Täällä taitaa olla jo dpo 13 ja testit negoja. Odotan vaan että menkat pian alkais niin pääsis uutee kiertoon. 

Mä oon ostanut pojalle paljon käytettynä vaatteita ja esim. välikerrasto ja välikausihaalari ovat ihanan pinkkejäToivon rehellisesti tyttöä ja oltiin innoissamme kun vauva oli tyttö, koska miehellä kaksi poikaa ennestään. Nytkin olisi ihanaa jos vielä onnistuu raskautuminen et tulis tyttö, varsinkin tän tytön menetyksen jälkeen, mut toki oli kumpi tahansa niin olisin maailman onnellisin et vielä onnistuisi ja menisi kaikki hyvin🩷 ja toki meillä säästössä kaikki tytölle ostetut vaatteet ja tarvikkeet, paljon vaaleanpunaista
Mun mielestä oot tosi kauniisti kirjoittanut todella vaikeasta aiheesta, joka varmasti meillä kaikilla pahimpana pelkona. Otan osaa suruunne ja toivon kovasti, että toiveenne uudesta raskaudesta ja pikkuisesta tytöstä toteutuvat mahdollisimman pian.No joo totta Olin vaan ite miettinyt just et jos ne ei ollutkaan menkat jne et onko järkeä olla kiertolistalla. Mut antaa olla siellä, kyllä sen sit näkee kun tää tästä tasaantuu
Perjantaina mulla jälkitarkastus, tuli eilen joku kauhea romahdus ja itkin vaan illan ja käytiin viemässä muistolehtoon kynttilä, kun hautapaikkaa ei vielä ole, ei ole vielä ilmoitettu uurnanhausta et olis haettavissa. Tää muistolehto on siinä ihan sadan metrin päässä siitä krematoriosta, jossa tyttömme fyysisesti on ja tällä hautausmaan kappelilla oli siunaus, ajatus sattuu mutta tuo lohtua viedä sinne "lähelle" häntä kynttilä. Oon käynyt jo melko monta kertaa.. Tänään tulee 2kk siitä tapahtuneesta ja se tuntuu ahdistavalta, kokoajan pala kurkussa kun miettii asiaa ja että voi kun ois mennyt toisin ja olis parin kk ikäinen vauva kotona nyt
Jälkitarkastus alkanut jännittää ja jopa ahdistaa, et vaan kaikki ois hyvin ja ei tulis mitään ikäviä ylläreitä tulevaa raskautta suunnitellen tai muutenkaan. Ja tuntuu raskaalta mennä äitiyspolille ja ultrattavaksi ilman vauvaa vatsassa ja varsinkin kun viimeksi tuolla kuulin ultratessa että vauva kuollut. Saman lääkärin näkeminen, kätilön, ym herättää varmaan ihan kehollisenkin trauman kun nyt jo ihan ahdistunut. Ja varmasti rankkaa käydä kuolinsyyraporttia/ruumiinavauspqpereita läpi. Mutta koitan ajatella positiivisiakin puolia, että nyt saan kuulla onko kohtu tyhjentynyt kokonaan, miten paikat palautunut ynnä muuta. Toivottavasti kaikki hyvin. Lisäksi herännyt kysymyksiä joita haluan käydä läpi, kuten raskauden aikaisen rautainfuusion, mun sairastaman rajun hinkuyskän (yskin 3kk ja mursin yskiessä kylkiluun joskus vikan kolmanneksen alussa) ja silti sain rokotteen, näiden mahd vaikutuksia ym. Ja tämä et tota maitoa yhä vaan tulee
Toivottavasti ketään ei ahdistu näistä asioista, tai en saa mitään pelkoja kellekään heräämään, ymmärrän et tää ketju on raskautta yrittäville, eikä menetyksen kokeneille. En vaan oikein oo löytänyt muita ketjuja joissa ois kiva kirjoitella. Saa sanoa jos ahdistaa niin mietin tarkemmin jatkossa mitä kirjoitan 🩷 En pahastu! Ja toki täällä raskautta myös yhä toivotaan ja yritetään meilläkin.
Luulen et mulla on nyt dpo 5, jos ovis tapahtui silloin 23.1, ainakin testi oli vahvimmillaan aamulla ja illalla jo hailakka, ja lämmöt nousi sen jälkeen ja vatsa turvotti ja tuli flunssainen olo ja päänsärkyä, jotka mulla usein oviksen jälkeen. Mulle tyypillisiä menkkoja edeltäviä oireita mutta oli myös tärppikierrossa oireina ainoo et rinnat ei särkenyt tärppikierrossa, muuten joo ennen menkkoja.
