2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
KahdenÄippä
No niin, ilmoittaudunpas minäkin näin 1,5 viikon tauon jälkeen. Viimeisen 1,5 viikon aikana syöminen on mennyt ihan retuperälle ja paino jonkin verran nousikin :ashamed: Mutta äsken käytyäni vaa'alla, niin se näyttikin 69,2 kg B) Välillä on käynyt hieman yli 70:ssä.

Liikuntakin on jäänyt todella vähälle. Mikähän lie vaivaa, kun mitään ei jaksaisi tehdä ja syödä pitäisi kaikkia herkkuja :\| Nyt pitää taas tsempata ettei tulisi herkuteltua, varsinkin viikonloppuisin. Vielä olisi 4,5 kg tavoitteeseen ja tiukassa ne tuntuu olevan
:headwall:

Mutta hyvää laihiksen jatkoa teille kaikille!
 
Iloista huomenta!!!

En oo kerenny koneella käymään,mutta nyt on ensimmäinen tavoite ohitettu =) Pääsin alle 70kg:n ja nyt vaaka siis näyttää 69,5kg =) kyllä mä olen onnellinen tästä saavutuksesta,viimeksi olen painanut alle 70kg ennen kuin aloin odottaa meijän poitsua ja hänhän on jo 1½-vuotias!!! Tästä on nyt hyvä jatkaa =)
 
ISADORA
hienoa että olet saanu painosi putoamaan :flower:

mä muuten vaihdoin nikkiä zalminakista isadoraksi että yrittäkää muistaa mut =)

lainasin kirjastosta sen callanetics kirjan ja eilen alotin sen paljon pujutun kiinteytys ohjelman....saas nähä miten muijan käy. :whistle:
 
Jopas! 76,5, eli kilon olisin mukamas puottanu... Nestettä varmaan... :LOL: No, mutta sen sain kyllä viime viikolla tehtyä, että mentiin kaverin kanssa jumppaan! Kyllä olikin mukava pitkästä aikaa, vaikka ihanhan sitä on rapakunnossa nykyään... Mutta tästä se alkaa ja intoa puhkun! Tänään sitten kävin sauvakävelemässä. Ja karkkia en muuten syönyt ennen lauantaaita ja silloinkin vaan messuilla... ;) Jätskiä sitten kyllä ostin ite lauantaiherkuksi... =) No tästähän on hyvä jatkaa.
 
Voi voi voi :/
Viikon saldo on -400g...
Mutta on ainakin miinusta eikä plussaa :D , eli aamupaino oli 73.4kg
Hitaasti näyttää lähtevän käyntiin tän lyylin muodonmuutos.
Tai sit mä oon sellanen et pitäs lähtee suunnilleen 2kiloo per viikko heti kun ajatteleekin laihdutusta :D :D
 
Enpä ole moneen viikkoon raportoinut tilanteestani,liekö syynä se,ettei mitään olennaista ole tapahtunut.Pisteiden kirjaaminen on jäänyt unholaan ja syömisrytmikin repsahtelee.Ainoa positiivinen seikka on se,että kilot ei vielä toistaseks ole löytäneet tietään takaisin!Keskimäärin seitsemän kiloa on paino pudonnut ja se kaikki tapahtu jotakuinkin niitten ekojen viikkojen alussa,kun jaksoin kontroloida pisteitä ja suupaloja.Nyt yritän löytää uutta puhtia ja saada sairaan syöpöttelyminäni kuriin.Ainaista jojoilua ja aaltoliikettä tää homma tuntuu olevan!
 
haavis
Hei pääsiskös tänne mukaan tällainen melko pieni ja vähän pullea laihduttelija? Ikää olis niinkin paljon kuin 21 , pituutta 164 ja painoa n.76kg tai hetki vain niin käyn tarkistamassa....

