V
vierailija
Vieras
Heippa!
Ihan ensiksi osanotto iik:lle, olen pahoillani
Oon lukenut koko ketjun ja nyt rohkenin itsekin kirjottelee. Mulla menossa 9+1 ja esikoista odotan. Taustalla keskenmeno viime vuonna viikolla 18.. eli tosi jĂ€nnityksellĂ€ mennÀÀn eikĂ€ uskalla oikeen luottaa. No jos jotain âhyvÀÀâ niin tÀÀ raskaus tuntuu tosi erilaiselta. Oon oksentanut nyt 5 viikkoa putkeen.. kamalaa! Mutta tekee itselle semmosen olon, ettĂ€ raskaana ainakin ollaan? Mulla kĂ€ytössĂ€ ollut lÀÀkkeenĂ€ Xonvea 3x pĂ€ivĂ€ssĂ€.. en nyt tiedĂ€ onko massiivista apua ollut.
Mutta tÀnÀÀn⊠pahoinvointi on hellittÀnyt ja sekös odottajaa huolestuttaa
Ei osaa yhtÀÀn iloita siitÀ, ettÀ pÀÀ on ollut pöntössÀ vain aamulla tÀnÀÀn
No kai pitÀÀ nyt yrittÀÀ olla rauhallisin mielin, ettÀ voihan se pahoinvointi helpottaa jo tÀssÀ vaiheessa.
Tulipas tekstiÀ.. tuntui, ettÀ pitÀÀ saada jonnekin purkaa.
-aa
Ihan ensiksi osanotto iik:lle, olen pahoillani
Oon lukenut koko ketjun ja nyt rohkenin itsekin kirjottelee. Mulla menossa 9+1 ja esikoista odotan. Taustalla keskenmeno viime vuonna viikolla 18.. eli tosi jĂ€nnityksellĂ€ mennÀÀn eikĂ€ uskalla oikeen luottaa. No jos jotain âhyvÀÀâ niin tÀÀ raskaus tuntuu tosi erilaiselta. Oon oksentanut nyt 5 viikkoa putkeen.. kamalaa! Mutta tekee itselle semmosen olon, ettĂ€ raskaana ainakin ollaan? Mulla kĂ€ytössĂ€ ollut lÀÀkkeenĂ€ Xonvea 3x pĂ€ivĂ€ssĂ€.. en nyt tiedĂ€ onko massiivista apua ollut.
Mutta tÀnÀÀn⊠pahoinvointi on hellittÀnyt ja sekös odottajaa huolestuttaa
Tulipas tekstiÀ.. tuntui, ettÀ pitÀÀ saada jonnekin purkaa.
-aa