Haaveena vauva 2025

Okei, kiitos, oon siis ymmärtänyt jotain väärin kun oon laskenut plusssapäivän DPO0!
Eli plussaa ennen ja päivä jälkeen on parhaat onnistumisen kannalta.
Enpä arvannut vauvakuumeiluissani että tämä onkin näin tarkkaa ja laskennallista hommaa lopulta onneksi on tämä palsta
Plussapäivä on DPO-1. Kun ovulaatiotesti näyttää positiivista, niin se näyttää lutenisoivan hormonin tasoa. Kun lutenisoiva hormoni käy huipussa, niin se triggeröi ovulaation. Ovulaatio tapahtuu tästä huipusta noin 24-36h kuluessa (+yksilöllinen vaihtelu).

Tuon hopeanopean jakaman kuvion mukaan parhaat panopäivät tilastollisesti on päivä ennen kun ovulaatiotesti näyttää posia, ja se päivä kun se näyttää posia. Sitä seuraavana päivänä on useimmalla ovulaatio. Sinä päivänä tehdystä talletuksesta on myös mahdollista tulla raskaaksi, mutta tilastollinen todennäköisyys laskee. On parempi, että siittiöitä on jo munajohtimissa valmiina odottamassa saapuvaa munaa, ettei ne myöhästy

• Tykkää
Reactions: marik91
Kyllä täälläkin niin syvässä päädyssä tän homman kanssa, nimimerkillä tein tänään erittäin herkän raskaustestin jota tihrustin taskulampun kanssa onko viivalasit päässä vai näkyykö oikeesti jotain, ja dpo taitaa olla 8 🙈🤣 normisti en katokkaan noihin rfsu testeihin päin ku näyttää mulla herkästi vääriä haamuja/viivanpaikkoja ja turhaa mielipahaa, ja nyt sit niillä löysin itteni testailemasta ja vielä näillä päivillä 😅😅

Lämmöt pysyneet pikkuisen koholla oletetusta oviksesta asti ja lievää päänsärkyä kokoajan, joko flunssaa tulossa tai sit menkat tai tärppi🙈🤷‍♀️😁 viime tärpissä oli päänsärkyä plussaan asti kokoajan vähän.

Äh puh, viimeiset piinapäivät. Tänään kyllä tuntui aamusta ekat lievät menkkakivut.. No, aina se pieni toivonkipinä on ennen kuin menkat alkaa. Flunssa alkaa hellittämään niin se on ainakin positiivista! Vielä tosin väsyttää ja pää on vähän pöhnäinen, mutta parempi jo .

Mitäs toiselle loppupään piinailijalle @gaoxiaojie kuuluu ?

Mites muille - koitatteko jotenkin "hillitä" vauvakuumetta (vaikka keskittymällä muihin juttuihin) vai heittäydyttekö kokonaan kuumeilun valtaan ? Musta tuntuu, että oon tässä kuussa päätynyt syvään päätyyn tässä kuumeilussa, että ehkä olisi hyvä palailla täältä taas maan pinnalle (tai edes keskivaiheille allasta) . Bongaan kaikki vauvat mediasta, kadulta, mistä vaan ja mietin kuinka söpöjä ja ihania ne on ja kuinka haluan kanssa vauvan. Itkin välillä vauvavuonna väsymystä (äärimmäisen huonosti nukkuva vauva), mut aika on totisesti kullannut muistot .
Oon välillä yrittänyt hillitä tätä kuumeilua, mutta välillä pääsee ja päästän ihan valloilleen haaveilut, ja maanisesti selaan nettiä ja tutkin vauva-aiheisia asioita. Nyt taas oli niin hyvin ajoitettu talletus ovulaatioajankohtaan nähden, että oon jo ihan varma että nyt tärppäs. :geek:
Näin toissayönä unta vahvasta positiivisesta raskaustestistä (ekaa kertaa tuli uniin), ja tänä aamuna työpöydän ääressä istuessa mietin yhtäkkiä, et mun kohtu tuntuu jotenkin "jämäkämmältä". Siis ihan puhdasta kuvittelua näin DPO 3 kohdalla, ajatukset taas laukkaa villinä. :p Mutta nautin nyt tästä fiiliksestä, kun viikon päästä voikin sitten olla taas vähän matalammat fiilikset.

