jo ja kierto sieltä palailee! 😊

Ja sitten; aivan ihana plussa-aalto täällä, niin onnellinen teidän kaikkien puolesta 🩷 Onnea plussanneille ja tarrasukkia 🥰🙏

Mä muistan viime keväänä et tärppikierrossa mun kohdunsuu jäi erilaiseksi kuin ennen, siinä tuntui ikäänkuin sellainen paksumpi ja ulkonevampi "reuna" joka pysyikin koko raskauden ajan ja itseasiassa on yhä sellainen. 😅

ON:

Perjantaina oli jälkitarkastus. Syytä vauvan kuolemalle ei selvinnyt mistään tutkimuksista, hyvä siis ettei mitään geneettistä tms. Kuolinsyytutkijan "arvaus" oli että napanuora voinut jossain kohtaa olla puristuksissa tms ja se aiheuttanut rytmihäiriön/hapenpuutteen vauvalle 💔

Lääkärin lisäksi käynnillä ei ollutkaan kätilö, joka oli synnytyksessä mukana, kuten piti, vaan lapsettomuushoitaja/kätilö. Pyysin kyllä lähettämään kätilölle lämpimät terveiset kuinka ammattitaitoinen ja empaattinen hän oli synnytyksessä, vaikka sen olenkin jo hälle puhelimessa sanonut 🩷 Erittäin positiivinen yllätys oli, että tällä käynnillä kun lääkäri tiedusteli onko yhä lapsihaaveita, ja vastasin myöntävästi, niin asia eteneekin vauhdilla. Ehdittiin silloin 1,5v yrityksen jälkeen siis perhesuunnitteluneuvolaan ekalla käynnille, jossa multa otettiin labrat ja seuraavaksi oltais tehty lähete tuonne keskussairaalan lapsettomuuspolille. Nytpä lääkäri ja hoitaja totesivat, ettei pompotella nyt yhtään, ja "ohitetaan" turha byrokratia ja he ottavat meidät suoraan sinne ilman lähetettä. Mies sai taas ohjeet siemennesteanalyysiin ja se viedään ensi viikolla. Viime keväänä se jäi tekemättä kun plussasinkin heti. Ja tää lapsettomuushoitaja soittaa mulle ens viikon keskiviikkona ja käski varaamaan tunnin puheluun. Ihanaa, et asia etenee ja meitä aletaan tutkimaan ja saadaan tarvittaessa apua raskautumiseen jos jotain sellaista ilmenee 🩷 Olin siinä luulossa et joudutaan vuosi uudestaan yrittämään luomuna kun kerran raskaus onnistuikin tässä välissä.

Kerroin myös seuranneeni kierron palautumista ja saaneeni mielestäni ovisplussan viime viikon torstaina. Lääkäri ultrasi, kohtu on tyhjentynyt kokonaan synnytyksen jälkeen ja sanoi kohdun limakalvon olevan paksu, mulla sellainen ajatus että se on hyvä asia? Et esim raudanpuute voi tehä sen et on liian ohut? Muistankohan oikein. Ja ultras munasarjat ja sano et näyttää juuri siltä että oon varmaan silloin viime viikolla ovuloinut vasemmalta puolelta ja sieltä mua nipistelikin oviksen aikoihin. Sanoi, et viikon päästä varmaan alkaa menkat. Hyvä fiilis jäi käynnistä.

Nyt mulla sit kuitenkin alkoi ensin hyvin niukka verinen vuoto tosta seuraavana päivänä eli eilen. Olin jo ensin et jee, kiinnittymisvuotoa, kun dpo 9, mut kyl sitä sitten päivän mittaan tuli yhden kuukupillisen verran melkein yhteensä ja aamulla oli side aika verinen, oon kyllä lukenut et joillain voi olla runsastakin kiinnittymisvuotoa, onko täällä kellään kokemusta? Mut uskon et jäi vaan luteaali nyt lyhyeksi eli mulle voi päivittää kp2!

Viime tärppikierrossa plussasin dpo 13 ja tuli vähän veristä vuotoa pyyhiessä siitä kahden päivän kuluttua kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Mut tää vuoto on kyllä nyt kuin niukahkot menkat. Tosin vaikea arvioida millaiset menkat nykyään on kun synnytyksestä niin vähän aikaa mut ihanaa tietää et ovuloin jo ja kierto sieltä palailee! 😊

Ja sitten; aivan ihana plussa-aalto täällä, niin onnellinen teidän kaikkien puolesta 🩷 Onnea plussanneille ja tarrasukkia 🥰🙏

Ihanaa, että teillä lähtee asiat noin rivakkaan liikkeelle 😍!

