vierailija
Vinkatkaa hyvä ja toimiva rautavalmiste. Mittautin ferritiinin ja tulos oli erittöin huono, vain 17
Mulla Ferrodan käytössä nyt joka toinen päivä.Vinkatkaa hyvä ja toimiva rautavalmiste. Mittautin ferritiinin ja tulos oli erittöin huono, vain 17
Minun silmään ovis ei ainakaan muutamaan päivään. Toki plussa sitten nopeaa tulee jos on tullakseen. Suosittelen kerran päivässä (aamulla) testaamaan.
Hei, mitä mieltä, voisko ovulaatio olla tuloillaan? 2kk synnytyksestä ja toiveissa pian toinen.
Kiitos vastauksesta! Täytyy seurailla tilannetta aamuisin.Minun silmään ovis ei ainakaan muutamaan päivään. Toki plussa sitten nopeaa tulee jos on tullakseen. Suosittelen kerran päivässä (aamulla) testaamaan.
Vielä on viitteissä hb. Onko sulla yhteys jonnekin lääkäriin? Tai että muuten hb:ta pääset kontrolloimaan? Jos alkaa enemmän lähennellä ylärajaa niin kysyisin sit lääkärin mielipidettä uskaltaako vielä rautaa syödä. Mutta itse ainakin tuolla hb:lla vielä jatkaisin raudan syöntiä.Itsellä 6kk aikana ferritiini ei noussut yhtään vaan pysyi 17. Tästä pari kk aikana kun kävin mittaamassa pari vko sitten oli noussut sitten 17 >40. Huomasin, että myös hb oli noussut 130 > 147 ja ylärajahan on 155. Pitäisikö tästä siis huolestua ja olla syömättä enään rautaa vai mitä.
Meillä ensi viikon pe lapsettomuuspolille aika niin ajattelin kysyä siellä sittenVielä on viitteissä hb. Onko sulla yhteys jonnekin lääkäriin? Tai että muuten hb:ta pääset kontrolloimaan? Jos alkaa enemmän lähennellä ylärajaa niin kysyisin sit lääkärin mielipidettä uskaltaako vielä rautaa syödä. Mutta itse ainakin tuolla hb:lla vielä jatkaisin raudan syöntiä.
Voi hyvinkin olla. Mutta älä testaa vaan aamuisin. Usein ovistestejä ei suositella aamu pissasta tekemään. Lisäksi kannattaisi olla vaikka digitaaliset testit rinnalla, kun nuo halvat liuskat ei monilla näytä kunnon plussaa vaikka onkin
Hei, mitä mieltä, voisko ovulaatio olla tuloillaan? 2kk synnytyksestä ja toiveissa pian toinen.
Täällä myös 2024 taputeltu, menkat alkoi tänään. Lämmöt kyllä ennusti, ettei lähtenyt mitään alkuun.. eli to kp1.Nega, joten siirryn 2025 ryhmään