...voi jeesus puntari näyttää 79!!!!! Argggghhhhhh! Eli sitä suuremmalla syyllä pääsenkö mukaan? jookosta?
Mulla on historiaa hieman ahmimisesta, tai ei niin vähääkään, ja nyt tavoitteena onkin SÄÄNNÖLLINEN SYÖMINEN ja herkku lakko tästä eteen päin. Kokemuksesta tiedän, että liian tiukka dieetti aiheuttaa vain kamalan ahmimiskierteen. Eli aamupala, lounas, päivällien ja muutama välipala. Siitä se toivottavasti lähtee. Ja tosiaan herkku lakkoa tässä suunnittelen. vai pitäisikö pitää karkkipäivä kerran viikossa?... Hmmm... tätä jään vielä miettimään, mutta jos herkku päivän pidän sen on ensiviikon lauantaina. Millon teillä oli se punnituspäivä? Saatiin vihdoin netti kotiin niin voin ruveta käymään täällä säännöllisesti, ja toivottavasti teidän muiden tuki ja esimerkki saa tämän elämäntapa muutoksen onnistumaan...

terveisin: täynnä motivaatiota oleva haavis
 
pullervo
Heipati hei, haavis ja muut kituutusseurueemme täysivaltaiset jäsenet. Nyt sitä sitten on tapahtunut: laihtumista! :eek: Paino on pudonnut kaksi kiloa viime punnituksesta, joka kylläkin oli pari viikkoa sitten (sunnuntaina, haavis, mutta ei se aina ole niin nöpön nuukaa), mutta silti, on tämä ihanaa. :D Elopainoa on nyt 59,3 kiloa, eikä tavoitteeseen ole enää kuin 12,3 kg.. :LOL: (pituutta on edelleen puolitoista metriä). Olen liikkunut paljon ja jääkaapissa on aina valmiiksi pilkottuja juureksia ja vihanneksia tyrkyllä, jos iskee sellainen olo että söis vaikka hevosen. Paremman puutteessa sitä iskee hampaansa vaikkapa porkkanaan, narsk narsk. Tsemppiä, siskot, ja kevytkenkäisesti eteenpäin!
 
haavis
Tuli vaan tällanen asia mieleen, että kumpi teidän mielestä kannattaisi syödä aamupalaksi: Neljän viljan puuroa mustikoilla ja päälle sokeria ja voita (en saa muuten puuroa alas, en todellakaan ole puuro fani) vai fazerin paahtosämpylä, välissä kevyt leviä, aamupala juustoa 11% ja kinkkua, salaattia, kurkkua ja paprikaa + ihan tavallinen jogurtti. (ei siis rasvaton) Siis ideana oli kysyä, että vesittääkö tuon voin ja sokerin käyttö tuon puuron terveellisyyden. Oon tuota leipä+ jogurtti hommaa syönyt viime viikon ja piti todella hyvin nälän lounaaseen asti, mutta tuon satsin kaloreista ym. en tiedä mitään. (Taas sitä ollaan pilkkua viilaamassa, vaikka se nimenomaan ei ollut tarkoitus. Ensin opetellaan säännöllistä syömistä ja sen jälkeen puututaan laatuun enemmän.) + tietenkin se että puuron keitto vie hieman enemmän aikaa, aikaa jonka saisin olla vällyjen välissä...;) :whistle:
 
mammaliina
Hei kamppanjalaiset!olisko mahollistua liittyä joukkoonne.Painoa on kertynyt lasten syntymien jälkeen ja monien surullisten menetysten jälkeen liikaa 165cm:een varteen.Paino ollut korkeimillaan 78 ja tällä hetkellä on 74.Keväällä pudotin painonvartijoissa 8kg,mutta ryhmän loppumisen jälkeen kohonnut 76 ja nyt saanut pois kaksi kiloa.Olis mukava saada vertais tukea kun täältä maalta ei pääse mihinkään ryhmään helposti.
Öitä kaikille.

PS:käytättäkö myös mittanauhaa(reisi,pohje,lantio,napa,rinnan alta ja päältä sekä käsivarresta)olis ehkä helpompi seurata kun tulee jumitus vaiheita,että tapahtuuko mitään. \|O
 
haavis
Hei mammaliina!!!

Aika samoissa mitoissa ollaan... pikkasen oot edellä mua, mutta tässä olisi yks tsemppi kaveri!!!! Minkälaisella taktiikalla olet liikkeellä? Paikkareilla? Paikkareillahan alkaa taas ensi vuonna onnistuja 2006 kilpailu, olen tässä harkinnut ilmottautumista...(eihän se toki tarkoita että pääsen mutta kuitenkin...) Toki laihduttelen jo nyt mutta jos pääsisin niin varmasti motivaatio kasvaisi vielä lisää...
 
