Relaatio 1134

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en vaan löydä näitä, apua kaivataan...
1.1 Jäät 13 oikealle etuviistoon mehu+j...
2.5. Je lounaaseen 3 (ei se mikä yhdistyy Ri) suoraan: rin
3.1 Val ylös 8 aave
3.1 Kel alas 13 onko sulla se 7 möllykkä? Se allkuun ja kukka

2.3 ei löydy oikealle Ahv 12 lainausmerkeissä (jokin murresana ilmeisesti), vasemmalla alhaalla Kuus 4 vasemmalle

2.5 pääsanasta 11 oikealle alaviistoon (oravan alla)

5.1 Pull 13 oikeassa yläkulmassa

5.4 Vasemmassa yläkulmassa kaikki Totosta ylös lähtevät (liittyvätkö bändiin vai peliin?)

5.5 Kylk 6 ja PihMar 6

Olisiko sulla antaa

4.2. ir 6 kar Tätä en löydä?
Tarkoitin 4.5. pahoittelut.

2.4. kont ylös 7 mihin se Kont usein urheilussa johtaa? Esim. jääkiekossa. Tulee vain mieleen tapp mutta ei sovi

Keltään apua näihin?

2.3 ei löydy oikealle Ahv 12 lainausmerkeissä (jokin murresana ilmeisesti), vasemmalla alhaalla Kuus 4 vasemmalle

5.4 Vasemmassa yläkulmassa kaikki Totosta ylös lähtevät (liittyvätkö bändiin vai peliin?)

5.5 Kylk 6 ja PihMar 6

Olisiko sulla
2.4. Zlo ylös 6 (kokeiltu sadasosa tästä ja ei sovi) kylllä pitäis olla Puolan rahayksikön osa. Wikissä ainakin oikeassa muodossa siinä laatikossa
2.4. Pun alas Š.. 8 oli käytössä myös Isossa-Britanniassa punnan jakoyksikkönä ennen vuoden 1971 rahauudistusta
2.4. Kruu koillinen 4 ruotsin kruunun osa
2.4. pääsanasta 11 kaakkoon or nah alapuolella tää puuttuu.
Onko sulla mitään noista mitä tossa just yllä kysyin?

5.5 Kylk 6 ja PihMar 6

Keltään apua näihin?

2.3 ei löydy oikealle Ahv 12 lainausmerkeissä (jokin murresana ilmeisesti), vasemmalla alhaalla Kuus 4 vasemmalle Toinen nimitys tälle ahv alkaa rai

2.5 pääsanasta 11 oikealle alaviistoon (oravan alla) puuttuu itselläkin

5.1 Pull 13 oikeassa yläkulmassa Tätä syötiin tänä vuonna 2.3.

5.4 Vasemmassa yläkulmassa kaikki Totosta ylös lähtevät (liittyvätkö bändiin vai peliin?) Mulla puuttuu nää myös

5.5 Kylk 6 ja PihMar 6 Nämäkin puuttuu

Onko
3.1. Mus 4
5.1. Pul 11 kor alapuolella( tähän oli vihje "pul jossa vaniljarahkatäyte", mutta ei auttanut)
5.1. Kahv 5, 10 ja 8 puuttuu
5.1. kek 5
5.1. Vo 5
5.1. unel 5

Olisiko sulla
2.4. Zlo ylös 6 (kokeiltu sadasosa tästä ja ei sovi) kylllä pitäis olla Puolan rahayksikön osa. Wikissä ainakin oikeassa muodossa siinä laatikossa (Mulla ei kyllä ota oon yrittänyt groszy? Oonko ihan väärässä?)
2.4. Kruu koillinen 4 ruotsin kruunun osa (konkreettisen kruunun vai?)

Olisiko sulla
2.4. Zlo ylös 6 (kokeiltu sadasosa tästä ja ei sovi) kylllä pitäis olla Puolan rahayksikön osa. Wikissä ainakin oikeassa muodossa siinä laatikossa (Mulla ei kyllä ota oon yrittänyt groszy? Oonko ihan väärässä?)
2.4. Kruu koillinen 4 ruotsin kruunun osa (konkreettisen kruunun vai?)
Mulla kyllä lukee Puolan Zloty wikissä grossi, ei groszy
Ja ruotsin rahayksikön kruunu osa, ruotsin kruunu wikissä on oikeassa laidassa laatikko, jossa kerrotaan jaettava yksikkö.

Onko
3.1. Mus 4 Noita *piip*nenä
5.1. Pul 11 kor alapuolella( tähän oli vihje "pul jossa vaniljarahkatäyte", mutta ei auttanut) yksi jenkkilän kaupunki eteen, alkaa D:llä
5.1. Kahv 5, 10 ja 8 puuttuu 5 puuttuu minultakin, mutta 8 ja 10 on erilaisia kahvijuomia (erikoiskahveja)
5.1. kek 5 puuttuu
5.1. Vo 5 millä laitteella entisaikaan kermasta tehtiin voita
5.1. unel 5 synonyymi

2.3 Kuus 4 (alavasen)

3.2 Hämä 15 alas ja Kar 8 oikealle (ylälaidassa)

3.4 Ark 11 ylös

3.5 KorPel 5 oikealle

4.3 Emmer 6 alas ja 5-6 oikealle

Löysin 5.1. Kahv 5. Kyseessä on myös erikoiskahvi alkaa l:llä

2.3 Kuus 4 (alavasen) Kuu "lehti"

3.2 Hämä 15 alas ja Kar 8 oikealle (ylälaidassa) Häm laji, eka sana on urheilulaji. Kar 8 on kar laji alkaa värillä.

3.4 Ark 11 ylös Jos tarkoitit väliviivalla olevaa niin ekana oleva sana on tavara mitä pystyi liimaamaan esim. vihkoon.

3.5 KorPel 5 oikealle Tämä peli tunnetaan paremmin nimellä viimainen tikki

4.3 Emmer 6 alas ja 5-6 oikealle 6 vuonna 1976 kuvaukset siirrettiin tähän kylään. 5-6 puuttuu
Onko sulla
3.2. Kar oikeelle 8
3.4. Al Aa 6
3.4. sav 10
3.4. pääsanasta oikealle 9 (rajasana)
3.5. kol oikealle 7
3.5. laupe pe ja la u yhdistyy 9

Vielä muutama, jos jaksat vastailla tai sulla on.

3.3 Nose 11 ylös (on vinkattu, mutta en keksi) ja Koir 13 alas (opas ja seura välissä, tähänkin ehkä ollut vinkki, mutta en löydä)

4.3 Länn 7 suoraan vasemmalle, oikeassa liadaasa saip 11 oikealle

4.5 SukPat 4 ylös, Ysk 4 alas ja Karam 4 alas

5.4 alalaidassa Puuk 5 --- 8 HevKen