Haaveena vauva 2025

Toivon rehellisesti tyttöä ja oltiin innoissamme kun vauva oli tyttö, koska miehellä kaksi poikaa ennestään. Nytkin olisi ihanaa jos vielä onnistuu raskautuminen et tulis tyttö, varsinkin tän tytön menetyksen jälkeen, mut toki oli kumpi tahansa niin olisin maailman onnellisin et vielä onnistuisi ja menisi kaikki hyvin🩷 ja toki meillä säästössä kaikki tytölle ostetut vaatteet ja tarvikkeet, paljon vaaleanpunaista
Mä oon ostanut pojalle paljon käytettynä vaatteita ja esim. välikerrasto ja välikausihaalari ovat ihanan pinkkejä 😂

Sukupuoli asiasta.. meiltä löytyy 1 poika ja 4 tyttöä. Jotenkin fiilis et tyttö tulis seuraavaksikin ja myös kiinalainen kalenteri ennustaa seuraaville kierroille loppu vuoteen saakka tyttöä ja se meillä aina pitänyt paikkaansa ( kuusi kertaa jopa, yksi myöhäinen keskenmeno takana ). Olis kyllä hauskaa saada ainoalle pojalle velikin, mutta ikäeroa toki olisi jo sen verran että en tiedä kuinka "kaveriksi" olisi, sen puolesta tyttö voisi olla ns.helpompi . Mut oikeesti meille ei oo väliä ♥

No joo totta Olin vaan ite miettinyt just et jos ne ei ollutkaan menkat jne et onko järkeä olla kiertolistalla. Mut antaa olla siellä, kyllä sen sit näkee kun tää tästä tasaantuu

Perjantaina mulla jälkitarkastus, tuli eilen joku kauhea romahdus ja itkin vaan illan ja käytiin viemässä muistolehtoon kynttilä, kun hautapaikkaa ei vielä ole, ei ole vielä ilmoitettu uurnanhausta et olis haettavissa. Tää muistolehto on siinä ihan sadan metrin päässä siitä krematoriosta, jossa tyttömme fyysisesti on ja tällä hautausmaan kappelilla oli siunaus, ajatus sattuu mutta tuo lohtua viedä sinne "lähelle" häntä kynttilä. Oon käynyt jo melko monta kertaa.. Tänään tulee 2kk siitä tapahtuneesta ja se tuntuu ahdistavalta, kokoajan pala kurkussa kun miettii asiaa ja että voi kun ois mennyt toisin ja olis parin kk ikäinen vauva kotona nyt

Jälkitarkastus alkanut jännittää ja jopa ahdistaa, et vaan kaikki ois hyvin ja ei tulis mitään ikäviä ylläreitä tulevaa raskautta suunnitellen tai muutenkaan. Ja tuntuu raskaalta mennä äitiyspolille ja ultrattavaksi ilman vauvaa vatsassa ja varsinkin kun viimeksi tuolla kuulin ultratessa että vauva kuollut. Saman lääkärin näkeminen, kätilön, ym herättää varmaan ihan kehollisenkin trauman kun nyt jo ihan ahdistunut. Ja varmasti rankkaa käydä kuolinsyyraporttia/ruumiinavauspqpereita läpi. Mutta koitan ajatella positiivisiakin puolia, että nyt saan kuulla onko kohtu tyhjentynyt kokonaan, miten paikat palautunut ynnä muuta. Toivottavasti kaikki hyvin. Lisäksi herännyt kysymyksiä joita haluan käydä läpi, kuten raskauden aikaisen rautainfuusion, mun sairastaman rajun hinkuyskän (yskin 3kk ja mursin yskiessä kylkiluun joskus vikan kolmanneksen alussa) ja silti sain rokotteen, näiden mahd vaikutuksia ym. Ja tämä et tota maitoa yhä vaan tulee

Toivottavasti ketään ei ahdistu näistä asioista, tai en saa mitään pelkoja kellekään heräämään, ymmärrän et tää ketju on raskautta yrittäville, eikä menetyksen kokeneille. En vaan oikein oo löytänyt muita ketjuja joissa ois kiva kirjoitella. Saa sanoa jos ahdistaa niin mietin tarkemmin jatkossa mitä kirjoitan 🩷 En pahastu! Ja toki täällä raskautta myös yhä toivotaan ja yritetään meilläkin.

