2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
Joo, tiedän ton tunteen. Illalla kun on hiljaista ja omaa aikaa ja vielä jos telkusta sattuu tulemaan jotain hyvää, ni koko ajan pitäisi olla jotain syömistä. Siintä yritän päästä itsekkin eroon. Jos on touhua ja tekemistä, se nälkä unohtuu, mut jos tylsää ni koko ajan tekisi mieli syödä :kieh: Ärsyttävää! \|O
 
äiti 75
voisinko tulla porukkaan mukaan? Imetän ja vauva 4 kk eli mitään tiukkaa en voi aloittaa... jumpalla olen käynyt nyt n. kuukauden ja paino on 80.6 kg ja pituutta 172 eli ylipainoa on... tavoite on 72 kg ensi kesäksi... ehkäpä... jos nyt alkuun ensin alle 80 kg :) kiinnostaisiko ketään alkaa nettijuoksuun eli aloitettaisiin juoksuun valmentautuminen ja ensi keväänä mentäis 10 kilometrin juoksuun johonkin.... siis olen tampereen seudulta mutta voisin lähteä muuallekin.... milloin teillä on raportointi painon suhteen? sunnuntaina?
 
Vaaka on nyt taas pompsahtanut sinne 78.2:een. \|O \|O \|O Mie en kertakaikkiaan saa tätä toimimaan! Pariin otteeseen aikasemmin olen ruokapäiväkirjaakin koittanut pitää, mutta mie en muista siihen kirjottaa... :ashamed: Mitä helvataa sitä oikein tekisi??? Prkl! :headwall:
 
KahdenÄippä
Tervetuloa äiti75!
Jos tuo 75 nimimerkissä tarkoittaa syntymävuotta, niin sitten ollaankin samanikäisiä ;). Sinulla näyttäisi olevan melkein samat mittasuhteet kuin minulla vuosi sitten (pituus: 174 cm ja paino oli 82 kg). Sunnuntaisin useimmat taitaa käydä täällä tiedottamassa omia saavutuksia (minä ainakin :)).

Siispä tämän hetkinen painoni on 70,8 kg, pudotusta viime viikosta on -400 g eli hyvin tasaiseen ja sopivaan tahtiin paino laskee (Kiitos Kutrin ohjeiden!).

Monet ovat täällä puhuneet, että on vaikea päästä iltasyömisestä. Vaikeaa se on ollut minullekin ja varsinkin iltaisin, mutta ajan mittaan olen tottunut siihen, etten syö ainakaan kovin älyttömiä määriä illalla.

Mutta hyvää jatkoa kaikille laihdutuksen suhteen!

 
Näin
Paksulle perhoselle.
Siis elä yhtään ole häpeissäsi kun vast 2kk synnytyksestä!
Olet pitkä joten kyllä sitä painoakin saa olla, siitä se lähtee laskuun kun roppa rupeaa hormooneitaan tasaantumaan ja hokaa ettei tarvii varastoida vauvanruokaa varten nesteitä yms.
Itse olen 171cm ja tuohon aikoihin jotain 80kg.Nyt vaikken ole mitään asian eteen tehnyt 71kg. Pitäis kyllä joku 6kg tiputtaa, liikunnalla se lähtee, uskon niin.
Tsemppiä kaikille!!!
 
Täälläkin yks, jolta tota elopainoa löytyy ihan liikaa ja synnytyksestä on koht 4kk (vasta oon lopettanu imettämisen), meinaan 110kg :eek: :ashamed: ja pituutta n.170cm. MUTTA otin pari pvää sitten itseäni niskasta kiinni ja aloin laskemaan pisteitä. Joten ajattelin ilmoittautua tännekin, jos vaan joukkoon mahtuu tämmönen Tonnikeijukin ;) .
Todella mahtavia tuloksia täällä :flower: !
 