Äh puh, viimeiset piinapäivät. Tänään kyllä tuntui aamusta ekat lievät menkkakivut.. No, aina se pieni toivonkipinä on ennen kuin menkat alkaa. Flunssa alkaa hellittämään niin se on ainakin positiivista! Vielä tosin väsyttää ja pää on vähän pöhnäinen, mutta parempi jo .

Mitäs toiselle loppupään piinailijalle @gaoxiaojie kuuluu ?

Mites muille - koitatteko jotenkin "hillitä" vauvakuumetta (vaikka keskittymällä muihin juttuihin) vai heittäydyttekö kokonaan kuumeilun valtaan ? Musta tuntuu, että oon tässä kuussa päätynyt syvään päätyyn tässä kuumeilussa, että ehkä olisi hyvä palailla täältä taas maan pinnalle (tai edes keskivaiheille allasta) . Bongaan kaikki vauvat mediasta, kadulta, mistä vaan ja mietin kuinka söpöjä ja ihania ne on ja kuinka haluan kanssa vauvan. Itkin välillä vauvavuonna väsymystä (äärimmäisen huonosti nukkuva vauva), mut aika on totisesti kullannut muistot .
Kyllä huomaan taas olevani täysin tämän yrittämisen orjana.. ei vaan onnistu sellainen kevyt tulee jos tulee asenne. Ja kun jos järjellä ajattelee niin ei tässä ole kiire kun tuo kuopus vasta 5kk mut silti kova yritys. Tilasin valtavan määrän ovistestejä. Kun meillä helpompi sitten niin et vähän väkisin hoidetaan tarkasti tiettyinä päivinä kun on tätä härdelliä, toki miehelle se vähän hankalaa. Päivät matelee kun tää kierto tuntunut jo super pitkälle vaikka ovis oli vaan 2 tai 3 päivää myöhemmin kuin ennen edellistä raskautta. Ootan vaan et tulee se dpo9 et vois edes ajatella jonkun tuloksen testiin saada, mahtavaa olis jos malttaisi mielen siihen et menkkojen oletetusti pitäis alkaa. Seurasin tässä viel ovistestejä, eilen oli ihan tyhjää täynnä testiviivaa ei siis tullu ja tänää aamulla tuli haalea, toki en usko et hcg:tä viel erityisi ja muutenkin jos raskaana nii ovistesti tulee kyllä ihan tosi vahvaksi. Kuopuksesta ovistesti oli kyllä pos vasta dpo 12 ja esikoisesta dpo10. Ihan kauheita tällänen himotestaaminen. Olevinaan tunnen jotain nippailuja taas tuol kohdussa ja muka vähän kuvottikin tänää vaikka tosiaan eihän se mahdollinen alkio ole edes vielä kiinnittymässä 😅

• Tykkää
Reactions: Hopeanopea
Ihana kuulla että on muitakin jotka on täysin seonnu tän yrittämisen aikana 🤣 pystyn kyllä hyvin samaistumaan kultakatajan maaniseen nettiselailuun. Mulla menee siis aivan överiksi välillä 🙈. Oon melkeinpä huojentunut että pääsen taas uppomaan pariksi päiväksi kunnolla työjuttuihin niin pakko irtaantua tästä vauvakuumekuplasta 🤣 ja tänään vielä dpo0 eli piinailu alkakoon. Kuvittelen jo nyt kaikenlaisia oireita. Oon ihan sekasi 😆

vierailija
Oon välillä yrittänyt hillitä tätä kuumeilua, mutta välillä pääsee ja päästän ihan valloilleen haaveilut, ja maanisesti selaan nettiä ja tutkin vauva-aiheisia asioita. Nyt taas oli niin hyvin ajoitettu talletus ovulaatioajankohtaan nähden, että oon jo ihan varma että nyt tärppäs.
Näin toissayönä unta vahvasta positiivisesta raskaustestistä (ekaa kertaa tuli uniin), ja tänä aamuna työpöydän ääressä istuessa mietin yhtäkkiä, et mun kohtu tuntuu jotenkin "jämäkämmältä". Siis ihan puhdasta kuvittelua näin DPO 3 kohdalla, ajatukset taas laukkaa villinä. Mutta nautin nyt tästä fiiliksestä, kun viikon päästä voikin sitten olla taas vähän matalammat fiilikset.
Itsehän olen googlannut kaikkia vaunuja yms jo kauan 😂 vähän överiä ehkä 😂 Olen myös tässä parinpäivän aikana ehtinyt miettiä miten olisin vanhempainvapaalla 😂. En ees kehtaa IRL sanoo tämmösiä kellekkään…. Mutta eikö se oo hyvä tutkia vaunuja niin voi sitten pysyä kartalla hinnoista ja tarvittaessa kyttää tarjouksia 😂