Aamupäivää Haavis!
En ole paikkareissa kun tulis matkaa lähimpään ryhmään eestakasin 80km,mies vuorotyössä ja lastenhoitoapu hankalaa. :'(
Kirjekurssia en viitsi tilata,kun keväällä kävin ryhmässä tuossa 20km päässä ja materiaalia tuli sieltä. Yritän selvitä yksikseni.Lisään paikkaripisteisiin kaksi lisää(tällä hetkellä siis 24) ,yritän liikkua mahdollisuuksien mukaan.Olen nyt lähössä kolmen nuorimman kanssa kuntosalille,mies nukkuu kun on yö-vuoro viikko.Koitetaan vaan yhessä tsempata toisia.Oletko jo käynyt kutrin sivuilla,siellä on ihan hyvää tietoa.Eiköhän aleta ilimottamaan sunnuntai painojen lisäksi kuukauden viimeisenä sunnuntaina mittanauha mittoja (EDELLISEN VIESTINI MITTOJA) näkis ainaki että ehkä pienenee vaikka paino jumittais(kokemusta on vuosien takaa).Käviskö muille laihdutus kampanjalaisille.Ilimotattako painonne jossain omilla sivuilla vai tässä viestin mukana ,kyselen kun ei ole aikaisempaa kokemusta nettilaihduttamisesta.

HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA,LAIHISTELLAAN TAI PAREMMINKI MUUTETAAN RUOKAILU JA LIIKUNTA TOTTUMUKSIA. :) :)
 
haavis
Nyt se on sitten päätetty!!!
Aloitan paikkareissa keskiviikkona. Jos sais vielä vähän lisäpotkua tähän hommaan. Olen itseasiassa paljonkin pyörinyt kutrin sivuilla, mutta jotenkin tämä kaksplussan foorumi tuntuu omimmalta. Tosiaan aijon vähän mukailla niitä paikkareiden ohjeita, ja kattoa miten homma lähtee käyntiin.
Punnituksesta... Eli puntarilla käyn keskiviikkoisin ja ajattelin ilmottaa sen täällä sitten. Joko sillon keskiviikkona tai sitten sunnuntaina ku muutki. Ja tuo mittaaminen on hyvä idea. Haavis on mukana! Keskiviikkona saan "virallisen" aloituspainon ja otan samalla mitatkin ja katotaa tän kuun viimesenä päivänä onko mitään tapahtunut...
 
haavis
Huhuu missä kaikki on!!!!?

Kävin eilen tosiaan paikkareissa eka kertaa. Aloitus paino on nyt virallisesti 78,3, eli 20 kg pitäis saada pois. Aikatavoitetta en aseta, mutta jos jouluun mennessä sais 3-4 kg pois ja onnistuis olla lihomatta joulun aikana niin olisin jo ihan tyytyväinen. Suunnittelin jo, että jouluaattona en pisteitä laske, mutta heti joulupäivänä ruotuun. =) Nyt oon ihan terveellisesti elänyt tämän viikon ja ei edes tee tiukkaa. Saas nähdä kun viikonloppu koittaa... Mutta kovana aijon olla! Kertokaahan te muutkin miten viikko on mennyt.
 
mammaliina
Hei kaikki!
:hug: HAAVIS päätöksestäsi.
Täällä sitä sairastellaan flunssaa. Olo on tukkonen.(anteeksi
ylimääräset viestit nuorin lähetteli niitä).Kävin juuri väliaika vaa'alla ja näytti olevan alaspäin menossa,ilmottelen sunnuntaina oikean painon. Laihis rintamalla on mennyt aika hyvin,vaikka välillä olen sortunut syömään vähän ylimäärästä.Liikuntaa ei ole tullut maanantain jälkeen ollenkaan,mutta katotaan jos ens viikolla olo olis parempi.

Missä muuten muut kampanjalaiset ovat,huhuilee myös MAMMALIINA.