Jos vielä mahtuu joukkoon hurjaan niin mielelläni alkaisin teidän kanssa tuskaileen tätä elämän suurta mysteeriä! Aloitin pisteiden laskemisen heinäkuun alussa ja tähän mennessä poissa 8,5 kg.Painoa on vielä 80,4 kg ja se on paljon 160 senttiseen varteen. Jos jollakulla on herkullisia ja kevyitä ruokaohjeita niin laittakaa tänne älkääkä pimittäkö! =) Koitetaan yhdessä saada tästä hauska ja palkitseva urakka!
 
Hei!!!
Oltiin viikonloppu reissussa, joten pääsin vasta tänä aamuna puntarille. Viikko sitten paino oli 70.6kg ja lupasin että nyt ois paino alle 70kg,,,,,mutta paino oli tänä aamuna 70.2kg. Kävi jo viime viikolla 69.8kg, mutta oli vähän nousahtanu. No pudotusta viime viikkoon joka tapauksessa 400g.
Pitkäjännitteisyyttä ja sinnikkyyttä kaikille mukana laihduttajille. Kiva nähdä että saamme jatkuvasti lisää poukkaa mukaan ;)

T: ex-mamis74
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2005 klo 14:48 kotisirkka kirjoitti:
Hei!!!
Oltiin viikonloppu reissussa, joten pääsin vasta tänä aamuna puntarille. Viikko sitten paino oli 70.6kg ja lupasin että nyt ois paino alle 70kg,,,,,mutta paino oli tänä aamuna 70.2kg. Kävi jo viime viikolla 69.8kg, mutta oli vähän nousahtanu. No pudotusta viime viikkoon joka tapauksessa 400g.
Pitkäjännitteisyyttä ja sinnikkyyttä kaikille mukana laihduttajille. Kiva nähdä että saamme jatkuvasti lisää poukkaa mukaan ;)

T: ex-mamis74
Ajattele toi 400 grammaa margariini pakettina niin johan se tuntuu isommalta pudotukselta ;) ... jokunen vuosi sitten, ku kävin ihan Painonvartijoiden tapaamisissa ni vetäjä käski pienoisenkin pudotuksen ajattelemaan jonain tuotteena - ja kappas aina tuli parempi mieli, vaikka niin paljoa ei ollu pudonnukaan.
 
Meikä teki nyt semmosen tempun, että luulisi laihduttamisen nyt tämäkin eukko ottavan tosissaan... :kieh: Ostin nimittäin housupuvun, joka nyt on semmonen että olisi hyvä jos saisi pari kiloa ainakin pois ja yhtään en saa lihoa. :D Heh heh! Tarkoitus olisi laittaa ensi kuun lopussa häihin päälle se. Että katotaan nyt miten akan käy. =)
 
zalminakki
meillä tää netti on vähän temppuillu ja en oo päässy koneelle.....
no...paino sahaa siinä 65-67 välillä.välillä tuntuu et tippuu ja sit taas nousee :/
mut voihan se olla et lihakset on kasvanu sen verran sit enemmän ku oon alkanu liikkumaan :D
tunnen itteni kuitenkin hoikemmaksi kuin laihdutuksen alussa,eli senttejä on ilmeisesti lähteny. =)
 
pullervo
Noloa tunnustaa, mutta kieltäydyin punnitsemasta itseäni sunnuntaina, koska tiesin, että plussaa olisi tullut, taas, taas, taas. Digivaakaa mulla ei ole, mutta tänään näytti siltä, että viisari olisi värähtänyt noin sata grammaa alaspäin... On houkalla haaveet! No, jotenkin tästä jumivaiheesta on selvittävä (plusmiinusnolla-tilanteesta, jossa kituutetaan alkuviikko ns. itu ja piimä -linjalla, ja loppuviikosta syödään ja juodaan tyyliin "oksat pois ja osa runkoa"). Itseäni huijaan, en teitä.. Ja vielä kaunis kiitos kaikille kannustajille. Pysykää vahvoina kuin vuoret!
 