Luulen et mulla on nyt dpo 5, jos ovis tapahtui silloin 23.1, ainakin testi oli vahvimmillaan aamulla ja illalla jo hailakka, ja lämmöt nousi sen jälkeen ja vatsa turvotti ja tuli flunssainen olo ja päänsärkyä, jotka mulla usein oviksen jälkeen. Mulle tyypillisiä menkkoja edeltäviä oireita mutta oli myös tärppikierrossa oireina ainoo et rinnat ei särkenyt tärppikierrossa, muuten joo ennen menkkoja.
Mun mielestä oot tosi kauniisti kirjoittanut todella vaikeasta aiheesta, joka varmasti meillä kaikilla pahimpana pelkona. Otan osaa suruunne ja toivon kovasti, että toiveenne uudesta raskaudesta ja pikkuisesta tytöstä toteutuvat mahdollisimman pian.

Vauva 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Heidihuu ★ 1/25 ★ 3.lapsi (2.yhteinen)
@jeshan ★ 1/25 ★4.

★★★★★★★★★★★★★★★

28.1.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@Ainoaksi kp 40/29
@Min204 kp 40/23-30
@marik91 kp 35/28-33
@Heimi89 kp 33/25-26
@gaoxiaojie kp 28/28-31
@Hopeanopea kp 24/28-30
@Heidihuu Kp 22/30-35
@Kultakataja kp 16/25-26
@Lunni~ kp 12/28-31
@KolmattaKehiin kp 6/30-33
@Jennnuli kp 2/27-28
@jeshan kp1/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Jennnuli DPO 14
@Heidihuu DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25

vierailija
Mä olin aina nähnyt itseni poikien äitinä, enkä yhtään ois halunnut tyttöjä. Esikoisen kanssa oltiin molemmat ihan satavarmoja, että poika tulee. Oli vaan sellainen fiilis... Mutta tietenkin siinä niin kävi että esikoinen oli tyttö! Se oli hetkellinen pettymys, tai ehkä enempi yllätys siinä ultratilanteessa.

Tokan kanssa oltiin myös varmoja että kyllä se nyt on poika. No ei ollu sekään! Siinä kyllä jo näin miehen naamassa pettymystä ihan oikeastikin. Tiedän että hänen vanhemmatkin toivoi meille poikaa...

Mutta vielä mitä! Ollaan kyllä monesti todettu tässä että on ihanaa olla tyttöjen äiti/isä. Odotan innolla, että pääsen näkemään heidän matkansa naisina. Mies toivoo, että pääsee joskus saattamaan alttarille. Ja kenties joskus saadaan olla tukena raskauksissa yms. ☺ Jos kolmas meille tulee, niin nyt jopa toivon että sekin olis tyttö. Osaisinkohan pojan äiti edes olla... Mutta tietenkin poika otettaisiin rakkaudella vastaan myös.

-Kattikas

vierailija
Mulle sukupuolella ei oo ollu mitään merkitystä, mutta koska ittellä on sisko ja suvussa muutenkin jotenkin tosi paljon syntynyt tyttöjä niin näen itseni tosi luonnollisesti tytön / tyttöjen äitinä ja jos tulisi poika niin mietin että osaisinko olla poikien äiti. 😃

Ja sitten mun mies puolestaan toivoisi ekaksi lapseksi poikaa mutta nykyään kun hänkin on sisäistänyt tämän asian että raskaus ei tapahdu sormia napsauttamalla, niin taitaa ajatella että se sukupuoli ei tosiaan ole tässä se isoin juttu vaan se että saisi jossain kohtaa jälkikasvua.

