Haaveena vauva 2025

vierailija
Se siitä vahvana pysymisestä. Alkoi särkee päätä ni mietin että jos pitää lääke ottaa ni tein varmuudeks testin ja haalea positiivinen, ehkä. Mutta mitä tuo lämpötilan lasku nyt sitten meinaa, jotakin huonoa vai?! En ees tiedä mihin se vertaa tuota kun tosiaan muutama viikko ollu tuo käytössä toi sormus. Edelleen näytti et ois 0,1 aste plussalla mutta eilen oli enemmän. No hitto menin vaan enemmän sekaisin tästä. Mietin, että en kertois miehelle vielä kun en oo ihan varma onko positiivinen vai mikä!

-Tikkunekku

Se siitä vahvana pysymisestä. Alkoi särkee päätä ni mietin että jos pitää lääke ottaa ni tein varmuudeks testin ja haalea positiivinen, ehkä. Mutta mitä tuo lämpötilan lasku nyt sitten meinaa, jotakin huonoa vai?! En ees tiedä mihin se vertaa tuota kun tosiaan muutama viikko ollu tuo käytössä toi sormus. Edelleen näytti et ois 0,1 aste plussalla mutta eilen oli enemmän. No hitto menin vaan enemmän sekaisin tästä. Mietin, että en kertois miehelle vielä kun en oo ihan varma onko positiivinen vai mikä!

-Tikkunekku
Onnea! Positiivinen on positiivinen, itse en tuijottelisi liikaa lämpötiloja. Jos mietityttää niin uutta testiä huomenna ja katsot lähteekö viiva tummumaan..

• Tykkää
Reactions: marik91
Itse en osaa sanoa kumpi olisi halutumpi, tyttö vai poika. Tytölle olisi monta hyvää nimivaihtoehtoa, pojalle tuntuu hankalammalta keksiä hyvää nimeä. Mutta jotenkin kokisin itseni enemmän pojan äidiksi, miehenkin suvussa oikeastaan pelkästään poikalapsia. Kumpi vaan olisi kiva!

Tänään kp29 ja pakko myöntää en pystynyt pysymään lujana ja odottamaan menkkoja. Tein kp25 negatiivisen testin kun halusin varmistaa että voin mennä HIIT-tunnille, ja sen jälkeen keskityin ihan muihin asioihin pari päivää. Nyt olisi kiva jos menkat voisivat jo ilmestyä niin pääsisi uuteen yritykseen. Tarkistin apista että viimeisimmät kierrot mulla on olleet 29, 29, 28, 31, 28, 27 päiväiset, eli toivottavasti pian.

• Surullinen
Reactions: Hopeanopea

-Tikkunekku
Oi, ihanaa, paljon onnea 🥰! Mitä muiden kokemuksia lukenut niin lämpöjen sahaaminen on aika tavallista. Lämmöt voi myös laskea ja lähteä uudestaan nousuun. Positiivinen testi on positiivinen ❤

-Tikkunekku
En lähtisi lämmöistä stressailemaan, voi niin moni asia niihin vaikuttaa. Pitäisin tota päänsärkyä hyvänä merkkinä, itsellä särki pää pari päivää haalean plussan tekemisen jälkeen🥰
Tarrasukkia 💕

Tää on se eka, ehkä 10-15min testiajan jälkeen otettu kuva eli en tiedä miten luottamista sitten. Se toinen niin en älynny kuvaa ottaa, katoin vaan sen 5min ja oli vähän haaleempi. Virtsa tosin oli ollut kauemmin rakossa, ehkä 2,5h. Saa nähdä

-Tikkunekku
Herramaleijaa sehän on ihan selkeä 🤩 ja tuohan on viel 25 herkkyyden testi ja noissa rfsu:n testeissä ei vissii oo niin ollu virheellisiä plussia ku niissä herkissä.

• Tykkää
vierailija
Herramaleijaa sehän on ihan selkeä ja tuohan on viel 25 herkkyyden testi ja noissa rfsu:n testeissä ei vissii oo niin ollu virheellisiä plussia ku niissä herkissä.
Meinaatko, vaikka meni yli tuon ajan ja tuolle näytti? Oon usein jättäny tohon lattialle lojuu ja joskus 20min kohdalla tiirannu taskulampulla, ettei ole mitään 😂. No, saa nähdä. Testaan uusiks huomenna tai ehkä perjantaina(kin)!

Vaikka ei vahvistuis ja tulis menkat niin voinko silti nyt tämän perusteella todeta, että ovulaatio on tapahtunut ja munasolu on hedelmöittynyt? Vatsassa varmasti kiinnikkeitä ja olen miettinyt mahtaako raskautuminen onnistua.

Meinaatko, vaikka meni yli tuon ajan ja tuolle näytti? Oon usein jättäny tohon lattialle lojuu ja joskus 20min kohdalla tiirannu taskulampulla, ettei ole mitään 😂. No, saa nähdä. Testaan uusiks huomenna tai ehkä perjantaina(kin)!

Vaikka ei vahvistuis ja tulis menkat niin voinko silti nyt tämän perusteella todeta, että ovulaatio on tapahtunut ja munasolu on hedelmöittynyt? Vatsassa varmasti kiinnikkeitä ja olen miettinyt mahtaako raskautuminen onnistua.
Meinaan, tai en mie ainakaan oo noin selkeitä haamuja tai viivanpaikkoja saanut ikinä ja oon tehny varmaan satoja testejä. Mut testaat huomen niin kyl se sit varmaan on jo vielä selvempi tai viimeistään pe❤

Tää on se eka, ehkä 10-15min testiajan jälkeen otettu kuva eli en tiedä miten luottamista sitten. Se toinen niin en älynny kuvaa ottaa, katoin vaan sen 5min ja oli vähän haaleempi. Virtsa tosin oli ollut kauemmin rakossa, ehkä 2,5h. Saa nähdä

-Tikkunekku
Musta toi on ihan selvä plussa, onnea 🥰. Ei testiajan ulkopuolella testeihin ilmesty mitään vahvaa viivaa. Luulen, että joissakin testeissä voi testiajan jälkeen tulla helpommin näkyviin viivanpaikka, mutta toi on ihan selkeä plussa.