-Tikkunekku

Aika syvässä päädyssä itsekin tällä hetkellä ja ajatukset pyörii aiheen ympärillä jatkuvasti, kiinnitän enemmän huomiota jos näen vauvoja ympärillä jne. Ja tuntuu et lähipiirissä on meneillään vauvabuumi niin siitäkin kautta asia muistuttaa olemassaolostaan jatkuvasti. 😀

Mulla on nyt dpo 10 ja testasin aamulla (tosi varhaista, tiiän) raskaustestillä ja negahan se oli. En malttanut odottaa menkkojen alkuun kun en tiedä tarkalleen milloin ne alkavat kun kierto on muuttunut niin epäsäännöllisesti. Testaan uudelleen tuossa neljän päivän päästä jos menkat ei oo alkanu mut pakko sanoa että odotukset ei oo korkealla koska vaikka ajoitus tallettelujen kanssa oli hyvä, niin mua epäilyttää kun se ovis oli niin myöhään ja kun mulla oli viime viikolla kans tollasta flunssaa että olisiko sekin voinut vaikuttaa negatiivisesti.

Nyt on lähinnä olo et alkaispa ne menkat niin vois suunnata ajatuksia jo uutta yrityskiertoa kohti.

Ihanaa alkavaa viikonloppua tänne!:)

• Surullinen
Hepparallaa! Syvässä päädyssä juurikin. Kierrot olleet nyt lähinnä 22 päivää. Viime kierrossa jopa uskalsin silti vähän toivoa. Ovis olisi voinut lämpöjen perusteella olla joko kp11 tai 17 ( testien ja aikaisempien kiertojen perusteella luultavimmin kp17)
Vaikka tiesin luteaalin olevan silloin auttamatta liian lyhyt niin silti kp23 kun menkkoja ei kuulunut eikä menkkamaista oloa ollut ollenkaan ja valkkaria tuli uskomaton määrä (mulla on yleensä kuivaa tuolloin) ja lämmöt oli noussut 0,5 astetta edellisestä päivästä niin toiveethan siinä heräsi.
Kyllähän ne sitten kovasti ammuttiin alas kp 24 kun menkat alkoikin oikein uskomattomalla rytinällä.
Olin jo selvittänyt julkiselle pääsyä tuon lyhyen luteaalin takia,mutta sinne ei siltikään ole asiaa. Varasin nyt ensiviikolle kp 9 terveystalosta gynen. Enpä tiedä pääseekö sillä eteenpäin,mutta yritetään. Onkohan sillä merkitystä missä vaiheessa kiertoa gynellä käy🤔

Ja tuosta haaveilusta vielä. Meillä on omakotitalo ja makkareita neljä. Yksi huone pitäisi "rempata" lastenhuoneeksi. Kauhea into olisi aloittaa hissuksiin remppaaminen,mutta sydänhän siinä särkyy jos ei lasta saadakaan. Kyllähän sitä olisi jo niin valmis,mutta nyt juuri tuntuu ettei mihinkään viitsi ruveta jos sydänsuru onkin sitten sitä suurempi jos ei lasta voikaan saada.

vierailija
Ihana kuulla, että on muitakin syvässä päädyssä 😂🫡
Kattelen instassa vaan kaikkien vauvajulkaisuja ja raskaustestireaktiovideoita ja toivon, että pääsen kokemaan saman vielä itsekin ja paremmalla onnella kuin lokakuussa olleen kemiallisen kokeminen.
Joulun jälkeen päätin rauhoittua ja pitää tulee mitä tulee fiiliksen, mutta nyt kun taas kokee tallettelujen osuneen nappiin niin täällä se babyhuuma nostaa päätään. Täällä mennään nyt DPO2..
Onneksi saa täällä lueskella kaltaisiaan, vaikka hiljaiseloa olenkin pitänyt, mut kun en tosiaan oo lähipiirissä asiasta puhunut. :)