Keltalilja

• Tykkää
Reactions: Hopeanopea
vierailija
Onnea plussasta!

Nämä vikat päivät ennen menkkoja on aivan tuskaa tän odottelun kanssa. Tekis niiiiiin mieli testata, eilen pyöri ajatukset koko ajan vaan tässä! Mutta pysyn lujana ainakin perjantaihin asti, pysynhän 😂. Rinnat edelleen niin arat että vaikee kävelläkin. Sovelluksesta riippuen menkat pitäis alkaa tänään tai pe, nyt siis kp31.

-Tikkunekku

Vauva 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, muokkaa kierto- ja piinapäivät ajantasalle. Selaa viestit läpi edelliseen listaan saakka, jotta listalle tulee käyttäjien ilmoittamat päivitykset oikein. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle; muista ilmoittaa kun haluat siirtyä.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★11/22 ★ 1. ★ kohtukuolema 11/24
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Neljäshaaveena ★ 01/24 ★ 4. (1.yhteinen)
@toivonkipina1 ★ 02/24 ★ 1.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Syystuuli38 ★ 04/24 ★ 4.
@Kultakataja ★ 04/24 ★ 1.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@Keltainenkukka92 ★ 07/24 ★ 2.
@Heimi89 ★ 08/24 ★ 6. (1. yhteinen)
@Jennnuli ★ 10/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@Misoka ★ 10/24 ★ 2.
@Hopeanopea ★ 11/24 ★ 2.
@Lunni~ ★ 11/24 ★ 6.
@Havu89 ★ 11/24 ★ 1.
@Ainoaksi ★ 12/24 ★ 1.
@gaoxiaojie ★ 01/25 ★ 1.
@jeshan ★ 01/25 ★ 4.
@Heidihuu ★ 1/25 ★ 3.lapsi (2.yhteinen)
@jeshan ★ 1/25 ★4.

★★★★★★★★★★★★★★★

28.1.2025 tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä

@marik91 kp 36/28-33
@Heimi89 kp 34/25-26
@gaoxiaojie kp 29/28-31
@Hopeanopea kp 25/28-30
@Heidihuu Kp 23/30-35
@Kultakataja kp 17/25-26
@Lunni~ kp 13/28-31
@KolmattaKehiin kp 7/30-33
@Jennnuli kp 3/27-28
@jeshan kp2/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO

@Jennnuli DPO 15
@Heidihuu DPO 2
@KultakatajaDPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3. ★ 06/24
@Noups ★ 08/23 ★ 2. ★ 06/24
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. ★ 06/24
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3. ★ 06/24
@Ninzuca ★ 01/22 ★ ? ★ km 03/22 ★ 07/24
@burkei ★ 07/23 ★ 1. ★ 08/24
@possu. ★ 06/24 ★ 2. ★ 08/24
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1. ★ 09/24
@Liilja ★ 09/24 ★ 4. ★ 09/24
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23★ 09/24
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6. ★ 10/24
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2. ★ 10/24
@kolmattakertaa ★ 09/24 ★ 3. ★ 10/24
@ToiveikasToivoton ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/24
@Frija ★ 05/23 ★ 1. ★ 11/24
@Oliivi3 ★ 12/24 ★ 5. ★ 12/24
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen ★ 12/24
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 01/25

Onnea plussasta!

Nämä vikat päivät ennen menkkoja on aivan tuskaa tän odottelun kanssa. Tekis niiiiiin mieli testata, eilen pyöri ajatukset koko ajan vaan tässä! Mutta pysyn lujana ainakin perjantaihin asti, pysynhän 😂. Rinnat edelleen niin arat että vaikee kävelläkin. Sovelluksesta riippuen menkat pitäis alkaa tänään tai pe, nyt siis kp31.

