2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
Heippa!
Taidan liittyä porukkaan, on kiva lukea muidenkin saavutuksista.
Eli, minulla pituutta 172 cm, nyt paino pysynyt 75,5 kg:ssa siitä lähtien kun poika syntyi kuusi viikkoa sitten. Olen syönyt kevyesti ja liikkunut, mutta paino ei ole hievahtanutkaan!
Eilen aloitin sairaaladieetin (kauhea nälkä) jospa siitä saisi pienen alkusysähdyksen ja läskit liikkeelle :)
Ennen raskautta painoni oli 67 kg, ja se on vähimmäis tavoitteeni, mutta tottakai 65 kg olisi vielä parempi!
Nyt siis paino 75,5 ja tavoite 67.
Kirjoittelen painon taas viikon kuluttua...
 
zalminakki
terve kaikille :wave: mä en oo ollu netissä taas puoleentoista viikkoon ja siksi en laittanu viime viikon tulosta tänne.
nyt alotin eilen oikein teho laihdutuksen ja joudun siis näkemään nälkää.

tunnen itseni ja tiedän että jos syön vain päivässä kaikkein välttämättömimmän,että hengissä pysyn...eli tosi vähä,mä onnistun nopeesti.

tiedän tiedän että ei ole kovinkaan järkevää ja terveellistä,mutta muuten mä jojoilen koko ajan.

nyt on taas vähän nälkä,mutta pari lasillista vettä ja suurin nälän tunne katoaa.en tosin jatka tätä kidutusta kuin kaksi viikkoa korkeintaan ja siitä sitten jatkan kevyellä terveelisellä linjalla.

ainoastaan näin mä onnistun.

sunnuntaihin ja tsemppiä kaikille uusille ja vanhoille mukaan tulijoille.

ps.ajattelin kaikkien kannustukseksi tehdä parin viikon päästä eri alotuksella pinon niille jotka ovat tässä ketjussa mukana.
siihen tulee laihdutuksen alotuspäivä ja silloinen paino,sekä paino nykyään...joten kaksi viikkoa aikaa tiputtaa,ja olkaa ylpeitä itsestänne =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2005 klo 22:49 zalminakki kirjoitti:
ps.ajattelin kaikkien kannustukseksi tehdä parin viikon päästä eri alotuksella pinon niille jotka ovat tässä ketjussa mukana.
siihen tulee laihdutuksen alotuspäivä ja silloinen paino,sekä paino nykyään...joten kaksi viikkoa aikaa tiputtaa,ja olkaa ylpeitä itsestänne =)
Hyvä ajatus! Toivottavasti siihen mennessä tosiaan saa raportoida vähän paremmista tuloksista :)
 
pullervo
ps.ajattelin kaikkien kannustukseksi tehdä parin viikon päästä eri alotuksella pinon niille jotka ovat tässä ketjussa mukana.
siihen tulee laihdutuksen alotuspäivä ja silloinen paino,sekä paino nykyään...joten kaksi viikkoa aikaa tiputtaa,ja olkaa ylpeitä itsestänne =)

[/quote]
Apua, iik, apua, iik! On tässä vähän lusmuiltu ja pidetty päätä pensaassa, mutta lupaan taas seisahtaa (kahdella jalalla) uudelle digivaa'alleni, näytti mitä näytti. :wave:
 
KahdenÄippä
Tänään vaaka näytti 69,4 kg (viime viikolla 70,3 kg). Hyvin näyttäis paino heittelevän :) Joo ja eilen paino näytti jopa 68,8 kg (käyn joka päivä vaa'alla ihan sen takia, että pysyn joten kuten ruodussa :kieh: ). Mutta tämän viikonlopun ansiosta tuo jälkimmäinen lukema tuli korjattua :/ . Nyt siis paino on sen verran mitä se ei ole ollut 11 vuoteen :wave:

 
zalminakki
vaaálle meno on kyllä todella joskus pelottavaa...tiedän kokemuksesta :/

mutta nyt on vielä reilu viikko aikaa tsempata oikein tosissaan tohon punnitukseen ja yhteenvetoon.ei tarvitse hävetä jos ei tuloksia ole saanu aikaan,olethan ollut hengessä kuitenkin mukana koko ajan =)

mulla on nyt ollu viikon verran tätä nälkäkuuria päällä ja olen lenkkeillykkin normaalia enemmän.vaaka kuitenkin näytti vielä 65,9kg,joten matkaa tavoitteeseen on vielä 5kg.mä oon niin kauan jo yrittäny laihduttaa että parempia tuloksia olisi pitäny jo saada aikaan,mutta olen tällänen jojoilija......
jos ens sunnuntaina olisin jo päässy lähemmäs 63kiloa niin olisin todella tyytyväinen. :whistle:

nyt niskasta kiinni ja ulos nauttimaan syksyn väreistä ja harvinaisen lämpimistä ilmoista. =)
ja ei ois pahitteeksi jos siellä ulkona tekis sit muutakin ku seisois vaan paikallaan :D
 