Kiitos kauniista sanoista 🩷Mun mielestä oot tosi kauniisti kirjoittanut todella vaikeasta aiheesta, joka varmasti meillä kaikilla pahimpana pelkona. Otan osaa suruunne ja toivon kovasti, että toiveenne uudesta raskaudesta ja pikkuisesta tytöstä toteutuvat mahdollisimman pian.
Kyllä mä tossa ihan selkeesti nään kaksi viivaa!
Onko tämä haamuviiva kun toinen on noin haalea?
Jos tuo eka viiva on testiviiva niin olet luultavasti jo melko pitkällä raskaudessa kun on "varastanut" väriä kontrolliviivasta
Minusta tää on jo selvä plussa, Onnea!
Onnea plussasta!
Nämä vikat päivät ennen menkkoja on aivan tuskaa tän odottelun kanssa. Tekis niiiiiin mieli testata, eilen pyöri ajatukset koko ajan vaan tässä! Mutta pysyn lujana ainakin perjantaihin asti, pysynhän. Rinnat edelleen niin arat että vaikee kävelläkin. Sovelluksesta riippuen menkat pitäis alkaa tänään tai pe, nyt siis kp31.
-Tikkunekku
[/QUOTE
Vitsi miten joku voi olla noin malttavainenihan järkevää tosin. Ite aina testaillut jo jostain dpo7 alkaen ja mitä hyötyä siitä on ollu, ei mitään. Niissäkin kierroissa missä ollu raskaana niin ei se sillo ole vielä näkynyt ja jos tulee nega niin aina ajatellut et no se voi vielä muuttua. Mä tein tosta elokuisesta varmaan 50 testiä.. lisäksi seurasin töissä hcg:n nousua veressä.. ihan meni jo sairaaksi se touhu.
Sä oot kyllä luupavilla päivillä joOnnea plussasta!
Nämä vikat päivät ennen menkkoja on aivan tuskaa tän odottelun kanssa. Tekis niiiiiin mieli testata, eilen pyöri ajatukset koko ajan vaan tässä! Mutta pysyn lujana ainakin perjantaihin asti, pysynhän . Rinnat edelleen niin arat että vaikee kävelläkin. Sovelluksesta riippuen menkat pitäis alkaa tänään tai pe, nyt siis kp31.
-Tikkunekku
Eiku kyllä tää mun mielestä ihan plussa on. Haamuviiva on mun käsittääkseni sellanen "valkonen viiva" osottamassa sitä kohtaa mihin se viiva tulis, ja siihen oikeen kovalla katsomisella ja uskolla saa omiin silmiin näkyviin pigmenttiä
Oi! Kovasti tsemppiä vointiin ja fiiliksiin, ja toivottavasti paranet pian!Äh, olo on yhä kipeämpi, mutta palelu lakannut.. Mulle se, että palelu lakkaa on aina ollut merkki alkavista menkoista. Jos mulla alkaa menkat jo tänään niin sit ovis oli super aikaisin (mikä sopisi valkovuotoon, jota tuli runsaasti kp 8-10). Ja jos näin niin sit ei ehditty ovista kunnolla edes hyödyntämään.. Ja sekin harmittaa, vaikka siis, jos menkat alkaa niin ei kai sillä enää mitään väliä ole.. Menkat varmaan tosiaan tulossa kun pienet asiat harmittaa. Odotan menkkojen alkuun ja sit tilaan ovistestejä taas!
Kyllä, mutta Oura ilmoittaa lämpötilan laskeneen jos aiempiin päiviin vertaaSä oot kyllä luupavilla päivillä jo
Kyllähän monet jaksaa lämpöjä mittailla ja syöttää ohjelmiin, jotka kertoo onko ovulaatio tapahtunut vai eiOi! Kovasti tsemppiä vointiin ja fiiliksiin, ja toivottavasti paranet pian!
Minä en ruumiinlämmöstä oikeastaan pysty tulkitsemaan mitään, kun en niin vahvasti tunne palelua mutta tiedän yleensä kans menkkojen alun siitä, että mulla mieliala tipahtaa voimakkaasti. Yhtäkkiä vaan tulee vahva surullinen olo, ja siitä päättelen, että jaa, menkathan ne sitten tulee päivän/parin sisään.
Tuosta runsaasta valkovuodosta: Kun tilasin ne sata ovulaatioliuskaa, ja oon tikuttanut ahkerasti, niin oon huomannut, että mulla runsaimmat valkovuotopäivät tulee itseasiassa muutama päivä ENNEN ovulaatiota, mikä tuntuu ihan käsittämättömältä ja jotenkin terveen järjen vastaiselta, ja oonkin varmaan ennen testejä tulkinnut niitä niiksi tärppipäiviksi. Ihan "hullua" kuin tarkkaan sitä oppii omaa kehoa tunnistamaan kun sitä seuraa.
Mietin jo, että alanko mittaan ruumiinlämpöä ihan huvikseni, vai meneekö se mulla jo liian pitkälle.