2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
zalminakki
tosi hienosti sullakin pudonnut paino noin lyhyellä ajalla :flower:
toi vähähiilarinen ruokavalio tuntuu todella tepsivän...itekkin sitä olen yrittäny noudattaa,mutta toki aina välillä lipsun,mutta palaan taas takaisin raiteilleen =)
ei muuta kun jatka samaan malliin. =)
 
Pitäisiköhän minunkin liittyä..? Elikkäs mie olen 163 cm pitkä ja painan 76,5 kiloa. Nyt jostain syystä paino on sahannut kilon pari suuntaan ja toiseen (tällä hetkellä suunta ylös päin...) ja haaveena olisi saada joskus vaakaan lukemaksi 60. Eli rutkasti olisi siihen matkaa, mutta... Nyt kylläkin lomalle ollaan lähdössä, mökkeilemään jne. Saa nähdä tuleeko siellä lisäkiloja, vai riitäisikö olematon itsekurini, etten söisi itteäni aina ähkyyn. Toisaalta anoppi ja käly on semmosia terveysintoilijoitaa, että mulla menee ruokahalut jo niitten touhuja katellessa... :D
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 22:23 Nala78 kirjoitti:
Pitäisiköhän minunkin liittyä..? Elikkäs mie olen 163 cm pitkä ja painan 76,5 kiloa. Nyt jostain syystä paino on sahannut kilon pari suuntaan ja toiseen (tällä hetkellä suunta ylös päin...) ja haaveena olisi saada joskus vaakaan lukemaksi 60. Eli rutkasti olisi siihen matkaa, mutta... Nyt kylläkin lomalle ollaan lähdössä, mökkeilemään jne. Saa nähdä tuleeko siellä lisäkiloja, vai riitäisikö olematon itsekurini, etten söisi itteäni aina ähkyyn. Toisaalta anoppi ja käly on semmosia terveysintoilijoitaa, että mulla menee ruokahalut jo niitten touhuja katellessa... :D
voin sanoa että pari kolme ekaa päivää on kaikkein vaikeimmat ku ryhtyy dieetille.niistä kun selviää niin jatko on jo paljon helpompaa.mä painoin vuosi sitten vielä 90kg ja nyt noin 67-68kg,tosin paino on nyt viikossa tippunu noin 2kg ku viime sunnuntaina alotin dieetin.
paras kannustus on se kun itse huomaa että tulokset alkaa näkyä.
tervetuloa kovasti mukaan ja oikein paljon tsemppiä. =)
alota vaikka ensin ihan pienillä muutoksilla:
vaihda vaalea leipä tummaan täysjyvään,vaikka realiin.jätä karkit,sipsit,limsat ja muut sokerit kokonaan pois,tai jos tekee mieli herkutella niin ota karkkipäivä käyttöön.
pieniä annoksia monta kertaa päivässä niin nälkä ei pääse yllättämään ja et syö itseäsi ähkyyn.juo aina ennen ruokailua pari lasillista vettä niin mahalaukku ei ole enää täysin tyhjä ja et myöskään syö niin paljon,ja lopeta syöminen heti kun tunnet että olet kylläinen vaikka lautasella olisikin vielä ruokaa.aterioiden välillä vaikka omena tai muu hedelmä ja paaaaaljon vettä niin näläntunne häviää melko nopeasti. =)
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 22:38 mom79 kirjoitti:
Minä aloitan huomenna sairaaladieetin.Oon 167 ja painoa 73 nyt.Ennen kahta tytärtämme(02 ja 05)painoin 67 kiloa.Tavoite suht sama..Katsotaan!
hyvä hyvä =) noi lapsukaiset kun tuppaa jättämään niitä liikakiloja,mutta kyllä me niistä eroon pääsemme.mä oon yhtä pitkä ku sinä mutta mä tähtään tonne 60kg.mulla on aika pienet luut ja en näytä alipainoiselta jos painan 60kg.
ja muistakaahan kaikki sunnuntaina on se punnitus. =)
 
mom79
Väliaikatietoja..Niin,tänään lähti dieetti käyntiin..Hirveä nälkä jo nyt,mutta täytyy kiskoa keittoa :) Ainakin viikon yritän jatkaa näin,jospa olisi sit kevyempi olo ja saisi kimmokkeen terveellisempään syömiseen ;) Tavoite siis 73 kilosta 65-67:ään,joka normaalipainoni.Mahtuisin sitten vanhoihin housuihinkin...!Täytyy pitää tavoite mielessä.Katsotaan su,vieläkö vaikutusta! :wave:
 
MomForThree
Heippa!!

