vierailija
Minulla eka on jonkin äkkilähdön mainoskuva. Ja jos hakee tekstihaulla niin national palace museum on eka, mutta en tuosta saa mitään.Oli mulla googlen haussa eka kuva
Minulla eka on jonkin äkkilähdön mainoskuva. Ja jos hakee tekstihaulla niin national palace museum on eka, mutta en tuosta saa mitään.Oli mulla googlen haussa eka kuva
Se on juuri se T.. k.. p..m..Minulla eka on jonkin äkkilähdön mainoskuva. Ja jos hakee tekstihaulla niin national palace museum on eka, mutta en tuosta saa mitään.
se on just se, alkuun maa genetiivissäMinulla eka on jonkin äkkilähdön mainoskuva. Ja jos hakee tekstihaulla niin national palace museum on eka, mutta en tuosta saa mitään.
Kiitos, en tajunnut sitä maata siihen alkuun laittaa. Olenhan aiemmin jo sanonut, että,olen idioottiSe on juuri se T.. k.. p..m..
Mahtavaa! Kiitos paljonSe Pro - El 11 on yhteisöllinen elokuvien tuotanto- ja kehitysympäristö.
Viimeinen on sama englanniksi.Vasta alle 70 % ratkaistu, mutta muutama alkuvaiheen asia tarvisi vinkkiä, jotta pääsisi eteenpäin:
Tiimi
pääsanasta väliviivallinen (12) liittyy James Cameronin elokuvaan
Avekaupunki
(8) vasemmalle on yllättävän helppo kun katsoo sitä keskussanaa
Koirat
(5) vasemmalle avaruus
Diomedesaaret
(7) luoteeseen siellä asuu tätä kansaa
Suolajärvi
su... väliviivallinen (12) alkaa tuolla suo ja jatkuu aukealla maalla (tuosta puuttuu yksi kirjain)
Härkäaitaus
(7) oikealle
Hienoa! Kiitti taas ja tiesinhän minä, että et ole ollenkaan idiootti Nyt vielä viimeisten sanojen kimppuun.Kirjoittelin vain sanoja, ja kokeilin sinne Ab 4 niin että korvasin pehmeät b-kirjaimet kovilla p-kirjaimilla. Ja sehän meni! Ja siitä ratkesi sitten muutama sana lisää!
Te ootte kyllä mahtavia keksimään! Kuten tota Ab 4 oon miettinyt pitkään. Hieno oivallus joka ei tullut ees omaan mieleen. Mä jotenkin nyt en saa tuota ruokakulttuuria täyteen.
Puuttuu vielä
vasemmalle 10 tätä on syöty Selviytyjissäkin
vasemmalle 19 vaatii vastasanan maan, kuten edellinenkin
Kii 15 kieli
No..Lu..Ra 13 sitä lauletaan juhlissa
Varmaan tosi yksinkertaisia kun niitä ei oo kyselty edes.
Galilei ruudusta puuttuu
Per.. 9 katso synonyymi sivistyssanakirjasta
KTM 9 tv-sarja Avalla
Molemmat täällä vinkattu mutta ei vaan nyt aukea
Koirat ruudusta se 9 9 jota moni tuntuu miettivän tätä ei ole kellään
Jatkan nyt tuota ruokakulttuurin pohdintaa ja kurkin välillä jos joku viitsis vinkata. Mielestäni oon vaan jo kaiken kokeillut
Viimeinen on se osavaltio jossa tuota on.mää en saa tuohon sm liiga ruutuun
liiga 8+14 ja jääkiekko 11+11 ( piti kuulemma erikoismerkkien perusteella päätellä, en osaa) eka on yhden pohjoismaan sarja ja toinen sen nimi maan omalla kielellä
diomede
keski......19 minkä poliittisen järjestelmän maassa noita kesk oli
pit hein pree 5
ruokakulttuuri ruutuun tarvit vastasanoja kaveriks, ei ne muuten aukeasm liiga
pass... ja karh... välinen 15 tää on vinkattu tuolla aiemmin että heppa (se yks sana jos sulla on niin auttaa huomattavasti)
morrison 4 2 8 elokuva
aave
muistomerkki 14 luokkasivulta muistomerkit löytyy
pryp... 9 8 kirja (tarvit sen vastasanan niin aukee varmasti)
pryp 6 wikissä toisella rivillä
galilei
galil... 9 5 lastenohjelmaan viittaa
lentotull 4 suomen tulli tv-sarjan sivuilta len..tu... kohdasta molemmat
lentotull 5
ruoka
pääsanasta melkein kaikki yläs ja vasemmalle. en vaan tiedä, mistä alan hakemaan kun maailmassa on miljoona ruokaa
Viimeinen on luonnonsuojelualue siinä vastasanasta lähtevässä ketjussa olevassa maassa.Kaikki vinkit luettu, mutta vielä puuttuu paljon:
Tiimi
su... (8) su.... No se on yksi sellainen su...pat... Merkki
Galileo
va... (5)(7) katso sen sarjan näyttelijät
Do..Gi (10)(17) paikka jossa sitä,on Suomessa esitetty
Me-su (7) kaupunki
Ruoka
(7) vastasana ko.... Maa
ž-merkin sisältävä (13)(7) alkuun tulee maan nimi, eikä tuolla merkillä kovin monta maata ole
Fi... (14) vinkattu lintu, mutta ei aukene... Nimen alkuun tulee yhden sen maan saaren nimi
Suolajärvi
Mo Ev (9)(7) vinkattu, mutta ei aukene... Retki jolla käydään jokaisen maanosan korkeimmalla vuorella
Härkäaitaus
An... (7)(7)(11) vastasanat tiedossa