:wave: :wave:
 
Täällä on yksi, ja täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen itseeni :D
Nyt paino on pudonnut hiljalleen, kohta on alle 70 nyt puoli kiloa yli. Tässä on ollut monta päivää jolloin olen syönyt kakkuja ja pitsaa ja muita herkkuja, kun on tehnyt mieli. Niinä päivinä en ole kyttäillyt syömisiäni ollenkaan. Olen myös ollut juhlimassa ja juonut reilusti alkoholia, seuraavana päivänä mässäillyt. Eipä näköjään ole painonpudotusta haitannut, koska muina päivinä olen sitten syönyt 1400-1700 kcal edestä, liikunnan määrästä riippuen. Eikä tarvitse näännyttää itseään!
Enää 3,5 kg jäljellä...
Tsemppiä muille!
 
haavis
Nyt vähän ketuttaa. Laihdutus sujuu ihan hyvin ja olen pysynyt pisteillä tarkasti, mutta tämä kai liittyy terveyteen myös. Jouduin lopettaa edellisessä työpaikassa kamalan ihottuman takia, sitä oli kädet ja käsivarret täynnä ja kun se alkoi levitä kasvoihinkin, vihelsin pelin poikki. Menin lääkäriin, määrättiin allergiatesteihin. Sairaslomaa sain kaksi kuukautta. Tästä kaikesta on jo kaksi ja puoli kuukautta. Soitin keskussairaalaan kuukausi sitten, testeihin pääsee AIKAISINTAAN joulukuussa. kiva. No ei auttanut muu kuin ottaa lopputili, olisin joutunut olla palkattomalla sairaslomalla marras ja joulukuun (ja jouluna sitä rahaa vasta tarvitaan) koska käytin palkallisen sairaslomani syys ja lokakuussa. Pääsin vähän huonomminen palkattuun, mutta täysin eri alan työhön heti sairaslomani päätyttyä (eli marraskuun alussa) ja nyt kaksi viikkoa työtä takana ja IHOTTUMA ON JÄLLEEN TÄÄLLÄ! Kun heräsin aamulla olin yön aikana raapinut pikkurillini aivan verille, polonen on turvonnut ja pinkeä. Täytyy maanantaina soittaa keskussairaalaan taas ja pyytää että aikaistaisivat aikaani jos vain mahdollista.
Mieheni vitsaili, että olen allerginen työlle, sairaslomalla kaikki oli hyvin, heti kun menin töihin ihottuma palasi .. :LOL: :LOL: ;)
Että näin täällä...
 
2marjaa
tervehdys kaikille! vuosi on vierähtäny, oon ollu netti-vierotuksessa ;) . Ja nytku tulin tänne niin osuipa yllättäen tää laihdutus kampanja silmään! Vikasta synnytyksestä on reilu vuos, ja kiloja on tullu tyttöjen jäljiltä "muutama". 158 senttisessä nää kilot näkyy aika herkästi :whistle:
Olin alku vuodesta 72kg ja sit pikkuhiljaa tiputin ties millä konstilla, kunnes sit kokeilin painonvartijoiden pisteillä. Olin ennen aatellu et pv on liian hidasta, kärsimätön ku olen, mutta se oliki todella toimiva ja sopiva mulle kú mun on PAKKO saada se suklaa joskus! Paino tippuiki 62:en ja olin onnessani!!
Mutta sitten...tämä tavallinen tarina:sit ku olin tavallani päässyt tavoitteeseen (2kg vaille jäi), ni jo alko ote lipsua. Herkkumäärä kasvo, jääkaappiin kerty muutaki ku kevytjuustoa...nyt oon taas niin addiktoitunu tohon makeaan, et ei päivääkään mene ilman!! painoa oli aamulla 67! :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Kotiäitinä on niin helppo aina "leipasta jotain hyvää", toissapvänä tein suklaakakun josta oli seuraavana pvänä jäljellä muruset lautasella. Saivat kyllä mies ja tenavatki osansa, mut kyllä minä taisin olla ahkerin kahvistelija..
Tätä voisin verrata narkomaniaan. Onneks ei yhtä tuhoista sentään ole!!
Voi meitä...
 
mammaliina
:attn: missä muut ovat? Täällä ilmottelen tämän aamun painoa.Se oli 72,6 siis on lähteny 1,4 viikossa =) =) .Olen tosi tyytyväinen.Tänään on kyllä tullut syötyä herkkuja isänpäivän kunniaksi,mutta huomenna taas ruotuun.Pääsin taas tänään lenkille kun flunssa on hellittänyt.Mites teillä muilla on mennyt viikko?? HUHUILEE mammaliina!!!!!!
 

Yhteistyössä