Hei vaan kaikki :wave: Viikossa lähtennyt -800g. Onhan toikin hyvä, mut miksi sitä joka kerta odottaa ihmettä, salaa toivois et 3kg ois viikossa hävinnyt ;) Mutta ihan olen tyytyväinen tähän =)
kuis muilla? kertokaa kuulumisia, vaik turhiksia ja asian vierestä
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2005 klo 20:30 saga79 kirjoitti:
Hei vaan kaikki :wave: Viikossa lähtennyt -800g. Onhan toikin hyvä, mut miksi sitä joka kerta odottaa ihmettä, salaa toivois et 3kg ois viikossa hävinnyt ;) Mutta ihan olen tyytyväinen tähän =)
kuis muilla? kertokaa kuulumisia, vaik turhiksia ja asian vierestä
wau!!!! 800g on jo hyvä pudotus viikossa :flower:
minäkin sain vihdoin ja viimein itteeni niskasta kiinni ja olo on taas tosi mahtava kun ei oo tullu mässäiltyä ja on kevyempi olo.paino on taas laskusuhdanteessa =)
 
Moikka =) ! En malttanu odottaa sunnuntaihin vaan kävin juuri puntarilla... tän pvän jälkeen oon vkon laskennu pisteitä ja 2kg on lähteny :D mikä alotus - IHANAA (vaikka tiedänkin, et siit osa on myös nesteitä, mut kumminkin). Kyl tää täst lähtee ;) , ens kesän bikinit päälle ;) !
 
pullervo
Väliaikatietoja: täällä minä taas syön ja juon! :saint: Vaan eihän syömättä ja juomatta elä, eihän? :whistle: MUTTA puoli kiloa häipyi viikolla, ehkä huomenna ollaan vielä 50 grammaa miinuksella. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato (mistähän sellaisen sais?)..
 
Jep jep! Mulla on kuukautiset tulossa ja siitä vissiin turvotusta (mittanauhamittauksetkin heittelee parilla sentillä torstaista...). Painoa oli äskön 77,6 kg, (Aamupalan jälkeen...en muistanut käydä ennen...) kun se torstaina oli vielä 77 tasan... Oon sauvakävellyt ja lenkkeillyt koko viikon ja tosiaan koittanut syödä vähemmän... (Eilen tosin tuli muutama olut juotua...) Huomenna alka liputuspäivät, niin että eiköhän tuo turvotus siitä laske. Ja on muuten ollut peppu ja reidet kipeänä kun on tullut reippailtua niin. Ihanaa! Tietää ainakin tehneensä jotain! :D
 
Ja minä pysyn koko ajan samassa lukemassa, 67,7 kg jo kolmatta viikkoa :\| Pitäisköhän tässä vähän ryhdistäytyä?! Ainakin olen taas saanut tuon jumppaharrastuksen aloitettua 7 vuoden jälkeen. Ja kun saisi syömisen vielä kuriin, niin tässähän voisi päästä vuoden sisällä jopa tavoitteeseen ;)
 
Tänä aamuna lukemat oli 70.0kg, eli -200g. Tämä oli kyllä positiivinen yllätys, koska tuli pidettyä viikolla oikea herkkujen ahmimispäivä ja silti oli vähän pudonnu lukemat. Nyt taas elelen kurissa ja nuhteessa ens perjantaihin asti, jolloin ois yhdet juhlat ja se tietää taas vähän huonoa tämän laihdutuksen kannalta. Mutta kyllä tämä tästä :whistle:
 
laihtuispa
Heipä vaan kaikille!
En oo taas käynyt täällä kirjoittelemassa pariin viikkoon mitään, kun painokin on kivasti pysynyt samoissa lukemissa,argh. No nyt tänä aamuna sittten painoin piirun päälle 80kg, eli kun viimeksi kirjoittelin tänne ,painoa taisi olla se 81.5, paino näyttäisi olevan taas laskusuunnassa, jihuu!!! Pääsispä jo ensi viikolaa sinne alle 80 kg:eek:on. Välitavoite on 70kg, mutta senkin alle saa reilusti mennä, ei haittaisi yhtään. Olen siis tämmöinen menninkäinen 162cm, joten painoa on vielä oikein rutkasti ylimääräistä, mutta jatketaan siis samaan malliin.
 

Yhteistyössä