vauva vuodelle 2014

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MyDream_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MyDream_

Jäsen
13.11.2012
156
0
16
Moikka kaikille !
Olen uusi palstalainen vakava vauvakuume käynnissä. :D Tarkoituksena olisi ottaa ehkäisykapselit pois keväällä 2014 ja yrittää sitten. :) Onko täällä muita joilla vauva suunnitteilla 2014 vuodelle ? :)) Kertokaahan kokemuksia myös synnytyssairaaloista ja mitkä merkit ovat olleet parhaita yms. Tarkoitan siis lastentarvike merkkejä. Kiitos jo etukääten ! P.s. Olisiko kellään vinkkejä millä vauvakuumetta voisi hillitä jotta jaksaa sen 1.5-2v odottaa ennen vauvan tekoa ??? :)

Hei!

Meilläkin on suunnitelmissa aloittaa yrittäminen 2014, kun ollaan jo molemmat opinnoissa siinä pisteessä, että lasten hankinta olisi järkevää ja mahdollista. Esikoinen on siis kyseessä. Kuume on kauhea ja ollaan jopa nimiäkin mietitty etukäteen. Taitaa sellainen tosin olla turhan aikaista... :)

Juhuu! Uskaltaakohan sitä tännekkin kirjoittaa.. tai saankohan mä liittyä mukaan? :D
Meille on nyt tulossa kesäkuulle ensimmäinen pikkunen, mutta suunnitteilla ois sitten vuodelle 2014 pikku-kakkonen :) Halutaan pitää pieni ikäero lapsilla. Oon kyllä vuonna 2014 jo 20, mutta alan varmaankin odottamaan kakkosta jo tämän vuoden puolella :)

mmiramooi: Mulla taas on kolmas vuosi meneillään tai kohtahan se oikeastaan jo loppuu. En oikein haluaisi viettää välivuotta lapsen kanssa, kun mielummin sitä ensin hankkii itselleen jatko-opiskelupaikan. Poikaystävä haluaa, että mennään ensin naimisiin, enkä haluaisi ihan lukion jälkeen vielä häitä viettää. :)

lindacandy: Onnea teille! Ja tietenkin saat liittyä mukaan keskusteluun! Tosi kiva päästä juttelemaan muiden nuorten odottajien ja kuumeilijoiden kanssa, koska kaverit on puhunut ryhtyvänsä perustamaan perhettä vasta kolmikymppisinä. Niiden kanssa keskustelu menee yleensä vain meidän suunnitelmien ihmettelyksi... :)

Meillä suunnitelmissä OLI ehkäisyn jättäminen pois 2014, mutta toisin kävi ja nappula ilmoitti tulonsa ehkäisystä huolimatta pari viikkoa sitten. Erittäin raskaana ollaan rv 7+1 <3 suunnitelmat (koulu/työt) meni ihan uusiksi mutta eipä se haittaa.

Yhteistyössä