2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
en eilen kerenny koneelle,mutta tänä aamuna kävin vaaálla ja puolikiloa oli tippunut viikossa,ihanaa eli nyt vaaka näytti 72kg... Oli kyllä suuri yllätys kun koko viikonloppu tuli mässäiltyä,mitä vaaka olisikaan näyttänyt jos olis pitänyt kevyttä linjaa myös viikonloppuna!!! =)
 
zalminakki
mulla toi vaaka näyttää 65kg et taidan olla varsinainen jojoilija tän painon suhteen.mutta pienikin pudotus on parempi kuin ei mitään =)
kevyttä viikkoa kaikille ja pitäkää itteänne niskasta kiinni. :wave:
 
KahdenÄippä
No joo, mulla tuli sit puoli kiloa takaisin (nyt on siis 70,9 kg). Siitäkin saa varmaan syyttää viikonloppua, kun meni hieman överiksi (oli ensinnäkin pienet pirskeet perjantaina ja lauantaina tuli sitten muuten vaan syöpöteltyä :( ). Onneksi ei tarvi juhlia kovin monesti ;). Eli toivottavasti ensi viikolla menee pikkasen paremmin...

Niin ja joku kysyi, että millä tavalla laihdutetaan, niin minä lasken Katri Mannisen kalorilaskurilla. Yritän syödä siis vähemmän mitä kulutan ja on ollut hyvä tapa laihduttaa.
 
Äidinvaisto1983
Minäkin tahdon mukaan! Synnytin 3 vk sitten toisen poikani ja imetän vielä, eli en voi varsinaisesti laihduttaa, mutta tarkotus olis näin alkuun syödä vaan tavallista kotiruokaa ja jättää turhat namit pois...helpommin sanottu ku tehty, mutta tsemppi on kova!!! Sitten tammikuun alusta menen painonvartijat ryhmään ja tsemppaan siellä. Tiedän onnistuvani. Olen pudottanut 3 vuotta sitten 20 kg niiden systeemillä. Olen 166 pitkä ja painoin tänä aamuna 89,8 kg. Olen todella tyytyväinen kun näin pitkästä aikaa kasilla alkavan numeron :) Tavoitteena olisi painaa ensi vuoden kesäkuun loppuun mennessä 60 kg. Tsemppiä kaikille kovasti!!! Sitä mä ainakin tarvitsen! =)
 
Maanantaina alottelin,joten huomisesta vasta tulis viikko täyteen.Tän aamun likemien mukaan oi -2,4kg lähteny.HYVÄ MIELI!!!Mutta alkava viikko toden sanoo ja toivottavasti sama into pysyy päällä.Eipä ole juurikaan näläntunne vaivannut ja toivottavasti tää aterioiden rytmitys jotakuinkin ois iskostunut selkäytimeen.Tästä on hyvä jatkaa...
 
golda harmaana
Ilmoittaudun mukaan tähän porukkaan!! Lenkille on hankala päästä ja jääkaappi on turhankin lähellä, mutta porukalla tää ehkä vois onnistua. Neuvolavaaka näytti tasan 72 kg viimeeks, pituutta on 165 cm, eli napakasti on ylipainoa....
Huomenna alan laskemaan pisteitä, kun vain löytäisin sen miun pistetaulukon jostain! Kaventua pitäis tuonne 65 kiloon!
 
Mulla se vaan paino sitkeästi pysyy siinä 76 tuntumassa ja eilen kysyin ihan lääkäriltä että mikä minun "normaalipaino" ineksien mukaan olisi. Se lääkäri oli hyvin nihkeä arvioimaan painoasioita. Sanoi, että hänen mielestä se ei ole niin merkitsevä asia. (sekundaarinen lapsettomuus oli meillä käynnin syy...) Mutta kattoi kuittenkin taulukosta ja se olisi 67 kg. Eli kymmenisen kiloa pitäisi pois saada. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta yrittää täytyy. Se -5 kg olisi jo ihan hyvin...Tänään illalla lenkille ja herkut nyt kokonaan pois! (Tähän asti yrittänyt hillitysti niitäkin käyttää... :ashamed:) Että semmosta tänne. :/
 
zalminakki
kaikki uudet kovasti tervetuloa joukkoon mukaan =)

mä olen pyrkinyt siihen että aina kun mene keittiöön,juon vähintään lasillisen vettä.se laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle ja maha ei ole niin tyhjä.

laitan ruokaa pienemmälle lautaselle,niin lautanen on aina täysi vaikka siinä onkin vähemmän ruokaa.

kaikki hyötyliikunta elämästä irti.eli parkkeeraan auton mahdollisimman kauas kaupan ovista ja kävelen rapukäytävän kautta sisään,vaikka meillä pääsisi ihan suoraan terassiltakin.(rapuissa joutuu kiipeemään ekaan kerrokseen)

ja jos tekee mieli makeaa,imeskele tikkari.kestää kauan ja ei tuu ahmittua karkkia niin paljon kun tikkari yleensä tyydyttää makean himon.

