Vauva haaveissa vuodelle 2014

Voi onnea! Mies ilmoitti viikonloppuna että vauva saa tulla jos on tullakseen :-D Olen aiemmin piipahtanut täällä siinä toivossa että olisi sattunut "vahinko" mutta näin ei ollut asia vaan kuukautiset tulivat silloin kumminkin, myöhässä... Liitynpä sitten tähän ryhmään :)

Minulla on ennestään edellisestä avioliitosta alakouluikäiset kaksoset, jotka asuvat luonamme, nykyisellä aviomiehelläni ei ole ennestään lapsia. Itse olen vauvakuumeillut jo kauan. Tuntuu että osaan ottaa rennosti uuden vauvan kanssa koska tiedän jo mihin olen ryhtymässä :)
 
Viimeksi muokattu:
Oi että, onnea hurrjasti Tinttu! :) ihana joululahja. :) Meillä eka neuvola lähenee.. Uudenvuoden aattona saadaan tietää onko vauvalla kaikki hyvin! Jännittää ihan hulluna. Ihan erilaiset fiilikset mitä ensimmäisestä lapsesta, jotenki paljo varovaisempi olo. Ei uskalla vielä oikeen iloita. :s
 
Lauantaina mieheni kertoi minulle saunassa että voimme aloittaa lapsen yrittämisen.:heart: Sovittuun aloituspäivään on niin vähän aikaa, että se on aivan sama vaikka aloittaa yrittäisen samantien. Taisi sillä hetkellä olla jännitystä itselläni enemmän kuin miehelläni...
Alunperin 16.pv siis sovittu aloituspäivä, koska mulla on silloin laskelmien mukaan ovis. Saa nähdä koska tärppää!:wave:
 
heipsan ja huomenta kaikille!!

Kolmas kerta todensanoo, ja nyt jos tää viesti ei palstalle asti tuu ni en enää kirjoita ollenkaan!! :D

Mulla on siis tilanne, että mulla oli menkat. Alkoi 12.1 ja loppui 17.1 =6pvä

Joka on todella omituista, minulla on aina ollut vain 3-4pvä ja runsasta vuotoa.
Tuo ei niin runsasta ollut. Noh, mutta sitten alkoi tulla kauhea väsymys, nukuttaa, vaikka olisi yöunet nukkunut hyvin. Palelua on varsinkin iltaisin. (nämä on ne mitä en ainakaan kuvittele) sitten on ummetus, se voi johtua jostain muusta ja nyt tuntuu rinnat paljon "muhkeammilta"

En uskalla testata, mutta olisi ihana jos saan liittyä juttelemaan kanssanne, mieheni pitäisi minua hulluna jos aina kerron jonkun uuden oireen :D
 
Hupsista, edellisessä viestissä olikin tullut kp pvä väärin, siis silloin oli kp31 eikä 13 :D

Mutta nyt ollaan plussattu, rv 5+4 laskelmien mukaan menossa. Toivottavasti kaikki menisi hyvin. Eka neuvola 10.3 :)
 
Hei kaikille! :) Me jätimme hetki sitten pillerit pois. Söin liuskaa 3 päivää, sitten lopetin. Vuoto tuli 3:n päivän päästä. Nyt vaan jännäämään jääkö ensi vuosi amk:ssa kesken! :)

Ja PUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH +++++++++++ paljon plussatuulia kaikille sitä toivoville!! :)
Ilokseni ilmoitan, että plussasin 8.8.2013 ja la. Oli 15.4. Raskausaika meni hienosti, lukuun ottamatta loppupätkän diabetestä. Saimme aviomieheni kanssa pikkuisen tytön 18.4.2014 rv. 40+3, 3480 g ja 50 cm. Ensimmäiset 2 kk meillä oli lonkkatyyny lonkkaluksaation takia, mutta 2 kk iässä päästiin siitä pois ja normaalia vauva-arkea on siitä asti eletty. Toivottavasti muutkin ryhmäläiset raskautuivat! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä