2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
zalminakki
eli...joka sunnuntai laitetaan viikon pudotus saldo.
mun paino on nyt 67kg ja ainakin 7kg pitäs pudottaa.
kaikki porukalla mukaan :wave:

ja nykyään olen siis ISADORA =)

 
Mamis74
Voinko hypätä mukaan vaikka mulla onki ollu projekti jo toukokuusta asti. Painoa oli toukokuussa 78, nyt on jotain 73... huomenna on punnituspäivä, mutta voin siirtää sen huomisesta lähtien sunnuntaihinki. Tavoite ois 60kg. Tavoite on vielä pitkässä kuusessa, mutta eiköhän se pikkuhiljaa hyvä tule.

Tänään elikkä maanantaina kävin puntarilla ja se näyttiki 72.2kg =)

 
pullervo
Joop. Maanantaina painoin 62 kg, nyt noin 59.5 kg. Olen aineenvaihduntadieetillä, jolla toivon kaventuvani noin 5 kg. Kokonaispudotuksen tarve.... hm... noin 15 kg, älkääkä revetkö, olen tasan puolitoistametriä "pitkä".
 
Miekin voisin ilmottautua mukaan!
Pituutta on semmoset 181 cm ja painoo ihan liikaa.
Mie meinaan ottaa semmosen alkuspurtin noitten Nutriletin jauheiden kanssa ja samalla keventää ruokavaliota pikku hiljaa muutenkin. Noi juomajauheet on ennenkin auttaneet alussa... Kovaa itsekuria se kyl vaatii mut eiköhän tämän ryhmän tuki auta!
:D

 
zalminakki
hyvä että saatiin jo näin monta mukaan =) yhdessä se on mukavampaa ja kannustavampaa tiputtaa liikakilot.ja muistakaahan sitten että ne tulokset laitetaan ens sunnuntaina tänne.toki välitietoja on aina mukava lukea =)
ja totta on että itsekuria se vaatii,mutta kyllähän sitä meiltä löytyy kun tosissamme halutaan :whistle:
 
Ilmoittaudun mukaan!
Kävin aamulla vaakalla, näytti 68,6 kg \|O joka on aika kaukana
mun 'normaali' painostani. Ylimääräistä on tullut viime talven ja
tämän kesän aikana 5 kg, joten tavoitteeni on 64 kg. Pituutta on
165 cm, painoindeksiä en osaa laskea, mutta peili-indeksi on
kamala!

Tämän päivän tavoite on saada ruokailu kuriin eli eväänä on
salaattia, kiisseliä ja ruisleipää. Liikunta on mun heikko kohtani,
en saa itseäni ulos ja lenkille, yrittäkää potkia mua vauhtiin.

Onko tarkoitus kertoa kokemuksia pitkin viikkoa, vai vain punnitus-
tuloksia ? *kyselee tyhmänä* Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta
tällaisesta ryhmässä laihdutamisesta netissä, joskus olen ollut
Painonvartioissa mukana.
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 08:24 hiirimatto kirjoitti:
Ilmoittaudun mukaan!
Kävin aamulla vaakalla, näytti 68,6 kg \|O joka on aika kaukana
mun 'normaali' painostani. Ylimääräistä on tullut viime talven ja
tämän kesän aikana 5 kg, joten tavoitteeni on 64 kg. Pituutta on
165 cm, painoindeksiä en osaa laskea, mutta peili-indeksi on
kamala!

Tämän päivän tavoite on saada ruokailu kuriin eli eväänä on
salaattia, kiisseliä ja ruisleipää. Liikunta on mun heikko kohtani,
en saa itseäni ulos ja lenkille, yrittäkää potkia mua vauhtiin.

