Vuoden ensimmäinen KILOPINO!!!

  • Viestiketjun aloittaja Laihduttaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti
Laihduttaja nikittä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 22:15 tiki78 harmailee kirjoitti:
Kävimpä tänään oikein kunnon sauvakävelyllä!! Ai että kun teki hyvää kun hiki irtos! Ja jos ei tuo sivakointi sulattanu yhtään rasvaa niin *¤#&¤@!!! :D Ensin ajattelin että mun laihdutus menee harakoille niinkun tähänkin asti, mutta sit muistin teidät ja totesin, että täytyyhän mun tänne saada edes pieniä pudotuksia kirjoittaa ja muita tsempata! :) Kyllä se tästä lähtee. Tsemppiä kaikille!!
Hyvä hyvä *taputtaa* :D
Mullakin meni ti niin hienosti että sain liikuntapisteitä 13 =)
Kävin aamulla,päivällä ja illalla lenkillä koiran kaan ja sit vielä jumppasin ton yhen cd:n mukana ku kattelin simsponeita =)
 
Onneksi näitä painon kanssa taistelijoita on muitakin ku mä. Itse tiputin pari vuotta sitten 17kg. Painoin vähän päälle 80kg ja pituutta on 169cm.. Vauvan saimme 5kk sitten, nyt painoa 71-72, pitäis saada 65kg puntariin. Vaikeaa on kun tuntuu että on koko ajan nälkä ja koko ajan tekis mieli herkkuja: sipsiä, pizzaa ym suolaista.

Sillon pari vuotta sitten kun tiputin painoa niin kävin jokaikinen päivä kävelemässä (tosi reippaasti) 10km, oli keli mikä tahansa, 30 asteen pakkasella ja kamalassa lumisateessa, puoleen polveen asti lunta tarpoin ylämäkiä ylös auraamattomilla teillä pahimmassa tapauksessa. Kyllä ei välillä tiennyt itkeäkö vai nauraako. En todellakaan kauheasti liikunnasta välitä mutta sillon oli pakko ottaa niskasta kiinni. Kaikki herkut jätin pois.

Nyt taas pitäisi yrittää, mutta en pysty käymään niin pitkiä lenkkejä kun pikku mies ei viihdy/nuku vaunuissa välttämättä niin pitkään. Olen kyllä yrittänyt käydä joka päivä 5km lenkillä poika vaunuissa nukkuen. Illat pahimpia kun tekee keikkea mieli!!! :kieh: :kieh:
 
Mä haluun mukaan!

Paino 1.1.2006 aamulla oli 83kg, ja nyt 13.1 näytti vaaka 77kg :D :D

Imetän, ja maitoa tulee hyvin, vaikka huima alku onkin ollut. Syön 1400-1600 Kcal päivässä, ja monipuolisesti. Liikuntaa lisätty toooosi paljon.

Tavoite painaa kesällä 65 kg
 
Liityn minäkin seuraanne!
Painoa on nyt noin 70 kg ja pituus 162 cm.
Painoa haluaisin tiputtaa 8-10 kg kesään mennessä. Jospa se olisi näin porukassa helpompaa! Heikkouteni on makeat herkut joita pitäisi rajoittaa. Liikunnan lisääminenkään ei olis pahitteeksi.
Tsemppiä kaikille kilojen karistajille!
 
78 ja jotain... 2 kiloa tullut siis vielä lisää oikein. :headwall: :headwall: Nyt siis pitää ottaa itteä taas niskasta kiinni ja kunnolla. Tavoitteena voisi nyt alkuun olla 70 kg. Syömisiä olen koittanut lähinnä katsoa ja kerran viikossa pääsen jumppaan. Muuten onkin tosi vaikeata järjestää liikuntaa, kun monesti olen kotona vasta illalla ja sitten menee niin myöhäseksi, eikä mieskään suostu jatkuvasti olemaan pojan kanssa kahestaan (eikä kyllä lähe enää ilta-aikaan lenkillekkään...), että en tiiä mitenkä järkkäilisi...
 
äippä-79
Tahtoo kans mukaan.. Aloitin laihdutusurakan 2.1.06 ja lähtöpaino oli 87,5kg ja viime ma 87,2kg että pieni pudotus tapahtunut.Parempi sekin kun ei mitään.. Aloitin 2.1.06 painonvartioissa ja nämä alkuviikot on mennyt uudelleen "opetellessa" syömään ja uskoisin että huomenna on jo parempi saldo. Ruokavalion muutoksen lisäksi olen lisännyt hurjasti liikuntaa, liikun 5-6kertaa viikossa tavalla jos toisella.
Tavoitteeksi olen asettanut ensin 80kg ja sit siitä alaspäin, kokonaistavoite ois tossa 60-65kg kohdalla kun pituuttakaan ei ole kuin 160cm eli urakkaa riittää ja tsemppaus ois paikallaan =)
 

Yhteistyössä