:wave: :wave: Moi! Vieläkös tähän pinoon olisi mahdollisuuksia tulla mukaan? Vai olisiko syytä aloittaa joku oma laihdutusryhmä? Olen 4,5kk vamhan tytön äiti jolla kaks isoveljeä 4 ja 3v. Raskauksien aikana kertyneet kilot ovat aina jääneet...ennen kuin aloin tyttöä odottaa ehdin saada 13kg pois ja silti oli vielä 10 kiloa ekstraa... Nyt olis tarkotus saada ainakin se 15kg pois ellei jopa 20kg. Olen 158cm ja painan nyt 75 kilon tienoilla. Olis mukava päästä taas entisiin 54kiloisen mittoihin =) se vaan on yksin niin hidasta ja raskasta.
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 17:56 Naksos kirjoitti:
:wave: :wave: Moi! Vieläkös tähän pinoon olisi mahdollisuuksia tulla mukaan? Vai olisiko syytä aloittaa joku oma laihdutusryhmä? Olen 4,5kk vamhan tytön äiti jolla kaks isoveljeä 4 ja 3v. Raskauksien aikana kertyneet kilot ovat aina jääneet...ennen kuin aloin tyttöä odottaa ehdin saada 13kg pois ja silti oli vielä 10 kiloa ekstraa... Nyt olis tarkotus saada ainakin se 15kg pois ellei jopa 20kg. Olen 158cm ja painan nyt 75 kilon tienoilla. Olis mukava päästä taas entisiin 54kiloisen mittoihin =) se vaan on yksin niin hidasta ja raskasta.
mukaan vaan :wave:
tsempataan toisiamme niin ehkä onnistumme paremmin =)
 
pullervo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 22:12 Hietakirppu kirjoitti:
Mulla viikon saldo + - 0, eli samaa 61 kg näytti vaaka. No täytyypä ottaa itseään niskasta kiinni...Kyllä ne lähtee. :kieh:
Terve kirppu! Mahtaisko meillä on samanlaiset vaa'at, kun meikäläiselläkin viikon saldo on plusmiinusnolla eli 61 kg. Mulla tämä vaaka on manattua mallia, kun tää näyttää kolme kiloa enemmän kuin edeltävä malli, ja siitä kiukustuneena söin itseeni kilon lisää :saint: ... Mutta kyllä mä vielä otan itseäni niskasta kiinni, näin, AUH!
 
Hilppa
Heips! Minun laihdutus urakka päättyi sitten kahteen punaiseen viivaan tänään. Ehkä sitten joskus kun siltä tuntuu. Teille kaikille muille tsemppiä ja reipasta mieltä, älkää antako syksyn pimeyden lannistaa, heijastimet heilumaan ja ulos lenkille!!

Pirtein syysterveisin Hilppa!! =) :flower:
 
Minulla tuossa pari viikkoa sitten paino oli 75,5 kg. Tänään vaaka näytti 72 :)
Aloitin pitämällä viikon ajan sairaaladieettiä jonka aikana tippui 2,5 kg, nyt edellisen viikon yritin pitää kiinni 1200-1400 kcal:sta päivässä, ja hyvin näköjään on toiminut kun paino oli pudonnut taas kilon.
Viisi kiloa jäljellä, ajattelin sinnitellä siihen asti ja laskeskella. Kyllä väliin tulee juhlapäiviäkin jolloin en halua laskea, mutta muuten hyvä systeemi. Viime viikollakin söin karkkeja ja suklaata sekä sipsejä, mutta vain vähän...
 
Heips pitkästä aikaa!!!

Eipä ole tullu käytyä täällä vähään aikaan. Mulla on nyt vähän tökkiny tää laihdutus :ashamed: Aloitin joku viikko sitte callaneticsin ja heti paino nousahti pari kiloa, eli näytti tuossa välillä melkein 70kg. No se callanetics innostus lopahti, jaksoin 13 päivää, mutta oli liian hidastempoista hommaa mulle. Aikanaan joogan kanssa kävi samalla tavalla. Kyllähän tuossa callaneticsissä paikat vähän kerkis jo kiinteytyä. Pidän enemmän liikunnasta jossa hiki virtaa ja on enemmän vauhtia. Jos tekis tuota callaneticsia aina joskus, vaikka kerran viikossa. Ei kyllä kehtaa joka päivä. Nyt sitte tänä aamuna puntari näytti 67.6kg. Joten tästä taas jatketaan. Seuraava etappi ois se 65kg ja siitä sitte 60kg.
 
laihtuispa
no niin kauanpas meni taas, kun sai alle 80 kg:n, mutta tänään puntari näytti armeliaasti lukemat 79,6kg, jess!!!! pitkä on vieläkin matka sinne 65kg:eek:on, mutta kyllä se taas tästä lähtee!!!!!!!!!!
 