Pitäisköhän aloittaa TAAS kerran!! :ashamed:
Monesti olen aloittanut laiharin ja niinhän siinä aina käy että se loppuu...
Jospa nyt en aloitakaa mitään kuuria vaan siirtyisin uuteen terveellisempään elämään!!! =) Ongelmä ei niinkään ole herkut vaan se, että rakastan syömistä ja hyvää ruokaa!!!! Ei sinänsä että siinä vielä olisi mitään pahaa mutta ne määrät!!!!
Ja toinen on se että jonkun pitäis raahata tää ruho lenkille!!!

Aloitustilanne täällä on 169cm ja 79kg...

Katsellaan sunnuntaina! ;)
 
zalminakki
tervetuloa kaikki mukaan =)
mä en pystyis itse olemaan millään keittokuurilla.tein sitä sipulikeittoa ja se oli aivan :x :x
hattua nostan niille jotka pystyvät noudattamaan jotain tiettyä ruokavaliota.
mulle kaikkein paras on se että saa syödä,mutta kevyesti ja vähemmän,mutta useammin.
muistakaa juoda paljon niin nesteet lähtee paremmin liikkeelle.vaikka aina kun kävelette keittiöön,juotte lasillisen vettä.tepsii!!!
 
mom79
Nyt sunnuntaina painoa 70 kiloa,73 oli lähtöpaino perjantaina,kun aloitin.Eli 3 kiloa tähän päivään mennessä :) Tietysti vain nestettä nämä ekat kilot..Sitten alkaa taistelu rasvaa vastaan ;) Pelkällä kaalisopalla eleily alkoi tympimään jo eka päivinä,lisäsin ruokavalioon pari viipaletta ruisleipää niin vatsakin toimii.Aion kuitenkin jatkaa kaalisopan syömistä,mutta rasvattomalla raejuustolla höystettynä =)

 
Eka viikko takana ja muutamia lipsumisia tuli (= pari jätsiä ja vähän karkkia) :headwall: . Tulos viikon takaiseen -2,6kg, mikä on kuitenkin normaalin painonvaihtelun rajoissa :/ Sitten kun tästä mennään alaspäin, niin voi olla tyytyväinen =)

Mites muilla ?
 
ilonpisara
Mä hyppään tähän mukaan vasta nyt.. :ashamed: Kun unohdinkin koko ketjun tuossa alussa..
Mun viikko on mennyt jokseenkin kevyemmin kuin yleensä ja uskaltaisin veikata että kilo ainakin olis tippunut, olo on sen mukainen ja vatsa "litistynyt". :D Niin ja mulla tavoitteena on karistaa muutama kesäkilo ilman mitään kidutusdiettiä. ;) Eli arkiliikuntaa olen lisännyt ja alkanut taas jumppaamaan täällä kotona. :) Vaakaa en omista mutta ihan mielenkiinnosta ajattelin kuitenkin sen pian hankkia niin saan ihan "fakta"tietoa. ;)
 
pullervo
Dieetti ohi! Kokonaissaldo - 4kg (lupaus 7-17 kg, vaan ei koskene meikäläisen vähänlaisia "pituus- ja leveyspiirejä"), tämän viikon osuus 1.5 kg. Periaatteessa sain mitä halusin: potkun kevyemmälle elämäntavalle. Käytännössä: ei koskaan tätä enää! Okei, jos aineenvaihduntani on jotenkin paremmalla mallilla, hyvä niin, muuta syytä pinaatin ja pihvien ja kananmunien ylenmääräisen mättämiseen en näe. Samaan lopputulokseen olisin luultavasti päässyt syömällä vaikkapa kauden vihanneksia (fetasalaatissa, njam), mansikoita (njam, njam) ja kanaa/kalaa ja juomalla ämpäritolkulla vettä (kuten join dieetin aikana). Grillipihvit ovat kerta kaikkiaan liikaa meikäläisen pötsille, haluan kahvini ilman sokeria ja teeni sokerin kanssa! No, tästä on hyvä jatkaa. Varsinaisen minäni ympärillä on vielä reilu 10 kiloa "hämäyspeittoa". Kyllä se sieltä vielä tulee esiin, vähitellen. Nyt siirryn noin puolen kilon viikkotahtiin, enhän ole yltiöpositiivinen? Sisua siskot omissa tavoitteissanne, sisua ja suoraa toimintaa!
 