Onko tarkoitus kertoa kokemuksia pitkin viikkoa, vai vain punnitus-
tuloksia ? *kyselee tyhmänä* Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta
tällaisesta ryhmässä laihdutamisesta netissä, joskus olen ollut
Painonvartioissa mukana.
hyvä kun tulit mukaan =) kokemuksia voi kertoa pitkin viikkoakin,mutta sunnuntaina laitetaan aina viimeistään se lukema mitä vaaka näyttää.itellänikin toi lenkkeily on jääny vähiin,mutta just tulin parin kilometrin lenkiltä ja sain kaatosateen niskaan...nyt on tyytyväinen olo että sain itsestäni irti ja lähdin. =) mä kevensin kertaheitolla tota ruokavaliota ja söin just lautasellisen kasvissose keittoa..ja uskokaa tai älkää,mutta se oli oikeesti hyvää.ja ihan kaupan valmistuote (knor)
ei tarvii milleen monen kilometrin hikilenkille lähteä näin aluksi,vaan kävele vaikka ihan pieni puolen kilometrin lenkki.siitä on hyvä aloittaa ja mielikin on parempi kun tietää liikkuneensa edes vähän =)
tsemppiä vaan kovasti ja otetaan kunnolla nyt itseämme niskasta kiinni. :wave:
 
Paksu perhonen
Mitä ihmettä te immeiset houritte...
Kehtaanko ollenkaan laittaa tietojani tähän ylös, kun teillä muilla on noin vähän "ylimääräisiä" kiloja?
Täällä on 2 kuukautta synnytyksestä kulunut. En imetä enää.
Pituutta 176 cm ja painoa... 96,5 kg. Painoindeksi siis 31.
:ashamed: :ashamed:
Nyt hävettää!!
Mutta tänään aloitin ns. sairaaladietin. Ja toivon, että se auttaisi taipaleen alkuun laihdutuksen kivisellä tiellä. Sitten ajattelin että voisi vetää perään erään toisen "kuurin" ja sitten pisteitä laskemaan painonvartijoiden ohjeiden mukaan...
Ehkä se arska paistaa tännekin joskus...

Saanko liittyä seuraan ja ilmoittaa väliaikatietoja sunnuntaina??
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 14:27 Paksu perhonen kirjoitti:
Mitä ihmettä te immeiset houritte...
Kehtaanko ollenkaan laittaa tietojani tähän ylös, kun teillä muilla on noin vähän "ylimääräisiä" kiloja?
Täällä on 2 kuukautta synnytyksestä kulunut. En imetä enää.
Pituutta 176 cm ja painoa... 96,5 kg. Painoindeksi siis 31.
:ashamed: :ashamed:
Nyt hävettää!!
Mutta tänään aloitin ns. sairaaladietin. Ja toivon, että se auttaisi taipaleen alkuun laihdutuksen kivisellä tiellä. Sitten ajattelin että voisi vetää perään erään toisen "kuurin" ja sitten pisteitä laskemaan painonvartijoiden ohjeiden mukaan...
Ehkä se arska paistaa tännekin joskus...

Saanko liittyä seuraan ja ilmoittaa väliaikatietoja sunnuntaina??
tottakai tulet mukaan =) onhan sulla niitä kiloja,mutta eihän synnytyksestäkään ole kun kaksi kuukautta vasta.
hiljaa hyvä tulee ja parempi niin.mitkään pikadieetit kun ei yleensä niitä kiloja pois pysyvästi saa.
 
Mun on nyt pakko hehkuttaa, kun alotin viikko sitten painonvartijat ja lähtöpaino oli 77.8kg ja nyt tänään kävin vaa`assa ni paino oli 74.7kg! -3.1kg lähteny viikossa. Nesteitä varmaan iso osa, mut kuiteskii :D
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 21:13 saga79 kirjoitti:
Mun on nyt pakko hehkuttaa, kun alotin viikko sitten painonvartijat ja lähtöpaino oli 77.8kg ja nyt tänään kävin vaa`assa ni paino oli 74.7kg! -3.1kg lähteny viikossa. Nesteitä varmaan iso osa, mut kuiteskii :D
wau!!!tosi hienosti sulla on lähteny paino laskemaan :flower: jatka samaan malliin =)
 
zalminakki
tässä nyt näitä väliaika tietoja laittelen.
on se muuten kumma ku pari päivää syö mahdollisimman vähän niin äkkiä toi mahalaukku pienenee ja ei enää jaksakkaan syödä niin isoja annoksia kuin ennen.
mulla on nyt meneillään pienoinen "paasto" johon kuuluu:

aamulla kupillinen maitokahvia,2lasillista vettä ja 2 keittetyä kananmunaa jos jaksaa.