Onko muita oireita kuin päänsärky?

vierailija
Musta toi on ihan selvä plussa, onnea . Ei testiajan ulkopuolella testeihin ilmesty mitään vahvaa viivaa. Luulen, että joissakin testeissä voi testiajan jälkeen tulla helpommin näkyviin viivanpaikka, mutta toi on ihan selkeä plussa.

Kiitos! Ei oo muita oireita paitsi rinnat kipee, leposyke koholla ja outoja tuntemuksia vatsassa. Mut ainaki noi vatsatuntemukset ja rinnat niin enempi tai vähempi ollut muissakin kierroissa. Niin tai näin niin oon iloinen, että ovulaatio on siis tapahtunut ja ilmeisesti siittiöitäkin sitten on 😂.

-Tikkunekku

Musta toi on ihan selvä plussa, onnea 🥰. Ei testiajan ulkopuolella testeihin ilmesty mitään vahvaa viivaa. Luulen, että joissakin testeissä voi testiajan jälkeen tulla helpommin näkyviin viivanpaikka, mutta toi on ihan selkeä plussa.

Joo määkin oon ymmärtäny, et testiajan jälkeen kun se pissa kuivaa, niin saattaa se testin paikka näkyä selkeämmin, kun se on kerran käynyt märkänä, mutta tuo ei kyllä oo viivan paikka vaan viiva

• Tykkää
vierailija
Kokeneemmilta neuvoja! Eroja yrityskertoja menossa ja eilen puuhailtiin, mut tänään tulikin ovisplussa (odotin loppuviikolle). Olisiko siis parempi talletella tänään ja huomenna vai vasta huomenna vai jo tänään? 😅 jostain luin et parin päivän väli olisi hyvä😬

Kokeneemmilta neuvoja! Eroja yrityskertoja menossa ja eilen puuhailtiin, mut tänään tulikin ovisplussa (odotin loppuviikolle). Olisiko siis parempi talletella tänään ja huomenna vai vasta huomenna vai jo tänään? jostain luin et parin päivän väli olisi hyvä
Itse koittaisin jo tänään ainakin :). Tilastollisesti DPO -2 on kaikkein optimaalisin ja DPO -1 (eli tänään) on parempi kuin DPO 0 (eli huomenna), ainakin tämän lähteen mukaan: https://www.terveyskyla.fi/naistalo/lisaantymisterveys/hedelmallisyys/raskauden-alkaminen/milloin-on-hedelmallinen-aika-kuukautiskierrossa

• Tykkää
Reactions: Kultakataja_
vierailija
Unohdin kommentoida Marik:lle, mua ei ainakaan ahdista! Tosi kauniisti kirjoitit. Elämä on niin arvaamatonta, joten siksi en toistaiseksi itse iloitse muuta kun tapahtuneesta hedelmöittymisestä. Lähipiiriin on mahtunut ihan hirveenä keskenmenoja, vammautumisia, harvinaisia vakavia geenivirheitä yms, siis varmasti poikkeuksellisen paljon kaikkea… Niin ei jotenkaan osaa ajatellakaan, että ihan hyvin voisi mennä myös hyvin. Sen näkee sitten ☺. Tulen kertomaan miten huomenna/ylihuomenna testit näyttää vai tuleeko vuoto.

-Tikkunekku

• Rakkaus
vierailija
Onnea tikkunekku plussasta! 😍

Ei kannata Ouran lämmön yksittäisestä laskusta vielä huolestua. Lämpöön voi moni muukin asia vaikuttaa. Noin lyhyellä ajalla 0-tasokin on vähän epävarma vielä. Itse oon huomannut että yöunien pituus vaikuttaa myös lämpöihin jonkun verran (aamuyöllä herännyt ja katsonut lämmöt, nukahtanut uudestaan ja lämpö eri).

Meillä on kaksi poikaa ja olisi kyllä erikoista jos nyt tärppäisi ja tulisikin tyttö. Jotenkin miellän itseni jo niin poikien äidiksi. Nimiä olisi kyllä helpompi keksiä tytölle. Kumpi vaan olisi ihana lisä perheeseen.

Täällä on nyt lasten kasvaessa ollut taas eri tavalla aikaa panostaa parisuhteeseen ja tuntuu taas läheisemmältä kuin hetkeen. Kiva tankata tällaista vaihetta jos vaikka tärppäisi ja siinä sitten taas erilaista vaihetta.. /kolmattakehiin

Paljon onnea Tikkunekku plussasta! On kyllä ihanan selkeä, ei tarvii tihrustaa! Lämmöistä oon samaa mieltä muiden kanssa ettei niille kannata liikaa painoarvoa antaa. Mulla on kans jossain raskauksista tippunut lämmöt plussaamisen aikana hetkellisesti mut silti kaikki mennyt hyvin :)

ON: tänään kp 13 ja flunssahan se iski.. onneks mulla yleensä ovis vasta kp 18 tienoilla ja eilen saatiin onneks talleteltua, mutta eihän tää kiva tähän kohtaan ole. Saa nähdä vaikuttaako oviksen ajankohtaan..

Yhteistyössä