zalminakki
no niin =) siis painoni oli viime sunnuntaina 67,9kg ja tänä aamuna kun kävin vaakassa,lukema oli 64,7 =) eli mitäs siitä nyt sit kaikkiaan on tippunu...kolmisen kiloa.
koko viikon söin kevyesti kasvissose keittoa,kanaa,hedelmiä ja vihanneksia.toki muutama karkkikin halusi väkisin suuhuni ja pari sipsiä,mutta en retkahtanu mässäilemään :p
sama tahti jatkuu ainakin meikäläisellä ja toivottavasti teilläkin,kun noin hienosti ootte päässy alkuun.pidetään yhteyttä viikon mittaan ja ensi sunnuntaina taas virallinen punnitus.
muistakaa juoda :wave:
 
laihtuispa
Nyt en ollut laihtunut sitten yhtään,2 viikkoa laihdutusta takana ja 4 kiloa "kevyempi". Puntari näytti siis tänään aamulla samaa 83kg(argh, hitaasti lähtee toi läski, mutta helposti kyllä tulee)
 
Minä myös liityn mukaan. Olen itsekseni jo vähän yrittänytkin laihduttaa, mutta huonoin tuloksin. Aina tulee sorruttua johonkin luvattomaan, varsinkin näin grillaus aikana. Nyt painoa on 73,5kg ja jos nyt edes 65 kg:n sen sais laskettua niin ihan kiva. Katotaan sitten vieläkö otetaan lisää pois.
:)
 
Täällä mattimyöhänen, en kertakaikkiaan muistanut eilen tulla ilmoittamaan tulosta. Vaikka teidän tosi hienojen tulostenne jälkeen han hävettää tulla kertomaan omaani.

Viikko sitten lähdin 68,6 kg ja eilen sunnuntaina oli 68,4 kg eli vaivaiset 200 g. Selityksiä löytyisi pilvin pimein, mutta tässä lyhyt: Hyvä ruoka vei voiton heikosta mielestä.

Viikko meni muuten hienosti, lounaaksi salaattia ja illalla kohtuullisesti lämmintä ruokaa, mutta viikonloppu meni aivan vieraiden kanssa syömiseksi.

Tänään on taas mennyt kevyellä ruualla. Noi viikonloput pitäisi mun kohdalta kieltää kokonaan.
 
mutta lähtenyt kuitenkin,hienoa :flower: paljon enemmän harmittais jos ois tullu saman verran.
Mun kohalta kanssa pitäisi noi viikonloput kieltää täysin.Teen sellaista työtä, että unirytmi ja kaikki muukin rytmi heittää viikonloppusin täysin ympäri ja kroppa ei vaan totu siihen :kieh:
 
zalminakki
kiitos saga =)
totta on että parempi edes pieni painonpudotus kuin ei mitään,joten kannattaa olla iloinen edes muutaman sadan gramman pudotuksesta...siitä se lähtee hitaasti mutta varmasti =)
mäkin tein oman punnituksen heti aamulla kun en ollu vielä syöny mitään joten senkin takia vaaka näytti noita lukemia,mutta paino saattaa päivän aikana vaihdella paljonkin kun syö ja juo,joten tarkimman tuloksen saakin kun tekee punnituksen aina aamulla.
ja nyt ei sitten lipsuta vai mitä ;)
 
Heh olen laihdutusfanaatikko ja nyt kun olen raskaana on tullut kova ikävä `laihduttajan´ elämää... Eikö olekin hassua!? Nyt nimenomaan kun ei edes saisi laihduttaa niin silti se vaan painaa mieltä! no palailen tänne teidän suraan viim. puolen vuoden kuluttua :)
 