lounaalla lautasellinen kasvissose keittoa ja vettä.

välipalaksi joku hedelmä tai marjoja.

iltapalaksi broileria tai muuta vähärasvaista lihaa,salaattia(vihreää) ja vettä.

eli vettä tulee juotua aika paljon päivän mittaan.nälkä ei oo ollu ja painokin on alkanu tippumaan =)

kävelen noin tunnin lenkin päivässä,mutta se ei ole todellakaan mikään hikilenkki,vaan sellasta "jolkottelua".

olisi kiva kuulla miten muilla sujuu :wave: :wave:
 
Voi kun otsekkin pärjäisi noin vähällä!! Mutta kyllä varmaan on kevyt ja hyvä olo,vai?
Itsellä sujuu ihan hyvin. Suuria repsahduksia ei ole sattunnut. Pitää vaan pitää itselleen kuria, eikä ota edes sitä yhtä suklaapalaa. Mulla se on vähän joko tai. Lähtee aika helposti käsistä toi syöminen, et parempi sitten kieltäytyä kaikesta.
Mites muilla menee?
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 14:03 saga79 kirjoitti:
Voi kun otsekkin pärjäisi noin vähällä!! Mutta kyllä varmaan on kevyt ja hyvä olo,vai?
Itsellä sujuu ihan hyvin. Suuria repsahduksia ei ole sattunnut. Pitää vaan pitää itselleen kuria, eikä ota edes sitä yhtä suklaapalaa. Mulla se on vähän joko tai. Lähtee aika helposti käsistä toi syöminen, et parempi sitten kieltäytyä kaikesta.
Mites muilla menee?
täytyy kyllä sanoa että olo on aika mahtava.ei turvota ja väsymyskin on hävinnyt ainakin puolella =)
ja olo tuntuu jo aika hoikalta,vaikka todellisuudessa mulla on lähteny vasta kaksi kiloa viiden päivän aikana.
 
Mamis74
Se on kyllä totta, että vatsalaukku pienenee uskomattoman nopeasti ja näläntunne pienenee. Minäki olen kesän ajan laihduttanu pelkästään ruoka-annoksia pienentäen ja herkkuja vältellen 6-7kg. 0.5-1kg viikossa on lähteny keskimäärin, joskus vähemmän ja joskus enemmän. Ihanaa kun olen jo saanu monet housut sopimaan, jjotka on olleet pieniä sitten kun olen alkanu nuorempaani odottamaan. Minusta näin kesällä on ollu helppo laihduttaa, kun ei helteillä nälkää ole muutenkaan ja herkutella voi mansikoilla, tuoreilla kasviksillä ym. Syön kerralla 1/3 siitä mitä olen ennen syöny, mutta syön tasaisemmin päivän aikana pieniä määriä, jotta ei hirmuista nälkää pääsisi tulemaan. Syksyllä olen ajatellu sitten lisätä jumppaa, uintia ym., kunhan eka saan painoa pois niin jasaa paremmin liikkua.
 
laihtuispa
No minäkin uskaltaudun mukaan!!!! Eli vähän taustoja; aloitin reilu viikko sitten nutrilett- kuurin ja luulin, että olen sillä 2 vko:n ajan. Toisin kävi, löysin netistä tietoa vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta, la sen jälkeen heitin hyvästit nutriletille, aattelin, että elämä on liian lyhyt tollaseen kituutukseen. No nyt oon ollut tällä vähähiilarisella ruokavaliolla päivän vajaa viikon ja kaikkiaan on lähtenyt vajaan parin viikon aikana 4 kg, tietysti se on suurin oa nestettä, mutta vaatteetkin ihen totta tuntuu löysemmiltä.
Elikkä nyt julki sitten ne kauheat lukemat :pituus 163cm, alkupaino 87kg, nyt sitten 83kg, joten pudotettavaa kyllä on paljon, toive olisi joku 60- 63kg, silloin oisin sitten ihan normaalin painoindeksin rajoissa. Nyt on 32, siis kauheesti, mutta jospa tämä nettikirjoittelu motivoisi jatkamaan, kannustetaan toinen toisiamme!!!!
 

Yhteistyössä