Hakutulokset

  1. M

    Yasminelle, toimii.

    Kysyisin, että milloin voi kyseiset pillerit aloittaa? Kävin lääkärillä viime viikolla ja sain ensimmäiset e-pillerini. Menkkani loppuivat juuri äskettäin enkä jaksaisi odotella kuukautta ennen kuin aloitan pillerit. Varsinkin jos sivuoireita tulee niin paljon niin ei koko kesä menisi niitä...
  2. M

    Clomifenin sivuvaikutukset

    Tästä samasta aiheesta on varmasti useita ketjuja jo olemassa sekä tällä palstalla että kaikilla muilla vastaavilla...
  3. M

    Clomifenien syönti ilman kontrollia??!!!

    Minulle myös ns. normaaligyne kirjoitteli clomit, joita söin 3 kierron ajan, ja vain ekassa kierrossa oli ultraseuranta. Silloin ekassa kierrossa clomit toimivat kuin pitääkin, mutta eipä ilmeisesti enää sen jälkeen ja nyt joudutaan korjailemaan seurauksia. Clomeista ilmeisesti aiheutui mulle...
  4. M

    Hormoonihoito auttanut pahoihin PMS oireisiin?

    Minulla on erittäin pahat mielialanvaihtelut ennen kuukautisia. Kontrolloimattomia raivokohtauksia. Onko kukaan saanut samanlaisiin oireisiin hormoonilääkitystä & onko olo tasaantunut? Niin, ja seksihaluja ei ole ollut pitkiin aikoihin...
  5. M

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    tyttö syntyi 17v. poika syntyi 19v poika syntyi 21 tyttö syntyi 23
  6. M

    kyssäri

    Hei! Itse en ole ylipainoinen, ja on kiltti mies. Kosketti vain tuo mitä kirjoitit. Ei se sinusta johdu. Eikä painostasi. Älä missään nimessä usko jos miehesi sanoo että ongelmanne johtuvat vain sinusta ja ylipainostasi. Hänestähän se on kiinni jos hän sinua haukkuu ja ilkeilee. Siitäkö suhteen...
  7. M

    löytyyköhän ketään jolla sama ongelma...

    Jep, eikä se sairasta ole että tekee mieli jotakin herkkua tai että tuntuu ettei ole mitään syömistä jos ei ole namia kotona. Tulee minullekin välillä sellainen fiilis. Hampurilaista pitäisi olla tms. Osta light limua, tee hedelmäsalaattia ja osta siihen päälle Creme vanillaa jonka vispaat...
  8. M

    viikossa ei välltämättä näy tuloksia

    Onhan se turhauttavaa... Haluaisi että kilot räjähtäisivät pois, mutta hitaasti menee...
  9. M

    Pidätkö pipoa?

    Tottakai! Aina! Kunnes lämpötilat nousevat reilusti plussan puolelle :)
  10. M

    Vuokralla asuvat

    Helsingissä aika lähellä keskustaa.. Joku kirjoitti asuvansa täällä arvostetulla alueella ja oli alle 1000 ? 5h! Haluaisin tietää missä! Meillä on kaksi lasta, asunto 58,5 m2, vuokra 770?, huoneita 2-3.
  11. M

    Vuoden ensimmäinen KILOPINO!!!

    Lokakuussa paino 77 (elokuun synnytyksen jälkeen), nyt 68,5. Tavoitteena paino joka oli ennen raskautta eli 67 tai vähemmän. Hyvin mennyt :) vaikka hidasta välillä onkin.
  12. M

    2+ laihdutus kamppanja

    1,5 kg jäljellä...
  13. M

    Michael Montignacin ruokavalio

    \ Hyvä jos olet löytänyt sopivan tavan, mutta kaloriteoria ei ole huuhaata, tottakai sitä lihoo jos syö enemmän kuin kuluttaa ja laihtuu jos syö vähemmän! :)
  14. M

    2+ laihdutus kamppanja

    Pitkästä aikaa. Olen ottanut ihan iisisti, paljon en ole pudottanut viime aikoina, mutta nyt jaksankin taas! Kaksi kiloa vain jäljellä niin kaikki raskaudesta jääneet kilot ovat veks. Nyt -8! Kaloreita kun jaksan laskea tippuu 0,5-1 kg viikossa, mutta aina ei jaksa. Kyllä se siitä, ja jos jaksan...
  15. M

    Mistä potkua...

    Minä ja jotkut ystäväni olemme useaan kertaan saaneet todeta etteivät mitkään ihmedieetit toimi. Niitä ei jaksa, ja tulee hillitön himo kaikkeen. täytyy myös muistaa syödä tarpeeksi! Sanoisin että parasta on kun laihdutuksesta ei tee niin suurta numeroa. Ei kerro heti kaikille ympärillä...
  16. M

    Koti vai työ

    Meillä on aina jompikumpi ollut kotona niin että lapsi (nyt lapset) saavat olla kotona. Mielestäni pienen lapsen ei ole hyvä olla päiväkodissa koko päivää. Itse olen menossa töihin/opiskelemaan kun meidän pienempi on reilut 6 kk, ja mies saa vuorollaan olla lasten kanssa kotona. Itse sain olla...
  17. M

    Aika ei riitä ja liikkuakin pitäis...

    Lapsi vaunuihin nukkumaan ja ulos reippaalle kävelylenkille. 30-60 min. on ihan hyvä määrä, ainakin 3 krt viikossa!
  18. M

    Laihtuakseen ei tarvitse muuta kuin itsekuria

    Totta! Itsekuria, ei poppaskonsteja...
  19. M

    Kuntopyörä

    Minäkin poljen ja katson telkkaria tai luen kirjaa n. 30-40 min kerralla, 1-2 krt viikossa.
  20. M

    2+ laihdutus kamppanja

    Täällä on yksi, ja täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen itseeni :D Nyt paino on pudonnut hiljalleen, kohta on alle 70 nyt puoli kiloa yli. Tässä on ollut monta päivää jolloin olen syönyt kakkuja ja pitsaa ja muita herkkuja, kun on tehnyt mieli. Niinä päivinä en ole kyttäillyt syömisiäni...

Yhteistyössä