Mamis74
Moips kaikki laihduttajat!!
Tännehän oli tullu uusia urakoijia viikonlopun aikana vaikka kuin monta. HIENOA!!!
Olin pidennetyn viikonlopun reissussa perheen kanssa, joten en päässy sunnuntaina puntarille enkä kertomaan kuulumisia teillekään. Reissussa tuli vähän herkuteltua ja maisteltua punaviiniä parina iltana sekä lauantaina käytiin juhlimassa oikein kunnolla, joten ei todellakaan ollut suuret odotukset noustessa tänä aamuna puntarille. Viime maanantaina painoa oli 72.2kg ja tänä aamuna puntari näytti grammalleen samaa. Ei ollu pudonnu, muttta ihme ettei ollu noussukaan, onneksi. Tästä taas jatketaan entiseen malliin. Ensi sunnuntaina toivottavasti on parempia uutisia :wave:
 
Heih! Ajattelin liittyä mukaan, jos vielä mahtuupi? =)
Päivää vaille kaksi viikkoa painonvartijoiden kirjekurssia takana ja -2.9kg näytti puntari tänään :D Elikkäs hyvin alkoi ja motivaatio on huipussaan jatkoa ajatellen! Tiputettavaa olisikin vielä ja paljon... :ashamed: Eli tavoitepainoon (paino ennen raskautta) olis matkaa 20 kiloa.

Löytyykö muita, jotka pv:llä tiputtaneet painoa? (suuria lukemia) Kuinka kauan mennyt ja miten paljon tippunut?

Mä en hirmu lenkki-intoilija ole... Muutama kerta viikossa tulee kävelyllä käytyä puolesta tunnista kahteen tuntiin. Eli oikeastaan ruokavalion muutoksella vain edetään.

Tsemppiä ja intoa muillekin! :flower: Minä poistun pv-poppareideni kanssa takavasemmalle... :wave:
 
almera
Taidanpa minäkin hypätä mukaan kun löysin teidät. Eli projektin aloitin "jo" 5 viikkoa sitten ja tällöin lukemat näyttivät 77kg. Nyt lukema on 69kg ja 60kg on vähimmäistavoite.

 
Hei!

Voisko jokainen kertoa vähän omasta tavastaan laihduttaa? Mulla taktiikkana tehostaa liikuntaa, jättää herkut pois :'( , lisätä kasvisten osuutta ruoalla ja välttää illalla hiilareita. Kokonaan en kuitenkaan herkuista luovu, vaan kahden viikon välein pidän mässypäivän :p

Tämä viikko on sujunut oikein hyvin. Takana on kolme reipasta juoksulenkkiä, kaksi pitäisi vielä käydä. Viikonloppu menee kyllä vähän käsille, kun on kahdet juhlat tiedossa, niin tulee varmaan herkuteltua :headwall: Pitää kuitenkin yrittää pysyä kohtuuden rajoissa :)

Olen myös ajatellut palkitsevani itseäni onnistumisesta. Eli jos viikkotavoite (½-1kg) täyttyy, niin ostan jonkun hömppälehden, pokkarin, tms, kun on 5kg pois niin ostan itselleni uuden paremman puseron ja kun ollaan lopputavoitteessa 8-10kg, niin ostan uudet farkut :D
 
heippa vaan kaikille!!!

Tarkotus olis nyt liittyä joukkoonne,mutta olen todella kannustuksen tarpeessa ja ottaisin mielelläni myös kaikkia vinkkejä vastaan,mitä kannattaa syödä jne.

Ylimääräistä painoa on jäänyt raskauden jälkeen riittävästi ja poitsu synty jo 5/04 että taitaapi olla enemmän kyse nyt omasta laiskuudesta ja viitseliäisyydestä,ajattelin siis kokeilla tätä keinoa jos se vaikka motivois vähän enemmän!?!?

Painoa on tällä hetkellä noin 74kg ja pituutta vain 163cm,tavoite olis näin aluksi 65kg(mahtuis jo monet vaatteet kaapista päälle =) ) ja siitä jatkettais siihen 60kg...
 

Yhteistyössä