relaatio 95

  • Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaJasu
On kyllä rasittavaa että jää tuosta 9 9 kiinni tää rellu! Hetken vielä koitan tota puuttuvaa miettiä, mutta katsotaan pitääkö vaan luovuttaa kohta. Mutta kiitos vertaistuesta kaikille, ja hyvistä vinkeistä myös.
 
On kyllä rasittavaa että jää tuosta 9 9 kiinni tää rellu! Hetken vielä koitan tota puuttuvaa miettiä, mutta katsotaan pitääkö vaan luovuttaa kohta. Mutta kiitos vertaistuesta kaikille, ja hyvistä vinkeistä myös.
Ei vaan löydy tuo ja tässä kohtaa luovutan. Kiitän myös kaikkia kanssapelaajia! Ilman teitä kaikkia en minäkään tässä asti olisi :)
 
vierailija
pass... ja karh... välinen 15 tää on vinkattu tuolla aiemmin että heppa ;) (se yks sana jos sulla on niin auttaa huomattavasti)

Minulla on se hevonen, mutta kysynkin nyt pas.. ja karhu välistä 15
 
vierailija
Minulla on muut ruudut melkein ok, mutta tuo ruokaruutu on ihan avoin.

En saa pääsanasta sanoja ---> en saa vastasanoja, joilla pääsanasta alkavat sanat avautuisivat. Eli pitää varmaan lopettaa tähän

Ehkä koiraruudusta voisi tulla jotain apuja, mutta mulla ei ole yhtään rajasanaa auki. Koska puutttuu aust...6 ja koirarotu 21 ( en jaksa kokeilla kaikkia 200 koirarotua tähän)
 
newman
Minulla on muut ruudut melkein ok, mutta tuo ruokaruutu on ihan avoin.

En saa pääsanasta sanoja ---> en saa vastasanoja, joilla pääsanasta alkavat sanat avautuisivat. Eli pitää varmaan lopettaa tähän

Ehkä koiraruudusta voisi tulla jotain apuja, mutta mulla ei ole yhtään rajasanaa auki. Koska puutttuu aust...6 ja koirarotu 21 ( en jaksa kokeilla kaikkia 200 koirarotua tähän)
Löydät hurtan wikin koirarotujen luettelosta, alkaa E-kirjaimella.
 
vierailija
galilei:
se 9+5 joka on lastenohjelma, tiedän ohjelman, mutta en saa mitään 9+5 sopivaa siihen
hyrr ja tulli välinen 6+5 ( ei oo suski, kuka se sitten on ???)
lelu 4


ja murheen kryyni Ruoka
pääsana 9 ylös
pääsana 19 vasen
pääsana 10 vasen
ei ole vastasanojakaan, enkä tiedä, mistä niitä edes saisi kun koko vasen puoli täysin tyhjä
 
newman
galilei:
se 9+5 - Yhdistä wikin ekalta riviltä väri ja eläin
hyrr ja tulli välinen 6+5 ( ei oo suski, kuka se sitten on ???) - ohjelman nimenäkin tai vaan minkä maan
lelu 4 - ne pikku palikat


ja murheen kryyni Ruoka
pääsana 9 ylös
pääsana 19 vasen
pääsana 10 vasen
ei ole vastasanojakaan, enkä tiedä, mistä niitä edes saisi kun koko vasen puoli täysin tyhjä
Tuo Ruoka-ruutu vaatii niitä vastasanoja. Mitkä sulta niistä viereisistä ruuduista tulevista puuttuu?
 
vierailija
TIIMI
remmi 4+7 ( en vaan löydä sopivaa koir.koul... tähän) lisävinkkiä?
ryh, 6+5
sukl 8 (joku patukka, mutta olen kokeillut mielestäni kaikki)

GALILEO
suom.. tull... 4+7 ja 5+8 ( jotain nimiä? mutta netissä kerrotaan vain ohjelmassa esiintyvien etunimet)

elokuva 11
periaat.. 9 (annettu vinkki ei auta)

AAVE
bod ja vill län välinen 7 (joku helppoo kun kukaan ei oo kysynyt)

SM liiga
en saa oikeaa sanaa rey....15

HÄRKÄ
jud... 6+3+5
isrl...8

KOIRA
valt 17

SUOLA
yellow 6
vuor 9
kalsium 9
cust car 4
 
TIIMI
remmi 4+7 ( en vaan löydä sopivaa koir.koul... tähän) lisävinkkiä? löytyy mtv:n nettisivujen jutusta ainaki, jutussa puhutaan keltaisesta nauhasta
ryh, 6+5 täsmennyssivulta ohjaaja
sukl 8 (joku patukka, mutta olen kokeillut mielestäni kaikki) pähkinäinen

GALILEO
suom.. tull... 4+7 ja 5+8 ( jotain nimiä? mutta netissä kerrotaan vain ohjelmassa esiintyvien etunimet) wikisivulla on kyllä sukunimetkin

elokuva 11
periaat.. 9 (annettu vinkki ei auta) kurkkaa wikisanakirja

AAVE
bod ja vill län välinen 7 (joku helppoo kun kukaan ei oo kysynyt) wikisivulta rakennus joita siel oli paljon

SM liiga
en saa oikeaa sanaa rey....15 nähtävyys (wikissä lukee kyl)

HÄRKÄ
jud... 6+3+5 näyttelijä
isrl...8 vesistö

KOIRA
valt 17 afrikassa

SUOLA
yellow 6 kuuma lähde
vuor 9 vuo.. on loppuosa sanasta
kalsium 9 kiviaines
cust car 4 vinkattu että palkinto ja löytyy enkkuwikistä
 
newman
galilei:
proj.. ja elok.. välinen 11 - "yhteisöllinen elokuvien tuotanto- ja kehitysympäristö", tämä aiempi vihje googleen niin löytyy wikiartikkelin otsikosta

härkä
texas ja baseb..7+6 - katso major league baseball joukkueet

tiimi
abb molemmat 5 - bändi suomalaisittain ja kala


ruoka
kiin..10 - lemmikeistä ruokaa
norsun....13 - katso wikissä se oikean sivun laatikko alas asti

ja kaikki vasemmalle lähtevät sanat pääsanasta :(
 
vierailija
Minulta puuttuu M.O lisäksi ( eikö kukaan ole todellakaan keksinyt?)

Ruoka
Turkmen.... 9

Suolajärvi
kalsim 9 (kiviaines vinkki ei auttanut, joku helppo tämä varmaan on)
geysir 7
 

Yhteistyössä