vierailija
Paljon tsemppiä ja auringonvaloa. Minusta ei kuulosta ollenkaan hyvältä, ettei lääkkeiden kanssa neuvottu tarkemmin ja vaikuttaa, että jätettiin muutenkin asian kanssa yksin. Onkohan mahdollista mennä eri lääkärille tai asemalle, jos se muuttaisi tilannetta mitenkään ainakin tuen saamisen osaltaJoo lääkärin kanssa keskustelin eilen ja meille ei enään anneta ivf hoitoja. Pääsemme jos haluamme niin inseminaatioihin. Lääkäri kehotti hyvin vahvasti harkitsemaan lahjasoluja toistamiseen. Hän kirjoitti vielä reseptin letroihin, 2 tablettia päivässä. Ihmettelinkin miten voin vielä saada lisää letroja kun olen jo kerran käyttänyt puolen vuoden kuurin ja silloin sanottiin et niitä voi vaan 6 kk syödä. Nyt sit on haettu 30 nappia ja kerta kun nautin 2 vuorokaudessa niin se ois vaan 3 kk apu. Viime letroista on jo tovi aikaa… Lääkäri ei enempää ohjeistanut annoksesta, apteekissa vasta sain tietää et 2 nappia päivässä. Kysymys kuuluukin voinko ottaa molemmat napit aamulla samaa aikaa? Vaionkotarkoitus ottaa aamuin illoin? Olisiko tarkistettava ovumialta? Sitä en muista et otanko tyhjää vatsaan vai ruuan jälkeen?
Minulla kun ei ole ystäviä / kavereita joiden kanssa voisin tilanteestani puhua niin soitin eilen isälleni ja keskustelin hänen kanssaan. Hän omien sanojensa mukaan ymmärsi heti et nyt tulee joku vaikea asia keskusteltavaksi kun kysyin et olisiko hetki aikaa mulle. Kuuli kuulema jo äänen sävystä, alkuun ei vaan meinannut saada puheesta mitään selvää kun itkua väänsin ja nenääni niistin. Tämä tuntuu sellaiselta asialta minkä voin isälleni kertoa, mutta en äidilleni. Kerroin myös isälleni tämän ja hän ymmärsi minua hyvin. Nyt sit otetaan kaikki apu keinot ja viimeiset oljenkorret käyttöön ja toivotaan parasta. Tänään alkoi jäätävän kivuliaat menkatkin. Jos perjantaina aloitan letrot niin jännitys on sit siinä et tuleeko ovis juurikin sitten pääsiäisen pyhinä jolloin inseminaatioon ei pääse.
Niin vielä lopuksi hämmentävää on se et kierto on ollut koko aika suhteellisen säännöllinen ja ovulaatio on löytynyt joka kierrossa.