-Tikkunekku
[/QUOTE
Vitsi miten joku voi olla noin malttavainen 😅 ihan järkevää tosin. Ite aina testaillut jo jostain dpo7 alkaen ja mitä hyötyä siitä on ollu, ei mitään. Niissäkin kierroissa missä ollu raskaana niin ei se sillo ole vielä näkynyt ja jos tulee nega niin aina ajatellut et no se voi vielä muuttua. Mä tein tosta elokuisesta varmaan 50 testiä.. lisäksi seurasin töissä hcg:n nousua veressä.. ihan meni jo sairaaksi se touhu.

Onnea plussasta!

Nämä vikat päivät ennen menkkoja on aivan tuskaa tän odottelun kanssa. Tekis niiiiiin mieli testata, eilen pyöri ajatukset koko ajan vaan tässä! Mutta pysyn lujana ainakin perjantaihin asti, pysynhän . Rinnat edelleen niin arat että vaikee kävelläkin. Sovelluksesta riippuen menkat pitäis alkaa tänään tai pe, nyt siis kp31.

-Tikkunekku
Sä oot kyllä luupavilla päivillä jo 🤩

• Tykkää
Reactions: Kultakataja_
Päivitin listan ja poistin kiertolistalta reilusti heidän oman kiertonsa ylittäneet ei-aktiivit. Toivottavasti kukaan ei pahastu ja takaisin on tervetulleita heti kun haluaa :giggle:
(Vaihdoin myös listan nimeksi Vauva 2025, kun luki vielä vuosi 2024)

ON: Mulla oli eilen ovulaatio ja saatiin sitä edeltävänä iltana oikein onnistuneesti talleteltua siemeniä itämään. Nyt vaan taas toivotaan parasta ja yritetään nauttia elämästä siinä välin :p

Oon todennu, että mulla tuo LH saavuttaa huippunsa niin nopeaa, että en kerkeä sitä testiä saamaan ikinä positiiviseksi. Tässä kierrossa nyt selkeiten oli KP 15 vahvimmat viivat, ja jos oisin tehnyt illalla vielä kolmannen testin, niin uskoisin, että se oli sitten se positiivinen.

KP16 eli ovulaatiopäivänä mulla yhtäkkiä tuli vähän alavatsa kipuja niinkuin menkoissa, ja suoli jämähti :geek: Joten muutkin kehon merkit oli aika vahvasti sitä mieltä. Nyt mulla alko sitten 9 pv odotus. Se hyvä tossa lyhyessä luteaalivaiheessa on että ei tarvi odottaa niin pitkään...

Äh, olo on yhä kipeämpi, mutta palelu lakannut.. Mulle se, että palelu lakkaa on aina ollut merkki alkavista menkoista. Jos mulla alkaa menkat jo tänään niin sit ovis oli super aikaisin (mikä sopisi valkovuotoon, jota tuli runsaasti kp 8-10). Ja jos näin niin sit ei ehditty ovista kunnolla edes hyödyntämään.. Ja sekin harmittaa, vaikka siis, jos menkat alkaa niin ei kai sillä enää mitään väliä ole.. Menkat varmaan tosiaan tulossa kun pienet asiat harmittaa. Odotan menkkojen alkuun ja sit tilaan ovistestejä taas!

• Surullinen
Reactions: Kultakataja_
Äh, olo on yhä kipeämpi, mutta palelu lakannut.. Mulle se, että palelu lakkaa on aina ollut merkki alkavista menkoista. Jos mulla alkaa menkat jo tänään niin sit ovis oli super aikaisin (mikä sopisi valkovuotoon, jota tuli runsaasti kp 8-10). Ja jos näin niin sit ei ehditty ovista kunnolla edes hyödyntämään.. Ja sekin harmittaa, vaikka siis, jos menkat alkaa niin ei kai sillä enää mitään väliä ole.. Menkat varmaan tosiaan tulossa kun pienet asiat harmittaa. Odotan menkkojen alkuun ja sit tilaan ovistestejä taas!
Oi! Kovasti tsemppiä vointiin ja fiiliksiin, ja toivottavasti paranet pian!

