Moi! Olen lapseton 20-vuotias nainen jolla ollut vakituinen suhde mieheen 1 vuosi ja 4 kuukautta.. Olemme avoliitossa, kihloissa ja olemme tunteneet toisemme lapsuudesta asti mutta rakkaus syttyi myöhemmin Suojaamaton seksimme siis alkoi oikeastaan heti, heinäkuussa 2012.
2012 elokuu ja syyskuu suojaamattomia, syyskuussa raskauduin tietämättäni, lokakuun alussa välähti ettei menkkoja näkynyt, tein testejä ja plus plus plus, raskaana viikolla 2-3 cb digin mukaan. Olin äimän käkenä enkä silloin juuri 19-vuotta täyttäneenä osannut käsitellä asiaa, olin melko lapsivastainen, raskaus meni kesken lokakuun keskivaiheilla n. viikolla 7.
Vasta tuon keskenmenon jälkeen mulle syttyi vauvakuume joka on yhä päällä!
2012 marras ja joulukuu oli myös suojaamatonta aikaa.
2013 tammi, helmi, maalis, huhtikuu myös suojaamattomia.
2013 huhtikuussa sain plussan testiin mutta sekään ei ollut vahva! Se oli nk. kemiallinen raskaus, pettymys taas.
2013 toukokuussa kävin gynellä 4 vuoden tauon jälkeen yksityisellä sekä julkisella ultrassa varmistamassa ton plussan ja sanoivat että kemiallinen tai sitten varhainen keskenmeno sekä samalla totesivat että mulla on kaikki kunnossa.
Kohdunkaulan paksuus ihanteellinen kiinnittymistä ajatellen, munasarjat molemmat ok jne.
En ole ylipainoinen enkä polta tai käytä alkoholia usein, syön muutenki monipuolisesti ja liikun tavallisesti.
2013 kesäkuu suojaamaton, mutta
2013 heinäkuussa söin yhden laatan e-pillereitä koska meni hermot ja olin jo luovuttamassa, kunnes toivo heräsi ja
2013 elokuu ja syyskuu taas olivat suojamaattomia.
Negaa vaan tulee vaikka ovuloin
Mulla on ovistestit käytössä.
Tämä lokakuu ollut suojaamaton ja kohta pitäis tulla ovis taas, tänään testasin haalean toisen viivan ovistestiin eli luultavasti ovis loppuviikosta.
+ Mama-vitamiinit käytössä tämän vuoden heinäkuusta lähtien, mutta tässä kuussa en jaksa niitäkään syödä enää ja kahvin juomisen aloitin taas koska tulosta ei synny (lopetin senkin muutamaksi kuukaudeksi).
Viimeiset menkat olleet
17-18.10-25.10.
Mun kierrot välillä epäsäännölliset, esim. tavallisesti 29päivää mutta joskus olleet 37päivää.
Haaveilen siis esikoisesta ja mieheni on todella halukas myös saamaan meille perheen. Hän on lapsirakas ihminen ja haluaa meille todella lasta, useammankin.. aivan kuten minäkin.
Tuntuu turhauttavalle ja hirveelle tää piinailu ja tulokseton yrittäminen -,- en haluaisi edes "yrittää" kun tuntuu ettei silloin varsinkaan tule raskaaksi!
Testeihin on mennyt miljoonia. Kaikki ympärilläni tulee raskaaksi ja jotkut synnyttävät aivan kohta, epäreilua. Ja vielä kun mussa ei pitäisi olla mitään nk. vikaa! :'( Iänkään puolesta ei pitäisi olla ongelmaa koska olen niinsanotusti hedelmällisimmilläni. Mieheni myös huomaa miten kärsin, ei kiva.