Vuoden ensimmäinen KILOPINO!!!

  • Viestiketjun aloittaja Laihduttaja nikittä
  • Ensimmäinen viesti
Laihduttaja nikittä
Eli tästä se lähtee!
Mulla nyt paino 76,2 eli kilon verran pois viime viikosta :D
Eilen tosin sorruin hiukan suklaata syömään mutta mul on onneks niit liikuntapisteitä paljon käytössä...
 
Maagi
67,2kg.. (Taivoite 52,0)
Aloittelin viime viikonlopulla, nyt virallisesti (kylpyläviikonlopun
:p mässäilyjen jälkeen).
"Taktiikkana" WM42 (eli polarin painonhallinta"tietokoneen" tekemä ohjelma). Terveellistä ruokaa (kalorien laskemista :x ) Ja Liikuntaa :D .

 
tiki78
Pitäiskös tässä tännekkin itsensä työntää... :D Eli mulla lähtöpaino n.69-70kg, siitä pitäisi sellaiset 9kg saada pois että olisin "normaali"mitoissa.. Painoindeksin mukaan ei ole ylipainoa, mutta peilistä sen parhaiten näkee, että kummasti jotakin roikkuu tuossa polvien ja vyötärön välillä. Ja kun viimeisilläni raskaana painoin 72kg (lapsi nyt 10kk) niin arvannette että ahdistaa!! Keinoina on yrittää käydä sauvakävelyllä vähintään kaksi, kolme kertaa viikossa ja vähän paremmin katsoa mitä suuhunsa pistää, ja säännöllisemmin. Yrittänyttä ei laiteta..

Ja moro vaan Maagille! :D

 
Maagi
:D Joku ihmeen pinoutumistarve selvästi mullakin on. Kun joka pinoon pitää tälläytyä.. ;) Yritänköhän tällä laihduttamisella (painontarkkailulla siis) jotenkin saada ajatukseni muualle (tiedät mistä) :whistle: .

 
Lianna
Minulla oli tavoite -10 kg ja viikko sitten aloitin, viikossa on lähtenyt 1,3kg.
Tänä aamuna oli paino 61,5.
Olen vain 159 cm pitkä joten varaa on kyllä pudottaa.
Olen ajatellut että kunhan kesään mennessä niin se on hyvä. Joka päivä poljen kuntolaitteella noin puoli tuntia ja syön paljon vihanneksia ja terveellisesti muutenkin, ruisleipää ja välipalaksi hedelmiä ja juon paljon vettä.
 
harmailemassa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 11:01 muru kirjoitti:
pinoon tarjoutuisin minäkin, vaaka näytti aamulla 80 tavoite olisi 60
voit tulla pinoilemaan tohon yli 80kg. siellä on muita kenellä tavoitteena suuri painon pudotus.
 
Kilo viime viikosta vähemmän. Täytyy sanoa että on kyllä hyvin, ei nimittäin voi oikein täysillä laihduttaa kun vauva on kuiteskin vielä täysin rintaruokinnalla. Tuli syötyä karkkia ym. herkkuja aika reippaasti vielä niistä kun pääsis niin kyllä kilot karisis. Hiihdon aloitin nyt ja onhan tuo ihan mukavaa vaikka pelkäsinkin että miten sen suhteen käy olen peruskoulussa hiihtänyt viimeksi ja siitä on jo yli 10 vuotta aikaa. Eli paino oli siis tänä aamuna 75.4. Tavoite on ainaskin 65kg missä se oli ennen vauvan odotusta, pituutta löytyy 164 joten jos innostusta riittää niin saa se vähemmänkin olla, mutta eipä oteta liian suurta palaa haukattavaksi niin ei pety. Hoikempaa vuotta vaan kaikille, näytetään että me pystymme siihen =)
 
moikkelis!saisinko liittyä tähän pinoon!viiden kuukauden ikäinen vauveli ja painoa 75 kiloa!tavoite olis siin 58-60 kg joten olishan tässä tiputettavaa... :x
tuntuu vaan et pitäis just saada jotain tämmöstä pinoilua tähän et jaksais vaik motivoitua tähän laihdutukseen... :/
juu, eli joka maanantaiko täällä käydään kertoilemassa edistymistä?
tsemppiä paaljon kaikille kanssa sisarille ja kohtalotovereille!! :wave: =)
 
Pinoudunpa minäkin kun on kiva saada tsemppiä muilta laihduttajilta.

Eli lähtötilanteeni oli tässä jokunen aika sitten 62 kiloa, josta tarkoitus ois saada 8-10 kiloa pois. Nyt vaaka näyttää jotakuinkin 57,5 kiloa. Eli puolessa välissä on urakka. Mulla vaan paino tuppaa tippumaan tosi hitaasti, ehkä 100-300 grammaa viikossa.

Ruokavalioni pitäisi olla jo muutenkin ihan normaali ja kohdallaan, joten metodini painonpudotuksessa painottuukin tuonne liikunnan puolelle eli lenkillä yritän käydä "harva se päivä". Myös lautasmallia pitää vielä vähän hioa kun noi kastikkeet on suuri intohimoni!
 