Minä en ruumiinlämmöstä oikeastaan pysty tulkitsemaan mitään, kun en niin vahvasti tunne palelua mutta tiedän yleensä kans menkkojen alun siitä, että mulla mieliala tipahtaa voimakkaasti. Yhtäkkiä vaan tulee vahva surullinen olo, ja siitä päättelen, että jaa, menkathan ne sitten tulee päivän/parin sisään.

Tuosta runsaasta valkovuodosta: Kun tilasin ne sata ovulaatioliuskaa, ja oon tikuttanut ahkerasti, niin oon huomannut, että mulla runsaimmat valkovuotopäivät tulee itseasiassa muutama päivä ENNEN ovulaatiota, mikä tuntuu ihan käsittämättömältä ja jotenkin terveen järjen vastaiselta, ja oonkin varmaan ennen testejä tulkinnut niitä niiksi tärppipäiviksi. Ihan "hullua" kuin tarkkaan sitä oppii omaa kehoa tunnistamaan kun sitä seuraa.
Mietin jo, että alanko mittaan ruumiinlämpöä ihan huvikseni, vai meneekö se mulla jo liian pitkälle. :LOL:

Oi! Kovasti tsemppiä vointiin ja fiiliksiin, ja toivottavasti paranet pian!

Minä en ruumiinlämmöstä oikeastaan pysty tulkitsemaan mitään, kun en niin vahvasti tunne palelua mutta tiedän yleensä kans menkkojen alun siitä, että mulla mieliala tipahtaa voimakkaasti. Yhtäkkiä vaan tulee vahva surullinen olo, ja siitä päättelen, että jaa, menkathan ne sitten tulee päivän/parin sisään.

Tuosta runsaasta valkovuodosta: Kun tilasin ne sata ovulaatioliuskaa, ja oon tikuttanut ahkerasti, niin oon huomannut, että mulla runsaimmat valkovuotopäivät tulee itseasiassa muutama päivä ENNEN ovulaatiota, mikä tuntuu ihan käsittämättömältä ja jotenkin terveen järjen vastaiselta, ja oonkin varmaan ennen testejä tulkinnut niitä niiksi tärppipäiviksi. Ihan "hullua" kuin tarkkaan sitä oppii omaa kehoa tunnistamaan kun sitä seuraa.
Mietin jo, että alanko mittaan ruumiinlämpöä ihan huvikseni, vai meneekö se mulla jo liian pitkälle.
Kyllähän monet jaksaa lämpöjä mittailla ja syöttää ohjelmiin, jotka kertoo onko ovulaatio tapahtunut vai ei 🤗. Mulla tulee lähinnä laiskuus vastaan tässä. En jaksa tilata hyvää mittaria ja vielä vähemmän mitata heti aamusta lämpöä 😂. Mulle ainut vaihtoehto olisi Oura, mutta en sit muuten ole niin kiinnostunut hankkimaan sellaista.

• Tykkää
Reactions: marik91
Marik mä en ainakaan ahdistunut ollenkaan kun kerroit noista asioista. Mä vaan mietin kuinka vahva ja avoin ihminen sä olet kun jaat meille tän asian ❤ jokaisella meistä on varmasti pelko että entä jos sattuu jotain. En pysty edes kuvittelemaan mitä käyt läpi 🥺❤ mutta ihanaa että ootte lähteny uuteen yritykseen. Toivon että saatte terveen pikkutytön (tai pojan ☺) vielä syliin ❤

Oon jotenkin itse koko ajan miettinyt kun yritys aloitettu, että saadaan tyttö. Ajatukseen varmaan vaikuttanut se kun äitini näki unta, että sain tytön ❤ minulle käy kyllä kumpi vaan. Ainoa toive tällä hetkellä on saada vauva syliin 😊

Yhteistyössä