vierailija
Heippa!
Ihan ensiksi osanotto iik:lle, olen pahoillani
Oon lukenut koko ketjun ja nyt rohkenin itsekin kirjottelee. Mulla menossa 9+1 ja esikoista odotan. Taustalla keskenmeno viime vuonna viikolla 18.. eli tosi jännityksellä mennään eikä uskalla oikeen luottaa. No jos jotain ”hyvää” niin tää raskaus tuntuu tosi erilaiselta. Oon oksentanut nyt 5 viikkoa putkeen.. kamalaa! Mutta tekee itselle semmosen olon, että raskaana ainakin ollaan? Mulla käytössä ollut lääkkeenä Xonvea 3x päivässä.. en nyt tiedä onko massiivista apua ollut.
Mutta tänään… pahoinvointi on hellittänyt ja sekös odottajaa huolestuttaa
Ei osaa yhtään iloita siitä, että pää on ollut pöntössä vain aamulla tänään
No kai pitää nyt yrittää olla rauhallisin mielin, että voihan se pahoinvointi helpottaa jo tässä vaiheessa.
Tulipas tekstiä.. tuntui, että pitää saada jonnekin purkaa.
-aa
Ihan ensiksi osanotto iik:lle, olen pahoillani

Oon lukenut koko ketjun ja nyt rohkenin itsekin kirjottelee. Mulla menossa 9+1 ja esikoista odotan. Taustalla keskenmeno viime vuonna viikolla 18.. eli tosi jännityksellä mennään eikä uskalla oikeen luottaa. No jos jotain ”hyvää” niin tää raskaus tuntuu tosi erilaiselta. Oon oksentanut nyt 5 viikkoa putkeen.. kamalaa! Mutta tekee itselle semmosen olon, että raskaana ainakin ollaan? Mulla käytössä ollut lääkkeenä Xonvea 3x päivässä.. en nyt tiedä onko massiivista apua ollut.
Mutta tänään… pahoinvointi on hellittänyt ja sekös odottajaa huolestuttaa

Tulipas tekstiä.. tuntui, että pitää saada jonnekin purkaa.
-aa