-kuunkukka

Ja tuosta haaveilusta vielä. Meillä on omakotitalo ja makkareita neljä. Yksi huone pitäisi "rempata" lastenhuoneeksi. Kauhea into olisi aloittaa hissuksiin remppaaminen,mutta sydänhän siinä särkyy jos ei lasta saadakaan. Kyllähän sitä olisi jo niin valmis,mutta nyt juuri tuntuu ettei mihinkään viitsi ruveta jos sydänsuru onkin sitten sitä suurempi jos ei lasta voikaan saada.
Meillä kanssa yksi makkari, joka pitäisi rempata lastenhuoneeksi, jos saadaan toinen lapsi. Vaihdetaan lattia, maalataan seinät, uudet kaapit, verhotanko jne.

Varmasti perus gynen avustuksella pääsee alkuun ja tarvittaessa heidänkin pitäisi osata ohjata eteenpäin, jos heidän asiantuntemuksensa loppuu 🤗. Kuten sanoit, jos ovulaatio tapahtuu n. kp 17 ja kuukautiset alkavat jo kp 22-24, ei munasolu ehdi kiinnittyä. Paljon tsemppiä ekalle käynnille!

• Tykkää
Reactions: Minimilli
vierailija
No niin, taas oma napa. Sain nyt testin tehtyy niin, että otin aamupissasta. Toki luulen käyneeni vessassa joskus 2-12. Positiivinen selvästi tää. Tarviiko tätä viivan vahvistumista odotella? Ei jaksais testata enää 😂. Kaipa voin olettaa, että joku hormoni on varmaan lähtenyt nousuun. Toki aiemmassa oli pienempi 2-3h rakkoaika ja nyt oli varmaa tuplat. Sain paremmin nukuttua nyt niin sai pidemmin pidettyä! Nyt ois siis ehkä joku 4+0 jos laskis tosta hedelmöittymisestä, ellei ovis sit oo ollu muutama päivä aiemmin.

-Tikkunekku

No niin, taas oma napa. Sain nyt testin tehtyy niin, että otin aamupissasta. Toki luulen käyneeni vessassa joskus 2-12. Positiivinen selvästi tää. Tarviiko tätä viivan vahvistumista odotella? Ei jaksais testata enää 😂. Kaipa voin olettaa, että joku hormoni on varmaan lähtenyt nousuun. Toki aiemmassa oli pienempi 2-3h rakkoaika ja nyt oli varmaa tuplat. Sain paremmin nukuttua nyt niin sai pidemmin pidettyä! Nyt ois siis ehkä joku 4+0 jos laskis tosta hedelmöittymisestä, ellei ovis sit oo ollu muutama päivä aiemmin.

-Tikkunekku
Hieno viiva ja ei tartte testailla jos ei erityisesti huvita. Tein esikoisesta yhden raskaustestin ja myöhemmin sit digin.

vierailija
No niin, taas oma napa. Sain nyt testin tehtyy niin, että otin aamupissasta. Toki luulen käyneeni vessassa joskus 2-12. Positiivinen selvästi tää. Tarviiko tätä viivan vahvistumista odotella? Ei jaksais testata enää . Kaipa voin olettaa, että joku hormoni on varmaan lähtenyt nousuun. Toki aiemmassa oli pienempi 2-3h rakkoaika ja nyt oli varmaa tuplat. Sain paremmin nukuttua nyt niin sai pidemmin pidettyä! Nyt ois siis ehkä joku 4+0 jos laskis tosta hedelmöittymisestä, ellei ovis sit oo ollu muutama päivä aiemmin.

-Tikkunekku
Ei tuosta nyt enää voi erehtyä ❤ ihanaa, onnea! Ja ei tarvii testailla jos ei itse halua 🙈

-Heidihuu

vierailija
Ihanaa -Tikkunekku, onnea 🥰

Täällä jatkuu epämääräinen pieni tuhruvuoto kp10. Alan menettää toivon sen suhteen että sais normaaleja kiertoja ja normaalin yrityksen edes aikaan. Nyt on jo helmikuu, jotenkin ajattelin/toivoin että vuodessa kävis tuuri, mutta toukokuu ja vuosi yritystä siellä jo häämöttää 😔

/kolmattakehiin

• Surullinen
Onnea Tikkunekku!! 😍

Tein ultravarhaisen r.testin tänään (dpo 11) ja se näytti haaleaa punertavaa viivaa! ♥ Sitten pidättelin nelisen tuntia ja tein toisen testin clear bluen varhaisella testillä (ku en luottanut aamun testiin) niin tuli kans haalea mut kuitenkin selkeästi erottuva viiva!