• Rakkaus
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Heidihuu ★ 1/25 ★ 3.lapsi (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

2.2.2025 sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Heimi89 kp 38/25-26
@Hopeanopea kp 29/28-30
@Heidihuu Kp 27/30-35
@Kultakataja kp 21/25-26
@Lunni~ kp 17/28-31
@KolmattaKehiin kp 10/30-33
@Jennnuli kp 7/27-28
@jeshan kp 6/28-29
@gaoxiaojie kp 4/28-31
@marik91 kp 2/28-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Heidihuu DPO 6
@Kultakataja DPO 5

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25

Olen yllättynyt, että ei vielä tänään alkanut menkat kun eilen oli jo illasta melko kovat menkkakivut. No, tänään loppui myös valkovuoto, joten eiköhän ne menkat ala huomenna tai ylihuomenna. Aina tietty elättelee toivoa, että menkat ei alkaisi, mutta kun oireet vastaa täysin menkkojen alkua (palelu lakannut, kuivaa kuin saharassa, maha sekaisin, menkkakivut jotka säteilee välillä selkään ja lonkkiin) niin vaikea kyllä pitää toivoa yllä 😬. No, jos ei huomenna tai ylihuomenna ala menkat niin sit testaan. Ainut mikä on outoa tässä kierrossa, että mulla nousee jos vähänkään puristaa useampi maitotippa rintojen päihin 😳. Pelkään, että hormonit on ihan sekaisin 😅. Tai sit tätä on ollut aina imetyksen jälkeen, enkä oo vain tajunnut. Tää on se, mitä toivon (vs. hormonit sekaisin). Tai sit keho huutaa vauvaa - etenkin kun kaikki lähipiirissä raskautuu ja raskausuutisia vaan satelee 🥴.

Mulla oli muuten kans kuivaa ku saharassa oviksen jälkeen ja muutenkin täysin sellainen olo et kohta ne menkat alkaa. Edelleenkin on sellainen olo itseasiassa että kohta alkaa menkkavuoto. 😅 En selkeästi ole sisäistänyt vielä tätä uutta informaatiota, hehe.

💗Ja ihana kuulla marik miten hyvin sut on kohdattu terveydenhuollossa ja että saatte nopeutettua asioita. 💗 Ja että saatte kannattelua ja erityisseurantaa seuraavassa raskaudessa. 💗 Kuulostaa että kohtu on palautunut hyvin (musta toi kuulostaa hyvältä että limakalvo paksu) ja on ollu ovis. Plussatuulia! 💗

Keltalilja

@marik91 kiva kuulla, että teidät otettiin heti sisälle eikä tarvitse vuotta yrittää välissä, kuulostaisikin kyllä kohtuuttomalta surun keskellä 😥 mulla on yksi tuttu, jonka toinen lapsi menehtyi kohtuun loppuraskaudessa, mutta sittemmin saanut kolme elävää lasta syliin asti. 🥰

ON: tänään aamulla ovistesti vahva positiivinen. Nyt illasta vähän mahaa nippaillut, tiedä sitten olisko ovis jo nyt vai tulossa. Taidan kuitenkin merkata sillai että huomenna dpo 0. Ovis kuitenkin niin pitkäkestoinen että huomisen puolelle joka tapauksessa menee ennen munasolun surkastumista 🤔

• Rakkaus
Onko kellään kokemuksia myo inositolista? Onko aikaistanut ovulaatiota? Mulla on yleensä ovisplussa tai lähes plussa (ja seuraavana päivänä jo vaaleampi viiva) ollut kp 16-19, yleensä joko 17 tai 18. Nyt on kp 9 ja eilen tuli viittä vaille positiivinen eli varmaan tänään olisi plussa. Limoja ei ole, mutta kummassakin munasarjassa on ollut nippailua/"vihlontaa" koko illan.
Mi:ta olen syönyt nyt kuukauden, lisänä maca ja gelee. Alkusyksyllä maca ja gelee käytössä ja ovisplussa tai lähes plussa tuli kp 16.
Talleteteltiin nyt illalla. Lauantaina oli vähän vaaleampi viiva.

Onko kellään kokemuksia myo inositolista? Onko aikaistanut ovulaatiota? Mulla on yleensä ovisplussa tai lähes plussa (ja seuraavana päivänä jo vaaleampi viiva) ollut kp 16-19, yleensä joko 17 tai 18. Nyt on kp 9 ja eilen tuli viittä vaille positiivinen eli varmaan tänään olisi plussa. Limoja ei ole, mutta kummassakin munasarjassa on ollut nippailua/"vihlontaa" koko illan.
Mi:ta olen syönyt nyt kuukauden, lisänä maca ja gelee. Alkusyksyllä maca ja gelee käytössä ja ovisplussa tai lähes plussa tuli kp 16.
Talleteteltiin nyt illalla. Lauantaina oli vähän vaaleampi viiva.
Jatkan vielä, että pms oireisiin tuo kombo ainakin auttoi. Ei ole vähään aikaan ollut yhtä kovia pms oireita, kun nyt.