kala ja kana on tulleet ruokavaliooni ja kasvissose keitto :p
on ihan oikeastikin hyvää.

mutta aloittaisin ihan tuosta veden juomisesta.aamulla parilasillista vettä ennen aamupalaa.samoin ennen päivällistä ja illallista jne....
täyttää mahaa ja ei tule syötyä niin paljon.
mahalaukku tottuu parissa-kolmessa päivässä niukempiin annoksiin.
hedelmät ovat herkkua laihduttajille mutta myrkkyä lihottajille ;)

nyt vaan leidit...tiukka ote ja taas sunnuntaina vaaálle :wave:
 
Minäkin liityn tänne laihduttajiin. 10kiloa pitäs saada pois, ni olis itellä parempi olo. Eilen vasta päätin aloittaa, joten tämän viikon punnitukseen en osallistu, mut ens viikolla tuun sit mukaan. Maanantaina saan painonvartijoiden pistetaulukon ja nyt ajattelin lähteä kävellen kirjastoon, jos sieltä löytyis se callanetics kirja.
 
vauvakuume75
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 21:49 pullervo kirjoitti:
Joop. Maanantaina painoin 62 kg, nyt noin 59.5 kg. Olen aineenvaihduntadieetillä, jolla toivon kaventuvani noin 5 kg. Kokonaispudotuksen tarve.... hm... noin 15 kg, älkääkä revetkö, olen tasan puolitoistametriä "pitkä".
Mikä on aineenvaihduntadietti?????
 
kriisissä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:53 äitijapojat kirjoitti:
Mukana myös.. tällähetkellä painoindeksini on 26-27... joten tavoite olisi 21-23.. Pituutta on vain 157... ja painoa liikaa.. vyötäröltä pitäis saada noin 10 cm... :wave:
Mukana edelleen.. Vaihtelevalla menestyksellä. Nyt en vaan oo joutanu koneella istuskelemaan, kun oon aloittanut elokuun lopussa lenkkeilyn!! 3-4 kertaa viikossa 8-10km lenkki. Vettä juon paljon päivän mittaan. Tuntuu vaan sille, että toi läski on sitekeessä, ravasipa lenkillä tai ei.. Haluisin tuloksia.. Tiiän, että syön vieläkii liikaa kaikkee lihottavaa, mutta josko ne joskus lenkillä sitten karisisi pois.. Joulu on mun tavoite, kuulostaa hurjalle, mutta jos ei muuten ala paino laskee niin oon sitten kaksi viikkoo sillä sairaala dieetillä (tehokas ja toimiva!! Ite oon sen testannu.).. Vaatii vaan pirusti itsekuria se dieetti!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 22:57 kriisissä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 22:53 äitijapojat kirjoitti:
Mukana myös.. tällähetkellä painoindeksini on 26-27... joten tavoite olisi 21-23.. Pituutta on vain 157... ja painoa liikaa.. vyötäröltä pitäis saada noin 10 cm... :wave:
Mukana edelleen.. Vaihtelevalla menestyksellä. Nyt en vaan oo joutanu koneella istuskelemaan, kun oon aloittanut elokuun lopussa lenkkeilyn!! 3-4 kertaa viikossa 8-10km lenkki. Vettä juon paljon päivän mittaan. Tuntuu vaan sille, että toi läski on sitekeessä, ravasipa lenkillä tai ei.. Haluisin tuloksia.. Tiiän, että syön vieläkii liikaa kaikkee lihottavaa, mutta josko ne joskus lenkillä sitten karisisi pois.. Joulu on mun tavoite, kuulostaa hurjalle, mutta jos ei muuten ala paino laskee niin oon sitten kaksi viikkoo sillä sairaala dieetillä (tehokas ja toimiva!! Ite oon sen testannu.).. Vaatii vaan pirusti itsekuria se dieetti!! :wave:
äitijapojat laihduttaa ja potee elämän kriisiä.. josko tää tästä.. :wave:
 
KahdenÄippä
No niin, taas on ollut punnituksen aika... Viikko sitten minulla oli tullut plussaa, mutta se otettiin nyt sitten takaisin. Nyt oli siis viikossa lähtenyt 1,3 kg eli paino on nyt 69,6 kg. Nyt on mukava fiilis B)

Mukavaa syksyn alkua kaikille!
 