äitee80
:wave: ilmoittaudun mukaan! Synnytyksestä 2 viikkoa tasan ja painoa on tippunut nyt jo 12 kiloa! :D
Mulla kyllä painoa on paljon tiputettavana, lähtöpaino 107 kiloa :ashamed: :ashamed:
Eli tänään vaaka näytti 95 kg, olo on mitä mahtavin ja motivaatio korkealla!
 
Juuh....Ei saa otetta tästä laihdutuksesta... paino viime tiistaista +700g :ashamed: :ashamed: ja paino nyt 74,9...makean himo pilaa kaiken, kun ei vaan saa itteä niskasta kiinni ja flunssaa kun on kiva parannella suklaalla ym, makealla :'( ... mut ei anneta periks. =)
 
Heii... :wave: :ashamed: Olen lusmuillut täältä jo...hmm.. En ees muista millon olen viimeksi käyny...Nyt hävettää... :ashamed: :ashamed: :ashamed: Ja yllättäin, paino on kiikkunut samoissa, ellei jopa välillä noussutkin. Eli veikkaisin, että 77-78kg olisi puntarissa. :headwall: Tää nyt meni taas pyllylleen, mutta eipä tästä ole tietä kun ylöspäin, tai mieluummin alas tietysti! :D Elikkä huomenna käyn aamulla vaa'ssa ja katotaan taas sitten sitä tavoitetta. Niin, mulla ehdittiin tässä todeta pco ja lääkäri sanoi, että olisi hyvä saada paino tippumaan tohon 70kg:aan. Ei olisi mikään hirveä määrä, mutta miten se onkin niin vaikeata??? :attn:
 
zalminakki
täällä myös yksi lusmuilija.nyt en ole vielä vaaássa käyny,mytta huomaan kyllä että olen ohentunut.olin perjantaina baarissa ja ystävänikin sanoivat minulle että olen laihtunut.se oli tosi kannustavaa =)

tiedän että on todella vaikeaa tiputtaa painoa,mutta millä ihmeellä mä nyt potkisin teitä persuuksille.

tehäänkö sellanen sopimius että yksi suklaa patukka päivässä jos sitä on pakko saada ja vähintään viisi isoa lasillista vettä.aloitetaan ihan pienellä muutoksella.ja ei enempää kuin se yksi patukka.kaikki muu sokeri pois.

mulla löytyy itsekuria heti kun vedän farkut jalkaan ja tiukan paidan päälleni ja huomaan että jenkka kahvat pienenevät päivä päivältä =)

nyt kovasti tsemppiä kaikille :wave:
 
Ok. 77,5 kg, eli tästä sitten alaspäin, perskules! Mie otan nyt niinkin tiukan linjan, että YHTÄÄN karkkia en syö ennen lauantaita (karkkipäivä :D ) ja ruuan määrääkin pitää kyllä vähentää (kun syö kerran päivässä lämpimän aterian, niin se on hevosen annos...) ja välipaloja (hedelmiä, ehkä leipää...) lisätä sitten. Ja tietysti liikuntaa!!! Mikähän siinäkin muuten on, kun sitä tietää kyllä kaikki nämä laihdutus-systeemit, vaan se niitten mukaan eläminen... Mulle olisi tosi tarpeen oma ravitsemusterapeutti/personaltrainer vähän neuvomaan ja piiskaamaan... :LOL:
 
Niin...itsekuria pitää saada lisää :headwall:
No onneks nyt on sitten päästy hieman alemmille lukemille eli aamulla paino oli 73.8kg :) Kova on homma edessä, mutta ei se auta jos ei haluu koko vaatekaappia pistää uusiksi :(
 
pullervo
60,7 kg = - 600 g, oooooh! Onko tämä totta vai viinien huumaa? Viiniäkin tuli vähän maisteltua viikonloppuna, roskaruokaa sunnuntaina ja säkillinen elokuvanamuja. Ettäkö kolmas vaaka menossa rikki tänä vuonna...?
 

Yhteistyössä