Dpo 7 tai mahdollisesti 8 ja tänää aamulla pyyhkiessä vaaleanpunaista. Nippailuja ollut pari päivää, nyt tietty toivon kiinnittymistä mut ei mulla ikinä ole ollut kiinnittymisvuotoa. Lämmöt tänään taas noussut 36,2. Ja tottakai menin tekemään sen huonon rfsu:n herkän testin. Ja no testiajan ihan lopussa siihen ilmestyi mun mielestä jotain mut tiedän et nää antaa kyl hyvinkin räikeitä viivoja ilman raskautta. Eli menkkoja nyt kuitenkin odottelen tälle tai huomiselle. Jolloin luteaali kyllä ihan liian lyhyt.

Dpo 7 tai mahdollisesti 8 ja tänää aamulla pyyhkiessä vaaleanpunaista. Nippailuja ollut pari päivää, nyt tietty toivon kiinnittymistä mut ei mulla ikinä ole ollut kiinnittymisvuotoa. Lämmöt tänään taas noussut 36,2. Ja tottakai menin tekemään sen huonon rfsu:n herkän testin. Ja no testiajan ihan lopussa siihen ilmestyi mun mielestä jotain mut tiedän et nää antaa kyl hyvinkin räikeitä viivoja ilman raskautta. Eli menkkoja nyt kuitenkin odottelen tälle tai huomiselle. Jolloin luteaali kyllä ihan liian lyhyt.

Testasitko oviksen ja millainen luteaali sulla yleensä on ollut?

Itselläni alkaa tiputtelua juuri viikon ovulaatiota ja luteaali jää aina 8-9 päiväiseksi.

Tuossa testissä kyllä näen jotain!

Testasitko oviksen ja millainen luteaali sulla yleensä on ollut?

Itselläni alkaa tiputtelua juuri viikon ovulaatiota ja luteaali jää aina 8-9 päiväiseksi.

Tuossa testissä kyllä näen jotain!
Testasin ja liuskoihin en saanu mun mielestä plussaa mut cb digitaalinen antoi hymynaaman 25.1. kivut oli 26.1.

Mulla ollu 10-11pv luteaali normaalisti että sekin aika lyhyt mutta sillä olen kaksi lasta saanut sekä kolme keskenmenoa rv6-8

Tekisin huomenna tai keskiviikkona uuden testin.

Tiedän että tämä on helpommin sanottu kuin tehty mutta itseäni helpotti kun ajattelin jo piinailun aluksi etten tee testiä kun vasta kun vuodon pitäisi alkaa tai edellisenä päivänä ja dpo 13 sain ihan selkeän plussan. Seuraavan päivän viiva ei ollut merkittävästi tummentunut mutta dpo 15 ja dpo 17 testeissä huomasi eron jo selkeämmin. Viimeisen testin tein rv 5+0 ovulaatiosta laskettuna ja kun digi näytti 3+ päätin odottaa nyt varhaisultraan joka on ensi viikon torstaina.

• Tykkää
Tekisin huomenna tai keskiviikkona uuden testin.

Tiedän että tämä on helpommin sanottu kuin tehty mutta itseäni helpotti kun ajattelin jo piinailun aluksi etten tee testiä kun vasta kun vuodon pitäisi alkaa tai edellisenä päivänä ja dpo 13 sain ihan selkeän plussan. Seuraavan päivän viiva ei ollut merkittävästi tummentunut mutta dpo 15 ja dpo 17 testeissä huomasi eron jo selkeämmin. Viimeisen testin tein rv 5+0 ovulaatiosta laskettuna ja kun digi näytti 3+ päätin odottaa nyt varhaisultraan joka on ensi viikon torstaina.
Näinhän se on, ihan älytöntä testailla ja kyllä se lopputulos selviää vaikka ei koko ajan ole testaamassa. Lisäksi en tiedä lohduttaako se yhtään että saa aikaisia haaleita positiivisia jos ei raskaudet jatku. Ja toki nyt kun edellisessä kierrossa tuli kemiallinen ja se kierto kesti 39 päivää, edeltävä oli 28, sitä edeltävä 44, ennen elokuisen syntymää kierrot oli aika tarkasti 29 niin ihan varmuutta ei tosiaan ole että milloin menkkojen pitäisi alkaa, jos laskee ovulaatiosta ja olettaa luteaalin olevan sen 10 päivää (mikä oli tuossa 28 kierrossa) niin sittenhän tässä on vielä se 2-3 päivää

• Tykkää
Reactions: jauhopeukalo

Yhteistyössä