Relaatio 941 matelijat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse tarvitsisin eteenpäin päästäkseni
1.1 Lä ti 9 5 6 (tästä aukeaisi varmaan lisääkin)
1.2 Ov pa 6 4
1.3 Ky 10 7 (liittyy silmiin vinkattu, mutta en keksi oikeita sanoja tai niiden muotoja)
2.2 pääsanasta vasemmalle 12 13 (tästä aukeaisi vissiin koko vasen laita, mutta kun en keksi..)
2.4 yhdistyy Ve, Ho, Lä la 5 9

Olen nyt lukenut täältä ja facesta vinkit etuperin ja takaperin sekä kokeillut vaikka ja mitä. Joten arvostaisin suuresti tuuppausta eteenpäin jos vielä joku seuraa ketjua.
 
vierailija
Itse tarvitsisin eteenpäin päästäkseni
1.1 Lä ti 9 5 6 (tästä aukeaisi varmaan lisääkin)lämpötila pysyy samana
1.2 Ov pa 6 4 muniva eliö
1.3 Ky 10 7 (liittyy silmiin vinkattu, mutta en keksi oikeita sanoja tai niiden muotoja)
2.2 pääsanasta vasemmalle 12 13 (tästä aukeaisi vissiin koko vasen laita, mutta kun en keksi..)
2.4 yhdistyy Ve, Ho, Lä la 5 9

Olen nyt lukenut täältä ja facesta vinkit etuperin ja takaperin sekä kokeillut vaikka ja mitä. Joten arvostaisin suuresti tuuppausta eteenpäin jos vielä joku seuraa ketjua.
 
vierailija
Itse tarvitsisin eteenpäin päästäkseni
1.1 Lä ti 9 5 6 (tästä aukeaisi varmaan lisääkin)
1.2 Ov pa 6 4
1.3 Ky 10 7 (liittyy silmiin vinkattu, mutta en keksi oikeita sanoja tai niiden muotoja)
2.2 pääsanasta vasemmalle 12 13 (tästä aukeaisi vissiin koko vasen laita, mutta kun en keksi..)mesotso...maail...
2.4 yhdistyy Ve, Ho, Lä la 5 9 right temperature

Olen nyt lukenut täältä ja facesta vinkit etuperin ja takaperin sekä kokeillut vaikka ja mitä. Joten arvostaisin suuresti tuuppausta eteenpäin jos vielä joku seuraa ketjua.
 

Yhteistyössä