Vauva haaveissa vuodelle 2014

Heippa kaikille, oon ollu hetken aikaa pois kun perheessä on tapahtunut pientä konfliktia, mutta nyt asiat on hippasen paremmalla tolalla.

Onko kukaan vielä plussaillut? Itsellä on nyt kp30 meneillään, mutta ei vielä uskalla toivoa mitään, jonkinlaisia poikkeavia oireita on, mutta epäilen niiden johtuvan mielikuvituksesta :). Toivottavasti kuitenkin olis plussa, niin saataisiin jokin erittäin hyvä uutinen :)
 
Moi! Olen lapseton 20-vuotias nainen jolla ollut vakituinen suhde mieheen 1 vuosi ja 4 kuukautta.. Olemme avoliitossa, kihloissa ja olemme tunteneet toisemme lapsuudesta asti mutta rakkaus syttyi myöhemmin :) Suojaamaton seksimme siis alkoi oikeastaan heti, heinäkuussa 2012.

2012 elokuu ja syyskuu suojaamattomia, syyskuussa raskauduin tietämättäni, lokakuun alussa välähti ettei menkkoja näkynyt, tein testejä ja plus plus plus, raskaana viikolla 2-3 cb digin mukaan. Olin äimän käkenä enkä silloin juuri 19-vuotta täyttäneenä osannut käsitellä asiaa, olin melko lapsivastainen, raskaus meni kesken lokakuun keskivaiheilla n. viikolla 7.

Vasta tuon keskenmenon jälkeen mulle syttyi vauvakuume joka on yhä päällä!

2012 marras ja joulukuu oli myös suojaamatonta aikaa.

2013 tammi, helmi, maalis, huhtikuu myös suojaamattomia.
2013 huhtikuussa sain plussan testiin mutta sekään ei ollut vahva! Se oli nk. kemiallinen raskaus, pettymys taas.
2013 toukokuussa kävin gynellä 4 vuoden tauon jälkeen yksityisellä sekä julkisella ultrassa varmistamassa ton plussan ja sanoivat että kemiallinen tai sitten varhainen keskenmeno sekä samalla totesivat että mulla on kaikki kunnossa.

Kohdunkaulan paksuus ihanteellinen kiinnittymistä ajatellen, munasarjat molemmat ok jne.
En ole ylipainoinen enkä polta tai käytä alkoholia usein, syön muutenki monipuolisesti ja liikun tavallisesti.

2013 kesäkuu suojaamaton, mutta
2013 heinäkuussa söin yhden laatan e-pillereitä koska meni hermot ja olin jo luovuttamassa, kunnes toivo heräsi ja
2013 elokuu ja syyskuu taas olivat suojamaattomia.

Negaa vaan tulee vaikka ovuloin :( Mulla on ovistestit käytössä.
Tämä lokakuu ollut suojaamaton ja kohta pitäis tulla ovis taas, tänään testasin haalean toisen viivan ovistestiin eli luultavasti ovis loppuviikosta.


+ Mama-vitamiinit käytössä tämän vuoden heinäkuusta lähtien, mutta tässä kuussa en jaksa niitäkään syödä enää ja kahvin juomisen aloitin taas koska tulosta ei synny (lopetin senkin muutamaksi kuukaudeksi).

Viimeiset menkat olleet 17-18.10-25.10.
Mun kierrot välillä epäsäännölliset, esim. tavallisesti 29päivää mutta joskus olleet 37päivää.

Haaveilen siis esikoisesta ja mieheni on todella halukas myös saamaan meille perheen. Hän on lapsirakas ihminen ja haluaa meille todella lasta, useammankin.. aivan kuten minäkin.
Tuntuu turhauttavalle ja hirveelle tää piinailu ja tulokseton yrittäminen -,- en haluaisi edes "yrittää" kun tuntuu ettei silloin varsinkaan tule raskaaksi!
Testeihin on mennyt miljoonia. Kaikki ympärilläni tulee raskaaksi ja jotkut synnyttävät aivan kohta, epäreilua. Ja vielä kun mussa ei pitäisi olla mitään nk. vikaa! :'( Iänkään puolesta ei pitäisi olla ongelmaa koska olen niinsanotusti hedelmällisimmilläni. Mieheni myös huomaa miten kärsin, ei kiva.
 
Viimeksi muokattu:
Voimia sinulle neitiina19 :) ja tervetuloa palstalle. Täällä olisi sulle ehkä paremmin sopivia ketjuja kuten esikoista kuumeilevat ja sitten toi vauva vuodelle 2014-2015 :) eiköhän sieltä vertaistukea löydy ja toivotaan että teille piankin se pikkuinen suotaisiin :D
 
Juu noille palstoille kirjoittelinkin samaan tapaan kuten tänne ja muutamalle muullekkin. Yhdessä vaan todettiin että ompa ikävää ja lopuissa mua ei noteerattu mitenkään. Täällä on aika hiljaista.. viimeinen viesti 11 päivää sitten :whistle: miten voitte? Mulla 5 päivää menkkojen alkuun eli about 24/29 meneillään, kierto normisti 29, joskus ollut 37 eli katsotaan mitä tulee vai tuleeko mitään! =)
 
Meillä alkoi nyt viides yrityskierto, toivottavasti nyt tulisi tärppi ja saatais elokuun vauva, isälleni synttärilahja :). Ja monelle ilonaihetta kaiken kurjuuden keskelle mitä viime aikoina ollut.

Olis aivan paras pikkujoululahja tai etukäteen saatu joululahja saada plussa. Olin syyskuun alussa kuvitellut vaan olevani raskaana tai sitten stressasin, mutta tosiaan kuukautiset pamahti ja myös nyt tuli myöhässä.
 
