vierailija
Ihania uutisia Ellum! Mä olen ihan kateellinen tuosta oireettomuudesta, vaikka ymmärrän että se varmasti stressaa ihan hirveästi. Mun kokoaikainen kuvotus on tullut kuvioihin pahempana myös yöllä ja en saa nukutuksi
. On jotenkin tosi herkässä yökkäysrefleksi ja tää on tosi erikoista. Koko ajan yökin, tosi vaikea saada esim.vitamiineja alas ja nyt tän kirjoittaminenkin aiheuttaa yökkäysrefleksin. Mikähän tämmöseen auttaisi? Ei riipu oikeestaan miten oon syönyt ja miten en vaan koko ajan sellanen olo, ihan kuin ois röyhtäys jotenkin jumissa ja sit tulee yökkäisy.
Soittivat tänään neuvolasta ja meni vaan 30min
. Oli ihan kiva työntekijä, ei kysellyt kauheen tarkkaan mitään!
Nyt jäin kuitenkin miettimään noita verikokeita, se sano että käy ensi viikolla. Jostain bongasin, että paras aika olisi 10+. Miksiköhän jos se voidaan ottaa jo aiemmin? Onko se luotettavampi jos otetaan 10+ jälkeen?
Tänään on se varhaisultra ja kylläpä jännittää. Neuvolasta näin viime yönä painajaisia mutta en ultrasta
. Pitäisi olla 9+0 mutta saa nähdä.
-Tikkunekku
Soittivat tänään neuvolasta ja meni vaan 30min
Nyt jäin kuitenkin miettimään noita verikokeita, se sano että käy ensi viikolla. Jostain bongasin, että paras aika olisi 10+. Miksiköhän jos se voidaan ottaa jo aiemmin? Onko se luotettavampi jos otetaan 10+ jälkeen?
Tänään on se varhaisultra ja kylläpä jännittää. Neuvolasta näin viime yönä painajaisia mutta en ultrasta

-Tikkunekku