Laihduttaja nikittä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 14:20 Rile-x kirjoitti:
Jokainen on tervetullut :hug: maanantaisin tosiaan uudet lukemat näytölle ja muutama kannustuksen sanakaan ei ole pahitteeksi... persuksille potkijoita tässä urakassa tulee vielä tarvitsemaan
Kyllä!Jokaikinen laihduttaja on tervetullut mukaan tähän pinotukseen :hug:
 
mässämam
No niin... Ensimmäinen paastopäivä takana! Lähtöpaino on 101 :eek: ja 20 kiloa ois tarkotus pudottaa! Viikon paasto ja sen jälkeen pv pisteille. Älkää nyt latistako mua millään "mitäs oot päästäny ittes noin läskiksi" vaan pliide tsemppia kaipaan!! Pääseekö siis porukkaan :whistle:
 
Laihduttaja nikittä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 18:46 mässämam kirjoitti:
No niin... Ensimmäinen paastopäivä takana! Lähtöpaino on 101 :eek: ja 20 kiloa ois tarkotus pudottaa! Viikon paasto ja sen jälkeen pv pisteille. Älkää nyt latistako mua millään "mitäs oot päästäny ittes noin läskiksi" vaan pliide tsemppia kaipaan!! Pääseekö siis porukkaan :whistle:

Tottakai pääset :hug: Tervetuloa vain =) Itelläni pudotettavaa 15 kg näin alkuun joten melkein samoilla pudotusmäärillä ollaan B)
 
tsemppipylly
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 19:26 Laihduttaja nikittä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2006 klo 18:46 mässämam kirjoitti:
No niin... Ensimmäinen paastopäivä takana! Lähtöpaino on 101 :eek: ja 20 kiloa ois tarkotus pudottaa! Viikon paasto ja sen jälkeen pv pisteille. Älkää nyt latistako mua millään "mitäs oot päästäny ittes noin läskiksi" vaan pliide tsemppia kaipaan!! Pääseekö siis porukkaan :whistle:

Tottakai pääset :hug: Tervetuloa vain =) Itelläni pudotettavaa 15 kg näin alkuun joten melkein samoilla pudotusmäärillä ollaan B)
Do diih... se olen nyt siis minä entinen harmaa mässämam.
Tavote on kova ja ihanainen "porkkana" ..jos vielä yksi vauva kun painoa on lähtenyt!! :D
 
lähtö on 58 ja tavoite on 50kg... haaveelta tuntuu kun olen täysin mielihalujen vietävissä (vetoan edelleen hormooni muutoksin, esikoinen 7kk ja rinnalla) ja miu mielihalut kun vievät valitettavasti makian syöntiin.. :headwall: mutta jospa kesään mennessä ois jo paremmin.. =) ois kiva jos sais jotain kiinteytys vinkkejä vaikka..? oon tooosi laiska tekeen, mutta jospa täällä sais ittesä aina tsempattua! :D :D
:hug: jokaiselle joka urakkaan lähtenyt!! kadotetun vyötärön ( kiinteän takamuksen) metsästys on alkanut!!
toivottavasti saahaan nähdä hyviä tuloksia! =) =)
 
Mä vähän myöhässä täällä, mut sopiiko vielä messiin?
Mulla onkin tuota tiputtamista vaikka muille jakaa. Lähtöpaino nyt 80kg, tänä aamuna vaa'alla käyneenä. Ja pituutta huikeat 162cm.
Tavoite siintää siellä 60kg tietämillä, mutta ensin se 70kg täytyy saada vaakaan. Se on välitavoitteeni.
Mulla onkin hyvä tsemppi tuolla ajatuksissa, aurinkorannalle on suunta ensi kesäkuussa, eli ½vuotta aikaa. Ja matka oikeesti varataan tänään. Eli huijui, äkkiä lenkille!!!
Tsemppiä kaikille laihduttajille, kyllä me yhdessä saadaan ne rasvat sulatettua!! :D
 
melkosta menoa
hyppäänpä minäkin tänne(hiukan myöhässä)
täällä tälläinen ikuinen laihduttaja jolla ei kyl kuria syömisiin onnistu vielä oikeen hyvin.
Lähtöpaino oli tammikuun alussa 76 kiloa nyt se on kutakuinkin 75 kiloa.
10kiloa pois. ;)
 
Hilppa
Minä myös haluun mukaan! Painoa on nyt 63 kg ja 10 kg olis tarkoitus pudottaa, pituutta löytyy huimat 156 cm. Vielä en oo kunnolla aloittanut laihista, mut nyt tästä viikosta lähtien alan tarkkailla syömisiäni ja liikuntaa pitää lisätä. Mulla on koira ja 1,5 v poika, joten eiköhän niistä liikunta seuraa saa ja joskus voi mennä ihan yksinkin ulkoilemaan. Mun intohimoni on irtokarkit (salmiakki) ja sipsit ja roskaruokakin maistuu, niistä siis pitäs pysyä erossa. Yritän saada mahdollisimman paljon painoa pois ennenkuin pikkukakkonen ilmoittaa tulostaan, yritystä siis on ;) . Viimeks kävi syksyllä niin että olin just kans aloittanu laihiksen ja parin viikon päästä olikin kaks viivaa testissä, mutta se meni sit kesken. No, siitä on nyt sen verran toivuttu että uutta yritystä putkeen.

Reipasta talvea kaikille, laitetaan kilot karisemaan!! =)
 
Moip :wave:
Minulla tavoitteena on 55kg mitä olin ennen lapsia reilu neljä vuotta sitten. Pituutta on 158cm ja paino nyt hieman jo laskenut , tällähetkellä 72.4kg mittarissa. miinus kaks kiloa on tulos tähän mennessä. Flunssaa on ollut ,että pitää liikunta aloittaa uudelleen alusta.
 
tiki78 harmailee
Kävimpä tänään oikein kunnon sauvakävelyllä!! Ai että kun teki hyvää kun hiki irtos! Ja jos ei tuo sivakointi sulattanu yhtään rasvaa niin *¤#&¤@!!! :D Ensin ajattelin että mun laihdutus menee harakoille niinkun tähänkin asti, mutta sit muistin teidät ja totesin, että täytyyhän mun tänne saada edes pieniä pudotuksia kirjoittaa ja muita tsempata! :) Kyllä se tästä lähtee. Tsemppiä kaikille!!
 

Yhteistyössä