Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin tosi yllättynyt, että tuo yksi suomalainen sanoi, että suomalaiset ovat alempiarvoista roskasakkia. Ei kauhean ylpeä sitten omasta maastaan hänkään
Miksi te Janne-fanit ette ymmärrä yhtään mitään?? Minä en ole haukkunut suomalaisia roskasakiksi. Minä vain toistan sen, mitä joku "ylempiarvoinen ulkomaalainen" on meistä suomalaisista täällä todennut 🤦 Tämä "ulkomaalainen" on haukkunut suomalaiset ja todennut kuinka ulkomailla ollaan fiksumpia. Niin. Minä EN OLE haukkunut, minä vain kerron mitä joku "ulkomaalainen" on täällä piipittänyt meistä suomalaisista.

vierailija
Miksi te Janne-fanit ette ymmärrä yhtään mitään?? Minä en ole haukkunut suomalaisia roskasakiksi. Minä vain toistan sen, mitä joku "ylempiarvoinen ulkomaalainen" on meistä suomalaisista täällä todennut Tämä "ulkomaalainen" on haukkunut suomalaiset ja todennut kuinka ulkomailla ollaan fiksumpia. Niin. Minä EN OLE haukkunut, minä vain kerron mitä joku "ulkomaalainen" on täällä piipittänyt meistä suomalaisista.
Ei. Kyllä sinä sen sanoit. Nyt on myöhäistä sanoa muuta.

vierailija
Miksi te Janne-fanit ette ymmärrä yhtään mitään?? Minä en ole haukkunut suomalaisia roskasakiksi. Minä vain toistan sen, mitä joku "ylempiarvoinen ulkomaalainen" on meistä suomalaisista täällä todennut Tämä "ulkomaalainen" on haukkunut suomalaiset ja todennut kuinka ulkomailla ollaan fiksumpia. Niin. Minä EN OLE haukkunut, minä vain kerron mitä joku "ulkomaalainen" on täällä piipittänyt meistä suomalaisista.
Omat sanasi. Vaikea poistaa tuota täältä.

”Samanlaista alempiarvoista roskasakkia olet kuin muutkin suomalaiset.”

vierailija
Jokatapauksessa halusit tai et yrität esittää parempaa ihmistä ulkomailla asumisillasi kuin muut.
Voin kertoa ettet ole yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan että ihan turha esittää mitään" Hei, olen parempi kuin sinä, oon sentään asunut ulkomailla ja tavannut ihmisiä.
Samanlaista alempiarvoista roskasakkia olet kuin muutkin suomalaiset ja ulkomailla asuneet.
Kyllä tuossa aika selvästi olet kirjoittanut, että suomalaiset ovat roskasakkia (ja tietysti ulkomailla asuneetkin). Aika turhaa kiistää se nyt tuossa myöhemmässä kommentissasi.

vierailija
Ei pidä kirjoitella mitään, jos et muista mitä olet itse sanonut suomalaisista. Kukaan muu ei ole sanonut mitään, että suomalaiset ovat roskasakkia. Vain sinä. Ja oletan olet suomalainen.
Ohhoh, nyt alkaa Janne-faneilla mennä yli ja pahasti! 😱 Minä en ole tuota roskasakki-kommenttia kirjoittanut! Ai niin, ettehän te pikku kullanmurut suostu millään tajuamaan että täällä ON, todellakin on USEITA Janne-vihaajia. Nyt haukuitte väärää puuta mutta eipä yllätä. Kun herneaivoisista Janne-faneista kyse.

vierailija
Jokatapauksessa halusit tai et yrität esittää parempaa ihmistä ulkomailla asumisillasi kuin muut.
Voin kertoa ettet ole yhtään sen parempi ihminen kuin muutkaan että ihan turha esittää mitään" Hei, olen parempi kuin sinä, oon sentään asunut ulkomailla ja tavannut ihmisiä.
Samanlaista alempiarvoista roskasakkia olet kuin muutkin suomalaiset ja ulkomailla asuneet.

vierailija
Ohhoh, nyt alkaa Janne-faneilla mennä yli ja pahasti! Minä en ole tuota roskasakki-kommenttia kirjoittanut! Ai niin, ettehän te pikku kullanmurut suostu millään tajuamaan että täällä ON, todellakin on USEITA Janne-vihaajia. Nyt haukuitte väärää puuta mutta eipä yllätä. Kun herneaivoisista Janne-faneista kyse.
Kuka välittää kuka sen kirjoitti. Se on kirjoitettu.

vierailija
Ohhoh, nyt alkaa Janne-faneilla mennä yli ja pahasti! Minä en ole tuota roskasakki-kommenttia kirjoittanut! Ai niin, ettehän te pikku kullanmurut suostu millään tajuamaan että täällä ON, todellakin on USEITA Janne-vihaajia. Nyt haukuitte väärää puuta mutta eipä yllätä. Kun herneaivoisista Janne-faneista kyse.
Tais mennä sinulta pointti ohi. Kuten aina. Turha yrittää väistellä faktaa, että vihaajissa on suomalainen, joka kutsuu suomalaisia alempiarvoiseksi roskasakiksi. Se on se pointti. Eli siis sinäkin olet alempiarvoista roskasakkia, kiitos vihaajan. Mene läksyttämään häntä.

vierailija
Useita 😂. Siis kaksi. Onhan se toki useampi kuin yksi eli sä. Mutta joo, ei näytä sua vaivaavan sitten, että sua kutsutaan roskasakiksi. Ja katos, vielä sun, sanotaan nyt vaikka kamun, myötä.

Yhteistyössä