En uskalla vielä iloita tästä ennen kuin hailurat lähtee vahvistuu mut koskaan ennen en ole saanut mitään muuta kuin vitivalkoisia negoja joten olen todella innoissani ja toiveet korkeella että ihme tapahtuisi.

Parin viikon päästä mulle varattu jo aika liittyen pcosiin ja lapsettomuusasioihin niin olis kyllä hyvä ajoitus jos nyt olisikin onnistanut.:D

vierailija
Mä en varsinaisesti ole syvässä päädyssä, ei meillä seksiäkään ole kovin usein ja kiirettä on kaiken kanssa, niin on silleen epätodennäköistä raskautua. Seurailen kyllä kiertoa ja tarkkailen ovulaatiota, josko heiluttelut sattuisi sen yhteyteen. Mutta huomaan kyllä että mulla on sellaista pientä "raskauskateutta" ja etenkin synnytyskateutta kaikkia pitkällä raskaana olevia kohtaan. 😂 Minusta synnyttäminen oli niin kivaa ja jännää, että haluaisin kokea sen vielä uudelleen. Ja sit kyllä varmaan videoisin sen koko homman, että voin sitten palata niihin tunnelmiin. 😂 Aiemmista ei oo ku pari kuvaa ja muutamat muistiinpanot, harmittaa!

• Tykkää
Reactions: Jennnuli ja marik91
Onnea Tikkunekku!! 😍

Tein ultravarhaisen r.testin tänään (dpo 11) ja se näytti haaleaa punertavaa viivaa! ♥ Sitten pidättelin nelisen tuntia ja tein toisen testin clear bluen varhaisella testillä (ku en luottanut aamun testiin) niin tuli kans haalea mut kuitenkin selkeästi erottuva viiva!

En uskalla vielä iloita tästä ennen kuin hailurat lähtee vahvistuu mut koskaan ennen en ole saanut mitään muuta kuin vitivalkoisia negoja joten olen todella innoissani ja toiveet korkeella että ihme tapahtuisi.

Parin viikon päästä mulle varattu jo aika liittyen pcosiin ja lapsettomuusasioihin niin olis kyllä hyvä ajoitus jos nyt olisikin onnistanut.:D
Ihanaa, valtavasti onnea jo tässä vaiheessa 🥰! Kunnon plussa-aalto täällä! Olisi ihana päästä mukaan joukkoon, mutta oireet viitta vahvasti menkkoihin: palelu on loppunut, maha on sekaisin ja menkkakipuja on jo lievänä. Ainut mikä ei oo mun kierrolla tyypillistä on, että vieläkin tulee valkovuotoa.

Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Keltalilja
Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Heidihuu ★ 1/25 ★ 3.lapsi (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

1.2.2025 lauantai

Nimi ★ Kiertopäivä

@marik91 kp 39/28-33
@Heimi89 kp 37/25-26
@Hopeanopea kp 28/28-30
@Heidihuu Kp 26/30-35
@Kultakataja kp 20/25-26
@Lunni~ kp 16/28-31
@KolmattaKehiin kp 9/30-33
@Jennnuli kp 6/27-28
@jeshan kp 5/28-29
@gaoxiaojie kp 3/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Heidihuu DPO 5
@Kultakataja DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25
Tikkunekku ★ 10/24 ★ 2. ★ 01/25

Viimeksi muokattu:
@Hopeanopea miun nimi oli tippunu plussanneista, muokkaatko listaan?

Miulla oli maanantaina soittoaika neuvolaan ja huolimatta letroista pääsen äitiyspolille varhaisultraan kun kierto heitteli liikaa. Ajan sain parin vk päähän 😍 nyt on jotenkin niin vaaleanpunaiset lasit päässä kun voi vaan olla. Sen verran tiedostan ettei vielä läheisille olla kerrottu. Ehkä tuon ultran jälkeen jos kaikki ok. Toisaalta sovittiin miehen kanssa ettei aleta kieltämään jos joku kysyy suoraan.

Yhteistyössä