Hei! Maahtuuko mukaan? :)
Ensinnäkin onnea jo plussanneille!! :)<3
Olen 21 vuotias (mies saman ikäinen), ja ollaa oltu naimisissa kohta 2v. 11/2012 saimme ihanan pienen prinssin! Toisin kuin yleensä, meillä MIEHELLE iski vauva kuume :') ite sulattelin asiaa muutaman kuukauden, en halunnut ihan heti toista lasta. Kuitenki haluaisin et lapsilla ois suht pienet ikäerot, max se 3vuitta. Ja nyt on toinen kierto yritystä menossa. Kp 26/28. Jänniä hetkiä eletään :)) viime kuussa ehdin jo pettyä. Mulla on normaalisti aina ollu kierto 27-28 päivää, ei siis koskaan enempää tai vähempää. edes synnytys ei sekoittanut menkkoja. Noh, kp:n ollessa 29/28 testasin jo ekan kerran, negatiivinen. Harmitti, kun hyvä ystävä sai plussan viikkoa aikasemmin, olisin niin halunnut et ois odotettu yhtäaikaa, ja lapsilla niin pienet ikäerot. Elättelin kuitenkin toiveita, et jos testi ei vaan näytä oikeaa tulosta. Menkat alko oleen jo 11päivää myöhässä, kunnes alko omituinen vuoto. Ei siis yhtään normaali menkkamainen vuoto. Seuraavana päivänä sit alko ihan kunnolla valuttaan.. Normaalisti menkat kestää viikon, mut nämå kesti vain 5 päivää.. Jännä nähä onko tämä kierto sit taas samanlainen.
 
Pääseekö tänne mukaan? Ollaan mieheni kanssa reilu kolme vuotta oltu yhdessä, ja elokuussa lopetin pillerit ja siitä lähtien ollaan yritetty lasta, molemmat ollaan alkuvuodesta 19 vuotta :) Minun kierto meni lopetuksesta aivan sekaisin ja viime menkat olleet syyskuun lopussa. Nyt on kp 56 menossa, ja toissapäivänä testi oli nega. Normaali kierto ollut 29. Otin yhteyttä neuvolaan ja antoivat ajan lääkärille 11.12 jos menkat eivät ala. (=
 
Nani92: kp 13/30-35? Nyt mää en ymmärrä.. :D selittäkääpä tyhmälle mitä nuo merkinnät tarkottaa. Luulin tietäväni, mut en vissiin tiennykkää :p ja juu, täällä on menkat 3pv myöhässä, ja toivoisin myös et ois tärpänny! Muttei uskalla kuitenkaa ihan hirveästi ajatella asiaa, ku viimeksi menkat oli sen 11päivää myöhässä :/

Miisu: pidän peukkuja et ois tärpänny! :) ilmotelkaahan tännekki miten käy! :) vähän turhan hiljasta ollu täällä.. :)
 
Toivotaan, vaikka on sellainen olo että ei kyllä ole :( Ajattelin että en edes testaa kotona enää kun petyn kuitenkin. Jos lääkäri sitten haluaa testata sillon 11.12 niin saapi sen tehdä. Niin ja tuo Nani92: 13/30-35 tarkoittaa sitä että hänellä on menossa kiertopäivä 13 (alkaa menkkojen alettua) ja normaali kierto kestää 30-35 päivää :)
 
Ääää. Mää en ymmärrä :D mulle saa melko useasti vääntää rautalangasta.. :D eli siis miten niin nanilla ois myöhässä menkat, jos kp on 13/30-35? Lupaan et jos nyt en ymmärrä ku joku selittää niin annan asian olla :D

Tuttu tunne miisu! Mulla se viime kuukausi oli niiiin sitä testirumbaa (en varmaan valehtele jos sanon et 4 testiä meni sen 11pv:n aikana) niin päätin et himskatti nyt en kyllä kotona edes testaa. Noh, soitin lääköriajan itelle ihan muista syistä, ja mainitsin et menkat on taas myöhässä, niinku viime kuussakin. Niin se laitto lähetteen labraan, et vien pissanäytteen ja ne testaa siellä oonko raskaana. sanoin siis hoitajalle et en ala sitä testirumbaa enää.. No eilen tuli yhtäkkiä semmonen tunne pakko tehä testi. Tiiä sitte mistä se tunne tuli ;o en jaksani stressata asiasta sen kummemmin, ajattelin et ihan sama kumpaa näyttää, en uskaltanu edes toivoa plussaa. Mutta arvatkaapa vaan miten kävi??
| |

Kaks viivaa!! Ja ihan selkee oli. Oon aika täpinöissään :) mut nyt kysynki teiltä, et onko mahollista et olisin raskautunu jo ennen viimesimpiä menkkoja, koska ne tuli niin myöhässä, ja kesti normaaalia vähemmän aikaa, ja oli niukemmat?

Tulipa kyllä pitkä stoori. Sori :)

nannaa: ilmottelehhan tännekki sitte ku sen testin uskaltaudut tekemään ;)
 
Hei kaikille! Olemme mieheni kanssa jutelleet asiasta ja tulleet siihen päätökseen, että esikoista aletaan yrittämään tammikuun 16.pv. Kovasti jännittää ja en malttaisi odottaa! :heart:
Olemme seurustelleet yli 4 vuotta ja naimisiin mentiin 18.8.2012.
 
Moi pitkästä aikaa!

Mä olen pitänyt hiljaiseloa, halusin ottaa etäisyyttä tähän :) Ja se kannatti!

Eilen PLUSSAkp 28/27!! Ovistestillä huvikseni kokeilin eilenaamulla ja taisi jättää sydän pari lyöntiä välistä, kun CB hymyili mulle :D Illalla r-testi vahvisti sen, minkä jo melkein tiesinkin - elovauva :heart:
 

Yhteistyössä