Inkku-81
Mä haluun kans osallistua tähän kamppanjaan! :wave:

Kotona olo tänään 1-vuotta täyttävän pojan kanssa on tehnyt tehtävänsä. Jääkaappi vetää puoleensa ja karkkia on vaikea vastustaa...Nyt pitäisi saada itseään niskasti kiinni ja tehdä asialle jotain. Miestäni olen yrittänyt saada pudottamaan kanssani painoa, mutta se ei ole hommaan suostunut. Enkä ole saanut ketään muutakaan "laihduttajakaveria", mut jospa tää kampanja toimisi kannustajana! Vaakaa näyttää 74 kg ja tavoitteena on saada noin 10 kg pois.
 
laihtuispa
Jee, tänään sitten vihdoin ja viimein vaaka näytti alle 80 kg:a!!! Pitkään siinä meni mutta näytti kuin näyttikin. Joo, välitavoitteeseenkin vielä matkaa pirusti, mutta eiköhän se sieltä joskus pamahda mittariin se 70 kg:a. Tällä viikolaa aloitin sitten sen paljon kehutun callaneticsin. En ole vielä ihan varma teenkö liikkeet ihan oikein, kun oikeestaan ne ohjeet on selitetty vähän sekavasti. Esim. vatsalihasliikkeet: tehdäänkö edestakaiset liikkeet sivuttain vai ylösalas. No jospa ne jotenkin vaikuttaisi vaikka ei niitä ihan oikein tekisikäään. Lisäksi aloitin kuntonyrkkeilyn: huh, huh, se on kyllä rankkaa hommaa se. Hiki virtaa ja hauskaa on. Saa ainakin isommat patoutumat purettua sinne säkkiin. Kandee kokeilla jos pitää kovasta rääkistä!!!Tsemppiä kaikille!
 
taitaa olla kaks viikkoa edellisestä punnituksesta... Ja painokin on edelleen sama kuin kaksi viikkoa takaperin siinä se seilaa 72-72½kg välillä... Nyt pitäis ottaa taas itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä ja yrittää taas tosissaan,kunpa paino tippuisi edes alle 70kg:n,mutta onneksi ei ole ainakaan noussut =)
 
zalminakki
heps.
mulla toi vaaka näyttää kans sitkeesti tota samaa lukemaa,mutta johtuu varmaan siitä että en ole nyt pystynyt panostamaan tähän painonpudotukseen ihan täysillä.

mullakin tavoitteena on joulu ja siihen mennessä..lupaan ja vannon..mä painan enintään 62kg.
läski on sitkeessä mutta kyllä se siitä lähtee.

ja uskallan tunnustaa että yritän hölmönä sieltä missä aita on matalin ja menin tilaamaan laihdutusvalmisteita.saas nähdä tepsiikö,tuskin,mutta onpahan tullu ainakin kokeiltua. =)
 
Mulla kaksiviikkoa pistekuuria takanapäin ja olo kaikkinensa keventynyt -5,2kg.Ekalla vkolla lähti -2,2 ja tällä tokalla -3.Ihan hyvät on fiilikset.Ja jos joku siunailee reippaan pudotuksen tahtia,niin on kyllä mistä lähteä...Raju muutos tässä on tullut ruokailurytmin suhteen.Tapanani kun on ollut puputtaa jatkuvasti ja mitä tahansa.En tosin odota,että näin reipas tahti jatkuu vaan kaipa se alkaa pikemminkin vakiintua siihen -1/2-1kg viikkotahtiin.Sitähän ne viisaat suosittaa.Mutta onhan se kannustavaa,kun ensin lähtee vähän reippaammin ja tuntuu kuinka vaatteet alkaa väljähtyä vyötäröstä.

Nyt varmaan pitäis satsata kiinteyttävään liikuntaan,mutta krooninen aikapula lienee se ikuinen tekosyy motivaation puutteessa.

Ensiviikolla taasen tuoreimmat uutiset,tsemppiä kaikille!
 
Pari viikkoa on tainnu vierähtää etten ole juuri koneella käyny, eikä ole tullu tehtyä tännekään raporttia.
Mullapysy paino melkein kuukauden samassa, eli seilas 70-70.5kg, tuli jo vähän epätoivonen olo, mutta viime viikolla yhtäkkiä putos 69kg.Luulen että söin liian vähän tuossa välillä. Lisäsin nimittäin vähän syömisiä niin heti alko tapahtua. Elikkä huomatkaa muutki laihduttajat ettei kannate liian vähällä kitkutella, elimistö lopettaa rasvan polton.
Nyt on sitte urakka puolivälissä, eli toiset 9kg ois vielä tavotteeseen. Viime keväiset vaatteet on auttamatta liian isoja, mutta täytyy nyt vaan kulkea väljissä vaatteissa kun ei viitsi vielä ostaa uusia, jos neki menee sitte taas isoksi.
Tsemppiä kaikille kanssasisarille ja sisua urakointiin!!!

T: Kotisirkka elikkä ex-mamis74
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2005 klo 23:04 manta76 kirjoitti:
Miekin voisin ilmottautua mukaan!
Pituutta on semmoset 181 cm ja painoo ihan liikaa.
Mie meinaan ottaa semmosen alkuspurtin noitten Nutriletin jauheiden kanssa ja samalla keventää ruokavaliota pikku hiljaa muutenkin. Noi juomajauheet on ennenkin auttaneet alussa... Kovaa itsekuria se kyl vaatii mut eiköhän tämän ryhmän tuki auta!
:D
LIIKUNTAA,LIIKUNTAA,LIIKUNTAA tulee myös lisätä jo eiköhän painokin putoa alas eikä pommahda ylös.Lihaksista paino nousee ja läski HÄVIÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Yhteistyössä