2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
Nyt olisi totuuden hetki... Vaaka näytti 73kg ja viime sunnuntaina oli 73,5kg. Ihmettelen vain, että miten on voinut noinkin paljon lähtee, kun on tullut vähän repsahdeltua viikon aikana montakin kertaa. No, hyvä näin. Tästä on hyvä jatkaa!
 
zalminakki
minä sitten mattimyöhäisenä sattuneesta syystä :whistle: laitan vasta nyt lukemat kun eilen en ollu kykenevä krapulan takia koneelle :ashamed: :ashamed:
eli siis kun arvata saattaa niin eilen tuli lipsuttua noitten syömisten kanssa aika rankastikin,mutta positiivista on se että painoa ei ole tullut yhtään lisää vaikka ei sitä ollu tippunutkaan.
jatkan samaan malliin ja ensi viikolla vaaka näyttää toivottavasti jo vähän vähemmän =)
 
Tänään ollut hieno päivä, ruokailu on pysynyt kurissa, vettäkin on juotu ja lisäksi kävin 1,5 tunnin hikijumpalla. Se oli peruskuntojumppaa, joka vei tällaiselta huonokuntoiselta mehut, 20 minuuttia aloituksesta mä jo vilkuilin kelloa, olisi jo riittänyt. En kaikkeen pystynyt, kunto ei antanut periksi, mutta kaikkeni annoin. Nyt kun vielä saisi itsensä lenkille tällä viikolla, niin tämä on 100 % enemmän liikuntaa kuin ennen laihdutuksen alkua.
 
Mä taidan nyt lähtee sitte laihikselle myös.
Tässä jo hetken ollu meininkiä, mutta aina tulee muka sitte jotain joka lipsuttaa :ashamed:
Mutta, tästä illasta alkaen, eli siis NYT
Paljon on pudotettavaa, kerron sitte ens vkolla (ilmeisesti maanantaina?) kuinka on käyny :)

tsemppiä muillekin
:heart:
 
heippa vaan!!!

Aloitin laihiksen vasta nyt maanantaina,viikonloppuna tuli syötyä ja juotua ja kiloja tuli (lähinnä kai se sitä nestettä oli)viikonlopun jälkeen vaaka näytti HURJAT 76,5kg,HUI! ja tänä aamuna 73,5kg =) eli nesteet on hävinny!!!
Muuta en ole oikeen tehnyt kun vähentänyt syömistä eli kutakuinki näin:
-aamulla muki kahvia ja yksi tumma leipä
-päivällä kanaa tai kalkkunaa,salaattia ja vihanneksia
-illalla rasvatonta A-jogurttia ja ehkä hedelmä

-joka välissä paljon vettä ja hedelmä nälän yllättäessä!!!

Herkut on jääny,enkä ole alkoholiakaan juonu vaikka lomaa vietetään!!!

Eli kai se nyt sitten tästä lähtee,tosin viikonloppuna on juhlat niin sitten kyllä tulee hieman lipsuttua!!!

muutaman noin tunnin lenkin olen kävellyt!!!

 
Mamis74
Tultiin just tuttavapariskunnan häistä enkä tosiaankaan aio aamulla nousta puntarille, joten kerron nyt lauantai aamun painoni. Elikkä lauantaina paino oli 70.6kg. pudotusta oli -600g viikossa. Näin se homma etenee, tavotteeseen vielä 10kg.
 
mom79
Minun dieettiyritys loppui alkuunsa ja nyt olen PÄÄTTÄNYT aloittaa ruokaremontin ja kuntokuurin :LOL: Siis ihan oikeasti..Motivaationa uudet farkut,jotka hankin kun tavoitteeseen päästy!Nuo dieetit eivät taida olla minua varten,vievät vain halut laihduttamiseen.Nyt on vain pidettävä itseään niskasta kiinni! :wave: Mitat siis nyt 167cm ja 73kg.Tavoite 8kg pois.
 
pullervo
Viikko sitten vierähti ja tulokseni oli +-nolla (59 kg/150cm). Alkuviikosta söin kermakakkua, kun ukkokulta sen synttäreilleni leipoi (söin koko kakun pois häiritsemästä), join kermalikööriä, jolla ystäväni ikääntymistäni muisti (join koko pullon pois häiritsemästä), vedin vieläpä kermaperunoita parina päivänä poskeeni loman kunniaksi. Keskiviikkona hätäännyin, kun puntari ilkkui +2 lukemissa, mutta onneksi loppuviikon kermaboikotti ja vihannes- ja hedelmäkuuri ns. normalisoivat tilanteen. Ensi viikonloppuna on saaristobileet, joten täytynee ottaa alkuviikko ultrakevyesti. On sinne neljäseiskaan matkaa, mutta ehkä joskus, oi joskus, näyttää vaakani 58 kiloa... :whistle:
 
Minulla nyt viikko sairaladiettiä takana,tosin kahvia kyllä juonut vaikka ei olisi saanutkaan,6 päivänä lenkillä ja 3päivänä vatsa-ja selkälihaksia kotona.Ja tulos -4kg..
Tästä sitten jatketaan terveellisempien ruokavalioiden mukaan ja lenkillä käyden...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.08.2005 klo 20:38 äitiliini ja poitsu kirjoitti:
panetteko pahaksenne jos joukkoon liittyisi eräs joka on jo projektin suorittanut mutta nyt on menossa varmaan pahin vaihe eli saavutetuissa mitoissa pysyminen?
Moi! Tervetuloa joukkoon! Sulla onkin nyt se toiseksi vaikein vaihe, kun pitää pysyä saavutetuissa mitoissa. Se kestää loppuelämän, repsahtaminen kun on niin helppoa. Niin ja se vaikein vaihe on aloittaminen ja sen päätöksen tekeminen.
 
Eilen en koneelle kerinnyt, niin laitain viikkosaldon tähän.
Vaaka näytti eilen 67,5 kg eli kokonaispudotus on nyt 1,1 kg. Mä olen hidas tässäkin asiassa.
Viikossa oli lähtenyt 300 g, joka on ihan hyvä, kun tuli vähän repsahdeltua viikon aikana ja koko viikonlopun meillä oli vieraita.

Nyt tuntuu mukavalta, eka kilo on lähtenyt ja on jotenkin päässyt tähän laihduttamisen rytmiin.
Olin lauantaina ylpeä itsestäni, kun pääsin irtokarkkihyllyn ohi ostamatta mitään =)
 
laihtuispa
Pari viikkoa on vierähtänyt, kun oon täällä käynyt lukemassa viestejä, reissussa ollaan oltu ja muutenkin kiirettä pitänyt. Nyt on parin viikon aikana lähtenyt kilo. Eilen puntari näytti 82kg, hitaasti edelleen lähtee, mutta lähtee kuitenkin. Tavoitteeseen vielä pitkä matka, mutta mikäs kiire tässä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 10:10 laihtuispa kirjoitti:
.. hitaasti edelleen lähtee, mutta lähtee kuitenkin. Tavoitteeseen vielä pitkä matka, mutta mikäs kiire tässä.
Mä olen kanssa hidas laihduttaja, mutta toisaalta onhan se ylipainokin tullut pitkän ajan kuluessa, ei se kerralla rysähtänyt.

 
Mamis74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 15:27 zalminakki kirjoitti:
nyt potkikaa mua persiille...
oon alkanu lipsumaan ja on iahan pirun huono omatunto \|O :ashamed:
HIIIOPP...Täältä tuli ISO tsemppipotku persuuksille :wave: Eihän tään jutun perustajajäsen nyt voi alkaa lipsumaan. Sinä olet niin mahtavasti tsempannu muita.
Kuule, ei se haittaa vaikka välillä repsahtaa. Annat itselle anteeksi ja alotat taas. Mullaki oli lauantaina ne tuttavapariskunnan häät, joissa tuli hirmusesti syötyä ja juotua. No, sunnuntaina oli sitte sellanen olotila että pizza maistu ja sitä jäi vielä maanantaiksiki ja söin vielä lisäksi maanantaina kunnon annoksen hirvikäristystä (voissa käristetty) :ashamed:
Nyt tänään olen taas yrittäny palailla pikkuhiljaa ruotuun ja tästä se taas alkaa. Eikä itseasiassa harmita yhtään nuo aikasemmat herkuttelut, pitää sitä ihmisen joskus nautiskella.
Nyt taas itseä niskasta kiinni. Sullahan ei ihan hirveesti ollu sitä laihdutettavaakaan, jotain 7kg, vai muistanko ihan väärin. Mulla on nyt 8kg lähteny ja 10kg pitäisi vielä saada, mutta minulla ei ole kiirusta. Hiljaa hyvä tulee. Sitä paitsi, se mikä lähtee nopeaa, tulee vielä nopeempaa takas ;)
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 21:43 Mamis74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 15:27 zalminakki kirjoitti:
nyt potkikaa mua persiille...
oon alkanu lipsumaan ja on iahan pirun huono omatunto \|O :ashamed:
HIIIOPP...Täältä tuli ISO tsemppipotku persuuksille :wave: Eihän tään jutun perustajajäsen nyt voi alkaa lipsumaan. Sinä olet niin mahtavasti tsempannu muita.
Kuule, ei se haittaa vaikka välillä repsahtaa. Annat itselle anteeksi ja alotat taas. Mullaki oli lauantaina ne tuttavapariskunnan häät, joissa tuli hirmusesti syötyä ja juotua. No, sunnuntaina oli sitte sellanen olotila että pizza maistu ja sitä jäi vielä maanantaiksiki ja söin vielä lisäksi maanantaina kunnon annoksen hirvikäristystä (voissa käristetty) :ashamed:
Nyt tänään olen taas yrittäny palailla pikkuhiljaa ruotuun ja tästä se taas alkaa. Eikä itseasiassa harmita yhtään nuo aikasemmat herkuttelut, pitää sitä ihmisen joskus nautiskella.
Nyt taas itseä niskasta kiinni. Sullahan ei ihan hirveesti ollu sitä laihdutettavaakaan, jotain 7kg, vai muistanko ihan väärin. Mulla on nyt 8kg lähteny ja 10kg pitäisi vielä saada, mutta minulla ei ole kiirusta. Hiljaa hyvä tulee. Sitä paitsi, se mikä lähtee nopeaa, tulee vielä nopeempaa takas ;)
kiitos :hug: otan taas heti huomenna itteäni niskasta kiinni ja palaan ruotuun.niin..eihän mulla ole kuin se 7kg korkeintaan tiputettavaa,mutta sekin tuntuu olevan välillä mahdottoman hankalaa.sulla on lähteny tosi hienosti =)
olen ylpeä siitä :flower:
 
tää tarvii kans megaison potkun persuksille :wave: Tää koko homma menee taas ihan reisille. Pari viikkoo menee tosi hyvin sit alkaa se lipsuminen ja sit lähteekin jo mopo käsistä. kertokaa mistä sen itsekurin saa?? :'(
 

Yhteistyössä